ברמות של כלה: עפנו על אדוה דדון בשמלת הערב המושלמת הזאת

משדר "גיבורי השנה" אמנם התמקד בכל מיני סוגים של ישראלים יפים, אבל ברשותכם נצטרך לעסוק כאן באחת ספציפית - המנחה אדוה דדון, שלרגל המאורע החגיגי עלתה על שמלה יפהפייה של מעצב על, ולצד החליפה השחורה של ארז טל בכלל נראתה כמו כלה שיקית במיוחד

מאת  | ‏ 26 ספטמבר 2021

במסגרת העבודה העיתונאית שלה, לא יוצא לאדווה דדון להופיע על המסך עם שמלות ערב לעתים תכופות. אתמול זה קרה במשדר "גיבורי השנה" של קשת ומפעל הפיס, ודדון לחלוטין ניצלה את ההזדמנות הנוצצת ללבוש שמלה בלתי נשכחת.

עם סטיילינג של שירן מניה, עיצוב של ויוי בלאיש וקצת השראה מג׳קי קנדי, אדווה בחרה בשמלת סאטן לבנה עם קונסטרוקציה מעניינת. סאטן הוא בד שכל טעות נראית עליו, אבל בסטודיו האיכותי של ויוי בלאיש דאגו שכל תפר וקפל ישבו באופן מדויק על הגוף, וככל שתסתכלו יותר על השמלה תגלו בה עוד ועוד דיטיילים של תפירה מאתגרת, כשהתוצאה הסופית נראית בלתי מתאמצת, סקסית אבל גם לגמרי ממלכתית.

לשמלה שודכו תכשיטים נוצצים של פדני ונעלי עקב לבנות ושקופות, כדי לשמור על מראה מונוכרומטי. המונוכרום הלבן הזה בולט במיוחד לצדו של ארז טל, שלבש טוטאל לוק שחור, וביחד נראו השניים כמו חתן וכלה בראשה של עוגת חתונה שיקית – מראה שמתאים מאוד לערב חגיגי שהוא גם טלוויזיוני וגרם לנו לרצות לראות את דדון בשמלות ערב לעתים קרובות יותר.

השאירו תגובה