חבילות על הרצפה: כך נראית נקודת איסוף של אסוס אחרי בלאק פריידיי

לקוחות משכונת פלורנטין דיווחו כי התבקשו לאתר את חבילותיהם לבדם מתוך ערמה על הרצפה. בעקבות התלונות חברת השילוח אי פוסט ביטלה את ההתקשרות עם נקודת החלוקה והיא נסגרה לאלתר

מאת  | ‏ 11 דצמבר 2017
 

A post shared by ASOS (@asos) on

אפקט הבלאק פריידי: הישראלים שברו את שיאי הקניות באינטרנט בנובמבר והעומסים כבר נראים בנקודות האיסוף. ביום שישי האחרון תושבים מאזור פלורנטין בתל אביב התלוננו על השירות בחנות המשמשת כנקודת איסוף של אי פוסט (E-post) חברת המשלוחים של קמעונית האופנה הבריטית אסוס. הלקוחות קבלו על כך שהחנות היתה עמוסה בחבילות, וכי המוכר ביקש מהם לאתר את החבילות בעצמם – דבר שהכביד על הלקוחות. בעקבות זאת סיימה אי פוסט את ההתקשרות עם נקודת החלוקה והיא נסגרה לאלתר. לקוחות מהאזור שטרם אספו את חבילותיהם יופנו לנקודת איסוף חדשה.

תחיה בן צור, תושבת תל אביב שהגיעה בסוף השבוע לנקודת האיסוף בחנות ברחוב העליה בתל אביב, תיעדה את העומס ואף העלתה פוסט לקבוצת הפייסבוק של תושבי פלורנטין שבו התלוננה על החוויה שעברה.

החנות שלא עמדה בלחצים (צילום מסך, TheMarker)

החנות שלא עמדה בלחצים (צילום מסך, TheMarker)

בן צור סיפרה ל-TheMarker: "פעם ראשונה שאני קונה מאתר אסוס. הזמנתי בבלאק פריידיי והמשלוח הגיע מאוד מהר ואפילו נתנו לי אופציה לבחור את החנות שמתאימה לי מתוך רשימה אז הייתי מרוצה, עד שהלכתי לאסוף את החבילה. הלכתי ביום שישי וקצת מיהרתי וכשנכנסתי לחנות נחרדתי – כמויות של חבילות, חלק על הרצפה. המוכר היה בחנות ואמר לי 'פה זה שירות עצמי' ושלח אותי לחפש את החבילה מבין עשרות חבילות אחרות.

"חיפשתי 10 דקות ולא מצאתי ולכן נאלצתי לחזור שוב היום (יום א'). באמת היה קצת פחות עמוס, אבל עדיין הייתי צריכה למצוא את החבילה בעצמי", מוסיפה בן צור, שמספרת כי אף התלוננה למוקד שירות הלקוחות של אי פוסט על המקרה.

בנובמבר נשברו שיאי הקניות ברשת על ידי ישראלים, ובדואר ישראל מדווחים על 7 מיליון חבילות שנחתו בישראל, במשקל כולל של כ-1,350 טונות, לעומת ממוצע של כ-3.5 מיליון חבילות בחודש רגיל. זאת בעקבות מבצעי הקניות הבינלאומיים שנערכו במהלך החודש: יום הרווקים הסיני, בלאק פריידיי והסייבר מאנדיי.

 

A post shared by ASOS (@asos) on


לפני כשנה וחצי עזבה אסוס את שירותי דואר ישראל בעקבות תלונות רבות מהלקוחות הישראלים על עיכובים בקבלת חבילות, והחלה להעביר את המשלוחים לחברת מסירת החבילות אי פוסט, ששיפרה משמעותית את זמני המסירה. מכאן שאנשי האתר דווקא מיחסים חשיבות רבה לשירות שמקבלים הלקוחות.

מחברת E-post נמסר: "חברת E-post הינה חברת ההפצה של ASOS בישראל ואחראית על כ-400 נקודות חלוקה בפרישה ארצית. חברתנו מבצעת בדיקות שירות ונראות תקופתיות בכל אחת מנקודות החלוקה על בסיס קבוע וביתר שאת בתקופות עומס. המקרה נבדק ונבחן לגופו, ואכן לאור המקרה סיימנו את ההתקשרות עם נקודת החלוקה וסגרנו אותה לאלתר. בשעות הקרובות יקבלו הלקוחות המתגוררים באזור עדכון לגבי נקודת חלוקה חדשה אליה יופנו מוצריהם. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ונמשיך לפעול על מנת להעניק ללקוחותינו חווית שירות מיטבית".

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

>> הכתבה התפרסמה במקור ב-TheMarker

>> האינטרנט ירוקן את הקניונים: מי ישרוד ומי יישאר בחוץ
>> הכי יקר בישראל? מי ישלם 60 מיליון דולר על פנטהאוז ביפו

השאירו תגובה