"לדוגמניות יש אופי לקקני, אני לא מסוגלת לשחק מזויף בשביל קמפיין"

הרומן עם דור רפאלי - לא היה. דייט עם כריס בראון - כמעט כן. חברות אמיתית עם דוגמניות - לא יכולה להיות, והתעשייה? מעודדת זיוף, לקקנות ורזון מלחיץ. הדוגמנית ליאור סהר רוצה להיות אדם אמיתי בעולם, גם אם זה אומר שהיא תקבל פחות עבודה. את הניתוח להסרת שתלי הסיליקון היא דווקא דחתה לטובת צילומים, אבל יש לה גם הסבר למה

מאת  | ‏ 21 מאי 2020

ליאור סהר (צילום: דודי חסון)

ליאור סהר (צילום: דודי חסון)

ליאור סהר אמנם חדשה בתעשייה, אבל את אחד השיעורים הכי חשובים היא כבר למדה: כשמדביקים לך רומן עם מפורסם, זכותך המלאה להכחיש. ועד כה הדביקו לה שניים כאלה, הראשון עם דור רפאלי (34), שמיהר להצהיר שהשניים מאז ומתמיד ידידים בלבד; השני עם השחקן גל אמיתי (31), האקס המיתולוגי של אגם רודברג. שם הגרסאות סותרות. "עם גל בקושי יצאתי", אומרת סהר נחרצת. "פשוט הגעתי איתו ליום ההולדת שלו, שם תפס אותנו פפראצי וכתבו שאני בת הזוג שלו. בקושי הכרתי את הבן אדם. מה זוגיות? באותו רגע הבנתי שהעולם הזה וחוסר הפרטיות מפחידים אותי ברמות".

אמיתי אמר בראיון בזמנו שאתם שלושה חודשים יחד, שהוא פגש את המשפחה שלך, שאתם מדברים על מגורים משותפים.
"זה לא נכון. ממש לא היינו כמה חודשים. יצאנו כמה פעמים וזה הכל. זה פשוט לא קרה בינינו".

עברו מאז שנתיים. אפשר היום להדביק לך מערכת יחסים חדשה?
"באופן כללי כל העניין של להיכנס לזוגיות קשה שלי. אני כאילו לא מתאהבת. לא מצליחה. אף אחד לא מצליח להיכנס לי ללב. תכתבי שאני במערכת יחסים עם הקריירה שלי".

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

וגם מערכת היחסים הזאת לא כל כך פשוטה. סהר התגלתה כנערה בתחרות יופי של חיפה והצפון, אבל חיכתה עד לשחרור מהצבא כדי להתחיל לעבוד. מה שבסופו של דבר הכניס אותה לתודעה הציבורית היו כנראה אותם אייטמים רכילותיים על הקשרים הרומנטיים. בשלוש השנים האחרונות היא הספיקה לחתום על חוזים עם סוכנויות מובילות באירופה ובארה"ב, להצטלם לקמפיין של טומי הילפיגר ולהיכנס לנעליים הנוסטלגיות של יעל בר זוהר וסנדי בר כ"נערת פלפל" של הקיץ הקרוב. בדרך כלל, כשהכוכבים מסתדרים לדוגמניות צעירות, הן מודות למי שצריך ומצייתות לחוקי המשחק: חיוכים ושת"פים. סהר מתעקשת שלא להתיישר, ולאורך הריאיון זורקת לא פעם אבנים על בית הזכוכית שמפרנס אותה. "פעם את לא רזה מספיק, פעם את לא גבוהה מספיק ופעם השיער לא בסדר. על כל דבר יש לאנשים מהתעשייה הזו מה להגיד".

זה בטח מתסכל.
"ברור. אני כל הזמן בוכה, עד היום". היא אומרת בחיוך כמעט מתנצל. "הדברים האלה פוגעים. אני בן אדם מאוד רגיש, ורגישות לא מעניינת את התעשייה הזו. כשהתחלתי הרבה פעמים שאלתי את עצמי למה אני צריכה כל הזמן לקבל ביקורות על המשקל שלי. בואי, אני רזה. מה רוצים ממני, שאני אעלם? לפני כמה חודשים הצטלמתי לקמפיין בגדי ים באיביזה. באותו זמן אני מודה שלא הייתי בשיא שלי מבחינת הגוף, כי הרמתי הרבה משקולות ואכלתי קצת יותר מדי. איך שהגעתי לסט אנשים מההפקה התקשרו לסוכנת שלי ושאלו מה קרה לי. את לא מבינה כמה זה מעליב. מצאתי את עצמי בוכה בטלפון להורים שלי ושואלת אותם למה עשיתי את זה לעצמי, לא ידעתי איך להמשיך להצטלם".

