"בידור ופרמדיקים הם הדברים היחידים שאנחנו אוהבות"

שנתיים בלבד אחרי שלקחו פסק זמן מדוגמנות והנחייה, הפרמדיקיות המורשות נוי והדר קרקו מתכננות קאמבק. עם קמפיין אחד בכיס למותג "פרפל", הן הולכות לאודישנים, שמות גז באינסטגרם ומקוות לחזור לפרונט כשברקע הלקחים מההצלחה בגיל 15. "היינו ילדות. לא הבנו את החיים. היום אנחנו יותר מחושבות ומחוספסות. אנחנו נוי והדר, בוגרות עם מקצוע"

מאת  | ‏ 7 פברואר 2019

נוי והדר, הגרסה הבוגרת (צילום: חיים כהן)

נוי והדר, הגרסה הבוגרת (צילום: חיים כהן)

"פעם העולם היה יותר אמיתי, יותר תמים. היום יש לך ילדות בנות שמונה שמודעות לעצמן, אנחנו לא היינו כאלה", מהרהרת הדר קרקו. "היום הכל נראה זמני. כל הזמן נולדים כוכבים חדשים, אחרי שבוע בתעשייה אתה מרגיש זקן".

"אבל הדר, אנחנו היינו הצעירות האלה לפני כמה שנים", אחותה נוי מרעננת את זיכרונה. הדר מקשיבה ולבסוף מהנהנת.

למרות שהן רק בנות עשרים ולמרות שבסך הכל לקחו הפוגה קטנה לטובת לימודי עתודה – נוי והדר קרקו מתחילות להרגיש את הדור החדש נושף בעורפן. עד לפני שנתיים-שלוש הן היו בכל מקום, סימלו את הנעורים הבריאים והמאושרים. היו להן סדרות טלוויזיה ורשת הנושאות את שמן, הן חרשו את הקניונים בהופעות, הנחו אולפנים בערוץ הילדים ושיגרו לעולם ממתקים מוזיקליים שהזכור בהם הוא "קיץ בים"  ("סוף סוף הקיץ בא – ים ים ים, השמש מחייכת – חם חם חם"). אבל בעולם החדש של כוכבי הרשת והאושיות, שנתיים זה מספיק זמן כדי להרגיש מחוץ לעניינים, אפילו לא מוקדם מדי לדבר על קאמבק. "אנחנו חד משמעית בקאמבק. התגעגענו לקהל", מכריזה נוי, והדר מוסיפה, "אני בטוחה שגם התגעגעו אלינו".

צילום: חיים כהן

צילום: חיים כהן

זה הרגע לרענן גם את הזיכרון. אמנם נוי והדר נראו, נשמעו ומותגו ככוכבות רשת, אבל הפריצה שלהן למעשה הייתה מאוד אולד-פאשן. הן לא יוטיובריות בדם, אלא התגלו על ידי סוכנים ומלהקים, וגם את הפרויקטים העתידיים הן ישמחו לקבל באותה הדרך. "אנחנו הולכות לאודישנים של משחק, דוגמנות והנחיה, מתחילות עכשיו מההתחלה של ההתחלה", אומרת נוי. "אנחנו בעיקר מטפחות את קריירת הדוגמנות שלנו, אז נתמקד באינסטגרם וברשתות החברתיות. אנחנו לא שואפות להיות חזקות ביוטיוב, יש מספיק חזקים אחרים וזה פחות מדבר אלינו בשלב הזה של הקריירה. יוטיוב לא מעניין ומאתגר אותנו כמו להצליח בעולם הדוגמנות והבידור".

