חסכה בבד: ג'יי לו רותחת מתמיד בשמלה שעשויה מחורים

ג'ניפר לופז הצטלמה לקמפיין הקולקציה המשותפת שלה ושל הרשת הנגישה DSW. בעוד הנעליים אותן היא מדגמנת בתמונות החדשות ברות השגה, השמלה הנועזת, שתופסת את מרכז הבמה, דווקא מגיעה ממעצב על ומתהדרת בתג מחיר לא פשוט בכלל. כי הכל זה עניין של איזון

מאת  | ‏ 7 מרץ 2021

שכל אחד יוכל לבחור (צילום: אינסטגרם, jlo)

שכל אחד יוכל לבחור (צילום: אינסטגרם, jlo)

ההון האישי של ג'ניפר לופז אמנם מוערך בכ-400 מיליון דולר אבל היא עדיין ג'ני מהבלוק, ולכן כשהיא חוברת למותגים כדי לעצב קולקציות משותפות, היא לרוב הולכת על רשתות עממיות עם טווחי מחירים שיאפשרו למעריצות והמעריצים שלה מסביב לעולם לרכוש את הפריטים.

אחד משיתופי הפעולה האלה הוא עם DSW, רשת נעליים אמריקאית מוכרת היטב שאוצרת כמות עצומה של מותגים מוכרים כמו סטיב מאדן או נייקי, וידועה בחנויות גדולות ובשלל מבצעים והנחות. במילים אחרות, רחוק מאוד מוורסאצ'ה. לופז כבר הוציאה כמה קולקציות בשיתוף עם הרשת, ואתמול שיחררה טיזר לקולקציה הבאה מסט הצילומים שלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DSW Designer Shoe Warehouse (@dsw)

בתמונות החדשות ג'יי לו נועלת סנדלי עקב עם רצועות מעוטרות אבנים נוצצות (לא מהסוג היקר, כמובן), אבל למרות שהנעליים אמורות להיות הכוכבות של הקמפיין, קשה מאוד להתעלם מהשמלה שלובשת הכוכבת בצילומים.

הרעיון מאחורי בחירת השמלה ברור – החיתוכים שלה דומים לצורה הגיאומטרית של רצועות הסנדלים, אבל התוצאה היא כל כך הרבה קווים ומשולשים שהעיניים לא יודעות לאן להסתכל קודם. וכשמדובר בג'יי לו, כפות הרגליים הן לא בדיוק החלק המעניין ביותר לבהות בו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

בעוד הסנדלים שבתמונה יעלו 265 שקלים בלבד, השמלה שג'יי לובשת היא של הביוקר, רק כדי להזכיר שגם אם היא מעצבת ומדגמנת נעליים במחיר נגיש, היא עדיין מעדיפה להתעטף בעצמה במותגי יוקרה. שמלת המיני השחורה שייכת למעצב דיוויד קומה, ומחירה 3,900 שקלים.

רק בשבוע שעבר סיפרנו כאן שקאט-אאוטים הם טרנד מטורף כרגע, והנה ג'יי לו מיישמת, עם שמלה שיש בה יותר קאט-אאוטים מבד, וגם חיתוכים גיאומטריים בתחתית החצאית. סביר להניח שכוונת המשורר לא הייתה שהשמלה תמשוך את רוב תשומת הלב בתמונה, אבל זו התוצאה – ועכשיו אנחנו חושקות בה, ופחות בסנדלים.

קשה שלא להתמקד בה (צילום: אינסטגרם, jlo)

קשה שלא להתמקד בה (צילום: אינסטגרם, jlo)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

השאירו תגובה

 

  • דיווה יפהפיה תמיד תמיד תמיד. נוצצת מבהיקה ומסנוורת.

    מאת: מ ד ה י מ ה |‏ 8 במרץ 2021 | 10:28