"לא אקום בבוקר בשביל פחות מכמה אלפי שקלים"

כשהיא מארגנת יום הולדת הסלבס מתייצבים. כשהיא הולכת להתאמן היא תופסת מקום בשורה הראשונה עם טיטי ואלכסה דול. כשהיא יוצאת לבר ברור שהבחור הכי חתיך ישב רק איתה, כשהיא סוגרת קמפיין היא מתמחרת גבוה. הנערה שמשפחתה ירדה מנכסיה, שירקו עליה ונידו אותה, צמחה להיות דוגמנית כובשת ודוברת מהפכת הפלאס-סייז. זו הדרך של ירדן חי

מאת  | ‏ 1 אוגוסט 2019

ירדן חי (צילום: ערן אלסטר)

ירדן חי (צילום: ערן אלסטר)

כשירדן חי מצטלמת לקמפיין, צועדת בשבוע האופנה או מקבלת הצעה לשיתוף פעולה בסטוריז – היא נוקמת בכל מי שהיה בטוח שהחיים האלה לא בשבילה. באבא שלה, שלא הסכים לקנות לה בגדים כי היא "שמנה מדי", באמא שלה שאמרה לה להוציא את הסלולרי מהכיס כי זה מרחיב, במורה שהציעה לרשום את הילדה לשומרי משקל. "במשך שנים הרגשתי שהגוף שלי לא היה ברשותי", היא אומרת. "זה אלף אלפי הבדלות מאונס, אבל יש בזה משהו משותף מהבחינה שלוקחים ממך את הגוף שלך. תמיד הנראות שלי הייתה בפה של אחרים. עד לפני כמה שנים לא הייתי אוכלת מול אנשים, היה לי קשה לשבת במסעדה, חששתי שיסתכלו על מה שאני אוכלת. עד היום מסתכלים אבל כבר לא אכפת לי. ברגע שאת יכולה להגיד "זו אני ופאק איט", אנשים יקבלו את זה".

בבית הקפה בו אנחנו נפגשות חי מכירה את כולם, לא נותנת לשום מכר לעבור בלי נשיקה ו"נשמה". היא כובשת, מזמינה, שולטת, כל מה שלא ציפו ממנה להיות. בגיל 27, עם 167 אלף עוקבים באינסטגרם, כשמאחוריה עבודות מכובדות עם מותגים כמו "אלמה" ודפנה לוינסון, וצילומים ליניב פרסי ולפנינה טורנה בניו יורק, ירדן כבר יכולה להיות די מרוצה. היא לא רק צופה במהפכת הפלאס-סייז מהצד, היא גאה לתפוס מקום בהובלה שלה. "מה שאני עושה באינסטגרם שלי זו בעצם הבניית מציאות. אני מראה לעוקבים ולתעשייה מה אני רוצה להיות – ואיך בקרוב זה גם מה שאהיה".

אז המוצר שאת מוכרת הוא תודעה, שגם אישה שמנה היא כוסית?
"כן. כמו כולם גם אני חושבת שבמובנים מסוימים האינסטגרם הוא ערוץ הקנאה. זה נראה כאילו כולם במיקונוס ולכולם יש גוצ'י ודיור חדש, ואתה שואל, מה הלוז? לפני שנייה הזמנתי אותך לקפה, יש בזה הרבה מאוד פייק. אבל דווקא למישהי כמוני יש הזדמנות בעולם הזה, להכניס את התוכן שלי. לי לא הייתה מודל כמוני כשהייתי צעירה. אולי את עוגן מ'שמש' ואת נועה תשבי, שקשה באמת לקרוא להן פלאס-סייז. היום לילדות יש אותי". 

צילום: ערן אלסטר

צילום: ערן אלסטר

"במותגים של שמנות הכל חום ושחור ביחד, איפה זה עובד חוץ מאצל לואי ויטון?"

היא לא מספרת כמה היא שוקלת ומה המידה שלה, "שיח המידות הוא לא רלוונטי יותר", היא מכריזה. "אני יכולה להיות 44 ויכולה להיות גם 50 במותג אחר. בחו"ל אני יכולה למצוא גם בגדים ב'לה פטיט'". גם המושג פלאס סייז לא תמיד בא לה בטוב, "בר רפאלי היא לא דוגמנית למידות קטנות אז למה שאגיד שאני דוגמנית למידות גדולות?". היא רואה איך בחו"ל אשלי גראהם הפכה לכוכבת נחשקת, ובארץ נטע ברזילי צועדת לצד נטע אלחמיסטר בבגדי ים צהובים, ומצד שני יודעת שמותגים רבים עדיין מדירים נשים מלאות מהחנויות. אז מה קורה פה? האם מדובר בשינוי תפיסתי אמיתי או בגימיק מסחרי? חי מנסה להסביר. "אני מחלקת את זה לשני צירים, השטח מול התעשייה. בשטח יש צמא. יש את הסושיאל מדיה וכל אחד הוא ערוץ בפני עצמו. מתי עוד ראינו כזה דבר בהיסטוריה? אבל התעשייה לא עומדת בקצב". 

