הם מרחו לי טוסט על השיער, עכשיו אהיה מרוחה להם על שלטי חוצות

עדי פינס, אחותה הקטנה של עדן, עברה בשנים האחרונות דרך החלקים הפחות יפים של גיל ההתבגרות. אבל לצד הבדידות, האלימות בבית הספר והחברות שאכזבו יש גם חיים אחרים לגמרי; עכשיו היא יורשת מעדן קמפיין דוגמנות ראשון, מאושרת עם החבר החדש, לא מפחדת מטוקבקיסטים ולא מתכוונת לעצור עד הוליווד. או עד בית הספר לרפואה

מאת  | ‏ 20 פברואר 2020

ז'קט, מכנסיים ומחוך: סטודיו ג’ניפר קים. עגילים ושרשרת גורמט: קרן וולף, שרשראות זהב דקות: מיכל בן עמי (צילום: שי פרנקו)

ז'קט, מכנסיים ומחוך: סטודיו ג’ניפר קים. עגילים ושרשרת גורמט: קרן וולף, שרשראות זהב דקות: מיכל בן עמי (צילום: שי פרנקו)

בזמן שאושיות רבות חוששות להגיע לאולפן של אופירה וברקוביץ׳ ולהידרש לשאלות נטולות פילטר וצמר גפן, עדי פינס בת ה-17 לא היססה להתייצב לפני חודש מול השניים. בתום חמש וחצי דקות של ראיון, שהוקדשו רובן ככולן לשיחה על אחותה הגדולה עדן פינס, נפתח לעדי התיאבון – והיא הבינה שעכשיו תורה לטעום מבופה התהילה. ״שם הבנתי שבא לי להיות בעולם הזה״, היא מודה; ״נכנסתי לאולפן ואמרתי ׳זהו, אני בפנים׳. הייתה לי בעבר בעיה עם התחום, אבל כשהבנתי שבכל מקרה אני אהיה חשופה בגלל הפרסום של עדן, אמרתי – למה לא להוציא את המיטב מזה? לפחות שאראה את הטאלנט שלי״.

מה ה׳טאלנט׳ שלך?
״אני לא יודעת להגדיר את זה, אני חושבת שאנשים מבחוץ יותר רואים את זה עלי. זה משהו במכלול, למשל שיש לי סטייל שונה או דיבור שונה. אני לא חושבת שיש דבר ספציפי אצלי שאני יכולה להצביע עליו ולהגיד ׳זה הטאלנט שלי׳. כולנו במשפחה מוכשרים״.

ומה בא לך לעשות עם הכישרון הזה?
״כמה שיותר לטרוף, לא לעצור. מגיל צעיר אמרו לי שאו שאהיה עורכת דין או שאהיה שחקנית, והבנתי שאני רוצה ללמוד משחק. בינתיים נפתחתי לעולם הזה עם דוגמנות, צילמתי עכשיו קמפיין ל-Fix. עדן הייתה הפרזנטורית שלהם בעבר וזה כבוד גדול להמשיך את הדרך שלה״.

טייטס וחולצה: זארה, שרשראות: מיכל בן עמי (צילום: שי פרנקו)

טייטס וחולצה: זארה, שרשראות: מיכל בן עמי (צילום: שי פרנקו)

יש חשש שאולי ליהקו אותך על תקן ״אחות של״?
״הייתה לי תהייה כזו, אבל אני לא חושבת שזה הסיפור. לפי מה שהבנתי ביקשו אותי בגלל הסטייל שלי, שמאוד התאים להם לקולקציית הניינטיז. אמרו לי שנתתי וייב מאוד כיפי לצילומים והרגשתי שהם רואים אותי בזכות מי שאני. הם לא הזכירו את עדן חוץ מלהגיד שאנחנו מאוד דומות, שזה הגיוני כי אנחנו אחיות ואי אפשר להתכחש לעובדות. לא שאני רוצה להתכחש לעובדות, זה הכי כיף בעולם״.