התוצאה של המאמצים הללו, בינתיים, היא קמפיין למותג הבגדים "פרפל" ולקולקציית התכשיטים Ex Factory. כמי שבגיל 16 קטפו קמפיין לקסטרו, התאומות מרוצות ומרגישות שהעבודה הנוכחית הולמת את התהליך שעברו. "הרבה זמן לא היו לנו תמונות מעניינות לשים באינסטגרם המשותף, אז קצת יצאנו מהעניינים", מוסיפה הדר. "למרות שאיפה שאנחנו נמצאות, תמיד יש אקשן".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by נוי והדר – noy hadar (@noyandhadartwinss) on

איפה הייתן?
נוי: "למדנו שנתיים להיות פרמדיקיות במכללת אריאל. אנחנו במסלול עתודה, ומחכות עכשיו לשיבוץ שלנו בצה"ל, אבל רוצות גם לחזור לעולם הבידור. נשמח לקבל תקן של אמן פעיל מהצבא ולעשות דברים שלא עשינו בשנתיים האחרונות, במקביל לשירות". 

הסיבוב הקודם נראה מסחרר מאוד. מה יהיה שונה בסיבוב הזה?
נוי: "התחלנו בגיל 15 והיינו ממש ילדות. לא כזה הבנו את החיים, הכל היה ורוד וסבבה. גם בגיל 18 הייתה לנו בגרות של גיל 16. אבל היום אנחנו בנות 20 עם בגרות של בנות 20. אנחנו יותר מחושבות ומבינות ומחוספסות".
הדר: "אנחנו מקשיבות לעצמנו יותר. כל הדרך הזו זה עניין של בחירות, לא מקרה".

צילום: חיים כהן

צילום: חיים כהן

זה נשמע כאילו אתן מתחרטות על משהו.
נוי: "בעיקר על זה שמיתגו אותנו כזמרות. זו הייתה הרמה להנחתה".
הדר: "היה אז רצון לייצר אותנו עם הכותרת 'זמרות' כי היינו על הגל, הנחינו, שרנו, רקדנו, אז זה היה חלק מזה, אבל אם היה אפשר לקחת יותר שיעורים של פיתוח קול היינו צולחות את זה יותר טוב".
נוי: "כל התכנים המוזיקליים שהוצאנו היו חלק מהסדרה שלנו ב'יס', זה לא שבחרנו או התיימרנו להיות זמרות. בסדרה היה ליפסינק וקליפים אז נדרשנו לשיר, ואז רצנו עם זה בקניונים ובהופעות, אבל זו לא היית הכוונה שלנו מלכתחילה. הפעם אנחנו לא נשיר". 

בזמן שנוי והדר מתנצלות על אי-דיוקים בשירה הבוסרית של גיל 16- טיילור מלכוב ובן זיני שוברים שיאי השמעות תוך שהם מודים שקשה לקרוא להם זמרים. האם האחיות קרקו הקדימו את זמנן? הגיעו מוקדם מדי לעולם שכולו אוטו-טיון? גם אם הן מרגישות כך, לא תשמעו מהן טינופים. "אנחנו לא מכירות את טיילור אבל היא נראית מקסימה", אומרת נוי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by נוי והדר – noy hadar (@noyandhadartwinss) on

מה דעתכן על נועה קירל? התחלתן בערך באותו הזמן.
הדר: "היא מוכשרת ברמות. אי אפשר להגיד עליה משהו רע".
נוי: "היא כמונו, עברה מסלול דומה לשלנו. היא מגשימה את עצמה בגיל צעיר".
הדר: "אבל אנחנו לא מתחרות באף אחת כי אנחנו שתיים, אין עוד שתיים".
נוי: "תאומות כמונו בארץ אין, בחו"ל יש קצת אבל בארץ לא, וזה יכול לפתוח לנו המון דלתות. יש תפקידים זוגיים ואפשר לפתח מזה עלילה". 

כמו שעשיתן בפרק של "יש לה את זה"?
"לא היינו צריכות לעשות את זה", רוטנת נוי ונזכרת בפרק של הסדרה בכיכובה של ניב סולטן, שם הופיעו בתפקיד עצמן ושמעו לעצת הגיבורה לנסות להפריד את הקריירות שלהן. "הציגו אותנו שם שטחיות וזה לא מה שחיפשנו".
נוי: "אולי פעם חשבו את זה עלינו, אבל היום אנחנו חוזרות בצורה מבוגרת ומבוקרת, אנחנו נוי והדר, בוגרות עם מקצוע". 

