"תמיד יהיו גברים שיורידו אותך"

דר זוזובסקי יודעת ששום דבר לא בא במקרה. בגלל זה היא לוקחת מהבופה של החיים כל מה שאפשר: תפקיד ב"להיות איתה" וב"פצועים בראש", 80 אלף עוקבים באינסטגרם, קמפיין הלבשה תחתונה, ואפילו כמה שורות בסרט הוליוודי. מלכת הילדים הבאה? פחות

מאת  | ‏ 28 ינואר 2016
דר. יודעת בדיוק מה היא רוצה מעצמה (צילום: יח"צ חול)

דר. יודעת בדיוק מה היא רוצה מעצמה (צילום: יח"צ חול)

החיוך המלטף של דר זוזובסקי לא מסגיר את זה, אבל בדרך לכאן מישהו הצליח לעצבן אותה. גבר. "הייתה חניה ברוורס, מסובכת, והצלחתי אותה בפעם אחת", היא מספרת. "אין לי בעיה עם נהיגה ואני חונה מעולה. עבר נהג מונית, ראה שזו בת, ועשה כזה פרצוף מופתע. למה אתה צריך להיות מופתע? תמיד יהיו גברים כאלה שיורידו אותך. זה מבאס".

איפה עוד את נתקלת בהם?
"בכל מקום, בכל העולם. יש אנשים שמנסים לטשטש את זה, אבל אני שמה לב להכל ומתעצבנת. היה סרטון נורא יפה שדיבר על מה זה "לרוץ כמו בת", שזה לא צריך להיות משהו רע אבל החברה גרמה לזה להישמע ככה. העולם מסרס אותנו, מכניס אותנו לתבניות. לי זה חשוב מאוד לא להיות שם. אפשר גם אחרת, וחשוב לי להגיד את זה. נשים יכולות להיות חזקות ומצליחות".

מאיפה התודעה הפמיניסטית שלך?
"מזה שאני אישה".

"אני לא לוקחת את עצמי בכזו רצינות"

זו דר זוזובסקי. בשנים האחרונות השם שלה עלה ונסק ועלה עוד בבורסת השמות של הצעירים החדשים. בת 24, שחקנית, כוכבת נוער, דוגמנית, חצי מפאוור קאפל אופנתי עם ליבי רן. וגם: מכירה את קבוצת "שיח פמיניסטי" בפייסבוק, לא מוכנה שגברים יתנשאו עליה, מחכה להנהגה נשית שתירש את העולם. כשאני שואלת אותה מי היא תרצה שתהיה האישה השניה בתפקיד ראש ממשלת ישראל, היא שותקת רגע. "היה סרטון נוסף שהסתובב בפייסבוק וממש דיבר אלי. הייתה שם ילדה שהסבירה לאחיה הקטן שהנסיכות בסרטי דיסני לא מניעות את העלילה, ושלא צריך להיות נסיכה פסיבית שמחכה שהנסיך יציל אותה, אלא הנסיכה היא זו שצריכה להציל. הילדה הזו גאונה, אני רוצה למצוא אותה ושהיא תהיה מנהיגת העתיד".  

את חווה את זה כשחקנית? מציעים לך תפקידים לא מספיק אקטיביים?
"הייתי רוצה לראות יותר שחקניות משחקות את הגיבורות ולא את הנסיכות. בלימודי תיאטרון דיברו איתנו הרבה על זה שאין מספיק דיאלוגים של נשים. הדיאלוגים הכי מפורסמים וקלאסיים בתיאטרון הם לגברים, האישה רק מדברת פה ושם וגם אז היא פחות מעניינת. היינו לוקחים סצנות של שני גברים ומשנים אותן לנשים רק כדי שיהיה לנו מה לעשות בשיעור".

לא מוכנה שגברים יתנשאו עליה. מתוך הקמפיין לפיקס (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

לא מוכנה שגברים יתנשאו עליה. מתוך הקמפיין לפיקס (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

פגישתנו נערכת ערב סופה, בחוץ הטמפרטורות צונחות, ובפנים חם ונעים ואנחנו מדברות על תחתונים. ליתר דיוק על הקמפיין הנוכחי שלה, לרשת ההלבשה התחתונה "פיקס". לא רק הגוף הגבעולי שלה ממקם אותה שם ("אני רזה גנטית, אם הייתי מנסה להשמין לא הייתי מצליחה, כי אי אפשר לאכול יותר ממה שאני אוכלת"); זה משהו מאוד נינוח שהיא משדרת בתוכו. "סקסיות זה סטייט אוף מיינד, לפני הכל", היא אומרת. "אם אני סקסית, אז זו סקסיות לא של עקבים אלא של סניקרס. זה להרגיש טוב עם עצמך, שיהיה לך נוח בתוך עצמך".