הדרישות האלה הצליחו להכניע אותך מתישהו?
"מעולם לא. אני אוכלת נכון ועושה הרבה ספורט. אבל להרעיב את עצמי? חס וחלילה. זה לא בא בחשבון. יש כל הרבה נערות שמסתכלות באינסטגרם של דוגמניות, והרזון המלחיץ הזה זה מה משהו שאני נגדו".

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: אינסטגרם, liorsahar

מצד שני, הטענה הרווחת היא שבשנים האחרונות יש יותר פתיחות, הרחבה של מושג אידאל היופי.
"את מדברת על הבנות שאת רואה באינסטגרם. הן לא דוגמניות אמיתיות, בתעשייה העולמית עדיין הרזון שולט".

ומה עם התעשייה המקומית?
"בארץ הקריטריונים למי היא דוגמנית מאוד השתנו בשנים האחרונות. היום אם אין לך כמות עוקבים מסוימת באינסטגרם את לא תקבלי קמפיינים. וזה מתסכל מאוד. יש דוגמניות שעושות חייל בחו"ל, ואין להן הכרה בישראל בגלל שאין להן מספיק עוקבים"

על רקע הביקורת שסהר מפנה נגד העסקה של דוגמניות לא מקצועיות, כדאי לציין את ההון הווירטואלי שלה: 90 אלף עוקבים. לא מדובר בחצי מיליון העוקבים שיש לכמה קולגות שלה, ועדיין מספר שאפשר להתהדר בו. "עוקבים אחרי בגלל הקמפיינים בעולם, אבל זה לא באמת מעניין אותי, אני לא מעלה כל צעד שאני עושה לסטורי ואת לא תראי בחשבון שלי כלום מהחיים הפרטיים. זה עולם שיש בו המון תחרות ובעיקר זיוף. אני בן אדם מאוד אמיתי, קשה לי שאומרים לי דברים ואסור לי להגיב אליהם. יש דוגמניות שבאות לשחק משחק, הן תמיד נראות שמחות, הן מציגות כאילו שתמיד הכל טוב ויפה איתן ומסכימות שאנשים מהתעשייה ידברו אליהן איך שבא להם".

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: אינסטגרם, liorsahar

ואת?
"אני עונה. פעם אפילו איזו צלמת מחו"ל התלוננה לסוכנת שלי על זה, וגם זה היה אחרי שעות בהן היא צעקה עלי. מה? כדי להצליח אני צריכה ללקק לאנשים את התחת ולהיות כל הזמן חייכנית?"

את חושבת שזה מה שצריך כדי להצליח?
"בטח. לדוגמניות יש את האופי הזה של הלקקנות הזו. אבל אני נשארת עם האמת שלי, שזה יכול להוות לפעמים מכשול עבורי אבל אני לא מסוגלת לשחק מזויף כדי לקבל איזה קמפיין. אני תמיד אומרת לסוכנת שלי שאני אצליח בדרך שלי. לא איך שנהוג ולא איך שצריך".

יש לך חברות מהתעשייה?
"יש לי הרבה חברות מהבית, מחיפה. מהתעשייה אין לי חברות טובות. אני לא מאמינה שחברות אמיתית ונקייה יכולה להיווצר בין דוגמניות. זה עולם כל כך תחרותי. לא משנה מה, תמיד תהיה תחרות בינינו. מבחינתי בשביל להיות חברות טובות צריך מאה אחוז פרגון, ואין את זה בעולם הזה, תמיד קיימת תחרות".

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

"אנשים אומרים שאני פרנואידית, אבל זה כי לא מכירים את הסיפור שלי"

סהר נולדה בחיפה, בת זקונים אחרי שלושה אחים גדולים ("אחים שלי בני 40 ותמיד צחקתי על זה שבטח באתי בטעות, אמא מתעקשת שלא"). אמא שלה מנהלת חשבונות ואביה מנהל פרויקטים בענף הבנייה. הוא גם זה שדחף אותה לעבוד בדוגמנות. "הוא כל הזמן אמר שצריך לעשות איתי משהו. הוא היה רודף אחרי עם מצלמה וזה תמיד הביך אותי. הייתי ילדה מאוד ביישנית". היא גדלה בשכונת כרמל צרפתי ("הכי הפוך מתל אביב, שקט, טבע, ירוק") וכילדה העבירה את זמנה בין טיולים בטבע לבין פעולות כמדריכה בצופים. "תמיד היו אומרים לי שאני יפה, אבל אף פעם לא חשבתי שאני מתאימה להיות דוגמנית ועוד שארוויח מזה כסף. הייתי רגילה".