מה זה אומר בפועל?
"יש מותגים שחוששים להגיד שיש להם את המידות האלה, לא שמים אותן בפרונט. הם לא מעודכנים במחקרים לפיהם מגוון מידות משפיע לחיוב על כל הלקוחות. הם חושבים שהם יהיו לא מגניבים, שרזה זה קוטור ויוקרתי. ששמן זה אדם עצלן, לא אוהב את עצמו, טיפש, לא מטופח והם מפחדים להתחבר עם הטייטל של שמן. זו שמנופוביה לכל דבר. והאמת היא שאם תראי נשים כמוני בפרסומות, ולא רק את הרזון עם הפילטרים, את תרגישי הרבה יותר טוב לגבי המותג. וזה לא מספיק להכניס אותנו לחנויות. בנות מספרות לי שהן מפחדות ללכת לחנות כדי לבחור בגדים, לא חושבות שימצאו משהו. המוכרות לא יודעות לדבר אליהן. מעליבים אותן ולא מפרגנים". 

בשביל זה יש את הרשת.
"לא הכל אפשר לקנות אונליין, לא הכל יראה טוב, ונשים חוששות לקנות כי הן לא יודעות איך זה יראה עליהן. אני יכולה לראות איך המוכרת מסתכלת עלי אבל לא אכפת לי, יש לי בטחון עצמי, אני לוקחת את כל החברים לשופינג. מוצאת את הפיס, יוצאת מהתא מדידה והמוכר בהלם. מגיע לי להתלבש ולהיות שיקית וצמוד וצבעוני ולשים אודם אדום ועקבים. יש נשים שעדיין מפחדות להגיד את זה ומסתתרות מאחורי אוהלים. כילדה הייתי הולכת עם אמא שלי למותגים של שמנות והכל חום ושחור ביחד, איפה זה עובד חוץ מאצל לואי ויטון? או שנותנים לך ללבוש שק גדול עם פאצ'ים או שרשרת ענקית שדבוקה לטי-שירט, מה הקשר?".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yarden Hay (@yardenhay) on

את תצליחי לחנך את המותגים להשתנות?
"אני מתה על האתגר הזה. השטח צודק. מעל 70 אחוז מהאנשים בעולם המערבי הם מעל מידה 44, זה נבדק, וככה זה צריך להיות גם במידות. וזה עוד בלי לספור את בני הנוער. אני גם רוצה להגיד לחברות האופנה: קחו דוגמניות מלאות, אבל את הנכונות. לא כל בחורה מלאה היא דוגמנית. לא כל אחת יכולה להחזיק בגד. הרבה עושות קמפיינים באלף שקל, גם הרזות, רק כדי לעבוד והורסות גם לי את המקצוע. אני לא אעשה קמפיין בשביל בגד חינם, אני לא אקום בבוקר בשביל פחות מכמה אלפי שקלים. יש לי גם את הסושיאל שלי והם יודעים מה אני מביאה". 

"כשסיפרתי למורה על הבריונות היא שלחה אותי לשומרי משקל"

היא נולדה במושב פרדסיה המבוסס. אמה עיתונאית לשעבר שהיום מנחה סדנאות צחוק ואביה עסק בילדותה ביהלומים, אבל השנים הטובות נגמרו כשהייתה בת שש. "אבא שלי פרנס את המשפחה בכבוד, אבל הדברים השתנו, ההורים שלי התגרשו ואבא שלי עשה הסבת מקצוע, התחיל ללמד בכפר נוער. עברנו לבית יותר קטן באזור אחר, אמא שלי עבדה בשלוש עבודות והרוויחה 5,000 שקל בחודש. היה מאוד קשוח. פתאום היינו במעמד סוציו אקונומי נמוך".

בעוד שאת השנים הטובות היא בקושי זוכרת, את הבעיות הכספיות קשה לשכוח. "כשאת צופה כילדה במופע התרמה של 'לתת' ומקבלת משלוח אוכל הביתה את לא מבינה, רגע, אני המסכנה שדיברו עליה בטלוויזיה? פרדסיה נחשבה מקום של עשירים, כולם היו אמידים והייתי חריגה בכיתה, פתאום המורה הייתה מעירה, למשל, שאני האחרונה שלא סידרו לה את הכסף לטיול השנתי. עד היום אמא שלי מספרת שהייתי מציירת לה שטרות של כסף כדי שיהיה לנו. המסעדה הראשונה שאכלתי בה הייתה 'ספגטים', בגיל העשרה, זה היה וואו ונעלתי עקבים. או שהיינו הולכות למכולת ואמא שלי קנתה שתי לחמניות וגבינה אבל לא היה לה מספיק כסף לזיתים. זו סיטואציה שאני יכולה להיזכר בה כל יום".