פתאום כולם רוצים להיות חלק מהתהילה שלי

די במבט חטוף כדי לשים לב לדמיון בין האחיות פינס, מינוס התלתלים, שנותרו נחלתה של האחות הגדולה (״השיער שלי יותר גלי, ועשיתי החלקה כדי שאוכל להסתדר איתו בבוקר״). בשיחה מעמיקה, כזו שחודרת מבעד לעיני השקד הפינסיות, מבינים שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ המניב גם בכל הקשור לאנרגיות. בדומה לאחותה, עדי ממש לא מתביישת להגיד את אשר על ליבה, לא שוקלת מילים, לא מפלטרת מחשבות. אולי זה הגיל, אולי זה הביטחון, ואולי זו פשוט העיר רעננה שהפכה, לדבריה של עדי, לקלחת רותחת מאז שיצאה ממנה הדוגמנית המצליחה של התקופה. ״עדן מפורסמת כבר כמה שנים, ועברתי בגלל זה חרם״, היא מודה: ״עד כיתה ח׳, בערך כשעדן התחילה להתפרסם, הייתי מאוד מאוד מקובלת. בכיתה ח׳ הייתה לי חברה מכיתה אחרת שלא היה לה שם אף חבר. במשך שנה שלמה ניסיתי לשכנע את המחנכת להעביר אותה לכיתה שלי ובסוף השנה החליפו בינינו. העלו אותי קורבן והעבירו אותי כיתה כדי שהיא תוכל להיכנס במקומי. מאז שעברתי, חבורת הבנות מהכיתה שלי הפסיקו לדבר איתי״.

נשמע קשוח.
״זה לא הכל, צרות באות בצרורות. כשעברתי כיתה אני והחבר שהיה לי מהשכבה נפרדנו. הוא וילדה אחרת מהכיתה שלי היו מקללים אותי, בועטים בי במדרגות, מנסים להפיל אותי, זורקים עקיצות. הם הפיצו עלי שמועות שאיימתי על הבחור שאם הוא ייפרד ממני אני אתאבד, אמרו שהייתי עם כל מיני בנים. הייתה תקרית אחת שבה היא הרביצה לי מול כל השכבה ומרחה לי טוסט על השיער. קיבלתי מכות לעיני כל השכבה, אני הושעיתי על זה והיא לא. אף אחד לא עשה כלום עד שהפסקתי להגיע לבית הספר. פיתחתי בעיות עצבים, הפסקתי לאכול, הייתי בדיכאון. זה מלווה אותי עד היום, עדיין קשה לי חברתית. רעננה היא עיר קטנה ושמועות מופצות מהר. בכיתה ט׳ עברתי לחטיבה אחרת״.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adi Doushie Fines (@adixfines) on

וזה השתפר?
לא יודעת אם זה השתפר כמו שבכיתה ט׳ לא ממש לומדים ורק מתעסקים במסיבת הסיום, לפחות ברעננה. ואז עליתי לכיתה י', הכל היה סבבה, התחלתי לצבור ביטחון, הייתי מקבלת מחמאות על איך שאני מתלבשת וזה קצת הרים לי, ואז התחילה עוד תקופה קשה. מאז תמיד קשה, אני מוצאת את עצמי לבד. אחרי שנפרדתי מהחבר ההוא, הרבה מהבנות שהיו חברות שלי התחילו להתקרב אליו. אם יש משהו שאני יכולה להגיד לבנות האלה, זה שגם את הזבל שאני מוציאה מהבית שלי הן מוזמנות לאסוף. מישהי שלמדה איתי כתבה לי באינסטגרם ׳תחזרי לתהילה של אחותך׳. באותו יום בכיתי ממש. לפני כמה ימים, כשחגגתי יום הולדת, היא כתבה לי פתאום ׳מזל טוב אהובה׳. את מבינה את האירוניה?״.

זה מעליב אותך?
״לפעמים, למרות שאני פחות או יותר מכירה את הסחורה של רעננה. לפני כמה ימים אמא שלי אמרה לי 'עדי, את מרימה בנות מאפס'. אני חברה של בנות, אוספת אותן, שומרת שלא יציקו להן, ואז הן משתמשות בכל מה שהן לומדות ממני נגדי. למדתי לקחת צעד אחורה ושיהיו לי חברים גם מערים אחרות. וגם אז לא להתקרב מדי, כי הקרבה הזו היא קרבה של אינטרס כדי להגיע איתי להשקות, או להשיג קשר כלשהו לאחותי, שמחזיקים ממנה ובצדק. אני מרגישה שאני צריכה להתאמץ יותר מדי כדי שאנשים יכירו אותי בזכות עצמי״.