כשהייתה בת שש אמא שלה אובחנה כחולה במחלה אוטואימונית בשם ITP, איתה היא מתמודדת עד היום. סהר הייתה אז רק בת שש, אבל היא לא שוכחת את האשפוזים המרובים, ואת הפחד שתישאר לבד. "עדיין יש לי בראש את הסרט הזה שאמא שלי שוכבת במיטה ולא מרגישה טוב, ואת האנשים ממד"א לוקחים אותה לתוך האמבולנס והיא לא חוזרת. עד היום קורה שהיא מתאשפזת לתקופות ארוכות. רוב האשפוזים שלה קרו כשהייתי ילדה, הייתי המון בבתי חולים ובאותה תקופה בעיקר אבא שלי שמר עליי".

איך את חושבת שזה השפיע עלייך, על מי שגדלת להיות?
"הייתה לי חרדת נטישה מאוד גדולה, פחדתי שלא יבואו לקחת אותי מהבית ספר וזה ליווה אותי כל הילדות. היום כל הזמן אנשים אומרים שאני פרנואידית, אבל זה בגלל שהם לא מכירים את הסיפור שלי".

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: אינסטגרם, liorsahar

זו מחלה גנטית?
"לא, אבל בנפש שלי זה פגע. זה הפך אותי למי שאני היום. אדם חזק אבל גם חששן, אני סגורה מאוד עם אנשים".

"מאז הניתוח אני מקבלת יותר עבודות"

אחרי השירות היא הוחתמה בסוכנות יולי ("לא הבנתי למה הם בכלל קיבלו אותי") שהטיסה אותה למספר מפגשים באירופה. "הטיסה הראשונה הייתה למילאנו, אסף אותי נהג פרטי משדה התעופה ובמקום לשמוח ולהתרגש בכיתי בכי של החיים. הגעתי לדירת דוגמניות וכשהן ראו אותי הן בקושי אמרו לי שלום. לא הבנתי מה חשבתי לעצמי, החיים שלי באמת היו טובים לפני, למה אני צריכה את כל הלחץ הזה?".

למחרת היא כבר נפגשה עם אחת הסוכנויות הגדולות, שם קיבלה כן נוסף והזמנה לאודישן למותג העל האמריקאי טומי הילפיגר. "כשהודיעו שהתקבלתי לסוכנות הייתי בשוק, לא האמנתי שרוצים להחתים אותי, וכששלחו לי את האודישן לטומי חשבתי שעובדים עליי. אמרתי לסוכנות שלי שעדיף שלא אלך כי זה יראה כמו בדיחה".

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

אני שומעת בקול שלך שאת לא סתם מצטנעת. מה מקור הביטחון העצמי המעורער הזה?
"אני נראית אישה רגילה. לא דוגמנית אמיתית. אני כל הזמן שואלת למה שייקחו דווקא אותי ולא את היפיפיות המושלמות הבלונדיניות האלה. גם באודישן, כשראיתי את המתחרות שלי לא חשבתי שיש לי סיכוי, אבל כשקיבלתי את הקמפיין הגישה שלי לעניין השתנתה, הבנתי שאולי באמת יש בי משהו והחלטתי שאני הולכת לעבוד קשה כי כנראה שזו הולכת להיות העבודה שלי בשנים הקרובות".

שינוי הגישה הוכיח את עצמו, וכיום היא מנהלת קריירה אינטנסיבית כשמאחוריה קמפיינים לקסטרו, טוונטי פור סבן, רנואר, עדיקה, אסוס ובוהו. בנוסף, סהר כיכבה בקליפ של זמר הרגטון המפורסם אברהם מטאו. אך עם ההצלחה הגיעה התלבטות לא צפויה. 

