לא ברבי

החודש האחרון היה הסוער ביותר בקריירה של בר זומר. היא נאלצה להתמודד עם פרשת הפגיעות המיניות של הסוכן לשעבר, שי אביטל, כשברקע גם מתנהלת ביניהם תביעה עסקית בבית המשפט. ומה עם החברה הטובה נטע אלחמיסטר? גם איתה היא כבר לא בקשר. אבל זומר לא מפחדת להשאיר מאחור את מה שכבר לא רלוונטי, והתואר "דוגמנית" כבר לא מספיק לה. "אני שמחה שהכל קרה לי עכשיו. המצאתי את עצמי מחדש"

מאת  | ‏ 19 ספטמבר 2021

חולצה - אמריקן וינטג' | מכנסיים - Daniela TLV | תכשיטים - מגנוליה

חולצה – אמריקן וינטג' | מכנסיים – Daniela TLV | תכשיטים – מגנוליה

"אני קוראת המון תגובות על הבנות שהיו מיוצגות אצל שי אביטל כמו 'איך לא שמתן לב, ידעתן ונשארתן'. זה מכעיס אותי, כי אם הייתי נחשפת למעשים כאלה לא הייתי מכילה את זה אפילו לדקה. לידי ואיתי הוא אף פעם לא העז להתנהג ככה. באופן כללי אני חושבת שלהעביר את השיח אל המיוצגות שלו זה להזיז את הביקורת ממנו, וזה לא בסדר". 

אלה המילים שבהן בר זומר בוחרת להתייחס לסוכן הדוגמניות שי אביטל ולרעידת האדמה שטלטלה את עולם הדוגמנות בחודש האחרון. כמיוצגת לשעבר של אביטל, זומר התמודדה החודש עם הרבה שאלות, חקירות וציפיות. היא פרסמה סטורי המתנער מהאיש וממעשיו, כפי שעשו גם מיוצגות אחרות דוגמת נטע אלחמיסטר, טיילור מלכוב ואסתי גינזבורג. אבל בניגוד לאלחמיסטר ולמלכוב, ובדומה לגינזבורג – דרכיהם של זומר ואביטל נפרדו עוד לפני התפוצצות הפרשה. סיבת פגישתנו המקורית הייתה התייחסותה הראשונה לפרידה המתוקשרת ביניהם, סביב סכסוך עסקי על מותג האיפור שלה, "ברביז". 

חולצה - אמריקן וינטג' | מכנסיים - Daniela TLV | תכשיטים - מגנוליה

חולצה – אמריקן וינטג' | מכנסיים – Daniela TLV | תכשיטים – מגנוליה

הפגיעות המיניות לכאורה שאותן הציג התחקיר אירעו בחלקן בשנים שבהן זומר הייתה מיוצגת אצל אביטל, בין 2011 ל-2020. "תמיד כשמסתכלים לאחור, פתאום עולות שאלות", היא משחזרת. "נורא קל להסתכל על דברים בדיעבד ולהגיד לעצמך שאולי הכתובת הייתה על הקיר. אבל אנחנו לא באמת מנהלים את החיים שלנו ככה. שי היה הסוכן שלי והיו לנו יחסים טובים. נתתי בו אמון, הייתי חייבת לתת בו אמון. סוכן אמור להיות איש אמון מהדרגה הראשונה, שדואג לאינטרסים שלך לפני הכל. זו באמת אחת הסיבות שתהליך ההתפכחות הזה שאני חווה בשנה האחרונה מאז שנפרדנו, בטח ובטח בשבועות האחרונים עם כל מה שהתפרסם, הוא כל כך קשה והופך לי את הבטן".