את מרגישה שהגישה שלך יוצאת דופן בעולם בו את מתפקדת?
"יש בנות יפות שלא רוצות להתלכלך וזה בסדר. אני לא לוקחת את עצמי בכזו רצינות. יש כאלה שכשהן מצטלמות הן יעשו דאק פייס כי זה יותר מחמיא לעצמות הלחיים. אנשים רוצים אישור מהסביבה כדי שיאהבו אותם, אבל אין יותר סקסי מאישה שלא מפחדת להגיד את מה שהיא מרגישה, שלא אכפת לה מה יגידו עליה".

תמיד היה לך כזה בטחון?
"לא. זה נבנה עם השנים. אבל תמיד ידעתי שאני רוצה להצליח".

מסרבת לפרסם באינסטגרם

היא גדלה ברמת השרון, בת לאם מעצבת ואב איש נדל"ן, מדריכה בצופים שגם עשתה שנת שירות. הדרייב הכתיב את חייה עד כה: מגמת תאטרון, פריצה בלהיט הנוער ב"החממה", אבל תמיד עם יד על מוט ההילוכים, דואגת לא להיתקע בטייפ קאסטינג של הפסטיגל. היא שיחקה בשנים האחרונות ב"בני ערובה", "פצועים בראש" ו"החדש של עומרי גורדון", ותשחק בעונה החדשה של "להיות איתה" של אסי עזר, שם היא תתחרה עם רותם סלע על לבו של אביב אלוש ("דמות שמאוד מניעה את העלילה!"). במסלול המקביל, הדוגמנות, היא דגמנה, מלבד פיקס, גם עבור קסטרו, ועבור הרשתות "ספרינג" ו"סקופ". "אני בשליטה על הכל", היא מבהירה. "זו הקריירה שלי, וזה הדבר הכי חשוב, או לפחות אחד הדברים הכי חשובים בחיים. יש צוות שעובד איתי, אבל אני לא נותנת לאנשים לנהל לי את זה, אני קוראת את החוזים, אני לא יושבת כמו בוק מאחורי השולחן. שום דבר לא קורה לי סתם".

סקסיות זה סטייט אוף מיינד (צילום: יחצ חול)

סקסיות זה סטייט אוף מיינד (צילום: יחצ חול)

חלק משמעותי מהמיתוג שלך הוא באינסטגרם – יש לך יותר מ-83 אלף עוקבים באינסטגרם.
"ברור. זו עוד דרך לבטא את עצמי וליצור קשר עם הקהל שעוקב אחריי, לראות מה הנוער אוהב. אבל כשפונים אלי מחברות לעשות קמפייני אינסטגרם, אני מסרבת. אני לא רוצה לוח מודעות, יש מי שצריכים את הכסף ועושים את זה, אני פחות מתחברת. אם אני עובדת עם חברה על חוזה דוגמנות, אני אקדם שם את העניין הזה, אבל לא כי הם אומרים לי מה להעלות ומתי. האינסטגרם שלי הוא עדיין שלי ואישי, ואני אוהבת את זה ככה. אני גם חושבת שאנשים יותר נהנים לראות את האמת, כשזה אותנטי ולא כשזה עטוף בנצנצים ופאייטים".