צילום: חיים כהן

צילום: חיים כהן

"כולם לבד בעולם, אין מישהו שמלווה אותם כל החיים. לנו יש את זה"

המקצוע, כאמור, הוא פרמדיקיות. הקרקואיות מעולם לא הסתירו את התשוקה שלהן לרכוב על אמבולנס בדרך לחסימת עורקים. "עשינו את זה מגיל 14 כמתנדבות, אבל עכשיו, אחרי הלימודים באריאל נחשפנו לעוד משמרות ולמדנו איך ליישם את המקצוע בשטח", אומרת הדר. "אנחנו פרמדיקיות מורשות, זה חצי רופאות, דרגה מעל חובש".
נוי: "זה לא שלא ראינו דברים קשים גם בתור מתנדבות, כן? כבר בגיל 15 ראינו אישה מחוררת מכדורים ברמלה, עשינו עליה החייאה עד שהפרמדיק הגיע וקבע את המוות. אבל יש הבדל בין מי שמסייעת למי שמנהלת את כל האירוע". 

פעם אמרתן שזה שלב בדרך לרפואה.
נוי: "אנחנו עוד חושבות על זה. התחלנו את המסלול כדי לראות אם אנחנו מתאימות לרפואה, אנחנו עדיין לא יודעות".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by נוי והדר – noy hadar (@noyandhadartwinss) on

תסבירו לי את השימוש ב"אנחנו". אני מבינה למה דוגמניות שהן תאומות רוצות להצטלם ביחד, אבל גם ללימודי רפואה תלכו ביחד?
נוי: "אני לא רוצה לעשות דברים בלי הדר. בידור ופרמדיקים הם הדברים היחידים שאנחנו אוהבות ממילא. כל אחת יכולה לעשות מה שהיא רוצה, אבל אנחנו תמיד מעדיפות ביחד". 

את לא מפחדת אף פעם שהדר לא תרצה לעשות מה שאת רוצה?
נוי: "לפעמים. יש פחד כזה".
הדר: "גם אני מפחדת שהיא לא תרצה את מה שאני רוצה, זה לא פחד קיומי אבל זה קיים".
נוי: "אבל נועדנו להיות ביחד, וזה יותר חזק מהכל. מספיק שהדר מסתכלת עליי ואני יודעת את כל מה שהיא חושבת".
הדר: "אין הדר בלי נוי או נוי בלי הדר" .
נוי: "אני מרגישה יותר מיוחדת לבוא לעשות דברים עם הדר לידי. כל אחד הוא אדון לעצמו, לבד בעולם, לרוב האנשים אין מישהו שמלווה אותם כל החיים ככה. לנו יש את זה, אז למה לא להשתמש בזה?".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by נוי והדר – noy hadar (@noyandhadartwinss) on

אולי כי זה מונע התפתחות אישית? אין מישהו בסביבה שאמר לכן את זה?
הדר: "לא יודעת אם מישהו חושב שזה לא בריא. מבחינתנו זו הנורמה, מי הם שיגידו לנו בכלל?".
נוי: "מי שקרוב אלינו בחיים לא אמר לנו כזה דבר. ככה מכירים אותנו. נוי והדר תמיד יחד וזו עובדה". 

הסימביוזה התחילה עוד בעריסה בה היו שוכבות מחובקות, תחת מבטה המגונן של אמן, יעל. "הפתענו אותה", אומרת נוי, "היא הייתה בטוחה שיצא לה בן ויצאו לה שתי בנות, עם עור שקוף, בהירות-בהירות, היא כהה ואנשים חשבו שהיא המטפלת שלנו. היא לא הבינה איך יצאנו לה מהבטן, ממש נדלקה עלינו. היה לה חלום שנהיה מפורסמות, היא דחפה לזה מאוד".
הדר: "אל תגידי דחפה, נוי, היא לא דחפה".
נוי: "אבל היא מאוד רצתה. אולי בגלל אפקט ההפתעה".

