ספורט-אלגנט: הנעל הזאת היא החלום הרטוב החדש שלנו

בכל עונה אפשר לסמן את הנעל הכי נכונה, זאת שכל האיט גירלז מעטרות בה את רגליהן וחשבונות האינסטגרם של הבלוגריות מתהדרים בה בגאווה. הפעם נראה שמדובר בסלינג-בק של פראדה, ולגמרי אפשר להבין למה

מאת  | ‏ 17 מרץ 2018
 

A post shared by @skybluepeaches on

"שוזוהוליקית" אמיתית תמיד נמצאת בהיכון לקראת נעל האיט הבאה. לא משנה מה העונה או מה מידת הנוחות – מה שבאמת קובע זה הבאזז שנוצר סביב הנעל הנכונה ומי בנות המזל שכבר נועלות אותה.

אחרי מגפי הגליטר של שאנל, כפכפי הסבא של גוצ'י והסניקרס של בלנסיאגה, התעשייה מסמנת יורשות חדשות לתואר הנחשב והפעם הן מגיעות מבית האופנה פראדה. אתרי אופנה כמו WhoWhatWear עשו חשבון פשוט של מספר ההופעות שלהן על רגליהן של סלבס ומשפיעניות רשת והגיעו למסקנה חותכת: נעל הסלינג-בק של בית האופנה האיטלקי היא נעל הרגע הכי רותחת.

 

A post shared by Asbahoba (@asbahoba) on

נעל הסטייטמנט המשלבת צבעוניות מנצחת של גווני שחור, לבן וורוד כבר אומצה על ידי מפורסמות כמו בלה חדיד, שריל וקלואי גרייס מורץ. הסגירה המיוחדת שלה על ידי רצועה דקה של סקוץ' משלבת אלמנט ספורטיבי בנעל הנשית, ועקב ה"קיטן" דמוי הסיכה ההפוכה הוא עוד אלמנט שהופך אותה למיוחדת ומסביר מה כולן מוצאות בה.

גם בקרב הבלוגריות ומשפיעניות הרשת הנעל הזו הפכה למבוקשת במיוחד, ורצף שבועות האופנה האחרון כבר הוכיח את ההתבססות שלה ברמת אופנת הרחוב. טריק הסטיילינג שהבטיח את הנוכחות שלה גם בימים היותר קרים של סוף פברואר-תחילת מרץ היה שידוך שלה לצמד גרבי סטיימנט או גרביונים עבים במיוחד.

 

A post shared by fashionbag88 (@fashsionbag88) on

העובדה שהנעל פתוחה מאחור מבטיחה שנמשיך לראות אותה גם בחודשים החמים יותר. ועכשיו, עם חילופי העונות, היא הופכת לבת לוויה אידאלית לג'ינסים באורכי קרסול ולמגוון של חצאיות ושמלות אביביות.

גם אתרי יוקרה כמו Net-a-Porter כבר התרשמו מהביקוש הגובר לנעל, והמחיר הלא זול שעומד על כ-3,150 שקלים אינו מרתיע את הקהל הפאשניסטי. בונוס נוסף של הממתק העונתי הזה הוא שילובי הצבעים, כשהנעל מוצעת בשלוש ורסיות דומות-שונות העושות משחק יפה בין שלושת הגוונים – באחת השחור הופך לדומיננטי יותר, בשנייה הצבע הלבן שולט והשלישית ורדרדה עם עקב גבוה יותר מזה של אחיותיה. שלוש האופציות, מיותר לומר, יפות במיוחד ומהוות סימון מבטיח לנעל שקשה להתעלם ממנה ושווה לחסוך בשבילה.

קלואי גרייס מורץ עם הנעליים המדוברות (צילום: Nicholas Hunt/Getty Images)

קלואי גרייס מורץ עם הנעליים המדוברות (צילום: Nicholas Hunt/Getty Images)


 

 

A post shared by Yuxian W (@yuxianwang) on

גם לשריל יש כאלה (צילום: Geoff Pugh - WPA Pool/Getty Images)

גם לשריל יש כאלה (צילום: Geoff Pugh – WPA Pool/Getty Images)


 

A post shared by Prada (@prada) on

 

 

A post shared by Prada (@prada) on

 

 

A post shared by Valeria Wang (@vvvaleria_w) on

 

 

A post shared by Volna (@volna_td) on

 

 

A post shared by Kerry (@kerry_du) on

 

A post shared by Prada (@prada) on

 

 

A post shared by Prada (@prada) on

השאירו תגובה