ואיך הסביבה מגיבה אליך עכשיו כשאת מתחילה לדגמן?
״מאז החשיפה אצל אופירה וברקו קיבלתי מלא הודעות מאנשים שהתעלמו ממני ופתאום כותבים לי ׳מתי אנחנו עושים קפה?׳. נו באמת, אני מטומטמת? עד עכשיו כולם התעלמו ממני, מה קרה שפתאום מתייחסים אלי? למה עכשיו כשאני פורחת כולם רוצים להיות חלק מהתהילה שלי? חברה שלי לא מזמן כתבה לי ׳כולם גאים בך פתאום כאילו יש להם בזה חלק׳״.

גרביים: fix, נעליים: סטיב מאדן, חצאית: זארה, חולצה וסריג: Adika, עגילים: קרן וולף (צילום: שי פרנקו)

גרביים: Fix, נעליים: סטיב מאדן, חצאית: זארה, חולצה וסריג: Adika, עגילים: קרן וולף (צילום: שי פרנקו)

נראה שבגיל צעיר מדי נסדקה לך התמימות, שהבנת מוקדם מדי שיש הרבה אינטרסנטים שם בחוץ.
״אבל אלה החיים וזה תורם לבגרות שלי. נכון, אני קצת פחות תמימה אבל אני יודעת להסתדר יותר מכל נערה אחרת ויודעת לזהות אינטרס ואני לא מפחדת להגיד את הדברים האלה בפרצוף. למדתי לא להתרגש, לא להראות שאני חלשה, פשוט לחזור הביתה, לבכות בחדר שלי בסוף היום ולקום למחרת חדשה. זה בריא, אני חושבת שזו גדולה לדעת לבכות בבית שלך ולהוציא את זה״.

את חושבת שהדוגמנות שלך היא גם סוג של נקמה, דרך להראות לכל אותם אנשים מה את שווה?
״ברור! אני אוהבת להציק. זה לא מסע נקמה אלא סגירת המעגל הפרטית שלי. הם ניסו להוריד אותי, הורידו לי את הביטחון מכיתה ח׳, ועכשיו אני אהיה מרוחה להם על כל פינה. על המסך, על שלטי חוצות, בקמפיינים, בקניון. רציתם להוריד אותי, עכשיו אציק לכם בעין. זה מה שאני רוצה״.

יעני מי שלא רצתה להיות חברה שלי תקבל אותי על שלטי חוצות.
״ברור, ושתתפוצץ״.

מתוך הקמפיין ל-Fix (צילום: עידן ברזני)

מתוך הקמפיין ל-Fix (צילום: עידן ברזני)

לא עבר בינינו חתול שחור, אז אני רגועה

על אף העבר המאתגר, פניה של פינס ג׳וניור אל העתיד – וכנראה גם אל שערי המגזינים בפיצוצייה הקרובה לביתכם. האחות השנייה מתוך ארבעה אחים, בת להורים עובדי עיריית רעננה, רוצה לצאת מגבולות העיר ולכבוש את העולם. ״מגיל צעיר ראיתי את עצמי פורחת, טורפת את העולם, אבל אני מאוד ביישנית״, היא מסבירה; ״הפרסום של עדן נתן לי את הדרייב להיכנס לזה. אני מסתכלת על התחום הזה בנימה אופטימית, למרות שאני חוששת ליפול לסקרנות של קריאת טוקבקים ולבחון את עצמי מחדש בגלל אנשים״.

עד כמה את לוקחת את התחום ברצינות?
״אני לא מתלהבת מזה כרגע, אני מסתכלת על זה כמו שעדן מסתכלת על זה, עבודה. אני רוצה לשלב את זה עם עוד דברים, עם לימודים, חשובה לי בגרות מלאה. אבל אני רוצה שיהיו לי עוד דלתות שיפתחו בחיים בעקבות זה״. 

אבל זה מה שאת רוצה לעשות כשתהיי גדולה?
״כרגע אני לא יודעת כי אני רק בת 17, אני מקווה שאני אצליח בתחום הזה אבל אני מאוד אשמח גם לעשות עוד דברים כמו ללמוד רפואה, זה חלום שלי מגיל צעיר. יש לי צליאק מכיתה ג', רגישות ללקטוז, לקפאין, אנמיה. אני מפחדת מבתי חולים, ממחטים ומדם, אז אני רוצה ללמוד רפואה כדי להתגבר. חוץ מזה שאשמח לרפא אנשים״.

