זה עניין של שניות עד שאת מתפוצצת

כולם שמעו עליה כשדחתה שחקן מברצלונה כי הוא לא יהודי, אבל מבחינתה הוא "אחלה גבר". כולם דיברו עליה כשבילתה עם עומר אדם, אבל היא מתעקשת שהם "רק חברים". מדברת על עצמה בגוף שלישי, שומרת את אלוהים קרוב, ובעיקר לא רואה בעיניים בדרך למטרה. זכרו את השם: שחר חיון

מאת  | ‏ 13 ינואר 2022

שחר חיון (צילום: אלכס ליפקין)

שחר חיון (צילום: אלכס ליפקין)

שחר חיון (21) היא המאמי הלאומית של העידן החדש. ילדה טובה מבאר שבע שאוהבת את אמא, את אבא, וגם את אלוהים. היא אחת שיודעת בדיוק לאן היא רוצה להגיע – ומשגרת את עצמה לשם בכל הכוח. היא אוהבת להתייחס לעצמה בגוף שלישי כדי לחזק את דבריה, אבל גם בחייה האישיים היא מנהלת דיאלוג מתמיד עם עצמה, מציבה יעדים, וגם נוזפת כשצריך. היא יודעת לדבר על הכישלונות שלה כמו על ההצלחות, ומפגינה מודעות עצמית ברמות גבוהות במיוחד. 

לראיון היא מגיעה עם מסקרה מוקפדת, כזו שמדגישה כל ריס ריס. היא לבושה בטייץ צמוד בגזרה חובקת אגן, ובחולצה שהיא בעצם סוג של חזייה. מעליה מונח משהו שאמור להיות סווטשירט, אבל משום מה נשארו בו רק שרוולים. היא הגיעה לפני (כי היא יודעת שאסור לעולם לאחר לראיון), ישבה עם האייפד החדש שקנתה במיטב כספה, ולמדה טקסטים לאודישנים חשובים. גם זה יכול רק להועיל לרושם הראשוני המכריע. "יש כמה מאצ'ים על הפרק", היא מספרת, בלי לפתוח עין, על בדיקת ההתאמה בין השחקנים המיועדים. "נפלתי בהרבה מאצ'ים, אז אני כבר לא מתלהבת מזה. מבחינתי לא התקבלתי עד שהתקבלתי".

כלומר לא צועקים יש לפני הגול.
"איווה עליכ".

צילום: אלכס ליפקין

צילום: אלכס ליפקין

וזהו, זה מתקרב? 
"ניסיתי, נפלתי, קמתי, עבדתי, וניסיתי שוב – עד שזה עבד. בהתחלה הייתי בסוכנות שלא הייתה לי טובה, ואז יצאתי ממנה נכנסתי לסוכנות ITM של עומרי יערי, אבל הוא חשב שאני לא מתאימה. הייתי אצלו חצי שנה ולא היה חיבור. אני מתה עליו, אבל לעבוד לא הצלחתי. אחריו עברתי לשי אביטל, התפוצצתי, ועכשיו אני ב'ייצוג 1'".

מה זה התפוצצתי?
"לקחתי את זה בשתי ידיים וכיוונתי מטרות.כשהייתי בת 16 החלטתי שאני רוצה להיות דוגמנית ושחקנית. התחלתי לחפש סוכן, שלחתי תמונות והתקבלתי לאיזו סוכנות לא טובה. אני לא אגיד את השם שלה, כי לשון הרע אני לא עושה, אבל היה שם צולע. הרגשתי שאני לא מתקדמת, הלכתי במקום. רציתי יותר טוב, אז אחרי שנה עברתי ל-ITM והתחלתי לקבל עבודות, אבל זה לא היה מה שרציתי. זה תמיד היה ליד. אני יודעת מה אני מביאה לשולחן, ולא הבאתי שם את המאה אחוז של שחר. רציתי שייקחו את המאה אחוז של שחר, יפרקו לגורמים ויבדקו מה הכי מדויק לי, אבל ברגע שזו סוכנות המונית ה-DNA שלך וה-DNA שלה מתערבבים". 

אבל היו עבודות גדולות?
"הייתי בלונדון לפני שנתיים, טיסה ראשונה שלי בחיים. הייתי שם חודש וחצי, לבד. עושה קידושים לבד, עושה שבתות לבד, לא יוצאת לשום מקום. ההיילייט של היום זה שופינג באוקספורד סטריט ולחזור לדירה במרחק של שעה וחצי נסיעה ברכבת. עשיתי שם אסוס וכל מיני מותגים גדולים, אבל חזרתי לארץ לריק. בלונדון הייתי וואו והחזיקו ממני, ואני חוזרת לארץ ולא הבנתי למה פה אני לא עובדת? זה לא הגיוני".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SHAHAR HAUON (@shahar__hauon)

זה לא שבר אותך?
"להיפך, כשיצאתי מהסוכנות של עומרי זה רק הדליק אותי יותר. הוא סגר לי את הדלת ואמר שאני לא הכי מסתדרת אצלו. אני מאוד אוהבת אותו, יש לציין, אבל הוא העזיב אותי ביפה".

