"אני נראית מאוד מאוד ממוצעת"

עד גיל 25 הספיקה לירז דרור להפוך לפרזנטורית של קסטרו, לכבוש שערי מגזינים ולקטוף קמפיינים נחשקים מעבר לים, להתחתן ולככב בריאליטי – אבל גם טופמודלס, מסתבר, מרגישות אבודות באמצע שנות העשרים שלהן. "אני מנסה ללמוד לשחרר", היא אומרת, "כנראה שיש הרבה דברים שאני עדיין לא רוצה להתמודד איתם"

מאת  | ‏ 7 ינואר 2016
לירז דרור לקסטרו. ככה נראית בחורה ממוצעת? (צילום: דודי חסון)

לירז דרור לקסטרו. ככה נראית בחורה ממוצעת? (צילום: דודי חסון)

לירז דרור היא לא בחורה שבטחון עצמי נוזל ממנה. על פניו, הנתונים שלה הם בדיוק מה שלמדנו להעריץ -  עור החלב המושלם, השיער הערמוני, העיניים הנוצצות, החיוך המואר – אלא שלדעתה, העולם לא חייב להתעלף כשהיא נכנסת לחדר. יותר מכך, כדאי שתתעסקו בענייניכם ותשאירו לה זמן לחיבוטים רגילים של בת 25, שבוע לפני יום הולדת, שמרגישה שעוד יש לה מה להוכיח. "יש אנשים בגילי שכבר סיימו ללמוד באוניברסיטה, ואני לא, וזה מעורר מחשבות, על מה יהיה אחרי הדוגמנות, מה אני אעשה בגיל 40", היא אומרת, "הרי גם 25 זה כבר לא מציאה בעולם שלי, וזה מלחיץ. הייתה תקופה שהייתי ממש בדאון מזה, מכך שאין לי תוכנית מוגדרת לעתיד, אבל אף אחד לא ממש יודע מה יקרה איתו. יש לי עבודה, אני נהנית, מרוויחה, חיה טוב – אני אמורה ליהנות מזה".

ואת לא.
"יכול להיות. אני קצת דאגנית בטבע שלי, אבל אני מנסה לשלוט על המוח שלי, ללמוד לשחרר. אני לא הולכת לפסיכולוג, כי אני מעדיפה לעשות את זה לבד. עבודה עם עצמי, על בשרי. כנראה שיש הרבה דברים שאני עדיין לא רוצה להתמודד איתם".

"אני קצת דאגנית בטבע שלי". בקמפיין לקסטרו (צילום: דודי חסון)

"אני קצת דאגנית בטבע שלי". בקמפיין לקסטרו (צילום: דודי חסון)

כבר עשר שנים שהיא חורכת שערי מגזנים בעולם (בין היתר "אל", "מקסים" ו"מארי קלייר"), ומשתתפת בקמפיינים יוקרתיים, מאיב סאן לורן, דרך מוסקינו ועד קסטרו המקומית, לה היא משמשת כפרזנטורית כבר מ-2012. ההצלחה הבינלאומית הזאת הראתה לה עולם והכניסה לה כסף, אבל גם נתנה לה הזדמנות להביט פנימה ולהבין שבדוגמנית אחת מסתתרות שתי נשים: ווינרית, אבל כאמור – גם ילדה חסרת ביטחון שעוד מצמיחה עור מחוספס. הראשונה חולמת בגדול על עבדות הדוגמנות הגדולות ביותר, השנייה נשארת עם רגליים על הקרקע.

"אני אדע שעשיתי את זה רק כשאגיע לויקטוריה'ס סיקרט", היא מצהירה. "הרבה דברים צריכים לקרות כדי שאני אהיה שם, אבל אני מאוד מאמינה בעצמי ומכוונת מטרה. אני מזל גדי, זה אופייני לנו. מצד שני, אני לא יכולה להגיד בדיוק מתי זה יהיה, אבל עובדים על זה. זה לא שאת מרימה טלפון ואומרת – אני רוצה לדגמן אצלכם. צריך להגיע להישגים, לבנות את זה בהדרגתיות, להכיר את האנשים הנכונים. כמו שגל גדות עשתה כדי להגיע להוליווד – זו לא עבודה של יום אחד".