איפה את בדיון על בליינדספוט?
"תראי, צריך לזכור שאחרי הכל זו אפליקציה. לא הייתי רוצה שהילדים שלי יורידו אותה, הייתי רוצה לחסוך מהם מקומות שם הם יכולים להיות חשופים לאלימות, ואלימות מילולית זה אלימות לכל דבר. אני יכולה להבין את העליהום אבל הגזימו בגלל שזה דור רפאלי. הוא ידיד שלי ואני חושבת שמה שעשו לו זה סוג של בריונות, אני לא בעד בליינדספוט אבל אני נגד אלימות ולפרסם את המספר של דור בפייסבוק, זה היה נורא בעיני". לאחרונה היא עשתה תפקיד משנה קטן בסרט הוליוודי. "נסענו לפסטיבל סרטים בו הופיע הסרט 'איביזה' שבו השתתפתי, וגם לבקר משפחה של לי. הייתי בכל מיני פגישות עם אנשים שאני בקשר איתם כבר תקופה, יש לי שם סוכנות, והגענו לגאלה של עמותת 'גדולים מהחיים', שם מישהי ניגשה ושאלה אותי אם אני שחקנית. היא אמרה שיש לה תפקיד בשבילי בסרט עם דריל האנה ומישה ברטון. עשיתי אודישן ואמרו לי מיד שקיבלתי את זה". בסרט, "Father" של הבמאים דן ישראלי ואמיליו רוסו, זוזובסקי אמנם לא שיחקה באותן סצנות עם האנה וברטון, אבל היא כן זכתה להיות חברה תומכת של אחות בבית חולים, להגיד כמה שורות ולהבין מה זו תעשיה אמיתית. "זה מדהים שיש להם תקציבים כאלה", היא אומרת. "יש קרוואנים ויחס אחר, על הסט דממה מוחלטת, שקט מופתי, אף אחד לא יעז לדבר חוץ מהבמאי. אצלנו אין דבר כזה. הסאונדמן יכול להגיד לך שהטייק האחרון היה טוב יותר ולהתחיל לתת לי עצות משחק. זה חלק מהמשפחתיות והאווירה החמה פה. גם לזה יש את הקסם שלו".

 תמיד ידעתי שאני רוצה להצליח (צילום: יחצ חול)

תמיד ידעתי שאני רוצה להצליח (צילום: יחצ חול)

והכיבוד?
"וואוו, את מקבלת שם מה שאת רוצה. לא שולחנות עם טורטית כמו כאן".
ומה לי עשה כשאת צילמת סרט?
"אני לא יכולה לספר, כי זה שלו, אבל הוא בדק דברים מעניינים".

"לי הוא אדם מאוד מצחיק. יום אחד הוא יוציא את זה"

בקרב קוראינו שהגיל שלהם נגמר ב"עשרה", השם של דר זוזובסקי בא בדרך כלל עם עוד שם לידו, ליבי רן, או לי בירן (היא קוראת לו לי), ההיפסטר השברירי מ"כוכב נולד" שנולד מחדש כאליל טינאייג'ריות. מחר הם ביחד שנה ותשעה חודשים, היא מספרת לי, וכשהם הולכים ברחוב עוצרים אותם מעריצי "החממה". בקרוב שניהם יופיעו בעונה השניה של "פצועים בראש".

מאז שאתם ביחד עקפת אותו ברמת הסלבריטאות, לא?
"מי שעוצרים אותנו ברחוב זה ילדים שמכירים את שנינו מ'החממה', אז מעולם לא הרגשתי שמישהו יותר מצליח, לא הרגשתי אנונימית לידו. אני לא חיה לפי מונחי פנאי פלוס כאלה".

שום דבר לא קורה לי סתם (צילום: יחצ חול)

שום דבר לא קורה לי סתם (צילום: יחצ חול)

קשה לחיות איתך?
"אהבה זה סיכון, אתה שם את הלב שלך על שולחן ויודע שמישהו יכול לנעוץ בו סכין, אבל אני לא אשמור על עצמי. גם אם יש כאב, הוא שווה את זה. הייתי רוצה להגיד שאני מאמינה שיש דבר כזה לנצח, אבל אף אחד לא יכול לדעת כזה דבר. הרגע הוא מה שחשוב". מאפריל האחרון הם גרים יחד בדירה בתל אביב. "שנינו לא הכי מסודרים, אבל לי יגיד שאני היותר בעייתית. הוא רוצה שלא אשאיר נעליים בסלון. לפעמים אנחנו הולכים מכות בקטנה, שמים מוזיקה ורוקדים בבית או הולכים ברחוב עם מפצל אזניות ושומעים את אותו שיר, ורוקדים. ואנשים מסתכלים עלינו ולא מבינים מה אנחנו עושים. אנחנו בעיקר עדיין חברים הכי טובים. אנחנו לא זוג לאבי דאבי".

זה החלום הגדול, להתאהב בחבר הכי טוב.
"כן, לא הייתי אף פעם בחורה של דייטים. לשבת ולמכור את עצמי, זה לא בשבילי. אני מעדיפה להיות עם מישהו שכבר מכיר את הפאקים שלי. חבר טוב זה הדבר הכי סקסי בגבר. והומור, כמובן. לי הוא אדם מאוד מצחיק. יום אחד הוא יוציא את זה".

