בנות הזהב: ביונסה ובלו אייווי חנוטות בשמלות מנצנצות

נמצאה התרופה הכי אפקטיבית לשביזות יום א' הנוכחית: פשוט תריצו בריפיט את הסרטון שבו ביונסה ובלו אייווי פוסעות אל אולם הנשפים של גאלה חגיגית כשהן מוזהבות מכף רגלך ועד ראש - ספציפית ראש, במקרה של בלו. אה, וגם סבתא טינה הייתה שם, כך שלגמרי מדובר בשילוב דורות שהוא זהב טהור

מאת  | ‏ 18 מרץ 2018
 

A post shared by Beyoncé (@beyhiveofficial) on

אחרי הולדת התאומים הפכה בלו אייווי קרטר לאחות גדולה, ובמשפחה כמו שלה, כיף להתבגר. טקס ההתבגרות הזה כולל דייטים עם אמא והתאמת לבוש, כפי שעשו השתיים מאז ומתמיד, אבל בווליום מוגבר. הפעם הצטרפה גם סבתא טינה לחגיגה הנשית, והשלוש הרימו לוק מוזהב כל כך מוגזם שאי אפשר שלא לשמוט את הלסת.

מסתבר שכשאמא שלך היא ביונסה וסבתא שלך היא טינה לוסון, וסוכם שאתן מעוניינות לשדר עוצמה נשית לכבוד גאלה לאמנות לבישה בגלריה באל.איי, השמים הם הגבול. השלוש החליטו להופיע באירוע בהשראת אלות יווניות מוזהבות, והתחרות על מי תגנוב את ההצגה לא היתה קלה.

 

A post shared by tyler simien (@beyeditz) on

את הפריטים כולם עיצבה אמא טינה, והכוכבת הגדולה ביותר של דורנו לבשה שמלה חושפנית ושקופה למדי, זהובה ומסנוורת, עם גלימה ארוכה אותה נשאה אחריה עוזרת אישית. על ראשה, צווארה ואוזניה ענדה תכשיטי זהב כבדים, ושיערה הוחלק. סבתא טינה גם היא לא מהביישניות, ויצרה לעצמה לוק זהוב מכונף, עם של שנתפר לצורת נוצות, עד הרצפה, ושמלת ברונזה ממשי. בלו אייוי הצליחה להתעלות על שתיהן, איכשהו, ולבשה שמלת פרנזים מתכתית זהובה, כשעל פדחתה הקטנה הונח קישוט ראש שהוא כמעט כובע, זהוב כולו.

הגברת הצעירה הוכיחה לאחרונה שיש לה הרבה מהכריזמה של אמא ואבא. אחרי הסרטון בו השתיקה את הוריה המביכים בטקס פרסי הגרמי, אין ספק שמדובר בדמות. השבוע אף נחשף כי השם ׳בלו אייווי׳ הוא הסחורה החמה ביותר כרגע, ושביונסה מתקשה לרשום אותו כטריידמארק רשמי שלה. הצרות מגיעות מכיוון לא צפוי: ורוניקה מורלס, מארגנת חתונות שלעסק שלה קוראים ׳בלו אייווי׳ מתנגדת לרישום הזה. מורלס, מסתבר, הסכימה בטוב לבה למכור לביונסה את החברה, תמורת 10 מיליון דולר.

 

A post shared by Beyoncé (@beyhiveofficial) on

ביונסה סירבה להצעה הנדיבה, שכללה לא רק את רכישת השם בלו אייווי, אלא גם את עסק החתונות כולו. הצוות המשפטי של ביונסה מנסה כעת להוכיח שמדובר בתחבולה שכל מטרתה להרוויח כסף על גב הזמרת ובתה. הסיפור עוד לא נגמר, אבל עכשיו אנחנו מבינים טוב יותר מדוע לא חיכו ג׳יי זי וביונסה דקה מיותרת לפני שרשמו כפטנט והגנו על שמות התאומים הקטנים סיר ורומי קרטר. בכל זאת, מדובר בזהב טהור.

 

A post shared by Beyoncé (@_yonce_4) on

 

A post shared by B E Y N C E (@kingbeydom) on

השאירו תגובה