נמרים בדרום הארץ: גילינו מאיפה הביקיני ההורס של בר רפאלי

הדוגמנית הישראלית יצאה לאוורר את שרירי הבטן בחופשה ישראלית, והעלתה לחשבון האינסטגרם תמונות בהן היא חוגגת את בגד הים הקטן-אך-מדויק הזה. מהכובע היא הייתה קצת פחות מרוצה, אבל העיקר שזכרה לשמור על עור הפנים מפני השמש

מאת  | ‏ 9 מאי 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

בפעם הבאה שמתכנסים להרכיב את רשימת פלאי תבל, הנה ההצעה שלנו – בר רפאלי בביקיני. האישיות של רפאלי והעסקים המשפחתיים שלה הם אולי נושאים שנויים במחלוקת, אבל היופי שלה הוא קונצנזוס, מאז שפרצה לחיינו כנערה ועד היום. אולי בגיל 35 ואחרי לידות הגזרה המדהימה שלה דורשת עבודה קשה מאי פעם, אבל אם יש משהו אחד שפיד האינסטגרם של בר מוכיח הוא שהיא ממש לא מפחדת להזיע בחדר הכושר כדי להרוויח את הבטן השרירית שלה.

כדי להשוויץ בתוצאות, בר ארזה איתה ביקיני קשירה קטנטן של Tropic of C, המותג של הדוגמנית קנדיס סוונפול, ונסעה לנפוש בדרום הארץ, רק היא ובגד הים. כלומר, אפשר להניח שגם בן הזוג עדי עזרא הגיע איתה, אבל אותו היא דווקא לא תיעדה בסטורי. את הביקיני הפוטוגני ניתן להשיג בארץ בפקטורי 54 – מחיר הטופ 400 שקלים, והחלק התחתון עולה 320 שקלים.

אפשר לקנות בארץ (צילום: אינסטגרם, barrefaeli)

אפשר לקנות בארץ (צילום: אינסטגרם, barrefaeli)

למרות שהאאוטפיט הזעיר לגמרי מספיק בפני עצמו, בר הוסיפה לו תכשיטי זהב, כולל שרשרת עדינה ומדויקת וצמידים, ביניהם צמיד האהבה האייקוני עם סימוני הברגים של קרטייה. בתמונה שהעלתה לפיד בר גם חובשת כובע עם הכיתוב "אל. איי". "אולי הכובע לא מושלם בשביל הטיול הזה", היא כתבה מתחת לתמונה, כי דרום הארץ ולוס אנג'לס רחוקים אוקיינוס זה מזה.

אתמול בר העלתה סטורי מהחופשה עם ביקיני אחר – סטרפלס בצבע חלק. קשה להבין מהתמונה אם הוא שחור או אולי בגוון חציל, אבל מה שבטוח הוא שאנחנו נמשיך לעקוב אחר השתלשלות העניינים. בכל זאת, בר רפאלי מחליפה בגדי ים בחופשה – זה הלחם והחמאה שלנו.

מצטננת בבריכה (צילום: אינסטגרם, barrefaeli)

מצטננת בבריכה (צילום: אינסטגרם, barrefaeli)

הצטיידה בתכשיטים (צילום: אינסטגרם, barrefaeli)

הצטיידה בתכשיטים (צילום: אינסטגרם, barrefaeli)

עושה חשק (צילום: אינסטגרם, barrefaeli)

בהחלט עושה חשק (צילום: אינסטגרם, barrefaeli)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

השאירו תגובה