כפולות: התאומות בנות השלוש האלה הוחתמו על קמפיין ע-נ-ק

אמה ומילה הקטנות החלו את דרכן עם סרטונים ביתיים חמודים ושנונים, ומאז הפכו ויראליות בטירוף וצברו כמעט 4 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם המתקתק שלהן. עכשיו הן שוברות שיא חדש עם קמפיין אופנה מתוקשר של אחיות מפורסמות אחרות. התאהבנו

מאת  | ‏ 19 מרץ 2018
 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

זה כבר לא דבר נדיר כשכוכבים גדולים מתגלים באינסטגרם. תהילה אינטרנטית היא מתכון בטוח ובדוק להצלחה גם מחוץ למסך המרובע, והפלטפורמה נותנת לכולם הזדמנות שווה – לא משנה מנין הגיעו, באיזו שפה הם מדברים, או אם הם יודעים בכלל לאיית את השם שלהם בעצמם. התאומות בנות השלוש אמה ומילה סטאופר הן סיפור הצלחה שכזה. אימן של השתיים מחזיקה בחשבון של 3.9 מיליון עוקבים שמתאבססים על מעללי הבנות המתוקות והמצחיקות, שיש להן יותר אטיטיוד מרוב האנשים שהגיעו לגודל מלא.

התאומות מפניקס, אריזונה, ידועות ביכולות הקומיות שלהן. הן עלו לתהילה לאחר שכמה סרטונים מוצלחים במיוחד שלהן מדקלמות בחינניות טקסטים בוגרים של טיפוס עילאי ומתנשא, משועמם מהחיים, הציתו את הרשת.

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

זו הייתה בכלל אחותן הגדולה של השתיים, קייטלין בת ה-15, שהתחילה לצלם אותן. היא אמרה להן מה להגיד, הן ביצעו, בקסם אישי ותזמון קומי משובח, היא ערכה מזה קליפ קטן והופ, מיליוני צפיות אחר כך, כוכבות נולדו. מאז השתיים החלו להופיע במגזינים ולתרום את כישוריהן (בתשלום, כמובן) לחברות גדולות כמו אמזון, מייסי'ז, היינץ, וולמארט ורבות נוספות.

מילה היא הכוכבת הגדולה יותר בין השתיים. הרבה מהפוסטים הממומנים (ויש מהם לא מעט – כמעט בכל פוסט מתויג מישהו, החל מחברות בגדים ועד שטיחים וטלוויזיות) מבוססים על קטע משחק שלה בדמות שכבשה את העולם, אבל אמה לא משתרכת הרבה מאחור.

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

השתיים טיפסו לתהילה די מהר בזכות הסרטונים ההורסים שלהן, אבל הייתה זו קריס ג'נר ששיתפה סרטון וכתבה שהיא מאוהבת בבנות, חשפה אותן לקהל נוסף ועל פי אמא קייטי כמעט הכפילה את מספר העוקבים שלהן.

מאז קייטי עזבה את עבודתה ועברה לעבוד בקריירה של הבנות, שהשבוע אומצו בחום תחת חסותן של שתי אחיות פופולריות נוספות: פריס וניקי הילטון. השתיים נבחרו לדגמן את ליין בגדי הילדים החדש שיצרה ניקי עם חברת טולאני, ליין שכולו בגדי "מאמי אנד מי", או במילים אחרות – בגדים לאמא ולמיני-מי שלה. בתקשורת דיווחו על האירוע בהתלהבות, גם בגלל האחיות הילטון אבל גם בגלל האחיות סטאופר, שיש להן כמעט פי ארבעה יותר עוקבים מלניקי. כפי שזה נראה עכשיו, התאומות המתוקות האלה בדרך להפוך לאולסניות הבאות, גם בעולם הבידור וגם בעולם האופנה. נמשיך לעקוב.

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

 

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

 

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

 

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

 

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

 

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

 

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

 

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

 

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

 

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

 

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

 

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

 

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

 

 

A post shared by Katie (@kcstauffer) on

השאירו תגובה