באיזו עילה?
"תמיד הייתי באה בטענות, למה זה ולמה זה, ולא היו התקדמויות שהייתי מעוניינת בהן. באתי לסוכנות בחצי קלאץ', וכשיצאתי קיבלתי סטירה. רק על זה החלטתי שאני הולכת להוכיח לכל העולם שאני אשיג את המטרות שלי. התקדמתי לאט לאט עד שהגעתי לשי אביטל. הוא קיבל שיחות חתך קבועות, ויאמר לזכותו שהוא יודע למתג, לדחוף לאן שצריך ולייעץ. את רואה את המיתוג של נטע אלחימיסטר וכל הגדולות שהיו אצלו, זה מיתוג איכותי. הכל מדויק ומנותח". 

ואז נחשפה שערוריית המין שהוא במרכזה. איך זה השפיע עליך?
"כולם חשבנו שידעתי, אבל וואלה נשמה? אין לי את האינסטגרם שלו, אין לי את המסנג'ר שלו, ואני לא אמורה לדעת מה הוא עושה בחדרי חדרים. יצרתי איתו קשרים של עבודה וחברות. היינו כמו אבא ובת, אבל לא מעבר לזה. ההורים שלי התייצבו לכל פגישה איתו והכל היה מתוקתק כמו שצריך. אני ישרה".

צילום: אלכס ליפקין

צילום: אלכס ליפקין

זה טלטל אותך?
"זה עניין של איך את מגיעה. בנות שבאו ממקומות שונים קיבלו סיטואציות בצורה שונה. אני לא נתקלתי בדברים כאלה, אבל אם הייתי נתקלת הייתי עושה הרבה. מי שמכיר את הלב של שחר יודע שאם אין צדק במקום שאני נמצאת בו – אני לא יכולה להישאר".

מה הרגשת כשקראת את העדויות?
"הלם, שוק, איך זה קורה, אבל אני מנסה לשפוט לכף זכות אנשים שעושים טעויות, והוא עשה טעות. עם כל הכבוד לכל הדרך שעברנו, כשזה התפוצץ הוא קיבל ממני הודעה שאני יוצאת מהסוכנות והוא הבין מיד. מבחינתי, אם אתה לא הולך בדרך הישר, אני לא יכולה להמשיך לעבוד איתך. אני לא יכולה לעבוד עם אנשים שבאים לי בעיקול. בואי, אני יודעת שאני מביאה הרבה לשולחן, וגם אם לא הייתי מוצאת סוכנות אחרת זה היה בסדר. הייתי הולכת דרך ארוכה כפרילנסרית ולא מוותרת. גם אם עשרים שנה אני לא אצליח, אני אשאר אני".

בחורה חכמה

חיון נולדה וגדלה בבאר שבע לאבא בלש בפנסיה ואמא מתווכת נדל"ן. יש לה שלושה אחים והיא הנסיכה של הבית, אבל תחילת דרכה ביסודי לא הייתה קלה. "עד כיתה ו' לא היו לי חברים. הייתי לבד בהפסקות, משחקת בסופרבול קלפים ומסתובבת עם קוקו מקורזל, ואז החלטתי לעשות שינוי. ביום הראשון של הלימודים קמתי לפני כולם. התקלחתי, סירקתי את השיער ולבשתי ג'ינס. באתי למקובלת של הכיתה ואמרתי לה שאני רוצה להסתובב איתה בהפסקה, והיא אמרה לי בואי. היום היא החברה הכי טובה שלי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SHAHAR HAUON (@shahar__hauon)

היום חיון היא הפרזנטורית של מותג האופנה "fix" וחלק מנבחרת השגרירים של "סמסונג" בישראל, אבל כשהיא התחילה לחתור לדוגמנות בתיכון, אמא שלה מהר מאוד ניסתה לאפס אותה. "הציונים שלי ירדו ואמא שלי לקחה אותי לשיחה. היא אמרה לי שהיא תיתן לי את האוקיי לדגמן ואת התמיכה שלה רק אם אעבור את הבגרויות, ואם זה מה שאמא שלי רוצה – היא תקבל, נקודה. מאותו יום לא איחרתי, חרשתי שבועות והוצאתי אחלה ציונים. אין לי ספק שאני אעשה תואר. בעיניי כמה שבחורה היא יותר חכמה היא יותר משובחת". 

בצבא היא לא הצליחה להשיג תקן "אמן פעיל", ושירתה בבסיס חצרים של חיל האוויר. "הייתי אמורה לעשות תפקיד של אבטחת מידע, אבל זה התנגש עם המקצוע שלי", היא מספרת. "רצו שאשאר בבסיס סגור לקורס של שלושה חודשים, אבל הלו, יש לי קריירה. אם הייתי מוותרת הייתי אני מפסידה משהו שעבדתי עליו שנים. לא הייתי נרגעת עד שהייתי משיגה את היעדים שלי, אבל בחצרים התחשבו בי מאוד. למרות שלא הייתי במעמד להשיג אמן פעיל". 

תוך כדי השירות הצבאי והטיפוס מעלה בהיררכיית הסלבריטאיות, חיון קיבלה רוח גבית מהזמר עומר אדם. הם הופיעו ברשתות החברתיות זה של זו – דבר שכבר הזניק קריירות של דוגמניות אחרות – אבל חיון מתעקשת שהחברות בניהם היא נטו אפלטונית. "אנחנו חברים מאוד טובים, בלב אני אוהבת אותו. אם יש לי את הבמה של הטיקטוק שלי, אני לא אעזור לחבר?".