צילום: ערן אלסטר

צילום: ערן אלסטר

אבא שלך לא היה יכול לעזור בכלל?
"תשמעי, אני  מכבדת אותו, היינו בקשר כל השנים אבל לא הקשר שהייתי רוצה. אני חושבת שהוא רוצה שיהיה לי טוב אבל לא יודע איך לבטא את זה". 

המצב בבית, היא מספרת, היה הגורם העיקרי לאכילה הרגשית שפיתחה. "זו הייתה תגובה לרצון בשפע ושליטה. עד היום, כשאני רואה שהמקרר מלא בירקות ופירות וקנקן מים עם נענע ולימון, זה נותן לי שקט נפשי. אבל היו גם תנאים אובייקטיבים להשמנה, כמו שהתפתחתי מינית מאוד מוקדם, הייתי ילדה גבוהה שצוחקים על ניצני החזה שלה. נחשבתי חריגה פיזית".

אבל ידעת שאת יפה?
"ממש לא. הייתי מכוערת. היה לי אף ענק, האף שאת רואה עכשיו הוא לא זה שנולדתי איתו. עשיתי ניתוח".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yarden Hay (@yardenhay) on

וואלה? והשפתיים?
"קצת נגעתי, אבל עזבי שטויות", היא מחייכת חיוך ענק. "כל מה שאת רואה זה את האישיות האנרגטית שלי שיוצאת החוצה". 

הקשיים בילדות הפכו לגיהינום בגיל הנעורים. "ביסודי איכשהו הכל היה בסדר, נראיתי שונה אבל הייתי מובילה חברתית. בגיל 12 הכל השתנה. עברתי חרם גדול, היו שרים עלי שירים, יורקים עלי. פרה, שמנה, גוש שומן. זה היה הדרגתי, בהתחלה לא ישבו לידי, אחר כך הרביצו לי גם לא מעט".

רק בגלל איך שנראית?
"ממש ככה. היו מתקשרים אלי ממספר חסוי ועושים לי קולות וצוחקים עלי. קבעתי עם שתי חברות פעם והן לא באו. למחרת בבית ספר הן פשוט לא דיברו איתי. שמעתי בנות מדברות על זה שמפסיקים לדבר איתי כי זה לא מגניב. סיפרתי למורה וליועצת אבל מה שהחליטו לעשות זה לשים אותי במסגרת של שומרי משקל. הם הביאו את ההורים שלי, וזה מה שהוחלט. לשנות אותי ולא לדבר עם הסביבה. לכן אני כבר לא מאמינה במערכת החינוך. אני לא יודעת איך יש לי בגרות, כמעט לא באתי לבית ספר". 

צילום: ערן אלסטר

צילום: ערן אלסטר

והלכת לשומרי משקל באמת?
"כן, נרשמתי וירדתי 28 קילו. בגיל 16 שקלתי 59 קילו על 1.74 מ', זה נחשב רזה, הייתי מידה 42 אבל זה לא היה בריא. בכלל לא עשיתי את זה בשבילי אלא בשבילם. עשיתי כושר פעמיים ביום, הכל היה קיצוני ועדיין דיברו עלי כשמנה, אבא שלי לא רצה לקנות לי בגדים כי הוא לא חשב שזה מתאים לי, ואמא שלי אמרה לי להכניס את הבטן ולא ללכת עם הפלאפון בכיס כי זה מרחיב אותי". 

במהלך אותה תקופה היא אפילו פלירטטה עם אזורים אפלים שהנפש יכולה להוביל אליהם בגיל הזה. "במשקל 59 עדיין חשבתי שאני שמנה, הגעתי למצב שאני אוכלת תפוח ביום אבל עדיין לא מצליחה לרדת במידות. מה שהיה חסר לי זה סוכן חיברות, מישהו שיגיד לי: ירדן את בסדר גמור, את בסך הכל מפותחת מינית ביחס לבנות גילך ואת עם אגן תוניסאי. לא יקרה פחות ממידה 42. את לא שמנה, הכל טוב. וגם אם את מלאה הכל בסדר. לא היה לי את זה".

את כועסת גם על שומרי משקל?
"לא, זו ספירת נקודות ומשהו שבעצם לא שונה משום שיטה אחרת. אבל זה לא מה שעוזר. מה שעזר לי שזה שהתחלתי לאהוב את עצמי". 