אחרי הפרסומים אמרת שלא תגיבי בנושא. אחר כך כתבת על זה סטורי. מה גרם לך לשנות את דעתך? 
"כמו שכתבתי בסטורי, התלבטתי אם להגיב, כי אני לא מיוצגת בסוכנות של שי כבר תקופה ארוכה ואין בינינו כל קשר למעט ההליך המשפטי. אם לומר את האמת, לאף צד שמנהל הליך משפטי לא נכון להגיב בתקשורת במקרה שקשור לאחר, אבל לא יכולתי שלא להגיב ולהביע את דעתי. נחשפתי כמו כולם לתחקירים והזדעזעתי. הרגשתי צורך עז לשלוח חיבוק ענק לכל אחת ואחת שנפגעה".

ואיך היו התגובות?
"הרגשתי שאנשים חיכו לתגובה שלי ואני יכולה להבין למה. בנות כתבו לי שחיזקתי אותן. המחשבה שזה חיזק אפילו אחת, מרגשת אותי". 

מתוך הקמפיין ל-Femina (צילום: שי יחזקאל)

מתוך הקמפיין ל-Femina (צילום: שי יחזקאל)

ובכל זאת, חייבים לציין – פרסומים על אביטל כבר היו בעבר וזומר בחרה שלא להתייחס לשאלות ספציפיות בקשר אליהם, כולל על הכתבה שפורסמה במגזין זה. נסיבות הפגישה הראשונה בין זומר ואביטל נשמעות רחוקות מעולמות הסליז שיוחסו לו לאחרונה. לאביטל, לכאורה, היו מעמדות – לא כל אישה היתה טרף. "הייתי בת 21, במסיבה עם החבר שלי אביב, שהיום הוא בעלי. שי ראה אותי, ופנה לאביב ואמר 'אני חייב את חברה שלך בסוכנות שלי'".

למה את חושבת שהוא לא פנה אלייך אישית?
"כנראה נראיתי לו צעירה מאוד. הם החליפו מספרים ואמרו שיקבעו פגישה. כשאביב סיפר לי על זה אמרתי לו 'מה קשור? מה לי ולדוגמנות?'. לא היה לי אז שום ניסיון בתחום אבל אביב ממש רצה שאני אנסה. הוא שכנע אותי. הגענו יחד לפגישה עם שי ויצאתי בתחושה של 'למה לא, בוא ננסה'. תוך שבוע הגיע אודישן ראשון לפרסומת ל'קוקה קולה'. התקבלתי". 

כמה אני חזקה

 שנתיים אחרי האודישן ההוא, זומר כבר הייתה מהראשונות שהתהדרו בטייטל "דוגמנית אינסטגרם". עשרות אלפי עוקבים, שיתופי פעולה מסחריים וליהוק ל"הישרדות". אחרי הריאליטי, מספר העוקבים שלה עלה פי עשרה. בתחילת תקופת הקורונה, הקימה את העסק שעליו חלמה, מותג האיפור "ברביז" – ואז התחיל הסכסוך העסקי עם אביטל, שלווה כמובן בהפסקת הייצוג שלה אצלו. על פי הפרסומים, אביטל תובע את זומר על חלקו בעסק, המשותף לדבריו. מנגד, באי כוחה של זומר טוענים כי את העסק היא הקימה במו ידיה. בשיא הסכסוך, אביטל פתח מותג מתחרה עם הדוגמנית נטע אלחמיסטר, שהייתה עד אז חברה טובה של זומר. גורל התביעה של אביטל נגד זומר לא ידוע, כעת כשהסוכן לשעבר מתחבא בחו"ל. "אני חושבת שהתביעה הזו לא הייתה צריכה להיות מוגשת בכלל, אבל כרגע אני יודעת שהיא מתנהלת. האם היא תוסר או לא? ימים יגידו".

שמלה - Daniela TLV | מגפיים - במבי וינטג' | שרשרת - מגנוליה

שמלה – Daniela TLV | מגפיים – במבי וינטג' | שרשרת – מגנוליה

מה קרה ביניכם בדיוק?
"אני מנועה מלפרט על המחלוקות העסקיות בינינו, כי הן נמצאות בהליך משפטי. ניתן לבית המשפט להכריע בעניין הזה".

