איוונקה טראמפ מסתבכת עם שמלה כסופה שמעוררת סערה

הרשת מלאה בתמונות של איוונקה בשמלה כסופה משנה שעברה שנראת בדיוק כמו השמיכות שחולקו לילדים המהגרים שהופרדו מהוריהם בעקבות מדיניות ההגירה המחמירה של טראמפ. אין מה לומר - השמלה הזו של איוונקה היא הכי ׳אם אין לחם תאכלו עוגות׳

מאת  | ‏ 20 יוני 2018

איוונקה והילדים (צילום: מתוך הטוויטר של HireMeImFunny)

איוונקה והילדים (צילום: מתוך הטוויטר של HireMeImFunny)

מדיניות ההגירה המחמירה של טראמפ, המפרידה ילדים מהוריהם, מייצרת בימים האחרונים כותרות בכל העולם. התמונות של הילדים קשות מנשוא. אפילו אשתו מלניה התבטאה לפני ימים ספורים בנושא ומסרה לתקשורת כי היא ״שונאת לראות ילדים מופרדים ממשפחותיהם, ומקווה ששני צדי המתרס יוכלו להגיע לרפורמת הגירה מוצלחת. היא מאמינה כי עלינו, כשליטיה של מדינה שומרת חוק, להחליט החלטות עם לב״/

שתי הנשים הראשיות בחייו של טראמפ, מלניה ואיוונקה, לא נמצאות הרבה מול עיני המצלמות לאחרונה, ככל הנראה זה קשור גם לאופיין הנפיץ של החלטותיו של הנשיא. התקשורת משתמשת בהפוגה הזאת מסיקורים על מנת לחזור לאחור בארכיון. תמונותיהם של הילדים המדוברים, מכוסים בשמיכות תרמיות כסופות, הזכירו לרבים שמלה ישנה של הבת הראשונה.

מחיר השמלה: 18,193 שקלים (צילום: טוויטר IvankaTrump)

מחיר השמלה: 18,193 שקלים (צילום: טוויטר IvankaTrump)

מדובר בשמלה שאיוונקה לבשה בשנת 2017, מבית היוצר של קרולינה הררה, שנראית כמו פוסלה על גופה האצילי בעזרת נייר כסף, ומחירה 18,193 שקלים.מה ששמעתם. שני הדימויים הוצמדו להם יחד והופצו בהתלהבות ברשתות החברתיות: תמונתה של איוונקה המחוייכת, ותמונות הילדים שכרגע עולמם חרב עליהם לאחר שנתלשו מהוריהם, והם שוכבים על הרצפה במתקן עוצר בטקסס, מכוסים שמיכות.

״מי לבש את זה טוב יותר?״ שאלו המוחים. בשלב הבא כבר הושוותה השמלה לדברים נוספים, ביניהם נשיקות שוקולד של הרשי, בוריטו ותפוח אדמה מהמדורה. אין ספק שהנושא הוא תפוח אדמה לוהט, מהסוג שאף אחד לא רוצה להתקרב אליו, אבל נראה שאין מנוס, ואין מה לעשות – השמלה הזו של איוונקה היא הכי ׳אם אין לחם תאכלו עוגות׳.

הרשת סוערת (צילום: טוויטר ireMeImFunny)

הרשת סוערת (צילום: טוויטר ireMeImFunny)

הבדיחות לא איחרו לבוא אחרי התגובות (צילום: טוויטר alltimeseastern)

הבדיחות לא איחרו לבוא אחרי התגובות (צילום: טוויטר alltimeseastern)

יש בזה משהו (צילום: hersheys)

יש בזה משהו (צילום: hersheys)

 

 

השאירו תגובה

 

  • איילת לבנה תעשי לי טובה!
    השקר הזה על ההפרדה הוא בילתי נסבל. איפה העובדות איפה? רק להמציא אתם יודעים
    מה לעשות כאתה מנסה להתגנב למדינה לא שלך באופן לא חוקים? זה מה יש
    יש חוקים בעולם!

    מאת: נועה |‏ 24 ביוני 2018 | 12:34
  • דווקא מלנייה הביעה אתרגשותיה נגד ההפרדה בין הורים לילדים.יש לה אומץ..להפרדה זו יש ניחוח פשיסטי מובהק..

    מאת: איילה לבנה |‏ 21 ביוני 2018 | 13:13