גל היא סוג של מודל בשבילך?
"אין לי מודלים, אני רוצה להיות עצמי. כרגע אני מרגישה שלשחק בסרט יהיה להראות את עצמי יותר ממה שאני רוצה, להראות לאנשים איך אני מתנהגת ומדברת, וזו חשיפה שאני לא מוכנה לה. אנשים חושבים שכולן מגיעות לתחום הזה כדי להתפרסם או להיות כוכבת, אבל אני מעולם לא חלמתי על הדברים האלה. אני פשוט אוהבת לדגמן".

כבר דואגת מה יהיה בגיל 40 (צילום: דודי חסון לקסטרו)

כבר דואגת מה יהיה בגיל 40 (צילום: דודי חסון לקסטרו)

מגדר זה לא אישיו בחיים שלי

אולי אופיה השברירי של דרור הוא הסיבה שלא תראו אותה ביותר מדי מדורי רכילות ומסיבות ברנז'ה, מה שמאפשר לה להסתובב מתחת לשלטי הענק שלה באיילון מבלי שאיש ירדוף אחריה לסלפי. ואולי זה המצב המצחיק של התעשייה הישראלית, בה השגרירות הכי מצליחות מעבר לים בעולם, בקושי מוכרות ברחוב המקומי. ואולי, כפי שהיא מציעה, זה בגלל שמעולם לא היה לה דייט עם סלב. דרור נישאה לפני שנתיים לאיציק פינטו, החבר הראשון שלה מגיל 15, איתו גם השתתפה בריאליטי זוגיות סוער, "זוג מנצח" בערוץ 10. את באמצע שנות העשרים ואת נשואה? צפי שכולם יניחו לך יד על הבטן.

"לפני שנה היה איזה בייבי בום כשהרבה מפורסמות נכנסו להריון, אז הכניסו גם אותי לשם ובכל יום הייתה שמועת הריון אחרת. זה הגיע למצב שהתקשרו אלי מקסטרו להגיד מזל טוב. אני נשואה כבר שנתיים וזה לא קרה, אז אנשים ממציאים דברים", היא צוחקת."ברור שאיציק ואני רוצים ילדים, אנחנו מדברים על זה ויש לנו דיבורים דביקים שבהם אנחנו מדמיינים איך הילדים שלנו יראו ואיזה תכונות הם יקבלו מכל אחד. אבל יש בי גם צד שמפחד מזה".

מה הכי מפחיד?
"מה יקרה לגוף שלי, איך זה ישפיע על הקריירה שלי. כל הלא נודע. אני לא רוצה להפסיד את העבודה שלי, אני אחת כזו שנאחזת בהכל בלי לשחרר שום דבר, מחזיקה את כל החוטים. יש נשים שמרגישות שהיעוד שלהן הוא להשאר בבית ולגדל את הילדים, אני לא כזו. אם אני אהיה רק במקום אחד אני אשתעמם".

פמיניסטית בהגדרה?
"תראי, בעיני אישה לא צריכה לוותר על עצמה בשביל ילדים, הרי בסוף זה גם החיים שלך, הם יעזבו את הבית ומה ישאר לך? אבל אני חושבת איך להעצים את עצמי כאדם, לא כאישה. מגדר זה לא אישיו בחיים שלי. כבר הבנתי שיש פמיניסטיות שיחשבו שמה שאני עושה זו עבודה פמיניסטית, כי אני אישה עצמאית ומצליחה, ואחרות יחשבו שזה נוגד את הפמיניזם, אז אני לא מתעסקת בזה".

מעולם לא יצאה עם סלב. בקמפיין העולמי ללנקסטר (צילום: יח"צ)

מעולם לא יצאה עם סלב. בקמפיין העולמי ללנקסטר (צילום: יח"צ)

אני וג'ו ג'ונאס

דרור לא גדלה בסביבה שבה להיות יפה, רזה וחברה של ניקי הילטון ("נפגשנו פעם בארוע, כולנו אותו דבר"), היא שאיפת על. נולדה בקיבוץ רביבים בדרום הארץ, עברה למושב ניר משה הסמוך, הייתה ילדת שדות קלאסית. אביה עובד במשרד הפנים, אמה, ילידת אנגליה, ניהלה את החווה של אריק שרון וכשלירז התגלתה והחלה לדגמן בגיל 14 – הפכה למנהלת היומן של ביתה ולגרום המתווך בינה לבין הסוכנויות בחו"ל, והכל מבית המשפחה החמים במושב.

