קעקוע ענק וחוטיני קטן: בתה של מדונה מדגמנת הפתעות

מאחורי התמונות הנועזות האלה עומדת צלמת ישראלית מצליחה, ולורדס ליאון בת ה-24 מצולמת בהן במלוא תפארתה האדגי'ת והפרובוקטיבית. היא לובשת שמלה חושפנית ולא פרקטית במיוחד, נועלת עקבים אימתניים ובאופן כללי ממשיכה לייצר הרבה עניין סביב דמותה הייחודית

מאת  | ‏ 11 מאי 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LOLA (@lourdesleon)

אנחנו עוסקות כאן לא מעט בבחירות האופנתיות של נסיכות ובנות מלוכה למיניהן, וליידי לורדס ליאון בהחלט הולמת את הקטגוריה הזאת מעצם היותה נצר ישיר לשושלת של המלכה אסתר – הידועה גם בשם מדונה. מהייחוס המשפחתי כנראה לא נוכל להתעלם אף פעם, אבל אין ספק שלורדס בת ה-24 מפתחת בעקביות פרסונה אינדיבידואלית אדג'ית במיוחד, שמותגים רבים שמחים להתלוות לבאזז הטבעי שהיא מייצרת.

אחד כזה הוא Barragan, לייבל אוונגרדי למדי שמבוסס על אסתטיקת ה"כיעור" המבולגנת והמתריסה שמעסיקה לא מעט את עולם האופנה. החיבור בין המותג לבין הפרנזטורית החדשה נראה טבעי ביחס לסטייל הנועז והמחוספס שמזוהה עם לורדס, והתמונות, שצולמו על ידי הצלמת הישראלית המצליחה מעיין טולדנו, "מלוכלכות" בהתאם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LOLA (@lourdesleon)

לורדס, המכנה את עצמה לולה, מצולמת בלוקיישן שנראה כמו חדר מלון דרכים זול כמיטב המסורת האמריקאית. בתמונה אחת היא שרועה על המיטה, פניה המאופרות בכבדות ושיערה נראים רטובים קלות, לרגליה עקבי פלטפורמה אימתניים והיא לובשת מעין שמלת פרנזים סגולה במראה פלסטיקי. 

בתמונה נוספת היא מצולמת מאחור כשהיא כורעת על השטיח למרגלות המיטה, וכאן כבר נחשפות שתי הפתעות: ראשית, שערי שמיים הפתוחים על גבה של הדוגמנית בצורת קעקוע ענק (טרם ברור אם אמיתי או לא), ושנית – שער נוסף החוצה את אחורי השמלה לשני חלקים ומספק הצצה לישבנה הנתון בתחתוני חוטיני. בתמונה שלישית לורדס חובשת פאה בלונדינית שעליה מוטבע לוגו המותג במה שנראה כמחווה מודעת לפנדי. "צילמתי את לולה שלי", כתבה טולדנו באינסטגרם וסיקרנה: "לא יכולה לחכות להראות לכם עוד".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mayan Toledano (@thisismayan)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Madonna (@madonna)

השאירו תגובה