נטע אלחמיסטר ואת הייתן חברות טובות. מה הסטטוס ביניכן עכשיו?
"החיבור נוצר בעקבות הסוכנות אבל זה היה הרבה מעבר, היא הייתה אחת החברות הטובות שלי. זה לא סוד שהתרחקנו, היא עשתה משהו שפגע בי מאוד והיא יודעת את זה". 

איך היא יודעת? התעמתת איתה?
"דיברנו על זה והחלטתי לקחת צעד אחורה. אני לא שותקת כשפוגעים בי, יש גבול לכמה אני יכולה להכיל ולספוג. אני מאמינה בלדבר ולפתור דברים, אני לא מנתקת הרבה קשרים עם אנשים, אני מאוד לויאלית לאנשים הקרובים אלי. במקרה הזה נטע ואני דיברנו על הדברים והיא יודעת שלקחתי צעד אחורה, אני מתארת לעצמי שזה כואב גם לה".

פרזנטורית של מגנוליה (צילום: דנה קרן)

פרזנטורית של מגנוליה (צילום: דנה קרן)

לאבד סוכן וחברה טובה באותו זמן נשמע קשה. איך את מתמודדת?
"אני לא צריכה שירחמו עליי או ינחמו אותי. צריך לתת לי ספייס ושקט ולהתבשל לבד. המשכתי לעבוד, אני חיית עבודה, המצאתי את עצמי מחדש. אני שמחה שהכל קרה לי עכשיו, בגיל 27, כשהחיים עוד לפניי. עסקים זה עולם קשוח ואני מגלה כל יום משהו חדש. למדתי המון בשנה האחרונה. להקים עסק בשתי ידיים זו חווית גדילה עוצמתית. נכוויתי, נפגעתי, התחשלתי וצמחתי. הבנתי על עצמי כמה אני חזקה". 

ואם יגידו ששי אביטל גילה אותך, מה תעני?
"אני לא מתחברת כל כך למינוח 'גילה אותך', למרות שהוא מאוד שגור בעולם הדוגמנות. זו הייתה עבודה משותפת. שי לא היה מצליח בלעדיי ואני לא הייתי מצליחה בלעדיו, לכל אחד מגיע את הכבוד שלו. למען האמת, הפריצה הגדולה שלי קרתה ב'הישרדות'. אני התמודדתי שם לבד, חשפתי את עצמי ואת האישיות שלי. הייתה שם תפנית מטורפת באיך שאנשים תופסים ומכירים אותי וזה בזכות עצמי בלבד". 

מתי ראית אותו פעם אחרונה?
"באירוע לפני כמה חודשים. לא החלפנו מילה". 

חזייה, טופ וג'ינס - אמריקן וינטג' | תכשיטים - מגנוליה (צילום: שי כהן ארבל)

חזייה, טופ וג'ינס – אמריקן וינטג' | תכשיטים – מגנוליה (צילום: שי כהן ארבל)

אני חד משמעית אשת עסקים

למרות התמורות הקיצוניות בחייה, זומר לא ממהרת להסגיר כאב או אכזבה. רשמית היא עברה לעסקים כרגיל – מיוצגת בסוכנות ADD, מוציאה ליין חדש של איפור וממוקדת בטייטל החדש שלה, מנכ"לית. "אני חד משמעית אשת עסקים", היא פוסקת, "כבר שנים הייתי בשלה למעבר הזה, אבל עם הזמן אני מבינה כמה זה קשה. הקמתי את העסק בסיבוב הראשון של הקורונה וזה דווקא היה לי טוב כי אני מוכרת רק אונליין. אני מגיעה למפעל עם רשימת מוצרים, מנהלת עובדים, עובדת עם צלמים, מפעל, אני מחליטה הכל, הולכת לפגישות בבנק. מייעצים לי, אבל בסוף זה הכל אני". 

את קשוחה?
"אני יודעת לתת בראש כשצריך. אני נחמדה וקלה וכיפית אבל עד גבול מסויים. המותג זה הבייבי שלי, ואני אעשה הכל כדי שזה יהיה הכי מדויק שיש, אני לא אוהבת שדברים מתעכבים, יודעת להציב גבולות. יש גופים שאני עובדת איתם שאמרו לי שחשבו שאני בלונדינית קטנה ותמימה והופתעו מכמה אני חריפה. אני לא נפגעת מזה שלא ציפו. אני אוהבת להפתיע לטובה". 

