רוזי האנטינגטון וויטלי הצטלמה בעירום, והתוצאה מדהימה

הסופרמודל ניצלה את הקורונה כדי לחלוק יותר ויותר מחייה בחשבון האינסטגרם שלה, וכעת מתפרסמת במגזין "אל" הבריטי הפקה חדשה ועוצרת נשימה בה היא עצמה נחשפת יותר מאי פעם. היום שלכם עומד להפוך להרבה יותר יפה

מאת  | ‏ 3 מרץ 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ELLE UK (@elleuk)

אם אתם עוקבים אחרי רוזי האנטינגטון-וויטלי באינסטגרם, אולי שמתם לב לשינוי שעבר עליה מאז תחילת המגפה. דוגמנית העל הבריטית תמיד העדיפה לשמור את החיים הפרטיים שלה מאחורי הקלעים, כשהיא לרוב מעלה סלפיז מראה של האאוטפיט היומי שלה ולא משתפת תמונות של בן זוגה המפורסם ג׳'יסון סטיית'ם או של בנם ג'ק.

מאז שהתחילו הסגרים, רוזי עברה תהליך דומה להרבה אנשים שמצאו את עצמם משועממים בבית, והתחילה לחשוף קצת יותר. לא הרבה יותר, אבל קצת יותר. היא עושה לא מעט סשנים של שאלות ותשובות בסטורי שלה, משתפת איפה היא קונה בגדים ורהיטים ואפילו עונה על שאלות בנוגע לג'ייסון וג'ק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rosie HW (@rosiehw)

אם היא חושפת ממש מעט יותר מהחיים הפרטיים שלה, זו גם הזדמנות מצוינת עבור רוזי לחשוף קצת יותר מעצמה על שער מגזין "אל" הבריטי, שם היא מצולמת בתמונות נועזות מתמיד שמזכירות כי מדובר באישה בעלת יופי כמעט על-טבעי.

בראיון שמלווה את ההפקה, רוזי מקדמת את שיתוף הפעולה ארוך השנים שלה עם מרקס אנד ספנסר, עבורם היא מעצבת מותג הלבשה תחתונה, וגם מותג נעליים חדש אותו תשיק בקרוב. אבל הנושא העיקרי על הפרק הוא כמובן המגפה העולמית, ורוזי משתפת בקשיים שלה, וגם יוצאת נגד סלבריטאים שחושבים שהאנושות כולה מתמודדת עם אותם קשיים כרגע.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ELLE UK (@elleuk)

"לא הכל מושלם, לפעמים אני צריכה לנעול את עצמי במקלחת עם כוס גדולה מאוד של יין בסוף היום. זה פשוט המצב. זה אמיתי ואלה החיים, אני לא הולכת לייפות את זה", היא אומרת על חוויית הסגר ועל האופן בו הוא משפיע על הקשר הזוגי שלה, אבל מוסיפה: "יש הרבה מפורסמים שמדברים על איך 'כולנו בזה ביחד'. אולי אנחנו חווים את אותן הנסיבות, אבל אתם באחוזה בבוורלי הילס עם בריכה ומורים פרטיים לילדים ואתם מצפים מאנשים שגרים בדירות קטנות ומתמודדים עם כמות עצומה של חוסר מזל להאמין שכולנו בזה ביחד?!".

תקופה משונה (צילום: Quentin Jones ל-Elle UK)

תקופה משונה (צילום: Quentin Jones ל-Elle UK)

נחשפת (צילום: Quentin Jones ל-Elle UK)

גם האינסטגרם שלה הפך אישי יותר (צילום: Quentin Jones ל-Elle UK)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ELLE UK (@elleuk)

האינסטגרם שלה הפך אישי יותר (צילום: Quentin Jones ל-Elle UK)

נחשפת (צילום: Quentin Jones ל-Elle UK)

השאירו תגובה