הכי אמיתית: אשלי גרהאם חושפת הכל ולא מרטשת

אשלי גרהאם ממשיכה לעשות רעש ולחולל שינויים בתפיסת היופי הנשי של תעשיית האופנה. הדוגמנית מלאת הקימורים הצטלמה ל"ווג" איטליה בלנז'רי וסטיילינג א-לה סופיה לורן עם דרישה אחת: שלא יעזו לרטש אותה. יו גו גירל

מאת  | ‏ 10 דצמבר 2017

פרט להיותה יזמית מוצלחת, דוגמנית יפהפייה ודמות פורצת דרך עבור נשים במידות גדולות, אשלי גרהאם היא פשוט גאון בכל הנוגע לתקשורת. האישה הגדולה מהחיים, שנרמלה בעשר אצבעות (והלבשה תחתונה) את שילוב הדוגמניות הגדולות בתעשייה "הרגילה", לעולם לא מפסיקה לעשות רעש. השבוע היא הצטלמה ל"ווג" איטליה בסדרת תמונות ביוטי בשחור לבן ודאגה לדבר אחד: שהתמונות לא יעברו ריטוש.

מדובר בקונספט שהוא כמעט בלתי מתקבל על הדעת בצילומי גלאמור מהסוג הזה, אבל אשלי מדגישה, וכך חוזרים ומסקרים ומהדהדים כל כלי התקשורת, שלא רצתה ייצוג לא אותנטי של קימוריה. הדוגמנית מרוצה עד הגג מצילומי הרטרו בסגנון סופיה לורן שעשו לה, עם איפור עיניים חתולי והלבשה תחתונה שחורה, ונתנה למיליוני העוקבים שלה להרים לה כשהעלתה כמעט את כל התמונות לחשבון האינסטגרם שלה.


"את כזאת השראה!" כתבו לה המעריצים, וחיזקו את תרומתה לתפיסת היופי הנשי הריאלית בתעשייה. "אנחנו ברי מזל שאנשים כמוך מסתובבים על הכוכב הזה". בין הפרגונים אפשר היה למצוא גם הרבה מגיבים שהמשיכו להתעקש שיש פה פוטושופ, ולא מעט ממנו, אבל אשלי חוזרת ומתעקשת שמדובר בפייק ניוז. "כשלא מרטשים אותך", כתבה לצד התמונה האחת בה היא מופיעה בבגד מנומר בתוך כל השחור.

ב"ווג" איטליה עדיין לא הניחו לעובדה שצילומיה של גרהאם הם חלק ממהפכת דימוי הגוף החיובי, ובמגזין דאגו לצרף לאירוע האופנתי את התגית "VogueLovesCurves#" כדי שלא נשכח שהם אוהבים קימורים. זה רק מראה שהעבודה של אשלי עוד לא נגמרה. לשמחת כולם, נראה שיש לה אנרגיות לעוד שנים רבות של מהפכנות.

מהפכנית (צילום: אינסטגרם, theashleygraham)

מהפכנית (צילום: אינסטגרם, theashleygraham)

איפור עיניים חתולי ורטרו שיק (צילום: אינסטגרם, theashleygraham)

איפור עיניים חתולי ורטרו שיק (צילום: אינסטגרם, theashleygraham)

הכי אמתית שיש (צילום: אינסטגרם, theashleygraham)

הכי אמתית שיש (צילום: אינסטגרם, theashleygraham)

השאירו תגובה

 

  • לא יודעת מה איתכן אבל לדעתי תמונות גרועות, אין פה שום סטייל או פרטיתי לבוש או חן כלשהו שראוי להופיע בווג, בלי קשר לגודל הדוגמנית

    מאת: אלה |‏ 10 בדצמבר 2017 | 13:14