צילום: ערן אלסטר

צילום: ערן אלסטר

"חשבו שאני אתבייש להתאמן בפרונט כשטיטי מאחוריי. ממש לא"

בתוך כל הכאוס, ההשפלה החברתית, הניכור, ירדן מצאה את עצמה מחוץ לסיפור, אז היא החליטה לשנות אותו. לספר אותו מחדש. היא הקימה עיתון בית ספר, פרחה במגמת תקשורת, התבלטה ביזמות צעירה. "הבנתי שאם הם לא רוצים אותי בעולם שלהם אני אבנה את שלי", היא אומרת. בצבא התקבלה ליחידת ההסברה של פיקוד העורף והפכה מומחית סושיאל. "עשיית דיגיטל, שיווק ויח"צ. הסתובבתי בכנסים והכרתי אנשים מאוד משפיעים. התחלתי להשקיע באינסטגרם הפרטי שלי והיו לי כבר כמה עשרות אלפי עוקבים. לאט-לאט, הגיעו גם הצעות לדוגמנות".

וזהו, ביי לדיאטות?
"קשה לי לשים את האצבע על הרגע שהתחלתי לאהוב איך שאני נראית. בצבא הרגשתי טוב, הייתי מתוקתקת עם המדים, תמיד מאופרת ועל עקבים. אחרי שחתמתי קבע גרתי עם שותפה בתל אביב ויום אחד היא ראתה אותי עם שמלה קצרה ושאלה למה אני לא הולכת ככה יותר. יכול להיות שזה היה רגע שנפל לי אסימון. תמיד הייתי בהיסטריה לכסות את הברכיים שלי ולמה בעצם?". 

היא השתחררה בגיל 24 בדרגת סרן, ובמקום טיול אחרי צבא נסעה לפריז לדגמן לחברת "אלמה" שהתחילה לשים אליה לב ברשת. אחרי שהכפילה את העוקבים והצליחה לעשות מזה עסק, היא כבר יודעת לקרוא לעצמה דוגמנית, אבל לא מתפרנסת רק מזה. "אני מרצה בשיווק וסושיאל, ונותנת ייעוץ עסקי למותגים קטנים ובינוניים. יש לי גם הרצאה על ההעצמה אישית. החלום שלי לקחת מותג ולעשות איתו חינוך שוק, או לצאת עם ליין משלי של משהו כמו קוסמטיקה או אופנה. לחבר בין כל העולמות. אני לא יודעת אם אי פעם אתפרנס רק מדוגמנות".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yarden Hay (@yardenhay) on

את חושבת שאם היית דוגמנית רזה, היית מתפרנסת רק מזה? עושה יותר כסף?
"לאו דווקא. יש לי הרבה חברות דוגמניות רזות שאת אולי תראי תמונות שלהן במאקו סלבס ובפנאי פלוס אבל או שיש להן דיי ג'וב או שהן גרות אצל ההורים, וזה בסדר. דווקא חברים שלי שהם פליטי ריאליטי, מאוד גאים בי שהצלחתי להגיע לאן שהגעתי בלי לעשות ריאליטי, אבל אני לא פוסלת כלום. אני מחכה להצעה הנכונה".  

בינתיים היא חיה חיי אושיית רשת על כל המשתמע מכך, כולל שת"פ עם גורו כושר של סלבס. "אני מתאמנת כל יום אצל אירה דולפין, אמרתי לה שאני לא מקרה יח"צ שלה, היא לא תעשה ממני לפני ואחרי".

לא לשם זה הולך בדרך כלל?
"אני לא עושה את זה כדי להיות רזה. אני לא חושבת שאני יכולה להיות רזה אי פעם. כחלק מהתהליך של ההתחברות לעצמי, להבין ולאהוב את עצמי, התחלתי לעשות ספורט מתוך הבנה שמגיע לי להיות בריאה חזקה ובכושר. פעם חשבתי ששמנה לא צריכה לעשות ספורט, היה לי אנטגוניזם לחדר כושר כי זה היה משהו שעשיתי בשביל אחרים. היום אני אוהבת. אני עושה אימוני היט, אני מגיעה לשיעורים עם נועם פרוסט ואלכסה דול וטיטי, ואני עומדת בשורה הראשונה. חשבו שאני אתבייש להתאמן בפרונט כשטיטי מאחוריי, אבל ממש לא. גם לא הסכמתי להישקל או למדוד היקפים לפני. אם אני ארזה בתהליך זו תהיה רק תופעת לוואי". 

צילום: ערן אלסטר

צילום: ערן אלסטר

מה לגבי דפוסי האכילה הישנים?
"אני מטפלת בעצמי והאכילה שלי כבר לא רגשית. היום אני כמעט לא אוכלת במהלך היום. בדרך כלל סלט בין פגישות, סושי או לפעמים המבורגר וצ'יפס אם בא לי, אני לא אמנע את זה מעצמי, אבל אקפיד על הבריאות ולא אזמין משקה מוגז. אני אוהבת הרבה פירות וירקות ומיצים טבעיים וספירולינה. רזיתי קצת לאחרונה, בגלל כל הספורט, אבל "רזית" זו לא מחמאה מבחינתי. זה פשוט ציון עובדה".