"גדלתי באווירה של קיבוץ, עוד לפני ההפרטה, האחים הגדולים שלי עוד ישנו בלינה משותפת", לירז נזכרת. "עד גיל מאוחר לא הבנתי בכלל מה זה יופי או בגדים, וכשהתחילו לדבר על איך שאני נראית דווקא ניסיתי להיבלע בזה, עד לרמה שעשיתי הכל הפוך. הייתי שמה קרוקס לבית ספר וטרנינג כדי שלא ישימו לב אלי. התחלתי לדגמן ונהניתי מזה, אבל במושב אמרו לי בעיקר דברים מזלזלים, 'הנה עוד אחת שמנסה ולא הולך לה'".

היום את יכולה להוכיח לכולם שהם טעו.
"אני לא מונעת מהמקום הזה. מה שמעניין אותי זה העולם הפנימי שלי, ואני יודעת שמגיע לי להצליח. נכון, זה מזל שנולדתי יפה – אבל השקעתי הרבה, אני לא ממעיטה בערכי".

ילדת שדות קלאסית (צילום: דודי חסון לקסטרו)

ילדת שדות קלאסית (צילום: דודי חסון לקסטרו)

מעניין איך הנשמות הטובות מהמושב הגיבו לא כל כך מזמן, כשצהובון אוסטרלי טען כי היא מנהלת רומן עם הזמר ג'ו ג'ונאס, ופתח לה חזית מול חברתו דאז, הדוגמנית החצי פלסטינית ג'יג'י חדיד. "אני אפילו לא מכירה אותו", היא צוחקת. "מה שקרה זה שישבנו יחד במסעדה עם חברים משותפים, ובבוקר למחרת נפגשנו בתצוגת אופנה ואמרנו שלום. וזהו, נהיה לנו רומן. לכי תדעי לאן זה היה עף, אבל בסוף הם הבינו שאני נשואה וירדו ממני".

איך איציק הגיב לזה?
"הוא צחק מאוד, שנינו צחקנו. הוא יודע שאלה לא דברים שמעניינים אותי. משלב מוקדם בקריירה שלי אפשר לראות מה בחרתי לא לעשות, הרי יכולתי לצאת עם מישהו מפורסם וללכת על דברים שערורייתיים כדי שיכתבו עלי בעיתון. היו גם הצעות מכוערות ולא אנושיות".

כמה מה?
"פעם, כשהייתי בת 16, התקשרו אלי ממשרד יחסי ציבור שאת שמו לא אציין, ואמרו לי שהם קיבלו הצעה ממישהו מפורסם שרוצה לצאת איתי. לא הבנתי במה מדובר , אמרתי להם בתמימות שיש לי חבר, אז אמרו לי – זה לא משנה, הוא יבוא לאסוף אותך עם הליקופטר. הם חשבו שאני כל כך שטחית שאם יגידו לי את המילה הליקופטר אני ארוץ אליו. כמובן שאמרתי לא".

"עד גיל מאוחר לא הבנתי בכלל מה זה יופי" (צילום: דודי חסון לקסטרו)

"עד גיל מאוחר לא הבנתי בכלל מה זה יופי" (צילום: דודי חסון לקסטרו)

עם איציק היא התחילה ב-ICQ, ראיה מבדחת לזמן הרב ששני אלה נמצאים ביחד. עד היום, לירז מסתכלת עליו באותן עיניים של ילדה בכתה ט', רואה בו את הילד החדש, הנחשק והמקובל בבית הספר, ולא את האנונימי שנשוי לדוגמנית על. ב"זוג מנצח", שם העפילו למקום השני, ההשוואה ביניהם תפסה נפח רב, עד לכדי התקפות עליו מצד חברי הקאסט בטענה שהוא לא מעריך את אשתו מספיק ולא מתייחס אליה בכבוד הראוי לה. כל זה היה רק התחלה לריקושטים שאיציק יקבל מהעולם בחוץ.