צילום: אלכס ליפקין

צילום: אלכס ליפקין

את עוזרת לעומר אדם?
"אני עוזרת לו והוא עוזר לי. הקטע בטיקטוק זה ליצור טרנדים, ואני יוצרת תוכן. כל סרטון שלי זה חצי מיליון צפיות. אני משקיעה בזה שעה וחצי עד שלוש שעות, ופעם אחת אפילו ביטלתי יציאה עם חברים. עד שאני לא מרוצה, אני לא משחררת. אנחנו יושבים בפורום של חברים, עומר אומר שהוא מוציא שיר חדש, ואני כזה 'יאללה, בוא נעשה טיקטוק'. הכל חברי. אין כלום מעבר. הנה תראי, יש לי 52 אלף לייקים והכל צנוע".

תכלס יכולת פשוט להעלות תמונה עם מעט ביגוד. זה מתכון בטוח ללייקים.
"אני עוד לא בשלב של לשמור צניעות, אבל זה יגיע. אני לא רוצה שאנשים יסתכלו על תמונה שלי ויעשו את מה שהם עושים במיטה, אני רוצה שיאהבו את האופי של שחר, את המימיקות של שחר, את הפתיחות של שחר ואת האותנטיות של שחר, אבל עומר ואני חברים מאוד טובים, בלב אני אוהבת אותו".

הוא רווק, את רווקה, לא חבל?
"עומר הוא, אין דברים כאלה בעולם. כשהוא יתאהב במישהי הוא יעשה אותה שלו מלכה, אבל אנחנו חברים. בחרנו את המשבצת הזאת". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SHAHAR HAUON (@shahar__hauon)

אוקיי, לא עומר. מה היה עם ממפיס דפאי, שחקן ברצלונה? אמרו שסירבת לו כי הוא לא יהודי. 
"לא כתבתי לו את זה. הוא שלח לי הודעות באינסטגרם אבל לא עשיתי עם זה משהו, יש לי אלף כמוהו בדיירקט. זה נשמע גאוותני, אבל הרבה גברים מנצלים את הבמה הזאת. כתבת מערוץ הספורט התקשרה אליי ואמרה לי שהם מפרסמים. אמרתי לה 'יפה שלי, אין לי בעיה, תפרסמי. אני לא שלחתי לך, ראית את זה לבד'. היא אמרה לי 'יש משהו שתרצי להוסיף? אנחנו בטח הולכים לראות אותך איתו הרבה', ואמרתי לה שלא, כי צריך להקים בית רק עם יהודי. כולם חושבים שכתבתי לו 'היי ממפיס, אני יוצאת רק עם יהודים'. לא, זה לא צורה, זה לא יפה. אנחנו חברים טובים, אני וממפיס. הוא הבין שאנחנו לא יכולים לצאת. הוא אמר לי שהוא הבין שאני לא רוצה אותו, אבל הוא קיבל את זה בצורה טובה. אם הוא היה מקבל את זה רע הוא היה מוריד עוקב, אבל הפכנו למכרים".

אז עכשיו אתם באהלן אהלן?
"הוא הוציא קולקציה והגבתי לו באימוג'י מאה, כל הכבוד, מהמם. הוא כתב לי 'וואט איז יור אדרס' ושלח חבילה. הוא חמוד, אחלה גבר. אני לא לוקחת אנשים בשביל מוניטין. אני מחפשת משהו טהור, שלא יהיה בו אינטרס. אם הייתי רוצה זה היה קורה מזמן. אני יכולה לתפוס אחלה גבר, אבל אני שנה רווקה, לא כי לא רוצים אותי. מבחינתי הקשר הבא שלי עם גבר זה חתונה".

כבר? את פיצית.
"אין לי בעיה להתחתן. יש לי הרבה חברות שלא בעד ומאוד אנטי. הן אומרות שיש לי מה לחוות, אבל אני מרגישה מאוד בוגרת לגילי. אני עם מטרות שונות ובא לי את המקום החם שלי, את הבן זוג הזה שיהיה הגב שלי, הכתף. מישהו שאני לא אצטרך להחליף כל שנה-שנתיים אם משהו לא מסתדר. אני מרגישה שהדור שלי, של שנות ה-2000, מרימים ידיים מהר מאוד. יש המון בריחה לסמים ולאלכוהול רק כדי לא להתמודד עם המציאות. אני לא בעד".  

צילום: אלכס ליפקין

צילום: אלכס ליפקין

אני יכולה 

לחיון יש צקצוק מיוחד. מין ציקצוק כזה, מלווה במשיכת שפתיים, שאומר הכל. היא עשתה את הציקצוק הזה כשהחליפה 3 סוכנויות דוגמנות; היא מצקצקת מול כל מי שלא מאמין בה, ומצקצקת חד וחלק כשהיא מוכיחה לכולם, שוב ושוב, ששחר חיון משיגה כל מה שהיא רוצה בחיים. צקצוק של בולדוזר. 