קורה שבא לך להיות רזה?
"הייתי רוצה להיות רזה יותר בילדות ולעבור ילדות אחרת, אבל אז לא הייתי מי שאני היום. חשבתי על זה לא מעט, על ההתפתחות האישית שלי ואולי זה נשמע חי בסרט אבל אני חושבת שיש לי תפקיד בעולם. לפני כמה שנים סוכן מפורסם אמר לי, את כל כך יפה, את רק צריכה לעשות ניתוח לקיצור קיבה ותהיי פצצת עולם. אמרתי לו, אני כבר עכשיו פצצת עולם. מי שרוצה לעשות ניתוח שיעשה, פלסטי או קיצור קיבה או דיאטה, אין לי שום התנגדות, אבל היום אנשים כבר לא מעיזים להגיד לי דברים כאלה". 

"יש כאלה שרוצים אותי בשביל סטורי ושהאקסית תקנא"

החודש היא חגגה יום הולדת 27 בהפקה מגלומנית משהו, אבל שמבחינתה תואמת את מעמדה הסלבריטאי המתהווה. "אני אוהבת לחגוג ימי הולדת ואיכשהו בכל שנה זה נהיה גדול יותר. השנה הגיעו 1,500 איש. סגרתי את כל בניין רוטשילד 24, שלושה ברים אחד על השני, אמרו לי שבנות חיכו בחוץ ולא נתנו להן להיכנס. יש דיבור חזק בעיר אחרי כל יום הולדת שלי". מדורי הרכילות דיווחו על התייצבות של כמה מחבריה הטובים ביניהם נטלי דדון, שגב משה, שני גולדשטיין וזוגתה עדי כרמלי, חן אהרוני ועוד רבים. 

צילום: ערן אלסטר

צילום: ערן אלסטר

איך הגעת למצב שאת מזמינה וכל הסלבס באים?
"בגיל 22 כשעברתי לתל אביב, התחלתי לצאת הרבה ולפתח חברויות, גם היום אני יוצאת כמעט כל ערב ואני לא צריכה כימיקלים כדי להישאר ערה, אני פשוט אוהבת את זה. גם בשנה שעברה הזמנתי סלבס ליום ההולדת שלי אבל הם חברים לכל דבר. בשבילי זה כיף, אני אוהבת להפיק ולארח אנשים, להעלות צילומים ממקומות כיפיים וטרנדיים ועם אנשים רלוונטיים, אוהבת ליצור חיבורים בין אנשים. אני גם עוזרת לכל מי שאני יכולה וגם לי עוזרים. הנה, שמחה גואטה סדרה לי לצעוד על המסלול בשבוע האופנה". 

אבל אין גם צביעות בעולם הזה?
"תמיד תהיה צביעות וקנאה, בכל מקום שמעורבים שם אנשים, ובמיוחד שיש אנשים שמצליחים יותר ופחות, השאיפה היא באמת לבחור לעצמך את החברים הנכונים שיהיה פרגון וצמיחה הדדיים. כשאני מזמינה אנשים, זו הזמנה אישית ולא 'קול קורא'. אני בוחרת לעצמי את הסביבה שלי ומי מתעסק באנרגיות שליליות וקנאה, יוצא מהמעגל שלי". 

דיברנו על קריירה וכסף. מה עם אהבה?
"יצאתי עם כל מיני, היו הידלקויות והתאהבויות אבל עדיין לא הייתה לי מערכת יחסים רצינית. עד גיל 21 לא האמנתי בזוגיות בכלל. לא היה לי את הדמות לחיקוי בשום מקום במשפחה או בחברה, של זוגיות. כשהייתי מגיעה לחברות שלי הביתה לעשות שיעורים או כשהייתי סתם אצל חברים היה לי מוזר שיש גבר בבית, שחי שם זוג. וכשעברתי לעיר החטאים סו-קולד, תל אביב, דווקא כאן עברתי תהליך חיובי עם זוגיות. התחלתי להבין למה שני אנשים יכולים לרצות להיות יחד, מעבר לפן הפיזי". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yarden Hay (@yardenhay) on

איפה את מכירה גברים?
"אינטסגרם, טינדר. יש בזה משהו נוח, בלילה כשמשעמם אתה בודק אופציות, שמאלה, ימינה. אבל יש גם את חיי הלילה, המוזיקאים והשחקנים, שהם לא טובים לך". 

הופה. מישהו שאנחנו מכירות?
"אני לא אעשה ניים-דרופינג, אייטם לא יהיה לך כאן, אבל היו כל מיני. הייתי שמחה לצאת עם אסף גרניט, אם הוא פנוי. הוא ממש עושה לי את זה, סקסי בעליל מבחינתי". 

