גאווה: ג'ניפר האדסון לבשה שמלה של מעצב ישראלי

השחקנית והזמרת ג'ניפר האדסון בחרה ללבוש בגמר The voice, התוכנית שבה היא שופטת, שמלה של המעצב הישראלי יניב פרסי. קיבלתי פנייה דרך מערך יחסי הציבור של התוכנית", סיפר פרסי ל- FF , " ידעתי שיש עוד מספר אופציות מתחרות של מעצבים אחרים אבל בסוף היא בחרה בשלי". כל הפרטים על השמלה המלכותית

מאת  | ‏ 17 דצמבר 2017

ג'ניפר האדסון בשמלה של יניב פרסי (צילום: יחצ)

ג'ניפר האדסון בשמלה של יניב פרסי (צילום: יחצ)

ההצלחה של מעצבים ישראלים מעבר לים ממשיכה לצבור תאוצה. עוד לא הספקנו להתאושש מהידיעה על הפנייה הרשמית של בית המלוכה הבריטי למעצבת ענבל דרור, ששמלתה תבחן כאחת מהאופציות עבור שמלת הכלולות של מייגן מרקל, והישג נוסף ומרשים מצטרף לרשימה.

שופטת תוכנית הראליטי המוזיקלי The voice, השחקנית והזמרת ג'ניפר האדסון, בחרה בשמלה של המעצב הישראלי יניב פרסי לתוכנית הגמר של העונה. האדסון לבשה את השמלה הלבנה שהשתלבה בצורה מושלמת עם תפאורת עץ האשוח המושלג החגיגית.

השמלה המדוברת (צילום: יחצ)

השמלה המדוברת (צילום: יחצ)

בראיון ל-FF סיפר פרסי כי הפניה הראשונית נעשתה במהלך שהותו בלוס אנג'לס: "קיבלתי פנייה דרך מערך יחסי הציבור של התוכנית שהסטייליסט שלה מחפש אופציות והיא הגיעה בעצמה להתרשם מכמה דגמים, התלהבה מאוד והזמינה את אחד מהדגמים. ידעתי שיש עוד מספר אופציות מתחרות של מעצבים אחרים ושהם לא יחליטו עד שיראו מה מצטלם הכי טוב על הבמה. צריך לקחת בחשבון שזה אירוע גמר אייקוני מאוד, עם עץ האשוח של חג המולד והכל. לאחר שהם עשו כמה טסטים על הבמה קיבלנו הודעה לפני שבוע שזו השמלה שנבחרה ושזה באמת קורה".

אילו תגובות קיבלת?
"האמת שזה באמת דבר מרגש וקיבלתי המון פרגון. קיבלתי הודעה אישית מג'ניפר וזו כבר ממש הרגשה אחרת, זה כבר לא משהו מרוחק. זו לא פעם ראשונה שאני עובדת עם סלבריטאיות בקנה מידה עולמי: עבדתי עם ניקול שלזינגר באקס פקטור, עם ביונסה ועם אלישה קיז שהיא גם מנטורית בתוכנית. יצא לי לעבוד עם המון זמרות ולמרות שזו נראית תעשייה נורא גדולה בסוף מדובר בקליקה יחסית קטנה. אני מאוד אוהב לעבוד איתן, הן מכניסות אופי וגרוב לשמלות שלי וזו חוויה מיוחדת".

ג'ניפר האדסון. בחרה אותו מתוך עשרות מעצבים (צילום: יחצ)

ג'ניפר האדסון. בחרה אותו מתוך עשרות מעצבים (צילום: יחצ)

ספר קצת על השמלה. היא עברה התאמות מיוחדות עבור ג'ניפר?
"השמלה הותאמה לה אישית. יצרנו אותה למידותיה כדי שתתאים ותחמיא לה באופן מושלם. זו שמלה שעשויה מטול וחריזה בעבודת יד של למעלה מ20 אלף חרוזים שלוקחת משך זמן של כחודשיים וחצי. היא כוללת מוטיבים של דקלים בהתאם להשראה הכללית של הקולקציה שעסקה בג'ונגלים, ספארי ועולם הטבע. צריך להתרשם מכל היופי הזה מקרוב. הוא פשוט נוצץ ומדהים".

יש מפורסמת נוספת שכבר נמצאת על הכוונת?
"האמת היא שאנחנו עובדים על משהו מאוד מאוד גדול שאני עדיין לא יכול לדבר עליו. צריך לקחת בחשבון שאלו תהליכי עבודה דינמיים מאוד, זה יכול לקרות ויכול לא לקרות. אם זה אכן יקרה זה יהיה מדהים. מדובר במישהי בקנה מידה מטורף".  

השמלה מעל 20 אלף חרוזים (צילום: יחצ)

השמלה מעל 20 אלף חרוזים (צילום: יחצ)

הג'ונגל בלבן (צילום: יחצ)

הג'ונגל בלבן (צילום: יחצ)

השאירו תגובה