כדי להבין את הנחישות של חיון צריך להביט ברשימת המטרות שהיא כותבת לעצמה מדי שנה, ביום האחרון של חודש דצמבר. את הרשימה הנוכחית היא מבקשת לשמור לעצמה, אבל שולפת לצורך המחשה את הרשימה של שנת 2018. "כל שנה אני מסתכלת על האישיות שלי ושואלת איפה אני לא טובה. תמיד צצות בעיות חדשות", היא אומרת. "ברשימה ההיא כתבתי שאני רוצה להיות מבוססת. לא היה לי שקל על התחת ולא ביקשתי כסף מההורים. הייתי מלצרית וברמנית, עבדתי בחנות ממתקים, עשיתי מה שבא ליד. לא הספיק לי 3-4 אלף בחודש, תמיד רציתי יותר".

יותר מה?
"לא בקטע של לקנות איב סן לורן. לא רציתי להיכנס למרוץ העכברים, רציתי לצאת ממנו, להשקיע את הכסף שלי בעסקים עתידיים, ליצור כסף פסיבי. רציתי להיות מבוססת, מכירה? עם תכנית חיסכון בבנק. לא משנה לאן אני אגיע, אני תמיד רוצה שתהיה לי תכנית. אחרי זה כתבתי לגרום לאינסטגרם לגדול ולעלות, לעשות שלושה אימוני כוח ואירובי בשבוע, לשמור על סטייל, להתחבר לאנשים שטובים לי, להוציא רישיון תיווך, ללמוד יזמות ונדל"ן, לשתות כל יום 3 ליטר מים, להתחיל לשמור שבת, להופיע על שער בישראל, לעבוד בלונדון ולקנות רכב השנה". 

צילום: אלכס ליפקין

צילום: אלכס ליפקין

קנית?
"קניתי, לבד. ההורים שלי לא עזרו לי מבחירה. רציתי להוכיח לעצמי שאני יכולה".  

ומה ברשימה של 2022? 
"להגיע ליעד כספי מסוים, לפתוח עסק שהוא 80 אחוז שלי ו-20 אחוז משקיעים, כשחמישה אחוז מהעסק יתרמו אוטומטי לעמותה. לקדם את מה שאני מאמינה בו – הדת ודרך ארץ, דברים שאנשים שכחו, ואני אני רוצה להיות שחקנית, להופיע בסרט שובר קופות. זה דברים שהם לא רחוקים. אני רואה את גל גדות ואת כל הבנות שעשו את זה כנגד כל הסיכויים – גל ניסתה להיכנס ל'גיא פינס', לא התקבלה ונסעה להוליווד. זה חי בסרט. לא התקבלת ל'גיא פינס' ואת נוסעת להוליווד? ולמרות זאת היא השיגה את מה שהיא השיגה. בעיני זה לא כזה רחוק. בזכות הפתיחות שיש ברשת הקיר נפרץ. הגעתי למצב שהסוכן של דה רוק רצה לזמן אותי לאודישנים כי הוא ראה אותי בטיקטוק. הכל עניין של שניות עד שאת מתפוצצת".

היו לך סעיפים שנוגעים למשקל ודימוי גוף. יש לך אישיו עם זה?
"תמיד יש לאן לשאוף, אבל אני לא מחפשת לרזות, אני מחפשת להשמין. אני חושבת שהמודל הכי היפה זה להיות מלאה. להיות שרירית ולהראות גוף בריא. בגלל כל מה שקורה עכשיו בתעשייה – לעשות הפוך על הפוך. הייתי בלונדון ועבדתי מלא, אבל כשהגעתי לארץ אמרו לי שאני צריכה לרדת חמש קילו. מאיפה? אני רזה. למה לא לקבל אותי איך שאני? זאת אני, לא טובה לך – אל תכניס אותי לסוכנות. אבל לא לשנות אותי – חוק יסוד".

צילום: אלכס ליפקין

צילום: אלכס ליפקין

ניכר שאת עושה שיעורי בית ויודעת להגיד את כל מה שנכון להגיד.
"את לא מבינה כמה ספרי חוקים יש לתחום הזה, דברים שאפילו לא חשבת. אני פשוט ראיתי בנות שעושות ככה וככה והחלטתי להעתיק, אבל החוק זה לא להיות נגררת. זה לא יקדם אותך. את תמיד תהיי מקום שני כשאת מעתיקה, כי את לא יוצרת, אז התחלתי להיות אני ולהעלות את מה שמעניין אותי. בחורה שהיא דוגמנית צריכה להראות פנסי ולא להעלות כל דבר וכל אחד לסטורי שלה. אני מעלה הכל".  

לא מושלמים

עם קמפיינים נחשבים לרשתות אופנה וכמה תפקידי משחק על הדרך, חיון מתכננת שעד סוף השנה כולם יכירו אותה. איך היא תשיג את זה? בדיוק עם אותה נחישות שכל כך מאפיינת אותה. "כשהייתי בכיתה ו' רציתי אולסטאר לבנות ואבא שלי אמר לי לא. לא שטפתי כלים או איזו מטלה אחרת, והתווכחתי עם אבא שלי על נעליים במאתיים שקל. הייתי לבד בחדר אמרתי לעצמי" 'את לא תהיי תלויה באף אחד בחיים האלה. לא בהורים ולא בבן זוג. את תהיי שם בשביל עצמך'. אכלתי סיבוב והלכתי לקניון הכי קרוב לבית שלי. עברתי חנות חנות ושאלתי אם הם צריכים עובדים, עד שהתקבלתי לחנות ממתקים. ארזתי משלוחי מנות ומשם קניתי את האולסטאר".