אם לא גרניט, היא מוכנה לזכר אלפא אחר שיהיה שווה את זמנה. "מישהו שיעשה תכניות ורק יודיע לי מתי להיות מוכנה, ואם לבוא עם עקבים. זה הכל. אני חושבת שאני צריכה להיות עם איש עסקים, נדל"ן, משהו כזה. אני גם לא יכולה לצאת עם גברים בגיל שלי. מה אני אצא עכשיו עם סטודנט שסיים טיול ולומד בשקר כלשהו והוא מתמחה? מה, אני אספר לו שהעברתי הרצאה למטה השיווק של בנק הפועלים וטסתי לפריז ואני פותחת בית ספר לאינסטגרם והוא יספר לי שהוא קיבל ציון במבחן והעביר פקס? אני צריכה משהו יותר מגרה. צריכה מלך של החיים גם ברמה העסקית".

צילום: ערן אלסטר

צילום: ערן אלסטר

קשה למצוא?
"מתחילים איתי הרבה. אני יכולה לשבת בבר עם חברות רזות שלי, תבוא חבורה של חתיכים ואני כזה, קל. הכי חתיך שם יישב רק איתי. אנשים נמשכים לווינרים ולביטחון עצמי, אני יודעת שאני סקסית ומשדרת מיניות. אבל לא כולם רציניים. יש את אלה שרק בודקים את הדופק, רוצים לדעת מה איתך ואם את פנויה. יש כאלה שמאוימים מההצלחה שלי. רוצים אותי בשביל סטורי ושהאקסית תקנא". 

נשמע שהמשפט הדוחה "שמנה זה למיטה, רזה לבחוץ" לא מאיים עלייך. 
"ברור. אף אחד לא הסתיר אותי. אני גם לא יודעת אם הייתי הפנטזיה השמנה של מישהו, לא נראה לי. אני לא נערת ריינס, אני נערת דיזינגוף ורוטשילד".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yarden Hay (@yardenhay) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yarden Hay (@yardenhay) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yarden Hay (@yardenhay) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yarden Hay (@yardenhay) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yarden Hay (@yardenhay) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yarden Hay (@yardenhay) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yarden Hay (@yardenhay) on

צילום: ערן אלסטר | סטיילינג, איפור ושיער: סטודיו גילי אלגבי | עוזר סטיילינג: דובב אגמי | מוצרי איפור: מאק | מוצרי שיער: לייבל אמ | בגדים (לפי לוקים): לוק 1 – חולצה: רתמה, הלבשה תחתונה: אינטימה. לוק 2 – שמלה: רתמה, תכשיטים: סי קלייר. לוק 3 – שמלה: רתמה, תכשיטים: סי קלייר. לוק 4 – בגד גוף וחלוק: רתמה, תכשיטים: סי קלייר.

השאירו תגובה

 

  • זו הבעיה של הדור שלי.

    החשיבה שרק אם נהיה ביצ'יים מול כל העולם, בתחרות מתמדת מול כולם ונקדם את האני ורק אני, בלי חשיבה על אף אחד אחר – נחווה אושר וסיפוק. שאין אופציה אחרת מלבד אגואיזם צרוף. אבל אם כולם מספר 1, אז בעצם אף אחד לא מספר 1, לא ככה ?

    שמעתי שקראו לזה פעם "אהבה עצמית". אני קוראת לזה נרקיסיזם.

    מאת: ש |‏ 23 באוגוסט 2019 | 07:35
  • בתור אחת שנתקלה בירדן בשלב מסוים בחייה, אני יכולה להגיד שמתחת לתדמית הקשוחה וה"מתנשאת" הסתתרה אותה ילדה שצריכה חיזוק וביטחון.
    היא צמחה כ"כ מאז שהכרנו, נראה שהיא למדה לספק לעצמה את הביטחון הזה, מחזקת את עצמה ומרימה לעצמה.
    מחשבות בונות מציאות, וזה פשוט מה שהיא עושה, והלוואי על כולם לעבור את השינוי שהיא עברה.
    ירדן את לוחמת, תמיד לא ראית בעיניים והתאמצת פי 3 יותר מכולם כדי להגיע לאותו היעד, וככה מגיעים הכי רחוק.

    אל תתני לאף אחד להוריד אותך.
    אני מאמינה שהבטחון העצמי שלך עוד יתגבש רבות בעתיד, ותוכלי להסיר הרבה מסיכות שאני מצליחה לזהות כאן, שאנשים טועים לכנותן "התנשאות".

    מאחלת לך הצלחה בהמשך.

    מאת: noname |‏ 12 באוגוסט 2019 | 10:50
  • למה לזלזל בכסף? ולמה להשתחצן על אנשים? יצאת חצופה ושחצנית וממש לא סימפטית. בתור בחורה שהיא לא כל כך מוכרת אבל שואפת להיות את צריכה ללמוד איך להתראיין. כי ככה? את מחטיאה את.המטרה…

    מאת: יעל |‏ 8 באוגוסט 2019 | 16:37
  • שחצנית ברמה הכי קשה שראיתי… מי את חושבת שאת?!?! זה פעם ראשונה ששמעתי עליך בכלל. חיה בסרט קשה קשה!