"בגיל 19 הגדלתי את החזה שלי כי הרגשתי שאני לא בטוחה בעצמי, והשנה החלטתי שאני רוצה להסיר את השתלים משיקולים בריאותיים. בגלל שאמא שלי אדם חולה ואני יודעת מה היא עברה, החלטתי שאני לא רוצה לקחת סיכונים בחיים שלי". אלא שלפני הניתוח להוצאת השתלים, מותג שהתטלמה אליו ביקש מהסוכנת שלה, לדבריה, לחכות עם ההליך. "היא אמרה שהם דווקא רוצים את הציצים כי זה מראה על נשיות. זה הגיוני מבחינתי. הם בחרו אותי גם בגלל הגוף שלי. מעבר לזה שבמדידות מדדו היקפים מסוימים ואהבו איך שזה נראה".

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

אז מה עשית?
"החלטתי לדחות את הניתוח ולהצטלם אליהם כמו שהם ביקשו. אחרי הצילומים הוצאתי את השתלים".

ואיך את מרגישה עם עצמך עכשיו, אחרי הניתוח?
"תראי, מאוד אהבתי את הציצים שהיו לי", היא צוחקת. "זה היה מאוד יפה ונשי, אבל היום אני שלמה עם הגוף שלי במאה אחוז. זה מצחיק, אבל מאז הניתוח אני מקבלת יותר עבודות דוגמנות. אה, וגם יש לי טוסיק. תודה לאל".

שיחת הבנות שאנחנו מקיימות גולשת במהרה לאחד הנושאים היותר רציניים, ובשנים האחרונות גם היותר מסוקרים, בעולם הדוגמנות – הטרדות מיניות. "זה קורה כל הזמן", היא אומרת. "אצלי, למזלי, לא הייתה עדיין הטרדה ישירה, אבל קרה שצלם ביקש ממני להחליף בגדים על ידו, וכמובן שלא הסכמתי, וצלם אחר הזמין אותי לארוחת ערב גם אחרי שסירבתי לו. גם הדברים האלה זו הטרדה לכל דבר".

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: אינסטגרם, liorsahar

דייט עם כריס בראון

בשעה שאנחנו מדברות, היא בכלל הייתה אמורה להיות על סט צילומים מפואר בלוס אנג'לס. "את לא מבינה כמה התרגשתי לטוס", היא משתפת. "אבל לא רק בגלל הקמפיין, אלא גם כי גם יכול להיות שהייתי נפגשת שם עם כריס בראון. הוא התחיל איתי באינסטגרם".

שקרנית.
"זה נשמע כזה ילדותי אבל את צריכה להבין שהוא האליל שלי. הוא עשה לי עוקב ושאל מאיפה אני ומה אני עושה. בהתחלה לא האמנתי למראה עיניי, אני מעריצה אותו מגיל שבע. סיפרתי לו שאני אמורה לטוס לאל. איי והוא אמר שניפגש. תכלס, בינינו, כנראה שהייתי מקבלת רגליים קרות שם, אבל בכל מקרה זו הייתה אמורה להיות חוויה. אבל אז הגיעה הקורונה והכל התפקשש".

אז הדייט בוטל?
"אחרי שהתחיל המשבר הוא שלח לי הודעה: 'אז אני מניח שאת לא מגיעה…' כן. באסה רצינית".

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: אינסטגרם, liorsahar

סהר יודעת שהתמונות שלה משכו את הראפר, אבל בשגרה זה משהו שמדאיג אותה. "איך שעברתי לתל אביב זה היה אחד מהחששות שלי, היה לי חשוב שלא ירצו אותי בגלל שאני דוגמנית. מצד שני, בעצם ככה אני נראית. טוב עזבי", היא עוצרת אותי לרגע, נראה שהיא בעצמה קצת מבולבלת לאור הדברים שאמרה. "עדיף שלא יתחילו איתי בכלל. שיעזבו אותי בשקט".

ובפועל, מתחילים איתך?
"כן, והמון. בהליכות בים, ברחוב ואפילו בסופר. גם כשאני עם מסכה בסופר!".

אולי את לא שמה על האף.
"תקשיבי, לפני כמה ימים הלכתי לסופר עם פיג'מה ומסכה על כל הפרצוף, ובן אדם אשכרה לא עזב אותי והתחנן שאתן לו את המספר שלי. והייתי עם מסכה, כאילו, איך אתה יודע בכלל איך אני נראית".

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

נו, ונתת לו את המספר?
"מה פתאום. אני לא מחלקת ככה מספרים". 

את כבר בת 24, חשבת על השלב הבא?
"אני באמת לא נחשבת צעירה בשביל דוגמנית, ואני מקווה שעד השלב הבא אני אצליח לסמן וי על כל הקמפיינים שאני חולמת עליהם. מעבר לזה, עשיתי קורס משחק ואני חושבת ללכת לכיוון הזה, ואני גם חולמת ללמוד משפטים. מאמינה שזה יקרה בקרוב".