"נכוויתי מהריאליטי ואני לא חושבת שאעשה משהו כזה שוב", היא אומרת היום, "אני חושבת שאיציק מתחרט שהוא בא איתי לזה. הוא לא ציפה לכל זה, כי הציגו אותנו מאוד לא כמו מי שאנחנו. זה לא נכון שאיציק אדיש כלפיי, הוא פשוט חי עם אדם, לא עם דוגמנית. הוא מאוד מעריך אותי".

היה לכם משבר בזוגיות?
"הייתה תקופה קשה, אבלבגלל שהזוגיות שלי חזקה היא שרדה את זה. היו מתחילים איתי ביציאות כמו 'תתגרשי מבעלך ותתחתני איתי', כל מיני דברים כאלה שאנשים מרשים לעצמם, ומבחינתי זו הטרדה לכל דבר. היה לנו קשה לצאת לארועים ולדעת שלאנשים יש דעות קדומות עלינו".

נכוותה מהריאליטי (צילום: דודי חסון לקסטרו)

נכוותה מהריאליטי (צילום: דודי חסון לקסטרו)

גדר חיה? לא מכירה

ללירז חשוב לשמור על דימוי התא המשפחתי שלה. היא אפילו לא מוכנה לתת לי להניח שהיא מרוויחה יותר מבעלה – גם  אחרי שהגיעה למקום הרביעי ברשימת הדוגמניות המרוויחות בישראל של "פורבס ישראל" ב-2013, עם הערכת הכנסות של 2.2 מיליון שקל. "אנשים מניחים את זה כי הם לא יודעים מה איציק עושה", היא פוסקת, ומיד מפרטת, "יש לו חנויות סלולר, ועסק נדל"ן ושטיפות רכב. שנינו עובדים קשה, תמיד היינו כאלה".

עד כמה את יודעת מה קורה עם הכסף שלך?
"אני תמיד יודעת מה קורה עם הכסף שלי, עוד מגיל צעיר הייתי מעורבת, וההורים שלי נתנו לי שליטה בו. המשפחה התייחסה לזה כאל כסף שלי, ולכן בגיל 16 כבר החלטתי לקנות דירה בכפר סבא. היום אנחנו חיים לא רע, למרות שהחיים בתל אביב לא זולים. לפעמים אני מפנקת את עצמי באיזו חופשה לחו"ל או פריט שבא לי".

יש איזה חשש שבתור דוגמניות את על הכוונת של מס הכנסה, אחרי בר רפאלי?
"אני לא מכירה את כל הפרטים אז אני לא רוצה לשפוט אף אחד. יכול בהחלט להיות שבר היא שעיר לעזאזל ורוצים לעשות רעש על הדבר הזה. אני עובדת באופן חוקי, אז זה לא צריך להשפיע עלי. אין לי שם בעיה עם רשויות המס".

עובדת באופן חוקי. בקמפיין לטד בייקר לונדון (צילום: יח"צ)

עובדת באופן חוקי. בקמפיין לטד בייקר לונדון (צילום: יח"צ)

הפרנסה, בינתיים, מגיעה גם עם מעמד ממלכתי משהו. לירז יודעת שלייצג חברה כמו קסטרו מחייב דיפלומטיות, וכל סטייה מהפוליטיקלי קורקט מעוררת סערה. בקיץ האחרון, האש התפרצה כשקבוצת נשים דרשה שהרשת תפתח את שעריה גם בפני מידה 42 ומעלה. אחרי מפגש עם בעלי קסטרו והמנכ"לית המשותפת אתי רוטר, חשפו הפעילות בפייסבוק את אכזבתן מהתבטאויותיה של רוטר, אשר בעצמה הרגישה מותקפת. "כאב לי לראות את אתי ככה", אומרת לירז, "זה מפעל החיים שלה, הדבר הכי חשוב לה בחיים, וזו לא הייתה הכוונה שלה. צריך לזכור שקסטרו זו חברה ישראלית שמתפתחת, היא לא יכולה לשרת כל כך הרבה קבוצות ונישות".