והיום, מה הדבר הכי יקר שקנית לעצמך?
"אין לי מותגי על. יש לי איב סן לורן, אבל הוא של חברה שלי. האוטו שלי זה הדבר הכי יקר שיש לי. קניתי אאודי אי 1 מודל 2020. רציתי רכב גרמני טוב, מגיע לי. את האוטו הראשון שלי קניתי לפני שנה בהלוואה, סיאט איביזה 2015. תוך שנה החזרתי את ההלוואה וקפצתי ל-2020". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SHAHAR HAUON (@shahar__hauon)

יש תכניות לעזוב את הבית של ההורים?
"במרץ, בעזרת השם. אני מבינה שצריך לעבור מתישהו, אבל זו תקופה יפה עם המשפחה שלי. כיף לי לחזור הביתה ולראות את אמא שלי מוארת משמחה. יש לי עד מאה ועשרים לגור לבד. לא צריך לעזוב אותם כל כך מהר". 

יש עוד משהו שעוד לא סימנת עליו וי ברשימה שלך?
"כל הסעיפים של הדרך ארץ חייבים להשתפר. אנחנו לא מושלמים. הסוכנים יעשו את ההשתדלות שלהם, אבל את צריכה לקדם דברים מאחורי הקלעים, לייצר תוכן לטיקטוק ולאינסטגרם. אני יודעת שיש לי עוד הרבה מה להשיג בתחום, אבל אני ממשיכה לדבר לעצמי מול המראה". 

ומה את אומרת?
"שזה עניין של זמן עד שאני מככבת בסרט".

צילום: אלכס ליפקין

צילום: אלכס ליפקין

צילום: אלכס ליפקין | סטיילינג: אור לוזון | איפור: מאור הלל | שיער: אור צעירי | הפקה: רותם פנחס | ביגוד: FIX, מיכל בוטיק, כיכר המדינה

השאירו תגובה

 

  • פשוט צדיקה, 'שומרת מצוות, אחות רחמניה, שמציגה את הגוף כמו…. קצת מוח לא היה מזיק עוד פרחה ברשימה העצובה של "סלבס"..

    מאת: גבי גבאי |‏ 9 באוקטובר 2022 | 20:27
  • לא יפה ובטח שלא מיוחדת. סתם אחת…..

    מאת: מיכל |‏ 8 במאי 2022 | 15:25
  • ממש לא יפה, סורי

    מאת: חן |‏ 8 במאי 2022 | 15:24
  • יפיפיה, פצצת על, אבל לא משדרת הרבה חוכמה בלשון המעטה. גם מדברת על עצמה בגוף שלישי, גם מצטלמת עם כל הציצי והתחת בחוץ ואחר כך מדברת על צניעות ו"חשוב לי לקדם ערכי דת". היא וממפיס נהיו"חברים טובים" ושני משפטים אחר כך היא אומרת שהם רק מכרים, כשכל ההיכרות מסתכמת בתגובות באינסטגרם. למה לה להגיד "עשיתי אסוס וכל מיניי מותגים גדולים"? מי שעשתה מותגים גדולים גם תנקוב בשמות, בטח דוגמנית בתחילת דרכה כשכל ניים דרופינג הוא משמעותי.

    מאת: אפרת |‏ 1 באפריל 2022 | 18:47
  • שחר אין עלייך עומר זכה !

    מאת: א |‏ 30 במרץ 2022 | 13:52
  • 3 פעמים מול המראה: "אני לביאה, הוליווד זה מגרש המשחקים שלי".

    מאת: ק' |‏ 18 בינואר 2022 | 12:34
  • הייתה פעם מודליסטית בקורס איפור שלקחתי. מאוד לא חכמה הילדה הזאת

    מאת: אושרת רחמים |‏ 16 בינואר 2022 | 20:42
  • אנשים פה כותבים תגובות כל כך אכזריות ורעות ושוכחים שמאחורי התמונות עומדת בחורה שכנראה קוראת אותן.
    שחר, את יפהפייה ונשמעת בחורה אינטליגנטית עם רגליים על הקרקע, מי שכל כך מרושע כנראה שיש לו פשוט בעיות עם עצמו.

    מאת: אורח |‏ 16 בינואר 2022 | 16:32
  • מקסימה ומתוקה! תצליחי ותתחזקי בדרך התשובה. שקב״ה יאיר את דרכך בטוב ובאור

    מאת: אורח |‏ 15 בינואר 2022 | 23:56
  • חמודה אבל יותר מידי פוליטיקאית. מצטלמת בחושפנות יתר ומדברת על צניעות.
    "עוזרת לעומר אדם עם הטיק טוק" באיזה סרט את חיה נשמה אף אחד לא הכיר אותך עד לפני דקה ואת עוזרת למלך המדינה בעשור האחרון??????

    מאת: דוד |‏ 15 בינואר 2022 | 23:46
  • היא יפה נכון? אני מאחל לכם שתמצאו את האהבה שלכם, ושתהיו שמחים. כמו שאלוהים עושה לי שמח כל בוקר ולילה אני מאחל לכם שגם לכם זה ייקרה.

    אז במקום לכתוב תגובה רעה, תשמרו תגובה טובה אחת.
    שיהיו לכם אלף סיבות לפרגן לאישה שלכם, בכל הזדמנות.

