כמו בסרטים: אחת משמלות הכלה הכי מחמיאות שראינו

אלי רוברטסון חובבת קומדיות רומנטיות מושבעת ובדיוק בגלל זה היא הפיקה לעצמה חתונה כמו בסרטים. אי אפשר שלא לאהוב את שמלת הכלה שלה מבית ויויאן ווסטווד, שהחמיאה לה בצורה יוצאת דופן. עפנו גם על נעלי הפראדה שנעלה

מאת  | ‏ 7 דצמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Max Poynter Hall (@maxpoynterhall)

אלי רוברטסון היא כותבת, עורכת ומנהלת אמנותית לונדונית עם אובססיה קשה ומתמשכת לקומדיות רומנטיות. בחודש ספטמבר האחרון היא הצליחה לאחד את כל אהבותיה הגדולות ליום חתונה חלומי ורומנטי במיוחד.

כמו בז'אנר האהוב עליה, גם רוברטסון מצאה את עצמה קושרת את גורלה דווקא עם השכן מהדלת ממול מקס- הטיאנאייג'ר איתו נהגה להחליף מבטים נבוכים בתחנת האוטובוס ממנה נסעו לבית הספר. שנתיים לאחר חגיגות השנה הראשונה כזוג, שנערכו ממש באותה תחנת נעורים נוסטלגית, שלף מקס טבעת על ראש הר במהלך טיול ליפן.

לחובבת הרום-קום המושבעת היה די ברור איך היום הגדול שלה אמור להראות ולהרגיש. לאלבום תמונות החתונה שלה שפורסם בווג הבריטי היא צירפה טקסט אישי שחשף את כל הפרטים הקטנים של האיוונט.

גולת הכותרת האופנתית של המאורע הייתה שמלה עדינה עם מחוך מובנה של המעצבת הבריטית ויויאן ווסטווד. לשמלה שודכה הינומת טול משנות ה-30 של המאה שעברה עם רקמה פרחונית עדינה. כדי שתוכל להשתמש בנעלי הכלולות יותר מפעם אחת, בחרה הכלה בצמד מבית פראדה עם עקבי צ'אנק עבים. את הלוק השלימו עגילי יהלום, טבעת חתונה שהכלה לקחה חלק בעיצובה ותיק חרוזים לבן של המותג שרימפס.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eilidh Williamson (@eilidh12)

אופנתית ומתקתקה לא פחות הייתה אורחת נוספת בחתונה- האחיינית של בני הזוג לונה. נערת הפרחים בת השש גנבה לא מעט מתשומת הלב בזכות אאוטפיט משגע ששילב בין שמלה ורודה מבית שיתוף הפעולה של סימון רושה ו-H&M, נעלי מרי ג'יין אדומות עם גרביים אדומים וזר ראש תואם.

טקס הכלולות עצמו נערך בכנסייה קתולית אינטימית הממוקמת סמוך לשכונת הילדות של השניים. לאחר מכן הוזמנו האורחים לארוחה ומסיבה במסעדה המועדפת על בני הזוג שם הגשימה הכלה עוד חלום שרקמה ליום הגדול שלה- להגיש למוזמנים טארט פטל ענק שיספיק לכולם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Browns Bride (@brownsbride)

הממתק הלונדוני-רומנטי הזה כמובן לא הסתיים בלי לוק מספר 2. לפני שהסתערה על רחבת הריקודים רוברטסון החליפה את השמלה של ווסטווד במשהו נוח יותר- שמלת כסף מנצנצת של המותג The Vampire’s Wife.      

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Minnie J Carver (@therealminniecarver)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Oliver (@jennifer_makeup)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eilidh / Ellie Robertson (@es.robertson)

 

השאירו תגובה