    מאת: יונתן |‏ 4 באוגוסט 2019 | 15:34
  • פרדסיה-עשירים????? מקום נחמד-אבל יוקרה?????!!??!?
    עוד אחת שעפה על עצמה- חברים מהתעשייה… סגרתי יום הולדת 1,500 אנשים… מה???
    בריאות.

    מאת: מיכאל |‏ 3 באוגוסט 2019 | 19:47
  • לכל מי שאומר שהיא עפה על עצמה בטח לא זוכר את לינדה אוונג'ליסטה שאמרה "פחות מ10.000 דולר אני לא קמה מהמיטה" אז היא עוד צנועה לידה

    מאת: נועה |‏ 3 באוגוסט 2019 | 16:42
  • כמה שצודקת: איפה שיש אנשים תמיד יש קנאה טבע האדם מעולם לא היה באמצע. או למעלה או הכי נמוך.. ותמיד יש לסביבה עצות איך ומה טוב לאחרים העיקר לא לעצמם. קצת פירגון פותר בעיות עיניים…

    מאת: מפרגן! |‏ 3 באוגוסט 2019 | 16:27
  • מממ קצת ביצ’ית ולא העפרון החד למרות שחושבת שכן

    מאת: Miki |‏ 3 באוגוסט 2019 | 16:07
  • שרוטה שעפה על עצמה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 3 באוגוסט 2019 | 14:33
  • היא נראית טוב מאוד . לא טיפשה בכלל. יהירה מדי על חשבון אחרים.. נראה שמקטינה את החברות שלה לידה או מנסה להתבלט על חשבונן וחבל. זה לא ביטחון עצמי ו שחצנות. תכונה מגעילה. עכשיו היא לא נושאת הדגל. לא להתבלבל. סטלה עמר היא הראשונה הישראלית – אמנם הצלחה לא ישראלית אז הראשונה היא שני קליין המושלמת. אז ירדן חי, קצת ריספקט.

    מאת: עדי |‏ 3 באוגוסט 2019 | 14:22
  • מהממת !!!

    מאת: רחלי |‏ 2 באוגוסט 2019 | 19:06
  • יפיפיה ומייצגת את הפלאס סייז בצורה מכובדת…

    מאת: לא זוהרת |‏ 2 באוגוסט 2019 | 18:51
  • סקסית

    מאת: סקסית |‏ 2 באוגוסט 2019 | 18:06
  • יפה
    האיפור מוגזם, עדיף טבעי יותר

    מאת: כל הכבוד לעשייה |‏ 2 באוגוסט 2019 | 17:04
  • הצלם ערן אלסטר עשה עבודה מצויינת

    מאת: ליהי |‏ 2 באוגוסט 2019 | 14:50
  • היא לא תצא עם מתמחה שהשקיע ולמד ? בזמן שהיא יצאה למסיבה ? נראלי שקצת עפת על עצמך .. אם את רוצה שיכבדו אותך אל תתלכלכי על אחרים ….

    מאת: חן |‏ 2 באוגוסט 2019 | 14:31
  • כמה חוסר מודעות ושחצנות. ביאסה

    מאת: יאן |‏ 2 באוגוסט 2019 | 14:20
  • יפייפיה ומקסימה

    מאת: קוראת |‏ 2 באוגוסט 2019 | 13:40
  • מה הפואנטה פה ?? יאללה תתקדמי ! ויפה שעת אחת קודם.

    מאת: ענת |‏ 2 באוגוסט 2019 | 13:39
  • קצת עפה על עצמה אבל יפייפיה והעיקר שלא מלאה בשנאה כמו ה״קולגה״ שלה מיס סאנשיין הקנאית שהספיקה להתפוצץ מאז עלתה הכתבה על ירדן

    מאת: מיכל |‏ 2 באוגוסט 2019 | 12:40
  • לפי הנוסח דיבור שלה רואים שהיא חסרת ביטחון,, היא כלום ושום דבר אבל כדי שיתנו לה תשומת לב היא חייבת להחצין את עצמה בפוזה בשקל. בשורה תחתונה היא סתם אחת..סורי

    מאת: ים |‏ 2 באוגוסט 2019 | 12:22
  • מה עם צניעות? למה אנשים מרגישים צורך להרים לעצמם כל הזמן? זה לא תמיד יפה. זה שהחברה התנהגה אליך מכוער זה לא אומר שאת צריכה להיות כ״כ נרקיסיסטית

    מאת: א |‏ 2 באוגוסט 2019 | 12:01
  • היא נאה מבחוץ אבל חשה את עצמה מינימום דוגמנית ויקטוריה סיקרט!
    חייבת לנחות זריזזז ולצאת מהסרט שהיא חיה בו!