    אין מוכשרת כמוה, והיא בהחלט תצליח.

    ממני, ק'.

    מאת: אני, סתם אחד |‏ 15 בינואר 2022 | 23:27
  • חחחח מה הקנאים פה יוצאים עליה? נשמעת אחלה בחורה

    מאת: ניר |‏ 15 בינואר 2022 | 23:14
  • עומר אדם לא אידיוט כדי ללכת איתך..חכם ממך בהרבה…לכי גזגזי מטומטמת….

    מאת: יעל |‏ 15 בינואר 2022 | 23:00
  • ערסית קטנה

    מאת: מיכל |‏ 15 בינואר 2022 | 22:57
  • אמאל'ה איזה מטומטמת פלסטיק אין בה שום דבר אמיתי…אין טיפת חוכמה חתיכת יצור …חוץ מגוף ופרצוף אין כלום בקופסה
    מתיימרת להיות חכמה רק לא ברור מאיפה

    מאת: אמה |‏ 15 בינואר 2022 | 22:51
  • גזענית מגעילה, נראה איך היא ושכמותה יגיבו אם מישהו יסרב לצאת עם יהודייה. לא תצעקו 'אנטישמיות'? ברור שתצעקו.

    מאת: לומי |‏ 15 בינואר 2022 | 21:21
  • נראה שהיא נעל בית

    מאת: שרון |‏ 15 בינואר 2022 | 20:32
  • תשאלי בבית שלך אם תלכי עם עומר אדם את הולכת בשביל הפרסום ככה לא היית משתינה לכיון שלו

    מאת: שלום פת |‏ 15 בינואר 2022 | 20:20
  • שמעתי שגם פעם היא כמעט קנתה קוטג' מקולקל אבל ברגע האחרון היא שמה לב שעבר התאריך, חבל ששכחתם לציין.

    מאת: w |‏ 15 בינואר 2022 | 19:52
  • הכי יפה בארץ

    מאת: דודי |‏ 15 בינואר 2022 | 19:05
  • עוד פרי לה מצוייה… עוד לא שומרת על צניעות. פחחח

    מאת: ברלה |‏ 15 בינואר 2022 | 18:17
  • חיה בסרט לכי תלמדי משחק תוציאי תעודות לענטז בטיקטוק בשביל להתפרסם

    מאת: עכגעגע |‏ 15 בינואר 2022 | 16:38
  • אלופה!

    מאת: אמיר |‏ 15 בינואר 2022 | 15:39
  • עוד ישראלית פלצנית Next!

    מאת: רוי |‏ 15 בינואר 2022 | 13:48
  • אייל גולן, פנוי, הוא מזמן לא התחתן או
    לעס איזה סטייק טעים!!!
    מה הבעיה?…חתונה+2 ילדים…ואת מסודרת כלכלית ל-10 שנים

    מאת: שעמומי |‏ 15 בינואר 2022 | 12:14
  • אני רוצה להגיד לך שלא סתם אני שומעת את השם שלך בפרגון אצלי בבית..בהצלחה שחר

    מאת: שוש |‏ 15 בינואר 2022 | 08:20
  • עשה טעות?! עשה טעות?!? הבנאדם אנס סדרתי!!! איכס

    מאת: מקווה שתתבגר |‏ 15 בינואר 2022 | 05:53
  • פריחה מרוקאית אמיתית לא מענינת את אף אחד

    מאת: אבי |‏ 15 בינואר 2022 | 05:51
  • סתם בחורה ריקנית ומפגרת

    מאת: מישהו |‏ 15 בינואר 2022 | 05:07
  • וואו אני לא מגיב בדכ אבל את בחורה וואו ! פיצוץ ! אמנם לא לטעמי , אך איזה אישיות כובשת ! איזה גישה מנצחת ככה תגיעי לכל מקום שתרצי , עלי והצליחי ממש כיף לראות כאלה אנשים
    דרך אגב – גם לי אבא לא קנה צעצוע בגיל 5 ותודה לו היום אני מולטי מיליונר ! לא לתת הכל לילדים דווקא טוב , שישיגו לבד
    אלופה !

    מאת: נועם |‏ 15 בינואר 2022 | 00:02
  • רמה גבוהה מאוד… יפה ביותר! את צודקת, תתחתני מוקדם ותביאי הרבה ילדים שיקבלו את הגנים המשובחים שלך הם יהיו מאושרים עם אמא כמוך!

    מאת: גאווה |‏ 14 בינואר 2022 | 23:30
  • ערסית שלא מייצגת כלום

    מאת: כל הסגנון של להראות תחת ענק זה סגנון מגעיל כל כך ערסית ולא מייצגת שום דבר וכלום |‏ 14 בינואר 2022 | 23:29
  • כמו כל הכלבות בסוף שכבר אין מה למכור הולכות לתשובה

    מאת: רמי |‏ 14 בינואר 2022 | 21:52
  • איזה כייף לצפות בה בשניהות באוטנטיות ביופי המדהים

    מאת: איזה מדהימה |‏ 14 בינואר 2022 | 21:25
  • כמה טוב להתענג על מנת טמטום מרוכזת בכתבה אחת. העיקר שתשמרי צניעות. תשמרי נגיעה ואנחנו נישמר ממך

    מאת: אלכס |‏ 14 בינואר 2022 | 21:24
  • שחצנית. מה ההתלהבות לא הבנתי.

