הצביעו והשפיעו: איזו שמלת כלה היא היפה ביותר?

עם ההצלחה המטאורית של המעצבים הישראלים בעולם, רק מתבקש שגם בארץ יתקיים שבוע כלות מקומי. ב-18.2 הוא יפתח וייתן הזדמנות גם לשמונה מעצבים צעירים, שייחשפו בו לראשונה. אחד מהם יזכה בחופשה זוגית ליעד אקזוטי - ולכם יש סיי בעניין

מאת  | ‏ 20 ינואר 2019

נטליה שרמט (צילום: בן מעודה)

נטליה שרמט (צילום: בן מעודה)

מעצבי שמלות הכלה הישראלים מביאים לנו המון גאווה מסביב לעולם, ובקרוב נוכל לראות אותם גם קרוב לבית. ב-18.2 יפתח שבוע הכלות הישראלי – Israel Bridal Fashion Week, שלושה ימים בהם יתקיימו תצוגות אופנה של שמלות כלה וערב (וגם חליפות, לחתנים שבינינו), שיפגישו בין מיטב המעצבים המקומיים ללקוחות ולקניינים מרחבי הגלובוס, בנוף הכי מתאים: "חוות רונית".

דיקלה יוסף וסלין שרגא, היזמיות שעומדות מאחורי האירוע, שואפות ליישר קו עם שבועות האופנה מסביב לעולם, תוך התאמה לשוק המקומי – גם בהיבט התפעולי וגם מבחינת האפשרויות החדשות שהשבוע הזה יעמיד בפני המעצבים המקומיים. "אנחנו בעצם באות ואומרות למעצבים המוכשרים שיש כאן – תעשו את מה שאתם יודעים לעשות הכי טוב שיש ואנחנו נדאג שהעולם יגיע לכאן ויראה את זה. אנחנו באמת רואות בשבוע הזה סוג של ציונות מודרנית, עוד צד של הסברה עבור המדינה", הן אומרות, ומבטיחות להמשיך וללוות את המעצבים מול קניינים מחו"ל גם הרבה אחרי שהשבוע יסתיים.

דור יעקב חדד (צילום: בן מעודה)

דור יעקב חדד (צילום: בן מעודה)

מלבד שמות מוכרים ומצליחים כמו ענבל דרור, אפרת קליג ודני מזרחי, ישתתפו באירוע גם שמונה מעצבים שזו להם חשיפה ראשונה בתחום: אלינה נברט, דור יעקב חדד, חפצי לריה, טופז עזרא, מיה פאווה, מעין לוי מאיר, נטליה שרמט ורות סלסט מזרחי. ב-20.2 יערכו המעצבים הצעירים תצוגה משותפת שתהיה פתוחה לקהל הרחב (ניתן לרכוש כרטיסים באתר) – כל אחד מהם יציג שמלת אחת ובסוף הערב ייבחר הזוכה שיקבל חופשה זוגית ליעד אקזוטי.

כאן אתם נכנסים לתמונה: הצביעו בשאלון המצורף והשפיעו על הלוק והמעצב המנצחים, שיוכרזו לאחר התצוגה בשקלול עם הצבעתם של ארבע שופטים בכירים מהתעשייה. בין המצביעים יחולקו כרטיסי כניסה לאירועי שבוע הכלות.

חפצי לריה (צילום: בן מעודה)

חפצי לריה (צילום: בן מעודה)

מעין לוי מאיר (צילום: בן מעודה)

מעין לוי מאיר (צילום: בן מעודה)

אלינה נברט (צילום: בן מעודה)

אלינה נברט (צילום: בן מעודה)

מאיה פאווה (צילום: בן מעודה)

מיה פאווה (צילום: בן מעודה)

רות סלסט מזרחי (צילום: )

רות סלסט מזרחי (צילום: בן מעודה)

טופז עזרא (צילום: בן מעודה)

טופז עזרא (צילום: בן מעודה)

צלם: בן מעודה
איפור ושיער: שירה עמר
דוגמנית: אלינור יאזוביסצקי
הפקה: דיקלה יוסף
לוקיישן: חוות רונית

השאירו תגובה