אמיצה: סמכו על עדן פינס שתיישם את טרנד מחשוף המפשעה

הקאט-אאוט האקסטרה מסוכן שנצפה לאחרונה דרומית למותניהן של קים קרדשיאן ובלה חדיד לא בדיוק מתאים לכל אחת, אבל עדן פינס היא הרי הכל חוץ מ"כל אחת". ברור שהאיט-גירל הכי נועזת ולוהטת בסביבה תהיה הראשונה להביא את הטרנד המשוגע הזה לפיד המקומי, ובשיא הסטייל

מאת  | ‏ 26 ספטמבר 2021

ביוני האחרון, קצת לפני שהיא נכנסה לשלב השחור שלה, קים קרדשיאן עוד הספיקה להגיע לוותיקן באחד המחשופים המשונים שראינו – ממש בקו החיבור בין המותניים למפשעה. ממש באותו השבוע ראינו גם את בלה חדיד מתהלכת לה עם המחשוף האסטרטגי הזה, מה שגרם לנו לתהות אם מדובר בטרנד.

שלושה חודשים אחרי, אפשר להסיק שאכן מדובר בטרנד, אבל כזה שטרם השתלט לגמרי על הקהל הרחב ובינתיים נשאר בגבולות הגזרה האינסטגרמיים. הגיוני, בהתחשב בכך שהוא מתאים בעיקר לנשים צעירות ונועזות במיוחד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BARRAGÁN (@barragan)

לכן ממש לא הופתענו לראות את עדן פינס מאמצת את הרעיון – בכל זאת איט-גירל שהיד שלה תמיד על הדופק כשמדובר במגמות והמותגים הכי רותחים בעולם, אלה שנמצאים רגע לפני פריצה. אנחנו כמובן נותנות לעדן את מלוא הקרדיט על היותה פאשניסטה חכמה וסקרנית, אבל רק נציין בענווה שהיא קוראת FF. קחו מזה מה שתרצו.

עדן הצטלמה בסט של קרופ טופ ומכנסיים תואמים מלייקרה שחורה, עם מחשוף מפשעה מהסוג המדובר וקאט-אאוטים דומים בצדי החולצה – אבל בגרסה משוכללת, כי במקרה שלה המחשוף הוא בצורת פרח, עם רצועות דקות שמתלפפות סביב טבעת מתכת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @bellahadidbrasil

הסט (כמו המכנסיים בעלי מחשוף המפשעה של בלה חדיד) שייך למותג האוסטרלי I am Gia, ותשמחו לשמוע שהוא גם לא יקר במיוחד – החולצה והמכנסיים נמכרים בנפרד, וביחד יעלו לכן כ-440 ש"ח.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by I AM GIA (@iamgia)

השאירו תגובה