קורונה סטייל: כוכב הריאליטי והדוגמנית נישאו בחתונה נוצצת וסודית

האירוע המקורי התבטל בגלל המגפה העולמית, אבל השניים לא ויתרו וערכו טקס מצומצם אך מלא בלינג בכנסיה. על שמלת הכלה חתום המותג שעיצב גם את זו של קורל סימנוביץ', והיא כוללת פפיון מרשים, שובל תחרה והינומה תואמת, שדרשו כ-500 שעות עבודה

מאת  | ‏ 20 ינואר 2021

לפני קצת יותר משנתיים כוכב הריאליטי הבריטי אוליבר פראודלוק והדוגמנית אמה לואיז קונולי כבשו בסטייל את מצעד האורחים המוכרים בחתונתה של הנסיכה יוג'יני. אחרי תקופה לא קצרה שבה היו מאורסים הגיע תורם של השניים לצעוד אל החופה, בחתונה סודית מצומצמת, מותאמת למגבלות הקורונה אך עתירת בלינג.

אמש נחשפו במגזין "טאטלר" התמונות מהטקס רב הרושם שנערך לפני כחודש בכנסיה לונדונית. למרות שהשניים נאלצו לוותר על אירוע עם מאות מוזמנים, הם לא פסחו על הפרטים הקטנים, לא נתנו לביטולי העבר להוציא להם את הרוח מהמפרשים, ותכננו כנגד כל הסיכויים חתונה רומנטית-מהודרת מהאגדות.

למרבה המזל שמלת הכלה הגרנדיוזית הייתה מוכנה כבר בחודש מרץ שעבר, לפני שאנגליה נכנסה לסגר. הדוגמנית היפיפייה בחרה בשמלת תחרה עם כתפיים מודגשות ופפיון אחורי דרמטי של המותג Pronovias, מותג הכלולות היוקרתי שהופקד גם על שמלת הכלה של קורל סימנוביץ'.

העבודה על השמלה, שהותאמה לכלה באופן אישי, ארכה כ-500 שעות וכללה התמקדות בשובל הארוך – שנתפר גם הוא מבד התחרה העדין ממנו עשויה השמלה. גם טבעות הנישואים היו מוכנות לשליפה, למרות שתאריך החתונה שנחרט אליהן היה אחר, בגלל ביטול האירוע המקורי.

לאחר הטקס בכנסייה עברו הכלה והחתן הטריים, יחד עם קומץ אורחיהם, למלון היוקרה The Ned לארוחה ולהמשך החגיגות. בחצות הזוג הטרי כבר היה בבית, נדהם ומרוגש מזה שהחגיגה סוף סוף התרחשה.

"אנחנו נשואים וזה הדבר הכי חשוב בשבילנו", סיכם אוליבר את רכבת ההרים שעברו. "ירח הדבש שלנו היה קצת לא רגיל", הוסיף, "כי בילינו אותו בבית מסוגרים עם ההורים של אמה. יש לנו עדייך תקווה שבהמשך השנה עוד נזכה לחגוג עם שאר החברים והמשפחה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by EMMA LOU (@emmalouiseconnolly)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hinton. Magazine. (@hintonmagazine)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adam Fussell (@adamfussell)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Oliver Proudlock (@proudlock)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by My Funny Valentine Bridal (@mfvbridal)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Joshua Kane (@joshuakanebespoke)

השאירו תגובה