תפנית בעלילה: קבוצת הוניגמן קיבלה שתי הצעות לרכישת המותג TNT

נאמני רשת הביגוד הוניגמן הודיעו על שני רוכשים פוטנציאליים לחנויות TNT שבבעלותה. על הפרק גם המשך העסקתם של 80% מהעובדים

מאת  | ‏ 26 אפריל 2018
 

A post shared by Honigman Fashion (@honigman.il) on

תפנית בעלילת הוניגמן: הנאמנים הודיעו בשעה זו לבית המשפט המחוזי בתל אביב כי יש בידם שתי הצעות לרכישת מותג TNT והצעה לרכישת מותג הוניגמן, ובסך הכל עד 60 סניפים. הנאמנים, עורכי הדין פיני יניב, קרן רייכבך ובועז גזית, כתבו היום (ה') לבית המשפט כי קיבלו שתי הצעות לרכישת נתחים משמעותיים נוספים מנכסיה של החברה, וכי הם צופים קבלת הצעה שלישית.

ההצעה הראשונה היא של זיקו סקיי בע"מ (רוכש המותג "מישמיש") – ההצעה היא לרכישת המותג TNT וכן המותג הוניגמן ובסך הכל רכישת עד 60 חנויות, וכן להעסקת 80% מהעובדים בחנויות הנרכשות. ההצעה נתמכת בהמחאה בנקאית.

 

A post shared by Honigman Fashion (@honigman.il) on

ההצעה השנייה היא של  עלי חיאדרה (זכיין החברה בסכנין), מוחמד אבו יונס, איאד אבו יונס ומגדי חיאדרה – הצעה לרכישת המותג TNT ובסה"כ עד 20 חנויות (בכללן חנויות שכבר נמכרו לאבני שהם), וכן להעסקת 80% מהעובדים בחנויות הנרכשות. ההצעה נתמכת בערבות בנקאית. בנוסף, הנאמנים במגעים לקבלתה של הצעה שלישית.

באמצע פברואר ניתן להוניגמן צו הקפאת הליכים בבית המשפט המחוזי בנצרת – לאחר שצברה חובות של 233 מיליון שקל – ומונו לה נאמנים. כשבוע לאחר מכן ההליך עבר לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוחלט על ביטול צו ההקפאה האישי לבעלים מיכה ויעקב הוניגמן. רשת הוניגמן מחולקת לשלוש רשתות: אופנה לנשים, TNT – רשת אופנה לצעירים והוניגמן קידס – פריטים ואביזרים לילדים מגיל 5 ומעלה.

 

A post shared by TNT Fashion (@tntfashion.il) on

לפני כשבועיים אישר השופט חגי ברנר, מבית המשפט המחוזי בתל אביב, את המשך הליכי ההקפאה של רשת הוניגמן עד ל-30 באפריל ואת ההצעה המתוקנת של הנאמנים, למכירת חלק מסניפי הרשת (אלה של הוניגמן קידס בלבד) לבעלי רשת קיווי.

ההצעות החדשות נוגעות לשאר חלקי החברה – TNT ורשת הנשים.

 

A post shared by TNT Fashion (@tntfashion.il) on

>> הכתבה התפרסמה במקור באתר TheMarker

>> להמשיך למכור – בלי להפסיד לאמזון: האם סטארט-אפ ישראלי יפצח את האתגר?
>> האם הבנקים יחסלו את השירות האהוב של כרטיס אשראי המחויב אחת לחודש?

השאירו תגובה