אבל לא כולן נראות כמו לירז דרור.
"אני חושבת שאני נראית מאוד מאוד ממוצעת. בורכתי בגנים טובים, זה נכון, אבל אני לא אנורקסית, אני לא הכי גבוהה ולא הכי נמוכה, ושכל אחד יחליט מה אני משדרת לו. כל אישה מסתכלת על הגוף שלה ושואפת להגיע למקום גבוה יותר, גם דוגמניות. נגיד איציק, הוא חי בשביל אוכל, הוא מת על אוכל, ואפילו הוא התחיל להבין בשנים האחרונות שהוא צריך לשמור יותר על הבריאות".

כי את מעירה לו על כרס?
"אין לו כרס, אל תגזימי. אבל זה חשוב לי. אני לא אוהבת, למשל, שאם מישהו במשקל עודף עושה דיאטה ומצליח, תמיד יעירו לו: 'אל תרד יותר, זה מאוד יפה לך ככה. אתה תראה חולה אם תרד עוד'. זו הערה מעצבנת בעיני. כל עוד האדם מרגיש טוב ובקו הבריאות למה להגיד את זה? הקנאה שורפת אנשים. אם אני בטיסה, למשל, תמיד הדיילים מסתכלים לראות מה אכלתי, לפעמים גם אומרים הערות, 'אה, דוגמנית, ברור שלא אכלת כלום'. כשזה ממש פוגע אני יודעת לשים גבלות, לשים אדם במקומו. בכלל החברה הישראלית קצת פרימיטיבית. זה לא משנה אם מדובר בהומו, לסבית ערבי, אתיופי, אשכנזים, מזרחים, כל הזמן יש בעיות. אנחנו מאוד גזענים".

איך פותרים את זה?
"לא בפוליטיקה. אני חושבת שכל אחד צריך לקחת את עצמו בידיים, להשתנות בפנים".

אבל זה גם עניין של חינוך, לא? נאמר, כשמשרד החינוך מוציא את הספר "גדר חיה" מתכנית הלימודים, קשה להילחם בגזענות.
"לא שמעתי על הסיפור הזה, מה קרה שם?", היא שואלת, ואחרי שאני מעדכנת לירז נראית מזועזעת. "מה שבטוח, אחרי מה שסיפרת לי, אני רוצה לקרוא את הספר הזה. אני אבקש ממישהו לקנות לי אותו ליום הולדת".

הכירה את בעלה ב-ICQ (צילום: דודי חסון לקסטרו)

הכירה את בעלה ב-ICQ (צילום: דודי חסון לקסטרו)

"בורכתי בגנים טובים" (צילום: דודי חסון לקסטרו)

"בורכתי בגנים טובים" (צילום: דודי חסון לקסטרו)

החלום - להגיע לויקטוריה'ס סיקרט (צילום: דודי חסון לקסטרו)

החלום – להגיע לויקטוריה'ס סיקרט (צילום: דודי חסון לקסטרו)

"אני פשוט אוהבת לדגמן" (צילום: דודי חסון לקסטרו)

"אני פשוט אוהבת לדגמן" (צילום: דודי חסון לקסטרו)

קנתה דירה בכפר סבא כשהייתה בת 16 (צילום: דודי חסון לקסטרו)

קנתה דירה בכפר סבא כשהייתה בת 16 (צילום: דודי חסון לקסטרו)

השאירו תגובה

 

  • גם השם שלה מהמם

    מאת: רחלי |‏ 16 ביולי 2020 | 11:54
  • היא יפה ממש
    ומזכירה קצת את בר בחיוך שלה.
    והיא גם בנאדם מהמם

    מאת: רחלי |‏ 16 ביולי 2020 | 11:54
  • תעיפי את החבר שלך הוריד אותך חזק

    מאת: האמת |‏ 5 בפברואר 2016 | 11:33
  • לירז דרור בחורה יפה מאוד. אבל אני חושבת שהיא חייבת להתחיל למנף את הקריירה שלה. אולי לדגמן לעוד מותגים חוץ מ'קסטרו' , אולי ללכת לשחק באיזה סרט. המינוף יעשה לה רק טוב כמו למשל הדוגמנית שלומית מלכה .. שלפני שהיא הכירה את יודה, היא הייתה מצליחה יחסית בדוגמנות. אבל מאז החשיפה בפומבי עם יהודה לוי, הקריירה שלה זינקה גבוה מאוד . בקיצור היא צריכה איזשהי פריצה משמעותית כדי להיות יותר מוכרת בתעשייה