ספק אם הילדות הפסטורלית של זומר בחיפה הכינה אותה לכל הטלטלות האלה. היא בתם השלישית של יועץ עסקי ומזכירה רפואית נטולי קשר לעולם הזוהר. "חוץ מזה שבחתונה שלהם עדי ברקן צילם אותם, ואמר לאמא שלי שהיא כל כך יפה שהיא חייבת לדגמן", זומר מספרת וצוחקת. בניגוד לאמה, היא נמשכה מגיל צעיר למרכז הבמה. "רקדתי מגיל קטן, אהבתי להצטלם, אבל לא הכרתי את עולם הדוגמנות. לא חשבתי שאני יכולה להגיע למקום הזה. הבועה החיפאית מבודדת אותך מדברים כאלה".

חזייה, טופ וג'ינס - אמריקן וינטג' | תכשיטים - מגנוליה (צילום: שי כהן ארבל)

חזייה, טופ וג'ינס – אמריקן וינטג' | תכשיטים – מגנוליה (צילום: שי כהן ארבל)

אז על מה כן חלמת?
"היה לי חלום להיות ילדת פסטיגל, התחננתי לכל גורם אפשרי, עשו אודישנים בבית הספר ובאתי להיבחן כל שנה מחדש. הייתי שרה את 'סופרסטאר' של רוני דואני באודישנים בגרנד קניון בחיפה ולא התקבלתי. עד היום אני לא יודעת למה, אולי כי הקול שלי לא מספיק טוב, אני לא זמרת". 

כשהייתה בת 15, הוריה התגרשו. "לקחתי את זה מאוד קשה, כי חשבתי שאנחנו משפחה מושלמת, וכי לאף אחד מהחברים שלי לא היו הורים גרושים. היום כשאני חושבת על זה אני יודעת שזה לא באמת עניין אף אחד, אבל אז היה קשה". 

למה הם נפרדו?
"אבא שלי אדם דתי. אמא שלי כיבדה והעריכה את זה, הם חיו במתכונת 'איש באמונתו יחיה' במשך שנים, היה כיור אחד אבל שני סקוצ'ים, אחד לבשרי ואחד לחלבי, הייתה טלוויזיה בבית אבל הוא לא צפה בה בשבת, בשלב מסוים גם הפסיק לנסוע בשבת. חיינו בשלום עם ההבדלים ביניהם, לא למדנו בבית ספר דתי. הלכנו לפעמים עם אבא לבית כנסת אבל רק כדי להיות איתו. כשסבא שלי נפטר אבא שלי התחזק, הלך לבית כנסת שלוש פעמים ביום ואז זה כבר נהיה יותר מזה". 

צילום: אינסטגרם, barzomer

צילום: אינסטגרם, barzomer

והנישואים לא שרדו את ההתחזקות?
"נכון, זה נהיה קשה. זה לא שאבא שלי נהיה חרדי עם פאות אבל זה היה קשה לאמא שלי. היום גם היא לא נוסעת בשבת, אבל הם כבר במקומות אחרים. היחסים ביניהם טובים, חגים אנחנו עושים ביחד".

המילה האחרונה

זומר מפגינה חיי חברה שוקקים באינסטגרם, מקושרת היטב ואף מצוידת בבסטי הנכון – אסי עזר ("הכרנו בחדר כושר, מבחינתי זו הייתה אהבה ממבט ראשון אבל לו לקח קצת יותר זמן לתהות על קנקני. עכשיו אנחנו עושים חופשות יחד עם אלברט"). אבל בסוף כל זה, היא חוזרת הביתה, אל מי שנמצא שם מאז שהייתה בת 19. אביב, מנהל תפעול בחברת הייטק, ממשיך להיות צלע משמעותית גם בחייה המקצועיים, אם כי לדברי זומר, "המילה האחרונה היא תמיד שלי". 

