בחרה נכון: הכל על שמלת הכלה המושלמת של אנה ארונוב

אנה ארונוב ואייל אלגבי אמנם נישאו כבר מול המצלמות לפני מספר חודשים, אבל עכשיו הם חגגו שוב את האיחוד הזוגי בנוכחות מעגל רחב יותר של משפחה וחברים. בניגוד לנהוג בקרב האיט-גירלס לאחרונה, הכוכבת הסתפקה בשמלה אחת בלבד של המעצבת ליהי הוד – והיא לגמרי סיפקה את הסחורה

מאת  | ‏ 18 ספטמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna) on

בתחילת יולי אנה ארונוב ובן זוגה אייל אלגבי הפתיעו אותנו עם טקס חתונה קטן ואינטימי, שתועד בסרט ששודר בקשת 12. השבוע הם הפתיעו אותנו שוב, בחגיגת חתונה גדולה יותר, שהוציאה מאנשים לא מעט תגובות ברשתות החברתיות בנוסח "לא התחתנתם כבר? למה צריך שוב?". אנחנו, בכל מקרה, תומכות בזכותם להתחתן כמה פעמים שמתחשק להם, ובעיקר תומכות בזכותה של אנה ללבוש כמה שיותר שמלות כלה. בכל זאת, מדובר באישה עם סטייל מופלא.

לחתונה הראשונה לבשה אנה שמלה הורסת ונועזת של דנה הראל, ובחתונה השנייה היא דבקה גם כן בשמלה אחת בלבד, הפעם בעיצובה של ליהי הוד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@lihihod) on

"לאנה ארונוב המהממת לא היו גחמות ורעיונות מטורפים", אמרה היום המעצבת ל-FF. "היא אחת הכלות היותר נוחות ובטוחות בעצמן שהכרתי. היה חשוב לה שתהיה שמלת כלה אחת, נוחה וסקסית שהיא תוכל להיות איתה כל הערב. השמלה של אנה נוצרה על בסיס דגם שלי שנקרא 'לולה' מקולקציית 'דרימס' 2019. זו שמלת מחוך מבד טאפט משי, עם דראפה וקשר מקדימה. החצאית עשויה מ-10 מטרים של בד בשתי קומות, וכמובן כיסים, שהפכו לסימן ההיכר שלי".

ואכן, אנה נראתה לגמרי באזור הנוחות שלה בערב החתונה, והשמלה הייתה בחירה טבעית שמהדהדת את הסגנון של הרקדנית ביומיום – מעודכן, פלרטטני אבל גם נינוח. המפגש בין המחוך והכפתורים העדינים בגב, יחד עם החצאית מלאת הנפח שמהדהדת את טרנד הבוהו, נתנו איזון מושלם בין סגנון ערב חגיגי שהולם את המעמד לבין הנוחות שהייתה חשובה לארונוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@lihihod) on

אנה אמנם הסתפקה בשמלה אחת בלבד, אבל הוד החליטה שזה לא מספיק. "כשבוע לפי החתונה החלטתי להפתיע את אנה, ותפרנו לה חלוק התארגנות ממשי לבן שנראה בעצם כמו שמלת כלה, עם גב מאוד פתוח ושובל עצום", היא מספרת.

"ההשראה לחלוק הגיעה משמלות המשי של שנות הארבעים, מימי גטסבי המופלאים". מסתמן שזהו אירוע החתונה האחרון של הזוג, אבל כאמור – ממש לא נתלונן אם אנה תחליט לחגוג שוב את האיחוד הזוגי, כל עוד היא ממשיכה לספק רגעי אופנה מהממים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Michelle Edri | MakeUp Artist (@michelle.edri) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by eyal elgavi (@eyal_elgavi) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna) on

 
 
 
View this post on Instagram

Congratulations ANNA @aronovanna @liorgavrielov @michelle.edri @lihihod

A post shared by Cassouto Jewels (@cassoutojewels) on

השאירו תגובה