נורת' הגיעה לגיל שאפשר להתחיל עם הפן?

הפפראצי נאלץ לשפשף את עיניו כמה פעמים כשהפציעה נורת׳ ווסט ברחובות ניו יורק בדרך לחגיגת יומולדת חמש באאוטפיט קולי כרגיל אך ללא תלתלים. ווסט החליקה את שערה והתגובות הקשות לא איחרו להגיע

מאת  | ‏ 17 יוני 2018

סופש יומולדת לנורת' והשיער הלבן (צילום: SplashNews)

סופש יומולדת לנורת' והשיער הלבן (צילום: SplashNews)

חמש שנים על נורת׳ ווסט עברו בריקודים, והנה מגיעה הילדונת המשפיענית, סמל הסטטוס ודיוות האופנה שצעירות ובוגרות לומדות ממנה סטייל, לגיל שאפשר להתחיל. ומה עושה נורי המקסימה כדי לחגוג את הרגע המרגש? פן. הפפראצי נאלץ לשפשף את עיניו כמה פעמים כשהפציעה נורת׳ ברחובות ניו יורק בדרך למסיבת טרום-יומולדת באאוטפיט קולי כרגיל, אבל ללא תלתלים, אלא עם מחלפות מפונפנות בקוקו גבוה.

הציבור, איך לומר, לא הצליח להחליק את האינפורמציה הזאת בקלות בגרון, ואובדן התלתלת הזמני יצר מהומה בתקשורת. ״נורת׳ עדיין תינוקת ויש לה שיער מוחלק״, כתבה משתמשת טוויטר מזועזעת ממוצא אפרו-אמריקני. ״אני יודעת שכמעט לכולנו עשו את זה, אבל עכשיו 2018! זה עידן מודע וחדש״ ״זה ממש עצוב,״ הדהדו משתמשים אחרים רבים. ״מדובר בנזק לשיער ותהליך שממש לא כדאי להתחיל איתו בגיל כזה צעיר, גם אם מדובר רק בפן פשוט ולא בהחלקה״.

 התגובות על הפן לא איחרו לבוא (צילום: SplashNews)

התגובות על הפן לא איחרו לבוא (צילום: SplashNews)

התקשורת מזכירה מקרה נוסף של החלקה מוקדמת, שזכה לכותרות לפני כשנה, כשהאלי ברי נחרדה לגלות ששיערה המתולתל של בתה נאלה זכה להחלקה ואף גוונים בלונדיניים, כששהתה אצל הגרוש, גבריאל אוברי, והחליטה לתבוע אותו על כך, כשהיא מאשימה את אוברי בכך שהוא מנסה למחוק את זהותה הבין גזעית של הילדה. השופט קבע לבסוף כי אין לאיש מההורים את הזכות לשנות את מצבו הטבעי של השיער של נאלה. אצל נורת יש ככל הנראה פתיחות גדולה יותר לרצונותיה האופנתיים, ויש להאמין שהילדה רצתה שיער כמו של אמא וכל הדודות המפורסמות.

הציבור חש נבגד, ככל הנראה, כי עד היום שמרה קימי על אג׳נדה סדורה בנוגע לשיערה של נורת׳, ואף דיברה על כך פעמים רבות בתוכנית המשפחתית, כשפרק אחד הוקדש כל כולו ללימוד שזירת צמות במסורת ארמנית ואפריקנית. המעריצים של קימי באו לעזרתה, כמובן, ושאלו בפשטות: ״היא הבת שלכם? זה השיער שלכם?״ והעריכו שהילדה ביקשה את הפן ליום הולדתה. ״הביקורת הסוחפת הזאת על מראה שיערה של ילדה קטנה, באופן ישיר או עקיף, הוא לא לעניין״, סיכמו.

קצת מתגעגעים לתלתלים ההורסים שלה (צילום: SplashNews)

קצת מתגעגעים לתלתלים ההורסים שלה (צילום: SplashNews)

לפחות על פניו לא נראה שכל הדיונים החמים האלה מגיעים לאוזניה של נורת׳, שנהנתה בטירוף ממסיבת גלידות משוגעת במקום שמכין יצירות סוכר מוגזמות כמו שרק קרדשיאנז יודעים להזמין, ועוגה בצורת צ׳יזבורגר, ולבשה חליפת אדידס ורודה זרחנית, ושרשרת סוכריות על הצוואר, והחזיקה ביד בובת חד קרן, לוק שכל נערת הרג׳וקו יפנית היתה עפה עליו. אמא קרדשיאן הצליחה להזכיר לנו לרגע שכן מדובר בילדה ולא רק במשפיענית וטאלנט, וכתבה בטוויטר, לצד תמונה מרהיבה של הילדה מברכת את נתיניה: ״עכשיו שאת בת 5, לא כדאי שתתחילי להתנהג יפה לאח שלך?

השאירו תגובה

 

  • אפשר לחשוב שהיא התאפרה, טיפשות שלא אנשים. ככה או ככה, זה לא עיניינם.

    מאת: מישהי |‏ 17 ביוני 2018 | 22:42
  • חמודה.דווקא מחמיא לה שיער חלק.

    מאת: מעיין |‏ 17 ביוני 2018 | 19:47