מה עוד מצחיק אותך?
"נונסנס, סיטואציות קיצוניות. אני פריקית של יוטיוב, רועי כפרי קורע אותי. גורי אלפי. וגם נשים – יש מלא מלא בחורות קורעות מצחוק ומפתיעות, צריך פשוט לדעת עליהן. אף אחד לא חושב שנטלי פורטמן מצחיקה. או אן הת'אווי שעשתה פרודיה על מיילי סיירוס שקרעה אותי לגמרי. בחורה יפה שיודעת לצחוק על עצמה, זה כובש. בכלל, אני צוחקת הרבה. זו דרך טובה לשרוף קלוריות".

מאמינה לגמרי נשים יכולות להיות חזקות ומצליחות (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

מאמינה לגמרי נשים יכולות להיות חזקות ומצליחות (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

אופנה חייבת להיות נוחה. דר בקוסמופוליטן איטליה

אופנה חייבת להיות נוחה. דר בקוסמופוליטן איטליה

אני צוחקת הרבה. זו דרך טובה לשרוף קלוריות (צילום: יחצ חול)

אני צוחקת הרבה. זו דרך טובה לשרוף קלוריות (צילום: יחצ חול)

פחות בקטע של מלכת הילדים (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

פחות בקטע של מלכת הילדים (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

השאירו תגובה

 

  • מהיכרות אישית – אגוצנטרית נוראית.

    מאת: אחת |‏ 4 בפברואר 2016 | 13:41
  • אני לא מבין על מה כל המהומה, את לא יפה ואת לא מושכת.. מה כל הרוח והצלצולים?

    מאת: המבין |‏ 1 בפברואר 2016 | 00:31
  • איך אני זוכרת שגם אני בגיל 24 חשבתי שתמיד אהיה רזה וחתיכה…ואז קרו החיים.

    מאת: אורח |‏ 31 בינואר 2016 | 00:55
  • קשקשנית…קיבלת מתנה פיג'מה יפה מהבורא לא עבדת קשה בשביל זה.

    מאת: אורח |‏ 30 בינואר 2016 | 20:53
  • נו באמת, איך את יודעת למה הוא עשה פרצוף? ממש נשמע כמו תסביך…
    אולי הוא התפעל מיופייך? או סתם מישהו אמר לו משהו באותו רגע בקשר?

    מאת: מישי |‏ 30 בינואר 2016 | 20:43
  • ניראת מעולה. שכל השמנות יקחו דוגמה

    מאת: טל |‏ 30 בינואר 2016 | 19:07
  • גם נטלי עטייה בזמנה עפה על עצמה….
    והיום…. ?

    מאת: אורן |‏ 30 בינואר 2016 | 18:13
  • גברים הם שק של נחשים כלפי נשים, לא ידעת? הם האחרונים שידעו לפרגן לך. דווקא נשים יותר מפרגנות אחת לשנייה בניגוד למה שגברים מנסים לתת לנו לחשוב

    מאת: מיכל |‏ 30 בינואר 2016 | 18:09
  • לא חושבת שאפשר להכניס יותר קלישאות שדוגמגישחקניות אומרות בראיון אחד ממה שהוכנס פה…

    מאת: אורח |‏ 30 בינואר 2016 | 15:57
  • מהממת! נדירה ביופיה!

    מאת: אחת |‏ 30 בינואר 2016 | 11:39
  • תמיד ייהיו גרבים שירצו להוריד אותך
    נראה שיש לך נסיון גדול בלעשות אצת זה

    מאת: אורח |‏ 30 בינואר 2016 | 11:33
  • גם אם ההית מנסה לומר משהו חכם, לא ההית מצליחה…

    מאת: בלונדי |‏ 30 בינואר 2016 | 11:31
  • מי שחושב שהיא נבונה ומדהימה פשוט מדהים אותי. חוץ ממילים היא לא עשתה שום דבר מיוחד, אפילו הדיבור שלה לא מושך את הקורא.. כתבה משעממת רק כדי למלא את מגזין הסופש, והדיבורים על פמיניזם נשמעים כאילו היא הרגע קראה את הערך פמיניזם בויקיפדיה ורצה לראיון.. ילדה שחושבת שהתבגרה אבל רק שתתבגר באמת תבין כמה היא לא.. ויפרק שהשיער פרוע.. בקיצור עוד אחת

    מאת: רונה |‏ 30 בינואר 2016 | 11:28
  • רחוקה מליהיות יפה או סקסית או משהו..