צילום: חיים כהן

צילום: חיים כהן

יעל, אז אשת מכירות בחברת שעונים, התאפקה חמש שנים עד שרשמה אותן לסוכנות דוגמנות של ילדים, ופעלה לשילובן בקלטת של "הדוד חיים". בערך באותן שנים, דרמה אחרת החלה להתחולל במשפחה כשיעל פרקה סופית את נישואיה מאביהן של האחיות, אותו הן מכנות "הביולוגי". "הוא מדריך טיולים ורצה להסתובב בעולם. הוא אף פעם לא היה ממש נוכח בחיים שלנו", אומרת הדר. "הייתה לנו אמא שדואגת לנו, שהיא כמו אבא ואמא ביחד. היא קרעה את עצמה בשבילנו וניהלה עבורנו את כל מה שהיה צריך. אבא שלנו כל הזמן הזה רצה לעשות חיים, אבל חיים חיים ואיפה החיים בתכלס? זה לא חיים".

נוי: "זו לא נטישה אפילו, כי הוא לא היה שם בשביל לנטוש, אין לו מקום של אבא בחיים שלנו. כשאמא ילדה אותנו הוא היה בחו"ל עם קבוצה. היא הבינה מהר מאוד שזה לא מתאים לה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by נוי והדר – noy hadar (@noyandhadartwinss) on

מתי ראיתן את אביכן לאחרונה?
הדר: "דווקא לא מזמן, לפני חודש, אבל לפני כן היו כמה חודשים ארוכים שלא התראינו. לפעמים הוא מנסה לחדש את הקשר איתנו, יש תקופות שזה לא זורם".
נוי: "בדרך כלל אנחנו אלה שיוזמות פגישות איתו". 

הוא יודע שאתן מפורסמות, מעורב בקריירה שלכן?
הדר: "לא, איזה. בחיים לא דיברנו על זה. הוא בוחר לא להיות מעודכן ומעורב במה שקורה איתנו. אם הוא היה בוחר להיות מעורב, הוא היה". 

קשוח.
נוי: "יש אנשים שאין להם רגש של אבהות וזה בסדר, אנחנו אוהבות אותו ומקבלות את דרך החיים שבה הוא בחר, אם זה מה שעושה לו טוב שיבושם לו. אולי זה פשוט לא בדי.אן.איי שלו".
הדר: "אנחנו לא כועסות. כעסנו עליו מספיק, אנחנו רוצות אותו בחיים שלנו ובגיחות שיש לו, רואות אותו לפעמים". 

צילום: חיים כהן

צילום: חיים כהן

"הכרנו על אדמת פולין, במשלחת של תיכון. הוא ניגש אלי וביקש סלפי"

כשהאחיות היו בנות שמונה אמא שלהן עמדה ברמזור בפקק, כשלפתע גבר מהמכונית ליד זרק לה דרך החלון את כרטיס הביקור שלו. התוצאה הייתה נישואיה השניים לשוקי, איש נדל"ן ועורך דין, גרוש עם ילדים ובעל בית מפואר במושב גינתון. הקרקואיות עברו לשם, זכו בארבעה אחים חורגים וקיבלו במתנה גם אחות קטנה, נעמה, היום בת שמונה. בתוך הטלנובלה הזאת הן התחילו את החלק השני והנוצץ יותר של הילדות. הן דיגמנו, נהנו מהחירות שאפשר היישוב והתגבשו עם בני המשפחה החדשים.