חזייה ותחתונים: fix, מכנסיים: Adika (צילום: שי פרנקו)

חזייה ותחתונים: Fix, מכנסיים: Adika (צילום: שי פרנקו)

אז בין מלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט לבין רופאה מצטיינת -  את מעדיפה את אופציה ב׳.
״ויקטוריה'ס סיקרט לא כזה מעניין אותי, זה יעד שכולן רוצות להגיע אליו ואני רוצה להשיג יעדים יותר ריאליים. המלאכיות של ויקטוריה הן רזות מדי, אני לא רוצה להגיע למקומות כאלה של רזון. הן מהממות, זה שואו של החיים, אבל אני רוצה לעשות משהו שהוא יותר אני. אם אצליח ללמוד רפואה אני ממש אשמח, אבל גם משחק הוא חלום ביג טיים. אני רואה את עצמי עושה קולנוע בחו״ל״.

מי האיידול שלך?
״כל הזמן שואלים אותי אם אני רוצה להיות כמו גל גדות. היא הצלחה מטורפת אבל יש שחקנים ספציפיים שאני מתה על המשחק שלהם, כמו ליאם ניסן. אני גם מתה על מילה קוניס, רוצה לעשות דרמה, אקשן, קומדיה. אני רוצה להיות ברמת משחק מאוד גבוהה ושיזכרו אותי״.

ועד שזה יקרה, קיבלת כמה טיפים מעדן?
״ברור, היא מכוונת אותי, אם זה לגבי ראיונות, אם זה לגבי ימי צילום. אני מאוד ביישנית אז אמרה לי להיות מי שאני בצילומים, להיכנס לדמות מול המצלמה ולא לחשוב איך מסתכלים עלי ואם שופטים אותי״.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adi Doushie Fines (@adixfines) on

הצילומים שלה אכן גוררים לא אחת שיפוט וביקורת. מה את אומרת על הסערה האחרונה סביב תמונותיה בלבוש מינימלי?
״היא לא הדוגמנית הראשונה שהצטלמה בלבוש מאוד מינימלי אבל בגלל שיש לה פה, שהיא יודעת לנסח טוב מאוד את עצמה והיא לא רק יפה ושותקת, אז אנשים נתפסים על מה שהיא עושה. כל אחד שהיה לו את הגוף הזה היה מצטלם בצורה הזו לדעתי. אני הייתי הולכת עירומה ברחוב״.

והיית מצטלמת ככה?
״כרגע לא, עוד לא הצגתי את עצמי לעולם ואני לא רוצה להיכנס למשבצת מסוימת. הלבשה תחתונה מינימלית אני לא אעשה כרגע, ב-Fix עשיתי רק פיג׳מות, גם בגלל שאני בת 17 וגם בגלל שאני בתחילת דרכי ורוצה לבנות את עצמי״.

ז'קט, מכנסיים ומחוך: סטודיו ג’ניפר קים. עגילים ושרשרת גורמט: קרן וולף, שרשראות זהב דקות: מיכל בן עמי (צילום: שי פרנקו)

ז'קט, מכנסיים ומחוך: סטודיו ג’ניפר קים. עגילים ושרשרת גורמט: קרן וולף, שרשראות זהב דקות: מיכל בן עמי (צילום: שי פרנקו)

ומה באמת קרה ביניכן לפני חודשיים, כשהסרתן אחת מהשנייה עוקב באינסטגרם?
(צוחקת): ״זה מאוד מסקרן את כולם. הייתה תקלה טכנית של אינסטגרם. שתינו היינו בשוק מזה. החזרנו את העוקב. אנחנו בקשר מאוד טוב״.

אז כולה תקלת אינסטגרם.
״כן, וזו לא פעם ראשונה שזה קורה לי. קרה לי גם שהאינסטגרם הסיר לי עוקב מחברה מאוד טובה. זה קורה לפעמים, אבל אם זה בקרב האחיות פינס למה לא להוציא אייטם?״.

לא הולכת לשום מקום (צילום: עידן ברזני ל-Fix)

לא הולכת לשום מקום (צילום: עידן ברזני ל-Fix)

זה לא רגע שגורם לך לא לרצות להיכנס לתחום?
״אני חושבת שכל פרסום הוא פרסום טוב וזו הייתה חשיפה והכל בסדר. כל עוד אני יודעת את האמת ועדן יודעת את האמת ולא עבר בינינו חתול שחור אז אני רגועה״.