    מאת: לינוע |‏ 29 בינואר 2016 | 12:11
  • לדרור היקרה, אישה מוצלחת נמדדת לפי איך שהיא מחזיקה את הבית, האם היא גורמת לבעלה להרגיש טוב (לא במובן המיני!), איזה ערכים היא מעבירה לילדים-שלדעתי ברגע שזה יגיע את תממשי את עצמך כאישה-ולא משנה לכמה מגזינים (דבילים לדעתי) הצטלמת-את אדם נפלא,נהדר ומקסים-זיכרי זאת תמיד!

    מאת: פבל חיטוב |‏ 28 בינואר 2016 | 22:44
  • לירז את יפיופה מבפנים ובחוץ והלוואי וכולם היו נראים כמוך את יפה בטירוףףףףףףף….

    מאת: אורח |‏ 25 בינואר 2016 | 14:35
  • מעבר לזה שדוגמנית במידה 34 היא ממש ממש ממש ממש לא ממוצעת,
    כדאי שבפאשן פורוורד יפתחו מפה ויראו שקיבוץ רביבים ומושב ניר משה ממש לא סמוכים אחד לשני.
    ואחר כך מתפלאים למה נוצר הביטוי "הבועה התל-אביבית".

    מאת: איפי |‏ 10 בינואר 2016 | 14:06
  • מי שמעניין אותה איך יראה הגוף לאחר ילדים לא בשלה להיות אמא וזה בסדר גמור. לא כולן נולדו להיות אמהות. מה שכן, יש לך עוד מה ללמוד על החיים: כשאת בזוגיות את מוותרת על עצמך? כן ולא הרי אם לא תוותרי לא תחיי בזוגיות. אותו הדבר עם ילדים – תמיד יש ויתור וזה בסדר גמור. את זו שמחליטה כמה את רוצה לוותר בשביל הילדים שלך, בדיוק כמו בזוגיות. אבל מה? ילדים גדלים והם מלמדים אותך שיעור בחיים. אז בעתיד באם תחליטי להביא ילדים, הם ילמדו אותך שיש הרבה מעבר ל"איך שהגוף שלי נראה", הם ילמדו אותך דברים הרבה יותר חשובים לחיים. שיהיה בהצלחה – חיים פעם אחת!

    מאת: לילי |‏ 9 בינואר 2016 | 22:23
  • הדוגמנית היחידה שהייתי מתחתן איתה מחר ! יפהפיה אמיתית רגישה ואופי מהמם

    מאת: לא רוברטו |‏ 9 בינואר 2016 | 03:03
  • לירז את מהממת לא ממוצעת ואני מדבר גם על האופי…

    מאת: דיויד |‏ 9 בינואר 2016 | 03:00
  • את הרבה, הרבה מעל הממוצע!!!

    מאת: ארז |‏ 9 בינואר 2016 | 02:12
  • סיפרת לה שהספר נפסל ללימוד כי יש בו תאורים מבזים של חיילי צה"ל?

    מאת: בנט |‏ 9 בינואר 2016 | 01:07
  • מתוקה אמיתית ויפהפיה
    כולם מקנאים בבעלה ושיהיה לשניהם רק טוב אושר ועושר!

    מאת: אורח |‏ 8 בינואר 2016 | 19:17
  • הלוואי שכולן היו נראות "ממוצעות" כמוך יא שווונת….

    מאת: אורח |‏ 8 בינואר 2016 | 17:57
  • מדהימה. הדוגמנית היחידה אולי שהראיון איתה נשמע שפוי

    מאת: אורח |‏ 8 בינואר 2016 | 16:37
  • זו לא היפה מהראליטי? עם הבעל "הדורס" שלא נתן לה לדבר?

    מאת: אורח |‏ 8 בינואר 2016 | 14:58
  • ממוצעת מינוס…. היא צודקת לגמרי

    מאת: מיכל |‏ 8 בינואר 2016 | 14:48
  • ממוצעת!?!???? מהממת!!!!

    מאת: גילי |‏ 8 בינואר 2016 | 13:05
  • היא פשוט מושלמת!!

