חג מולד בלבן: מלניה מגיעה בלבוש לא צפוי למפגש עם ילדים

רגע לפני חג המולד הגיעה מלניה לבית החולים לבקר במחלקת הילדים. למרות ריבוי הזאטוטים היא בחרה באאוטפיט לבן צחור בשווי אלפי שקלים, אבל בניגוד להרגלים, המתקפה נגדה לא הייתה הפעם בגלל הבגד אלא בגלל הדברים שאמרה לקטנטנים. היא פשוט לא מספיקה להסתבך

מאת  | ‏ 10 דצמבר 2017

מלניה חוגגת בלבן (צילום: AP)

מלניה חוגגת בלבן (צילום: AP)

החגים מחזירים את מלניה, כך נראה, לימי ילדותה בסלובניה הקרה, ומוציאים ממנה את מלאכית השלג שבפנים. אנחנו זוכים, בחסות חג המולד, לעוד ועוד לוקים מהממים של הגברת הראשונה בבגדים לבנים נטולי רבב. לא רק באיזור סטרילי כמו הבית הלבן מעיזה מלניה ללבוש צבע כל כך נוח ללכלוך. אשת הנשיא הפגינה אומץ רב כשיצאה באאוטפיט לבן גם לביקור בבית חולים לילדים.

הביקור, לכבוד חג המולד, כלל היכרות והתעניינות במקרים של הילדים המאושפזים, קריאת סיפורים ברוח החג ופיזור חיוכים באאוטפיט יפהפה שכלל חצאית עיפרון לבנה מעור של הרווה פייר, סוודר לבן תואם ומעיל של מקס מארה מצמר לבן, שגנב את ההצגה, אותו לבשה, כמובן, על הכתפיים, בלי להכניס את ידיה לשרוולים. המעיל לא מוצע למכירה באתר החברה, אבל מחירו כן נחשף: 5,270 שקל.

בתפקיד המספרת עם הסטייל (צילום: AP)

בתפקיד המספרת עם הסטייל (צילום: AP)

מלניה הסתבכה הפעם, למרות הבחירה האופנתית המשובחת, כשנשאלה על ידי ילד מאושפז בן עשר מה הכי הייתה רוצה לעשות בחגים, וענתה לו בכנות: ״הייתי רוצה לבלות את החג על אי בודד טרופי בחיק משפחתי״. תשובתה לילד, שישמח ודאי לבלות את החג גם הוא בחיק משפחתו ולא מאושפז בבית חולים מוקף במכשירים מצפצפים, הפכה מיד לסנסציית רשת. לצערה של מלניה, היא תבלה את החגים בבית הלבן. המשפחה רק חזרה מחופשה מפנקת באחוזת הנופש המפנקת של טראמפ בפלורידה. 

יפה וצחורה (צילום: AP)

יפה וצחורה (צילום: AP)

מלניה וידיד ברוח החג (צילום: AP)

מלניה וידיד ברוח החג (צילום: AP)

השאירו תגובה

 

  • מה היתה אמורה להגיד לו? לא שאל על המשאלה אלא מה היתה רוצה לעשות. למצוא תרופה לסרטן? נו באמת

    מאת: סכ |‏ 11 בדצמבר 2017 | 06:04