4 הטעויות הקריטיות שאנחנו עושות עם שעווה

גם אתן מגלות מדי פעם שמרטתן חצי גבה או שעדיף היה להשאיר את השפם על פני האדמומיות המודלקת שהחליפה אותו? תוהות באיזה כיוון צריך למרוח את השעווה ואיך לעזעזאל אפשר בכל זאת לשרוד את מריטת קו הביקיני? אז זה בשבילכן, ותודו לנו אחר כך

מאת  | ‏ 25 אפריל 2018
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

הקיץ כבר כאן, גם אם מזג האוויר הנוכחי טוען אחרת, ובשביל רבות מאיתנו זה אומר שנפתחה עונת הסרת השיער המייאשת. אלא אם אתן שייכות לאסכולה שמעדיפה להימנע מהתענוג, סביר שאחת האופציות המרכזיות מבחינתכן היא זו שכוללת מריטה ביתית בשעווה. הטכניקה הזאת, למרבה האירוניה, לא תמיד הולכת חלק, ובדיוק בשביל זה סידרנו לכן כמה טיפים מקצועיים שיעזרו לשרוד את הכיף הזה בשלום יחסי. אז מה אנחנו עושות לא נכון?

1. לא מודדות את הגבות לפני המריטה

"בלי לוודא את הפרופורציות של קשת הגבה ולמפות אותן נכון לפני התהליך, הגבות עלולות לקבל מראה לא סימטרי כתוצאה ממריטת יתר", מסבירה אן בלגאורה, מנהלת של רשת הספא וסלוני היופי "The Red Door". "אפשר למפות את הגבות על ידי אייליינר או עיפרון גבות, וכך לתחום את כל האיזור. הדרך הנכונה ביותר היא להשאיר רווח בין פס השעווה לגבה, ואז לנקות את השיערות שנשארו בפינצטה".

2. משתמשות בשעווה לא נכונה מעל השפה

איזור השפתיים עדין ורגיש במיוחד, אז השימוש בחומר הנכון קריטי על מנת למנוע גירוי מיותר. "מאד לא מומלץ להשתמש באותה שעווה של הרגליים על איזור הפנים, כי התוצאות עלולות להיות נזק קבוע לעור ופיתוח רגישות", אומרת בלגאורה. "אפילו שמדובר באיזור קטן גם ככה, מומלץ להסיר שיער ב'חתיכות קטנות' ולא בבת אחת מהאיזור כולו. התחילו מהקצוות החיצוניים והתקדמו לכיוון מרכז השפה".

 

A post shared by Wax Tutorials (@waxtutorials) on

3. מורטות את כל קו הביקיני במשיכה אחת

"כנראה מדובר באיזור הכי קשה להסרת שיער ביתית, בגלל הרגישות הגבוהה ומרקם השיער הגס יותר", מאשרת בלגאורה את מה שכולנו יודעות היטב. "כדי לעשות זאת נכון, חשוב לשמור על העור מתוח במיוחד ולהסיר את השיער בהדרגה, בעזרת רצועות קטנות ובאיזור קטן בכל פעם, אחרת אתן עלולות לפצוע את עצמכן. כיוון שקשה לעשות את שתי הפעולות במקביל – מתיחה ומריטה – מדובר באיזור שעדיף בכל זאת להשאיר לאשת מקצוע".

4. מורחות את השעווה בכיוון הלא נכון

"יש להניח ולמרוח את השעווה עם כיוון צמיחת השיער, אחרת היא עלולה לגרום לשבירת זקיקי השיערות ולצמיחה מחודשת הרבה יותר מהירה", מסכמת המומחית. "אם מרטתן בצורה נכונה, השיערות אמורות לצמוח תוך ארבעה-שישה שבועות. מריטה לא נכונה עלולה להוביל לצמיחה כבר תוך ארבעה ימים-שבוע".

 

A post shared by C a r o L o s a d a (@caro_losada) on

 

A post shared by Instawax (@lnstawax) on

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

>

 

A post shared by(@bellahadid) on

השאירו תגובה