    מאת: כ |‏ 14 בינואר 2022 | 21:01
  • כל התמונות שלה נראות מועתקות אחד לאחד מכל הדוגמניות אינסטגרם הבינלאומיות.
    שום מעוף ושום יצירתיות .
    עוד אחת בקיצור ….

    מאת: אני .תודה |‏ 14 בינואר 2022 | 20:56
  • למה צריך לסבול כל השבוע עם אותה כתבה. למה לא משנים נמאס כל פעם לפתוח את האפליקציה ולראות את אותם חדשות את אותם פרצופים כל הזמן כמו זו בתמונה ובמיוחד אופירה. כל הזמן אות דבר תשנו קצת

    מאת: Koko |‏ 14 בינואר 2022 | 20:35
  • מכוערת עם הרווח בשיניים שלה? רק נטע!

    מאת: משה |‏ 14 בינואר 2022 | 20:11
  • כפרה איזה ילדה לתפארת ישראל הצלחה בהמשך הדרך.

    מאת: ניסים |‏ 14 בינואר 2022 | 18:52
  • דוגמנית, אבל ציצי באסה רצח

    מאת: קלמן |‏ 14 בינואר 2022 | 18:50
  • לא נעיםלומר אבל כל הראיון הזה היא רק משויצה ועפה על עצמה .
    זה לא מושך .
    ואם נדבר עוד יותר גלוי – זה מוריד מאוד
    יש משפט שאומר "אל תהלל את עצמך".
    הרבה יותר יפה שאנשים מבחוץ מחמיאים לך ומהללים אותך ,מאשר שאתה מהלל ומחמיא לעצמך …..
    שבת שלום

    מאת: יעל |‏ 14 בינואר 2022 | 18:28
  • I would if i could

    מאת: דוד |‏ 14 בינואר 2022 | 17:58
  • מושלמתתתת❤❤

    מאת: אורית |‏ 14 בינואר 2022 | 17:52
  • איזה פרחה חבל על הזמן פשוט פרחה שצריכה ערס שיחנך אותה כמו שהערסים אוהבים.

    מאת: רן |‏ 14 בינואר 2022 | 17:46
  • הריקנות בהתגלמותה.

    מאת: מוישה זוכמיר |‏ 14 בינואר 2022 | 17:10
  • שום דבר מיוחד. יש עוד מיליון כמוה. לא משהו גם.

    מאת: מציאות |‏ 14 בינואר 2022 | 16:57
  • כפרה עלייך אל תשמרי צניעות…..

    מאת: קובי |‏ 14 בינואר 2022 | 16:55
  • עפה על עצמה, מלאה בעצמה וקצת פרחולית

    מאת: הרבה יותר מדי מילים |‏ 14 בינואר 2022 | 16:52
  • כולה ילדה בת 21 חמודה זה הכל על תעשו ממנה יותר מידי שלא תתפוס תחת

    מאת: אבי |‏ 14 בינואר 2022 | 16:37
  • וואי היא מושלמת! יפהפיה בטירוף, צנועה ואינטליגנטית.

    מאת: פשוט יפה |‏ 14 בינואר 2022 | 16:30
  • אהבתי את הכתה, בחורה עם ראש וגם יפהפייה
    תגיעי רחוק

    מאת: שירה |‏ 14 בינואר 2022 | 16:14
  • מי זאת??

    מאת: ?? |‏ 14 בינואר 2022 | 16:11
  • אל גדות ניסתה להתקבל לפינס וטסה להוליווד? חוסר דיוק משווע בפרטים., אבל בחורה יפה ופושרית, בהצלחה

    מאת: שיר |‏ 14 בינואר 2022 | 15:59
  • עוד שמנגוצה שחיה בסרט , וואו התחיל איתה כדורגלן מחו״ל , כמו שהוא מתחיל עם עוד מאה כמוהה , שתרד מהאולימפוס , כיום בעידן האינסטגרם כל פאקצה נהיית ״אושיית רשת״.

    מאת: כרוב ניצנים |‏ 14 בינואר 2022 | 15:31
  • היא מהממת !

    מאת: ויוי |‏ 14 בינואר 2022 | 14:31
  • אין קליטה

    מאת: עמית |‏ 14 בינואר 2022 | 13:42
  • יפיפייה אמיתית. בהצלחה!

    מאת: אור |‏ 14 בינואר 2022 | 13:39
  • עוד פרי חה מצוייה

    מאת: בר |‏ 14 בינואר 2022 | 13:14
  • נשמעת חמודה. רק למה כל ההזרקות האלה

    מאת: אביב |‏ 14 בינואר 2022 | 12:06
  • נשמעת בחורה ערכית רצינית וממוקדת
    .בהצלחה רבה בעז"ה

    מאת: נלי |‏ 14 בינואר 2022 | 12:03
  • לא הבנתי איזה צבע יש לה בעניים?

    מאת: לבבית |‏ 14 בינואר 2022 | 09:07
  • פשוט מהממת. עלי והצליחי

    מאת: לימור |‏ 14 בינואר 2022 | 08:46
  • כמה יפה, ככה סתומה. כמה סתירות בראיון והיא אפילו לא מבינה. העיקר שמדברת על עצמה בגוף, שלישי. לכי תלמדי משהו – היופי לא יישאר לנצח

    מאת: כל האמת |‏ 14 בינואר 2022 | 07:56
  • צ'חלה רצינית. לא הטחינה הכי גולמית בסופר.