מה עם ריאליטי, חשבת על זה?
"פעם לא ראיתי את זה כאופציה, אבל היום אני יודעת שיש משחק שצריך לשחק בשביל להצליח. הרבה דברים בחיים חשבתי שאני לא אעשה והם קרו, לכי תדעי".

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: אינסטגרם, liorsahar

צילום: אינסטגרם, liorsahar

השאירו תגובה

 

  • מאחל לך המון הצלחה עושה רושם שאת יוצאת דופן משאר הדוגמניות ומאוד ייחודית

    מאת: גילי |‏ 27 במאי 2020 | 12:12
  • בחורה יפייפיה, תצליחי!

    מאת: שירה |‏ 24 במאי 2020 | 09:19
  • יפה וחריפה

    מאת: שמלת השבת |‏ 23 במאי 2020 | 23:47
  • היפיפייה הזו ומאיפה היא צצה פיתאום רוצה לראות עוד עבודות שלה

    מאת: מי זו |‏ 23 במאי 2020 | 23:47
  • וואו כמה יופי ויחודיות

    מאת: במבינו |‏ 23 במאי 2020 | 23:45
  • יפה בצורה בלתי רגילה ועושה רושם שגם איכותית

    מאת: מתבונן |‏ 23 במאי 2020 | 23:45
  • מאקו אתם מאכזבים כל פעם מחדש ! אפילו לא חצי אזכור על זה שכריס בראון הוא גבר אלים שמכה נשים !! בושה ! בימים כאלה .

    מאת: הלן |‏ 23 במאי 2020 | 18:19
  • רזה היא לא… היא נורמלית.
    אבל כל הכבוד שהוציא את הסיליקון מהחזה. הכי יפה חזה קטן או בחורה שטוחה. מהממת.

    מאת: תמר |‏ 23 במאי 2020 | 17:50
  • חיה בסרט קשה

    מאת: עמוס |‏ 23 במאי 2020 | 17:42
  • את חייה בסרט, אני מבינה לגמרי את כול אנשי תעשיית האופנה שלא רוצים לעבוד איתך.
    תתבגרי כבר

    מאת: רונה |‏ 23 במאי 2020 | 11:48
  • מתוקה, את לא באמת דוגמנית.
    יותר צעירה חביבה שעושה פוזות מול מצלמה
    יש לך עוד דרך ארוכה עד שתיקראי דוגמנית.

    מאת: חחחחחחח |‏ 23 במאי 2020 | 11:31
  • יש בה קסם של חציל במקרה הטוב

    מאת: בר |‏ 23 במאי 2020 | 10:53
  • בחורה רגילה, פשוט צעירה אבל אין בה משהו מעניין.

    מאת: בסדר |‏ 23 במאי 2020 | 06:56
  • מצטער לא ראיתי בה שום דבר מיוחד.. בחורה יפה סטנדרטית.. חמודה

    מאת: אסף |‏ 23 במאי 2020 | 03:17
  • Veri nice lady

    מאת: Sandi |‏ 23 במאי 2020 | 02:48
  • רגילה פלוס. שום דבר מיוחד ודי סתומה

    מאת: נעה |‏ 22 במאי 2020 | 23:05
  • את חיה בסרט אחותי , קצת צניעות תאמיני לי יעשה לך טוב.

    מאת: גבר |‏ 22 במאי 2020 | 18:30
  • בא לי להקיא

    מאת: חיה בסרט |‏ 22 במאי 2020 | 17:13
  • זאת דוגמנית?

    מאת: agk |‏ 22 במאי 2020 | 16:47
  • Hgg

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 22 במאי 2020 | 16:21
  • הכי יפה והכי איכותית

    מאת: עוקב |‏ 22 במאי 2020 | 16:08
  • כמה ריגשי נחיתות..מסכנה

    מאת: אלון |‏ 22 במאי 2020 | 15:56
  • דוגמא לכל היפות הצעירות שחולמות על עולם הזוהר . לדעת לומר לא !! יפה מבחוץ ומבפנים

    מאת: אחד העם אחד |‏ 22 במאי 2020 | 15:48
  • בחורה מנותקת מהמציאות לחלוטין.
    אולי הגיע הזמן שתתתבגרי?