    עלק לא קמה בשביל פחות מכמה אלפי שקלים,כולם עפים רק עליה ולא על החברות הרזות שלה.
    גברים מתלהבים ממנה כי שאר החברות שלה נשואות.ורוצים להגשים פנטזיה. סה טו.
    לא תצא עם סטודנט כי ברור אחרת מי יממן אותה?
    כמה היא כבר מרוויחה מהאינסטגרם,הדוגמנות ושאר השטויות שהיא עושה?
    בכול זאת צריכה לממן דירה באמצע תל אביב.
    בנאדם שעוסק בנדל"ן לא היה מסתכל עליה ועל ה"עסקים" שלה כי הם ייראו לו חסרי משמעות וריקניים.
    עם אופי כזה הייתי בורחת ממנה,כול כך חשה את עצמה שזה פשוט מרחיק!

    מאת: שיר |‏ 2 באוגוסט 2019 | 10:11
  • ירדן יפיפיה וחכמה, כל הכבוד לה

    מאת: טטי |‏ 2 באוגוסט 2019 | 10:00
  • מצטערת. לעודד שומן זה לא נכון לא בריא ובטח ובטח שזה לא נראה לא טוב. גם לא לאכול זה ממש לא בריא. את צריכה להכנס למשטר כושר לאכול רק ירקות ופירות ותראי שאת תראי נפלא ויותר מזה את תרגישי נפלא. להיות שמן זו מחלה של המאה ה 21 בתרבות השפע והזללנות, וחבל שנשים כמוך מעודדות ונותנות לזה לגיטימציה. קודם כל תהיי בריאה. ואחכ תתעסקי במודל היופי.

    מאת: דנה |‏ 2 באוגוסט 2019 | 09:52
  • חיה בסרט נשים כמוך מסיימות במקום חשוך בסופו של עניין
    תיהיה קצת יותר צנועה במיוחד שאת ניראת כמו שאת ניראת לא הייתי בדיוק עף

    מאת: דודי |‏ 2 באוגוסט 2019 | 08:21
  • אל תזלזלי באף סכום של כסף. זה נשמע מגעיל ושחצני

    מאת: חן |‏ 2 באוגוסט 2019 | 08:15
  • פנים רעות.
    עפה על עצמה.קצת צניעות לא תזיק לך.

    מאת: ימית |‏ 2 באוגוסט 2019 | 07:25
  • לא מכירה אותה… אבל היא יפיפיה

    מאת: אור |‏ 1 באוגוסט 2019 | 23:49
  • רוב האנשים מרוויחים פחות מאלפי שקלים ליום ועדיין קמים בבוקר לעבודה גברת….אל תעופי על.עצמך ואל תשכחי מאיפה באת. החיים שלחו לך מתנה, תהני ממנה, אבל אל תזלזלי באף אחד

    מאת: נו באמת |‏ 1 באוגוסט 2019 | 23:39
  • אני אמביוולנטית לגביה אחרי הכתבה, התחילה טוב, בחורה יפייפיה עם מסר ותוכן, ואז הגענו לאין לי מה לחפש עם סטודנט וימי הולדת גרנדיוזיים.. דונט נואו

    מאת: מישי |‏ 1 באוגוסט 2019 | 22:43
  • הראיון שלה נשמע מאוד כוחני .ןנראה הילדות השפיעה עליה קשות.יקירה קצת ענווה לא הרגה בני אדם. קחי לתשומת ליבך

    מאת: טיפ |‏ 1 באוגוסט 2019 | 22:25
  • 'נזק למקצוע'. סליחה גברתי, איזה מקצוע?

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 1 באוגוסט 2019 | 21:33
  • מדהימה! יפה ממש וסקסית

    מאת: ורד |‏ 1 באוגוסט 2019 | 21:07
  • יצאה ממש מתנשאת בריאיון.

    מאת: וואו |‏ 1 באוגוסט 2019 | 20:56
  • פאקק איזו יפה את!
    מתחתן היום!

    מאת: וואיי |‏ 1 באוגוסט 2019 | 20:50
  • את שמנה ויפה ו..? יש מלא כמוך כמו שיש מלא רזות ויפות מה הוואו פה לא הבנתי??

    מאת: דנה |‏ 1 באוגוסט 2019 | 20:40
  • מה הקטע??!!יש איזה אג'נדה לספר תמיד כמה הייתן מסכנות בילדות, לא זה לא קונה רק גורם לי בחילה

    מאת: נו באמת |‏ 1 באוגוסט 2019 | 19:57
  • YOU GO GIIIIIIIIRL!

    מאת: SISI |‏ 1 באוגוסט 2019 | 17:55
  • אלופה

    מאת: בן |‏ 1 באוגוסט 2019 | 16:54
  • יאללללה יאלללה, יפה על עצמה.
    מיליון ויותר יש כמוך, למה לבזבז עליך אלפי שקלים.
    אמן שכל הנשים יורידו תרף ותקומי רק בשביל 500 שח
    מתלהבת

    מאת: טל |‏ 1 באוגוסט 2019 | 15:53