    מאת: אורח |‏ 8 בינואר 2016 | 12:44
  • פנים חמודות . גוף יפה.
    מספיק עם הצומי.
    את יודעת בדיוק איך את נראית
    יחצנות לשמה.
    כתבה מיותרת…

    מאת: אורח |‏ 8 בינואר 2016 | 12:27
  • בחורה מדהימה חכמה ויפיפייה מכל הבחינות לא צריך להאמין לכל מיני שטויות שממציאים אני צופה לה עתיד מזהיר עם המון הצלחה

    מאת: אורח |‏ 8 בינואר 2016 | 12:22
  • לירז בחורה מדהימה כל כך נהנתי לראות אותה ואת בעלה בתוכנית
    עלי והצלחי ….

    מאת: דעה |‏ 8 בינואר 2016 | 12:01
  • נחמד שצנזרתם את התגובה שלי על הספר – תקשורת במיטבה

    מאת: אורח |‏ 8 בינואר 2016 | 10:54
  • את באמת ממוצעת,כמו רוב הדוגמניות. הפוטושופ משלים את העבודה…עובדה!

    מאת: אוקראיני |‏ 8 בינואר 2016 | 10:07
  • תראי גם בתוכנית הריאלטי שהשתתפת בה לא הראית חוכמה ועכשיו זה מובן שזה חלק מחייך הסתימות הזאת צאי מזה ילדים מביאים לעולם לא במחשבה של מה יקרה לגוף שלי?! תלמדי תעבדי בזה אז תחכי לגיל 40??? כשלא תהיי רלוונטית?! הזויה היית הזויה נשארת

    מאת: אורח |‏ 8 בינואר 2016 | 03:01
  • היא כמו גירסא עמוקה ומעניינת של בר רפאלי.

    מאת: לי |‏ 8 בינואר 2016 | 02:12
  • חבל באמת שדחפתם את הספר הזה וסילפתם
    זו ממש חוכמה קטנה לנצל מישהי, אמנם מהממת ביופיה אבל לא עמוקה במיוחד, בלשון המעטה, ולספר לה על מה הספר (מבלי לספר לקוראים, כמובן). ולמה היא "מזועזעת"? כי סיפרתם בטח את השטות הרגילה, שהספר נפסל בגלל חשש מהתבוללות. אבל מה שבטח השמטתם זה שהדבר הבאמת חמור שיש בספר הזה זה אופן הצגתם של חיילי צה"ל וישראלים בכלל – ככובשים, סדיסטיים, חלקם (כמו הסוהר המתעלל בכלא – :השמן הממושקף") ממש כמו מיני-אייכמנים נאצים. אבל, נו – העיקר שהפכו את הספר הזה לסיפור אהבה ולא מספרים את האמת על הבעיות שיש בו – הצגה חד צדדית, מגמתית, שמאלנית רדיקלית שלא לומר אנטי ציונית. ואת זה מבקשים ללמד בבתי ספר בישראל, ממש יופי.

    מאת: האמת |‏ 8 בינואר 2016 | 00:44
  • כל כך לא ממוצעת. מיוחדת מאוד במראה. יפייפיה אמיתית ונשמעת גם אינטיליגנטית

    מאת: גבי |‏ 7 בינואר 2016 | 20:38
  • לירז !!! את יודעת מה יפה בך ? הפנימיות שלך , הצניעות והפשטות . וזה מקרין מתוכך חוצה . את מקסימה מתוקה מדבש . בובה יפה ! אוהבת אותך. מיכל .

    מאת: מיכל |‏ 7 בינואר 2016 | 20:21
  • ואו כמה שהיא יפה . פשוט מושלמת

    מאת: דנה |‏ 7 בינואר 2016 | 19:19
  • מהממת בצורה יוצאת דופן יפה מאוד מתוקה וחביבה

    מאת: משה |‏ 7 בינואר 2016 | 18:58
  • מהממת ?

    מאת: נועם |‏ 7 בינואר 2016 | 18:33
  • מה הקשר הדחיפה בכוח של הספר המטומטם הזה?

    מאת: אורח |‏ 7 בינואר 2016 | 17:30
  • לא הכל כסף בחיים רדודה יש דברים שאי אפשר לקנות בכסף

    מאת: אורח |‏ 7 בינואר 2016 | 16:35