יש גם אהבה, ולא מרעננה. עידו, חייל בן 18 מירושלים, שלפני ארבעה חודשים גייס את הקופידון של התקופה – האינסטגרם – ופנה לפינס באמצע הלילה, אבל לא כפי שאתם מדמיינים. ״העליתי סטורי בשלוש לפנות בוקר שבו שאלתי מאיפה אני משיגה אוכל כי אני מתה מרעב, והוא כתב לי ׳תן ביס׳״, היא משחזרת בחיוך של שביעיסטית; ״כתבתי לו שניסיתי והוא ענה ׳אז אני אנסה בשבילך׳״.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adi Doushie Fines (@adixfines) on

רומנטי!
״לא חיפשתי קשר, זה בא פתאום. השיחה נמשכה, וחוץ מזה שהוא נראה טוב ברמות הוא גם אדם מהמם, ואני אדם של אופי. ביררתי עליו מכל מני חברים משותפים, כי אני לא נוטה לענות לאנשים שמתחילים איתי באינסטגרם, כולנו מודעים לסכנות שיש ברשת, אבל חברה שלי מירושלים אמרה לי שהוא אמיתי ומתוק. התחלנו לצאת וגיליתי שהוא ג'נטלמן ברמות, ילד טוב״.

מתי אתם מתראים?
״הוא בווינגייט בקורס מדריכי כושר קרבי, אני רואה אותו רק שישי שבת, אז כל סופ״ש אני בירושלים אצלו ואצל המשפחה שלו. אחרי שבוע מפרך וכל הרעננה וכאב הראש אני מגיעה לירושלים והמנטליות שם שונה״.

מה זאת אומרת?
״עידו מודע לזה שהוא נראה טוב. היום לבנים יש נטייה להפוך את זה לקלף, ללכת למסיבות ולעשות תחרות מי משיג יותר בנות, אבל הוא לא כזה. הוא נותן לי שלווה, מכיל אותי ורואה אותי ומרים לי. אחת הסיבות שהחלטתי לתת פוש בתחום הדוגמנות זה הוא. הוא אמר לי שאני מאוד מוצלחת ושאני צריכה להראות לעולם מי אני כי אני טאלנטית. וזה מה זה הרים לי״.

כובע: קארן רינגלר טפר, גופייה וחזייה: fix, ג'ינס: Tres, ז'קט: Adika, חגורה: COS, נעליים: זארה, שרשרת גורמט ועגיל דג: קרן וולף, שרשראות זהב: מיכל בן עמי (צילום: שי פרנקו)

כובע: קארן רינגלר טפר, גופייה וחזייה: Fix, ג'ינס: Tres, ז'קט: Adika, חגורה: COS, נעליים: זארה, שרשרת גורמט ועגיל דג: קרן וולף, שרשראות זהב: מיכל בן עמי (צילום: שי פרנקו)

ירשה את הקמפיין מאחותה (צילום: עידן ברזני ל-Fix)

ירשה מאחותה (צילום: עידן ברזני ל-Fix)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adi Doushie Fines (@adixfines) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adi Doushie Fines (@adixfines) on

צילום: שי פרנקו | סטיילינג: חומי פולק | איפור ושיער: רועי אוחיון

השאירו תגובה

 

  • אני יכולה להיות דוגמנית גם אני נמוכה אוף

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 15 במרץ 2020 | 10:23
  • ממש מגעילה…דוחה…ניראית מסריחה

    מאת: איזה כיעור...אמא |‏ 26 בפברואר 2020 | 22:56
  • LOL!
    איזה תחליף זול לאחותה. לא יפה כמוה, לא מעניינת, בכיינית חסרת טאלנט (היא בעצמה לא יודעת להגיד במה היא מוכשרת)

    מאת: דנה |‏ 22 בפברואר 2020 | 23:06
  • בשתי מילים. חיה בסרט.

    מאת: אלון |‏ 22 בפברואר 2020 | 20:22
  • את פשוט מדהימה. הרבה יותר יפה וכובשת מאחותך!!!

    מאת: מרום |‏ 22 בפברואר 2020 | 19:30
  • הכול חארטא אני מכיר אותה אישית היא שקרנית היא זאת שהייתה עושה חרם על ילדות אחרות והיא משקרת לאורך כל הכתבה הילדה הזאת הייתה מלכת הכיתה הייתה עוה חרם על מי שבא לה לא טוב בעין אל תאמינו למילה

    מאת: דודי |‏ 22 בפברואר 2020 | 17:44
  • תגידו אתם רציניים עם הכתבה הזאת?!!!