הם נישאו לפני שנתיים ולאחרונה גם עברו לדירה משודרגת ברמת אביב החדשה. "רצינו בית גדול יותר, ליהנות מדברים אחרים. אנחנו מרוויחים יותר ומותר לנו להרשות לעצמנו. אבל אני אדם מאוד כלכלי וחסכן. אני יודעת להשוות מחירים בסופר, וגם יכולנו לשכור דירה גדולה יותר, אבל אני לא אשפוך את כל הכסף שלי. אני הקמצנית בקשר. גברים הם פזרנים".

ג'ינס - Zadig & Voltaire | כובע וחגורה - במבי וינטג' | גופייה - אוסף פרטי

ג'ינס – Zadig & Voltaire | כובע וחגורה – במבי וינטג' | גופייה – אוסף פרטי

הגיע הזמן שמישהו יגיד את זה.
"אוי, לגמרי. כמות החבילות שמגיעות אלי הביתה, את לא מאמינה. אביב כל הזמן מזמין דברים. הכל הוא צריך, קונה סינר למכונת גילוח".

לעת עתה, סינרים למכונות גילוח הם הבייבי היחיד בבית משפחת זומר-כהן. ולמרות גילה הצעיר של זומר, היא התרגלה לשאלות והערות בנושא על בסיס קבוע. "בוודאי שיהיו ילדים, בעזרת השם, אבל זה מצחיק, אני נעלמת מהאינסטגרם ליומיים שלושה או מגיעה לאירוע עם חולצה רחבה או לא מגיעה לאירועים – יש ישר מחשבה שאני בהריון".

למה, בעצם?
"כנראה כי התחתנו. היו בטוחים שזה יבוא מיד. אבל זו לא הסיבה שהתחתנו, התחתנו כי יצאנו המון שנים ורצינו למסד את הקשר. גם אם יוצאת לי קצת בטן בתמונה אומרים לי שאני בהריון. אפילו עם בגד ים קיבלתי הודעות, או שהעליתי תמונה שבה אחותי שותה אלכוהול ואני מים, ישר זה גורם לאנשים לחשוד". 

חולצה - אמריקן וינטג' | מכנסיים - Daniela TLV | תכשיטים - מגנוליה

חולצה – אמריקן וינטג' | מכנסיים – Daniela TLV | תכשיטים – מגנוליה

באמת נשמע מחרפן.
"אני לא לוקחת את זה קשה אבל אפשר גם להיעלב מכל ה'מזל טוב' הזה. באה מישהי בחדר כושר ואמרה לי 'מזל טוב'. מה, אני נראית כל כך בהריון? אומרים לי שאני קורנת. טוב לדעת שבהריון קורנים, אבל אני לא. הייתי שמחה אם אנשים יחשבו פעמיים – הרי זה לא שלוחצים על כפתור ויש ילד. שלא נדע, לפעמים קשה לאנשים התהליך ולא צריך להיכנס להם לרחם. אני מבינה את הרצון לדעת ולהיות חלק ממשהו, העוקבים מעורבים בחיים שלי, אבל הריון זה דבר רגיש וצריך לתת לזה את הזמן של זה". 

לחברות שלך כבר יש ילדים?
"כל החברות שלי מהבית עם ילדים כבר, אבל אני אעשה מתי שאני רוצה. אף אחד לא ילחיץ אותי או יכתיב לי את הזמנים. אני לא מושפעת מהסביבה. אני יודעת מה אני רוצה ומתי. אבל אם תשאלי את אביב הוא כבר היום בהריון". 

אז אביב הוא בעצם הלוחץ העיקרי?
"הוא בן 32, הוא מוכן להיות אבא ורוצה אבל הוא לא מהלוחצים. הוא מבין ומכבד ומכיל. אני מאוד רוצה את זה, וזה יקרה. כשאני אהיה בהריון אני אשתף, אני מבטיחה".

