אפקט קייט VS אפקט מייגן: מי שווה יותר?

התשובה מפתיעה: בניגוד ליתרון המעמדי של הדוכסית מקיימברידג' והרקורד המרשים שלה כמובילת אופנה, מסתבר כי ארוסתו האמריקנית של הנסיך הארי גורמת לפריטים שהיא לובשת להימכר מהר יותר, והמומחים חוזים שהיא עתידה לעקוף את "אפקט קייט" בסיבוב. למה זה קורה, ומה כבר הפך סולד אאוט לגמרי?

מאת  | ‏ 18 ינואר 2018

מהפנטת את ההמון (צילום: Alberto E. Rodriguez/Getty Images for ELLE)

מהפנטת את ההמון (צילום: Alberto E. Rodriguez/Getty Images for ELLE)

הנסיך הארי בחר, כך נראה, לא רק את האישה המושלמת עבורו אלא את האישה המושלמת מבחינת אהדת הציבור. אי אפשר היה להעלות בכלל על הדעת שמישהי תוכל לעמוד ברמה שהציבה קייט מידלטון, שגרמה וגורמת לעם הבריטי להצביע בכפיים וגם ברגליים ובארנק, ולרכוש עוד ועוד, אבל מסתמן שמייגן מרקל מעוררת רגשות דומים ואף עזים יותר. השחקנית בת ה-36 מהפנטת את ההמון בתוך ומחוץ לממלכה, והמגזינים העסקיים ביזנס אינסיידר ופורבס קובעים שמבחינת אפקט קמעונאי, תעקוף את גיסתה לעתיד מהר מאוד.

המומחים מסבירים שלחתונה מלכותית, כל אחת כזו, יש משמעות כלכלית מדהימה על המדינה. החתונה שבדרך אמורה להכניס לכיס הבריטי 2.34 מיליארד שקל, בתיירות, קניות ועוד. העובדה שמייגן היא לא בריטית, הם מאמינים, ושהסטייל שלה נגיש יותר ועצור פחות מזה של קייט, צופה לה הצלחה אדירה שתתבטא בעקיפה בסיבוב. קייט אמנם היתה הראשונה שזכתה לכך שהדהוד בחירת הלבוש שלה יכונה ׳אפקט׳, בשנת 2012, כשנה לאחר נישואיה, אבל היא כבר לא לבד. גם ילדיה הצטרפו אליו, ועכשיו מרקל שכאמור, מייצרת הכנסות עוד לפני שמותר לה רשמית לענוד כתר.

כפי שדיווחנו שוב ושוב בתקופה האחרונה, הפריטים שמייגן בוחרת ללבוש, הרבה מהם של לייבלים קנדיים בהם היא מתגאה, עפים מהמדפים בן רגע. המעיל שלבשה להכרזת אירוסיה, וקיבל את שמה, אזל תוך שניות מפרסום התמונות, על פי הלייבל, ג׳ון מוסקט. כך היה גם עם התיק הסקוטי שנשאה, של ׳סטרתברי׳, שתוך 11 שניות היה כלא היה.

מגזין טיים מדווח שכל פריט שלבשה מייגן עד כה הפך לסולד אאוט, חוץ מבגד גוף גולף בצבע שחור של לייבל אוסטרי בשם וולפורד, שמחירו 861 שקל. נציג לייבל המשקפיים הנחשב ׳מוסקוט׳, שמנהל יחסים עם מרקל כבר שנים, מתראיין ומסביר שהיא פשוט משהו מיוחד מבחינה אופנתית. "אנחנו מאמינים שלציבור יש תיאבון למשהו חדש, ומייגן היא אדם מפתיע". במוסקוט מזכירים שמדובר באישה שהיה לה בלוג לייפסטייל ואופנה במשך כמה שנים, לצד מיליוני עוקבים באינסטגרם. בניו יורק טיימס הקדישו כתבה ליכולתה יוצאת הדופן לגרום לאנשים לרכוש מוצרים, טענו שיש לה מגע זהב אה-לה המלך מידאס, והסבירו את האופן בו גברה על אפקט הדוכסית מקיימברידג': בניגוד למידלטון, מרקל היא אישה שהבמה המלכותית מגיעה אצלה בסך הכל כאפגרייד אחרי השטיח האדום.

מעיל הכרזת האירוסים. אזל תוך שניות מפרסום התמונות (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

מעיל הכרזת האירוסים. אזל תוך שניות מפרסום התמונות (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

עם התיק שאזל תוך 11 שניות (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

עם התיק שאזל תוך 11 שניות (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

את בגד הגוף היקר הזה אתן עוד יכולות לנסות להשיג (צילום: Andy Stenning  לגטי אימג'ס)

את בגד הגוף היקר הזה אתן עוד יכולות לנסות להשיג (צילום: Andy Stenning לגטי אימג'ס)

האפקט לא פוסח על אקססוריז (צילום: אינסטגרם)

האפקט לא פוסח על אקססוריז (צילום: אינסטגרם)

כובשת את הממלכה עם הגולגול ההיסטרי (צילוםף Chris Jackson לגטי אימג'ס)

כובשת את הממלכה עם הגולגול ההיסטרי (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

מבחינתנו, אפקט קייט לנצח (צילום: Richard Phole/GettyImages)

מבחינתנו, אפקט קייט לנצח (צילום: Richard Phole/GettyImages)

השאירו תגובה