    מאת: אלין |‏ 22 בפברואר 2020 | 16:17
  • אתם אמיתים שעשיתם כתבה עליה???

    מאת: טל |‏ 22 בפברואר 2020 | 13:09
  • נשמעת ממורמרת ביותר

    מאת: מרמור |‏ 22 בפברואר 2020 | 11:26
  • לפטר את העורך שחושב שהדבר העילג, המשעמם והלא מודע לעצמו הזה, ראוי לכזאת כתבה.

    מאת: ים |‏ 22 בפברואר 2020 | 09:45
  • אבל היא סתם…

    מאת: גלית |‏ 22 בפברואר 2020 | 08:05
  • תעזבו את הילדה אנשים קנאים טריים היא מקסימה ויפה תצליחי בכל מה שתעשי ואחותך יפה המיוחדת בנצלחה

    מאת: תדי |‏ 22 בפברואר 2020 | 05:14
  • תעשי לעולם טובה ותלמדי משהו. תהיי חברה מועילה בחברה. אחותך ריקנית וחסרת תוכן, ברגע שגיל 25 יעבור היא לא תהיה שווה את האוויר שהיא נושמת.

    מאת: J |‏ 22 בפברואר 2020 | 04:41
  • סגנון דיבור וסגנון לבוש זה לא טאלנט, אבל מה זה משנה היום לא צריך טאלנט בשביל להתפרסם…
    מאקו 80 אחוז כתבות על אנונימיים ו"אושיות רשת" שיש מאות אלפים כמוהם ש"מתפרסמים" ברשת, ומדי פעם מאקו גם מדברת על סלבס אמיתיים עם טאלנט אמיתי.

    מאת: אלון |‏ 22 בפברואר 2020 | 00:51
  • אני ממליצה לך עדי לא להצטלם כמו אחותך …בתמונות ההן אחותך ניראתה כמו נערת פורנו כי אילו בגדים היא דיגמנה שם ??? הרי היא לבשה שם חוטיני וחזיית שני משולשים קטנטנים על החזה ….אלה לא בגדים …כך ניראות תמונות של פורנו רך

    מאת: מירי |‏ 21 בפברואר 2020 | 23:11
  • כלום בכתבה לא אמין ביחוד התקלה שהסירה עוקב!

    מאת: גל |‏ 21 בפברואר 2020 | 22:14
  • את מי היא מעניינת למה דוחפים לנו אותה לגרון כל הזמן?!

    מאת: דניאל |‏ 21 בפברואר 2020 | 19:08
  • מעניין מה תעשי בלי הפוטושופים והאיפור…

    מאת: אופק |‏ 21 בפברואר 2020 | 18:29
  • לאחותה קוראים עדן ולה קוראים עדי, איזה לאח שלה קוראים עדו?

    מאת: דודו ואז׳ינה |‏ 21 בפברואר 2020 | 17:55
  • יש לה יופי מאד מיוחד. המון בהצלחה בהמשך הדרך; אין ספק שתגיע רחוק.

    מאת: שיר |‏ 21 בפברואר 2020 | 16:30
  • שימי תבורי

    מאת: עדינה |‏ 21 בפברואר 2020 | 14:56
  • מקסימה. תצליחי

    מאת: איילת |‏ 21 בפברואר 2020 | 13:09
  • שטחי. שטחי. שטחי. רותם איזיק תתמקדי בנושאים מעניינים . עוד כתבה שמבליטה בעין מודע את חשיבות הרשתות החברתיות ברשת.
    זה נראה כמו קידום הדוגמנית ע"י סוכניה.
    אחותה עושה דברים על המסך ומאחל לה הצלחה כמו אחותה ואף שתגיע לגדולות. אך אני חייב לציין שהכתבה ללא ערך מוסף וחוץ מצהוב ולהדגיש את חשיבות האינסטגרם (שוב!) והיותה "אחות של" אין שום ערך.

    מאת: רון |‏ 21 בפברואר 2020 | 12:58
  • גם אני היתי הולך ערום

    מאת: ציקו |‏ 21 בפברואר 2020 | 12:03
  • מתוקה…. לא הייתי מסיר לה את העוקב….

    מאת: פטריוט |‏ 21 בפברואר 2020 | 11:31
  • חחחח עדיין נותנים לה במה

    מאת: סימה |‏ 21 בפברואר 2020 | 10:37
  • היא אחות של זו שיוצאת עם אח של זאת שיצאה פעם עם לאונרדו דיקפריו. כבוד.