    מאת: רונה |‏ 22 במאי 2020 | 15:47
  • גם יפה וגם חכמה שילוב קטלני מאמין שתגיע רחוק

    מאת: עוף החול |‏ 22 במאי 2020 | 15:46
  • וואו אין עוד מה להוסיף מעבר

    מאת: ישראלי מצוי |‏ 22 במאי 2020 | 15:44
  • יפייפייה הרבה הרבה יותר טבעית עם חזה קטן טבעי ומעודן.

    מאת: רועי |‏ 22 במאי 2020 | 14:14
  • איכס כריס בראון

    מאת: . |‏ 22 במאי 2020 | 13:55
  • מאמי, כריס בראון הוא אביוזר נודע. להתרחק ממנו כמו מאש

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 22 במאי 2020 | 12:21
  • את יודעת שלא דיברת עם כריספי יש מנג'ר שרודף שמלות

    מאת: 1 |‏ 22 במאי 2020 | 10:58
  • אישה משעממת ושיטתית

    מאת: אבי |‏ 22 במאי 2020 | 09:40
  • בושה! אני רוצה לראות בעולם אחר בן אדם שמדבר בכזה בוז למקצוע שהוא בחר ושימשיכו להעסיק אותו! מתוקה כמוך יש מליון בנות מהממות שיעבדו קשה, יעריכו ויתנו כבוד וגם יהנו ממה שהן עושות! אני לא מבינה את הטרנד שדוגמניות מלכלכות על מקור ההכנסה היחיד שלהן, שמפרנס אותן, פעם זה היה מקצוע מוערך, דוגמניות היו צנועות וענוות, הן לא דיברו על ציצי ותחת, הן באו לעבוד קשה, היום כל ילדה עם אינסטגרם ואפליקציית עריכה הופכת ל״דוגמנית״

    מאת: אלה |‏ 22 במאי 2020 | 09:26
  • פשוט מדהימה!!!

    מאת: כנרת |‏ 22 במאי 2020 | 08:13
  • מדהימה

    מאת: איסמעיל |‏ 22 במאי 2020 | 08:06
  • ואווווו.מי זאת המדהימה הזאת?

    מאת: רן |‏ 22 במאי 2020 | 07:21
  • ילדה יפה! המון בהצלחה: )

    מאת: אני |‏ 22 במאי 2020 | 04:38
  • מי זאת

    מאת: ל |‏ 22 במאי 2020 | 00:14
  • מקסימה נכס לתעשייה

    מאת: מיאור |‏ 21 במאי 2020 | 23:28
  • ברגע שאמרה שהיא מעריצה והיתה רוצה לצאת עם כריס בראון היא ירדה לי מהפרצוף.
    שמישהו יסביר לילדונת שכריס בראון הוא איש מכה שהרביץ לריהנה ולעוד נשים אז עם אחד כזה היית הולכת? עם שחור שמכה נשים?

    מאת: עומרי |‏ 21 במאי 2020 | 23:07
  • מתכון למטבוחה יותר מעניין ממך

    מאת: דניאל |‏ 21 במאי 2020 | 22:39
  • כמה מאמץ אנחנו משקיעים שהבנות שלנו לא יהיו קולב מהלך עם IQ חד ספרתי …

    מאת: אריה במדבר |‏ 21 במאי 2020 | 22:07
  • טבעית את לא יכולה להיות כי את עצמך הפוזה מה שנקראה תוכלי את מה שבישלת

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 21 במאי 2020 | 22:00
  • Chris Breezy רק רצה ללמד אותה Fakie עם הסקייטבורד ;x

    מאת: Galshi |‏ 21 במאי 2020 | 21:47
  • מה קרה לכן?!
    שכחתן מה כריס בראון עשה לריהאנה??!
    מפתיעות אותי כל פעם מחדש

    מאת: מיכל |‏ 21 במאי 2020 | 20:58
  • מעלפת ברמות

    מאת: עדי |‏ 21 במאי 2020 | 19:28
  • באמת יפיפיה

    מאת: מהממת |‏ 21 במאי 2020 | 18:21
  • מדהימה

    מאת: Watching |‏ 21 במאי 2020 | 17:38
  • איזה אישה משכמה ומעלה
    חלומו של כל גבר

    מאת: מסכן |‏ 21 במאי 2020 | 17:34
  • עם אטיטיוד כזה תישארי בבית מתוקה

    מאת: אנה |‏ 21 במאי 2020 | 17:09
  • את מהממת, מדהימה ויפה בעוצמות
    עלי והצליחי

    מאת: ליאן |‏ 21 במאי 2020 | 17:01