    מאת: גיגי |‏ 14 בינואר 2022 | 05:07
  • סתומה ברמות. מה כל הקרדיט הזה לשי אביטל? הבחור לא מגיע לחקירה בארץ ולשפוט אותו לכף זכות? השתגעת? סתומה. כל קמפיין שתהי בו לא ארכוש. הזויה

    מאת: דנה |‏ 14 בינואר 2022 | 05:05
  • כותב יצאת קטלני , בדרך כלל אני אראה את הכותרת ולא אכנס , נכנסתי וכתבת כלללל כך מצחיייייייק איך על ההתנהגות הרובוטית בשביל להצליח, ואת וואלה את חותרת לשמה בכל הכוח יאלה שתצליחי בזה

    מאת: הכתוב גאון |‏ 14 בינואר 2022 | 04:44
  • אשרייך צדיקה טובה מידה טובה אחת מי מידה פורענות פי 500

    מאת: בר * |‏ 14 בינואר 2022 | 02:30
  • כפרה תורנית

    מאת: ערס |‏ 14 בינואר 2022 | 01:55
  • חיה באמת בסרט.. הזויה וילדותית

    מאת: תמי |‏ 14 בינואר 2022 | 01:18
  • בחורה משעממת מבין למה היא רווקה

    מאת: אחד שמכיר |‏ 14 בינואר 2022 | 01:07
  • מהממת באישיות וואו

    מאת: באר שבעית |‏ 14 בינואר 2022 | 00:07
  • "עשיתי שם אסוס וכל מיני מותגים גדולים" חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    מאת: רון |‏ 13 בינואר 2022 | 23:57
  • "עוד לא שומרת צניעות " קחי את הזמן חמודה אלוהים מחכה בסבלנות

    מאת: המצליף בדובדבנים |‏ 13 בינואר 2022 | 23:45
  • אני פשוט מאוהבת בך ברמה לא הגיונית את מלכה ומגיע לך הכל! תצליחי

    מאת: מעריצה של שחר |‏ 13 בינואר 2022 | 23:22
  • חוץ מהיופי שלך שהוא פשוט בלתי נסבל וגובל בפשע את מותק חצופה רעננה וכנה ! איזה נוף נעים וישראלי בארץ הכל כך חרטטנית שלנו .. עלי והצליחי !!!!!!!!!!!!!

    מאת: חיה |‏ 13 בינואר 2022 | 22:53
  • האמת היא פצצה לדעתי המדינה הזו קטנה עליה, ישר לחול, יש לה את הגוף והפנים של מה שהולך היום

    מאת: לין |‏ 13 בינואר 2022 | 22:44
  • להקיא עכשיו או אחר כך?

    מאת: ליאת |‏ 13 בינואר 2022 | 22:34
  • כלכך כיף לראות כתבה שמוציאה את הטוב שבבן אדם ולא את הלכלוך, שחר מושלמת ובן אדם פשוט מדהים! השראה!

    מאת: עדי |‏ 13 בינואר 2022 | 22:32
  • לירון שמם את מקסימה איזו כתבה טובה ומפרגנת הבחורה שחר באמת יפה וכובשת

    מאת: מפרגנת |‏ 13 בינואר 2022 | 22:26
  • עוד פרחה חדשה בעיר

    מאת: איףףף |‏ 13 בינואר 2022 | 22:09
  • אני כל כך לא סובל את ספיר גביזון שהפסקתי לעקוב אחרייך ותרגעי עם הפוזה אין לך אפילו מאה אלף בחשבון אחותי

    מאת: אני.לא סתם אחד |‏ 13 בינואר 2022 | 21:38
  • שי אביטל לא "עשה טעות", אל תקטיני את זה שהוא עבריין מין סדרתי

    מאת: לולי |‏ 13 בינואר 2022 | 20:35
  • אני אוהבת אותה בטירוףףף היא פשוט דמות להשראה
    מדהימההה❤

    מאת: נגה |‏ 13 בינואר 2022 | 19:55
  • איזה ראיון בוגר ומדהים היופי שלה א' בפנימיות לאחר מכן בנראות והיא בעני הכי יפה בארץ אם לא אחת המיוחדת והיפות בתבל

    מאת: דניאל |‏ 13 בינואר 2022 | 19:42
  • לא תלויה באף אחד, חוץ מאלוהים שבשמים. עוד חלולה

    מאת: רועי |‏ 13 בינואר 2022 | 19:40
  • מקסימה

    מאת: גל |‏ 13 בינואר 2022 | 19:34
  • ילדה שצריכה להתבגר ולדעת לנסח משפטים. חשיבה ודיבור של ילדה קטנה. כתבה מיותרת. נועה קירל היא הדוגמא הכי טובה לראיון בוגר ומלא בעמדה.

    מאת: מיטל |‏ 13 בינואר 2022 | 19:12
  • אני כל כך גאה בך שחר. רק לפרגן לך. כתבה מושלמת.

    מאת: אני. סתם אחד |‏ 13 בינואר 2022 | 19:09