    מאת: א |‏ 21 בפברואר 2020 | 10:20
  • אתן מהממות!!! אל תשימי לב לתגובות רעות ולא יפות הם באות מאנשים אומללים וקנאים!!! אתן מדהימות אחותך אני מאוהב בה!!!!!!! יפייפיה וחמודה!!! מקסימה!! וגם את!!! שיהיה לך בהצלחה!

    מאת: מעריץ של עדן |‏ 21 בפברואר 2020 | 09:50
  • גם רופאה גם שחקנית גם דוגמנית עוד משהו?…נראה שיש בה כעס וסתם רצון עז לפגוע במי שפגע .שתנשום..

    מאת: גילי |‏ 21 בפברואר 2020 | 09:22
  • משהו אחד לומר: חחחחחחחחחח

    מאת: אלי |‏ 21 בפברואר 2020 | 08:36
  • ויקטוריה סיקרט רזות מידי ? טיירה בנקס רזה ?
    אבל יש לך גוף יפה וגם לאחותך וסך הכל מקנאים בחברים שלכם אבל לצערנו גם זה נגמר מתי שהוא

    מאת: גיל |‏ 21 בפברואר 2020 | 08:22
  • תעשו גזם לתלתלים של עדן פינס מהראש ומה נשאר? שום דבר מיוחד…

    מאת: זה הכל |‏ 21 בפברואר 2020 | 07:49
  • ילדה יפיפיה ונשמעת בכתבה מאד רגישה.
    טיפ קטן ממני כקוראת, יותר כיף לקרוא על אופטימיות ופחות על השחרה (של העיר, של חברות מהעבר וכו'). אני בטוחה שמכתבה לכתבה תשתפרי וגם הביטחון יעלה. פשוט ילדה יפה

    מאת: ליאת |‏ 21 בפברואר 2020 | 06:11
  • מהממת שאת אני בגיל שלך ואני לא מבינה איך אפשר ככה לעשות לילדה עם לב כמו שלך תעלי ותצליחי וברור שמי שהולך על 2 חוזר על 4

    מאת: עמית |‏ 21 בפברואר 2020 | 01:06
  • לא נראות אחיות

    מאת: יעל |‏ 21 בפברואר 2020 | 00:06
  • משעמם ולא מעניין

    מאת: יעל |‏ 21 בפברואר 2020 | 00:05
  • כל כבודה בת מלך פנימה

    מאת: ירדן |‏ 21 בפברואר 2020 | 00:05
  • אמלה

    מאת: יפה |‏ 21 בפברואר 2020 | 00:04
  • ממש לא דוגמנית
    וגם לא אחותה.
    בכל כתבה רק בוכה ומתלוננת.

    מאת: א |‏ 20 בפברואר 2020 | 21:29
  • נגמרו לכם נושאים מעניינים לכתבות??? איזה הזיה

    מאת: נוע |‏ 20 בפברואר 2020 | 20:19
  • שוב פעם אני רואה את זה ואומר וואט דה פאק נשים? למה המודל שלכם להערכה עצמית תלויה בגוף? למה? אתן כל כך מוכשרות, כל כך נבונות וחכמות, כל כך מסוגלות להזיז דברים שחבל לכן להסתכל על הגוף כאל מדד למשהו, בסופו של דבר הוא דבר שכלה ואבד.

    מאת: דן |‏ 20 בפברואר 2020 | 19:47
  • חייב להגיד הבגדים נראים תפור נורא… כשצריך להגיד את האמת צריך להגיד אותה.

    מאת: גונדרגנץ |‏ 20 בפברואר 2020 | 18:51
  • ילדה יפה ואינטיליגנטית. שיהיה לה המון בהצלחה בעתיד

    מאת: שקד |‏ 20 בפברואר 2020 | 18:22
  • לא הבנתי ממתי להיראות כמו בובת בראץ עם מבט חלול הפך להיות כל כך נחשק.
    לא היא,לא אחותה ולא כל אותן בר זוהריות קוביות פלסטיק ומבט חלול.

    מאת: דית |‏ 20 בפברואר 2020 | 17:54
  • את מדהימה.

    מאת: ליאור |‏ 20 בפברואר 2020 | 17:15
  • מהממת תצליחי!

    מאת: קרן |‏ 20 בפברואר 2020 | 16:46