צילום: אינסטגרם, barzomer

צילום: אינסטגרם, barzomer

השתתפה בהכנת הכתבה: יפעת הללי אברהם

צילום: שי כהן ארבל | סטיילינג: זוהר מאירי | איפור ושיער: ספיר סבג

השאירו תגובה

 

  • היא פרווה… בלונדה עם עיניים כחולות שעפה על עצמה , אין בה כלום , יש עוד אלפי בנות יותר יפות ועם גוף יותר חטוב ויותר מדהימות ממנה! סתמית לחלוטין. ולגבי הסוכן הזה שי אביטל… תרדי מהאולימפוס , את ממש לא עשית אותו חחח מי את חושבת שאת? פארה פוסט? אין בך כלום סתם אחת וחסרת כריזמה, לפחות נטע אלחמיסטר נראית אששששש ובנתה את עצמה מאפס.

    מאת: בילבי בת גרב |‏ 22 בספטמבר 2021 | 11:26
  • איזו מהממת תצליחי.

    מאת: שרית |‏ 22 בספטמבר 2021 | 09:10
  • היא בחורה נאה וזה הכול. היא לא מגיעה לקרסוליים של אלחמיסטר (מכול הבחינות ) …..קצת פחות שחצנות- עדיף

    מאת: רז |‏ 22 בספטמבר 2021 | 08:41
  • נשברתי באמצע. סהכ נשמעת אחלה בחורה

    מאת: אית |‏ 21 בספטמבר 2021 | 23:39
  • בר זומר היתה מצליחה עם כל סוכנות !

    מאת: טל |‏ 21 בספטמבר 2021 | 20:57
  • אני מכיר את פייקה עוד מהתיכון ואף פעם לא התחברתי אליו או חיבבתי אותו. על אחת כמה וכמה אחרי מה שפורסם אבל אפילו אני לא מסכים עם האמירה שלך שהוא לא גילה אותך. את בעצמך אמרת שהוא גילה את הפונטנציאל שלך כשאת בעצמך לא האמנת. ומי סידר לך את הכניסה להישרדות? האופי שלך? נו באמת. כשצריך להחמיא, מחמיאים. זה בחינם.

    מאת: רן |‏ 21 בספטמבר 2021 | 19:37
  • סוף סוף היא הורידה את כל הצ'לולות המגעילות שהיו לה בגוף

    מאת: הראל |‏ 21 בספטמבר 2021 | 19:28
  • לא מסכימה איתך.
    השיח על המיוצגות ועל התעשייה חשוב לפחות כמו השיח על העבריין (לכאורה) עצמו, אם לא יותר, כי גם אם לא נוכל למנוע מסוטים ועבריינים להיות מה שהם, אפשר בהחלט למנוע את המקרים הבאים ע"י כך שנוודא שהסביבה שנחשפת לאנשים ולמקרים האלה לא אדישה ובטח שלא תומכת הפושעים ומאפשרת לפשעים להמשיך לקרות. אפשר לתת את הדוגמה המוכרת לגבי הנאצים- אם העם הגרמני לא היה מאפשר לחולה כמו היטלר לפעול- לא היתה שואה. זה נכון ורלוונטי. גם כאן. קשר השתיקה הוא הבעייה הגדולה ביותר, לדעתי, סביב עברייני מין.

    מאת: נורה |‏ 21 בספטמבר 2021 | 18:49
  • אכן נראית כמו ברבי. בחורה יפה

    מאת: עדי |‏ 21 בספטמבר 2021 | 17:58
  • בואנה את שווה, תשתדלי ללבוש לבן כל הזמן זה משתלב יופי עם המקרר במטבח

    מאת: ננה |‏ 21 בספטמבר 2021 | 17:15
  • איך כל היפות הולכות עם המכוערים? איך???

    מאת: מיכל |‏ 21 בספטמבר 2021 | 17:00
  • אלה בחורות שמנסות לבנות תדמית במקום להיות מי שהיא, בובת ברבי נטו מחפשת עשיר.זהו.