    מאת: אורח |‏ 30 בינואר 2016 | 11:22
  • אנשים לא יודעים לפרגן ואו.
    יש אנשים שהם רזים גנטית(אני לדוגמא)
    אם אתם בוחרים לקנאות בעיה שלכם

    מאת: אורח |‏ 29 בינואר 2016 | 23:59
  • היא לא מעניינת בכלל. לא ביופי ולא באופי.

    מאת: אורח |‏ 29 בינואר 2016 | 18:57
  • מהממת!!!!!!! ובנוסף גם חכמה!! שיהיה לה בהצלחה…

    מאת: אורח |‏ 29 בינואר 2016 | 17:16
  • לדבר עם פמיניזם ולהצטלם בחצי עירום ולהחפיץ את עצמך זו סתירה שאי אפשר ליישב.

    מאת: מישל |‏ 29 בינואר 2016 | 13:58
  • אינטיליגנטית ומאוד מרשימה

    מאת: אורח |‏ 29 בינואר 2016 | 10:49
  • לכתבת לא הבנתי. מכל הכותרות בעולם דווקא בחרת את הכותרת הכי לא קשןרה לכלום גם עאם היתי יכולה לא הייתי שמנה או משהו בסגנון ?!? עלוב ביותר

    מאת: אורח |‏ 29 בינואר 2016 | 10:21
  • גם שטוחה גנטית

    מאת: אורח |‏ 29 בינואר 2016 | 09:11
  • גברת כתבת הדס בשן כשאת שואלת את המרואיינת שלך מי היא היתה רוצה שתהיה האישה הראשונה בתפקיד ראש ממשלת ישראל!!! האם את יודעת שכבר היתה לנו אישה בתפקיד זה?!?! פדיחות… נראה שמישהי צריכה לחזור לסיים 12 שנות לימוד

    מאת: אורח |‏ 29 בינואר 2016 | 08:53
  • גנטית-אוכלת 800 קל' ביום ,עושה מלא ספורט ואז זה יוצא גנטי איזה קטע!

    מאת: אורח |‏ 29 בינואר 2016 | 08:48
  • חתיכת מכוערת

    מאת: אורית |‏ 29 בינואר 2016 | 08:27
  • קופיפה אמיתית

    מאת: יניב |‏ 29 בינואר 2016 | 07:00
  • שמישהו יביא לה קסדת טייסים, כי הבחורה עפה על עצמה פרייסטייל.
    יפה והכל.. אבל קצת פרופורציות וצניעות לא תזיק.

    מאת: אור |‏ 29 בינואר 2016 | 06:10
  • מהממת !!
    אל תקשיבי לשונאים שמחפשים בכוח איך להפיל אותך, את בן אדם מדהים ואף אחד לא יכול לומר אחרת!

    מאת: יעל |‏ 29 בינואר 2016 | 00:34
  • פשוט מתפעל מהיופי שלה

    מאת: מוטי |‏ 29 בינואר 2016 | 00:29
  • עם פוטושופ, כולן רזות גנטית…

    מאת: מיכל הגרפיקאית |‏ 28 בינואר 2016 | 22:42
  • מכוערת ושמנה

    מאת: אורח |‏ 28 בינואר 2016 | 20:18
  • מקסימה

    מאת: אורח |‏ 28 בינואר 2016 | 19:54
  • אישה עוצמתית וחכמה ומכל הכתבה הזאת הכותרת ממש עלובה

    מאת: אורח |‏ 28 בינואר 2016 | 19:40
  • אוקיי ומה היא קשורה לאופנה? מי זאת?

    מאת: אורח |‏ 28 בינואר 2016 | 18:46
  • מקסימה

    מאת: נגה |‏ 28 בינואר 2016 | 18:17
  • איזה שם מכוער

    מאת: אורח |‏ 28 בינואר 2016 | 17:23
  • עוד אחת.

    מאת: גיא |‏ 28 בינואר 2016 | 17:04
  • חשבתי שאין לה בעיה עם קלוריות.. יש שם איזושהי סתירה..

    מאת: טל |‏ 28 בינואר 2016 | 16:29
  • מצחיק שהיא אומרת שלצחוק שורף קלוריות אחרי שאמרה שהיא לא יכולה להשמין..
    עוד דוגמנית שאונרת שהיא אוכלת מלא ומה שהיא רוצה כשבפועל האובססיה לגמרי שם.

    מאת: אד |‏ 28 בינואר 2016 | 16:27