    מאת: רואה |‏ 21 בספטמבר 2021 | 16:54
  • גועל נפש ידעה וגם קיבלה אותו

    מאת: דליה |‏ 21 בספטמבר 2021 | 16:11
  • ניצול אופטימלי של גוף האישה. הרבה מעבר לשווי שלו

    מאת: מישו |‏ 21 בספטמבר 2021 | 15:56
  • השתתפתי איתה בכמה פרוייקטים יפה ואיכותית ,

    מאת: אני |‏ 21 בספטמבר 2021 | 11:02
  • חחח עלק שי לא היה מצליח בלעדיה מי את בכלל חחח לא שאני בעד השי הזה אבל וואלה היא חיה בסרט היא נטע וכל הפקצות של האינסטגרם.

    מאת: לילי |‏ 21 בספטמבר 2021 | 09:53
  • אחת הנשים הכי יפות בארץ! ונראית גם אדם מאוד נחמד שזה פלוס עצום :)
    מאחל לך לעלות ולהצליח! אחת כמוך צריכה להיות בין לאומית

    מאת: אני |‏ 21 בספטמבר 2021 | 07:14
  • היא לא יפה

    מאת: מציאות |‏ 21 בספטמבר 2021 | 06:06
  • בוגרת עניינית ואיכותית
    תצליחי

    מאת: מקסימה |‏ 21 בספטמבר 2021 | 00:27
  • איזה חמודה.
    לא הכרתי אותה ולא ידעתי שהיא היתה בהישרדות….

    מאת: sara |‏ 20 בספטמבר 2021 | 22:38
  • עוד נבובת אינסטה, בועה שתתפוצץ עוד מעט

    מאת: נטע |‏ 20 בספטמבר 2021 | 21:55
  • את יפה ולא צריכה את כל הפוטושופ

    מאת: יפה |‏ 20 בספטמבר 2021 | 21:40
  • כמה פעמים אפשר להשתמש במילה "מכיל"??

    מאת: מכילי |‏ 20 בספטמבר 2021 | 21:12
  • על מה הכתבה בעצם?

    מאת: חגית |‏ 20 בספטמבר 2021 | 19:00
  • ניכנסתי לכתבה רק בגלל התמונות הביקיני שלה. הרי מה היא כבר יכולה להגיד מעניין

    מאת: אריה במדבר |‏ 20 בספטמבר 2021 | 18:12
  • מקסימה!!!

    מאת: נוי |‏ 20 בספטמבר 2021 | 17:42
  • בהצלחה בכל
    את אישה נהדרת
    מגיע לך כל הטוב שבעולם

    מאת: אבי |‏ 20 בספטמבר 2021 | 17:33
  • אחת היפות בארץ. בהצלחה.

    מאת: אורן |‏ 20 בספטמבר 2021 | 16:23
  • בחורה רצינית וחדה!

    מאת: אלופה |‏ 20 בספטמבר 2021 | 15:22
  • לא מאמינה שלא ידעה כלום על מעלליו

    מאת: שיר |‏ 20 בספטמבר 2021 | 14:10
  • ממש לא ידעת, על מי את עובדת.

    מאת: יוסי |‏ 20 בספטמבר 2021 | 13:55
  • וואו. טוב שהיא לא עפה על עצמה

    מאת: נועה |‏ 20 בספטמבר 2021 | 13:51
  • להשוות מחירים בסופר לא הופך אותך לחסכנית. אגב רק מללכת לשלושה סופרים בשביל לחסוך במוצרים, אבל אז משלמים כפול על דלק.

    מאת: רם |‏ 20 בספטמבר 2021 | 13:48
  • חח.. מה מטרת הכתבה?
    לא הבנתי…

    מאת: שיווק ופרסום |‏ 20 בספטמבר 2021 | 13:37
  • פרצוף יפה,טרנד ..אבל לאמעניינת ודעתה לא חשובה..למה הכתבה הזו? על שום מה?!

    מאת: אאא |‏ 20 בספטמבר 2021 | 11:52