ההצעות האטרקטיביות באמת החלו להגיע בגיל 15. הן החלו להנחות פינה בערוץ הילדים, הופיעו בסדרות הנוער "גאליס" ו"תמיד אותו חלום", זכו בפרס "פריצת השנה" בטקס נבחרי הילדים והמשיכו לקבל עוד ועוד הצעות לפרויקטים באינסטגרם, ברשת, על במות ומעל שלטי חוצות, כשגולת הכותרת הייתה הסדרה שלהן "נוי והדר" ב"יס". במקביל, סיפרו בכל הזדמנות שהן בעצם שתי תלמידות תיכון רגילות וחובבות אמבולנסים. "חיינו בסוג של בועה והיינו מאוד ילדותיות", מהרהרת הדר. "לא התפרענו או שום דבר כזה. היינו הולכות למסיבות ולא שותות ומבקשות שאמא תיקח אותנו כי משעמם. היום אולי נשתה קצת יין או שנדי, אבל לא יותר מזה".
נוי: "גם ככה לא פשוט להיות בחורה יפה במסיבה, זה די עינוי. כולם מסתכלים עלייך".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by נוי והדר – noy hadar (@noyandhadartwinss) on

אתן מעורבבות, חברות של אנשים מפורסמים?
נוי: "לא ממש. אבל אולי עוד נהיה". 

גם הבחירות הרומנטיות שלהן מאופיינות בשמרנות מפתיעה. חיי זוגיות "נורמליים", בלי סערות – כשהדבר המוזר היחיד הוא ההקפדה שיהיו להן חברים בדיוק באותו זמן. "אני והדר המון יחד, ולכן ברגע שהיה לה חבר הרגשתי קצת לבד", אומרת נוי. "כחודשיים אחרי שהיא התחילה לצאת עם יאיר, חודש הקשר עם שקד החבר הראשון שלי והחלטנו לעשות קמאבק. הוא אהבת חיי מאז ומתמיד. עברה שנה מאז שהפכנו לחברים בצורה רשמית ומאז נוצרה חבורה חדשה של ארבעתנו יחד, שזה הכי שווה שיש. אנחנו יוצאים לכל מיני מקומות יחד, עד לרומא הגענו".

צילום: חיים כהן

צילום: חיים כהן

אוקיי, ספרו על יאיר ושקד.
נוי: "אני הייתי עם שקד כבר בגיל 15 ואז היה לי חבר שלוש שנים ועכשיו שוב שקד. הוא השתחרר לא מזמן מהצבא וגר בחיפה. הוא בדיוק הטעם שלי, גבוה עם קוביות. גם יאיר נסיך".
הדר: "וגם הוא מהצפון, הוא גר ליד עפולה והשתחרר לא מזמן מהצבא. הכרנו על אדמת פולין, במשלחת של תיכון. הוא ניגש אלי וביקש סלפי". 

אמיתי?
הדר: "כן, בקבר אחים אני חושבת. אבל רק אחרי איזה זמן היינו יחד. אני, בניגוד לנוי, אוהבת אותם קצת יותר גבריים ומחוספסים, היא אוהבת מסודרים יותר".
נוי: היא גם רוצה לצאת לאיזה מפל בשבת, אני מעדיפה קניון". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by נוי והדר – noy hadar (@noyandhadartwinss) on

זה מורכב לצאת עם תאומה?
"אני לא יודעת מה הייתי עושה אם לשקד היה אח תאום, זה הכי מביך. אבל הם אומרים שאנחנו לא דומות בעיניהם. זה משהו שחשוב לנו כשאנחנו יוצאות עם מישהו, שיראה את ההבדלים ביננו". 

במיוחד כשאתן בטח מוצפות בפנטזיית התאומות התמוהה שאותה חולקים אתכן?
נוי: "כן, אני לא מבינה את הפנטזיה הזו בכלל, ויש הודעות מפגרות על זה כל הזמן. אני אראה לך עכשיו את האינסטגרם שלי ואת בוכה. 'אם אני מזמין אותך לדייט השנייה באה?', 'זה שתיים במחיר של אחת?', דברים מגעילים נורא. מי שכותב את זה, שיתבייש, זה כל מה שיש לי להגיד". 

ומה עוד מתוכנן לכן? חתונה מרובעת?
נוי: "לא נראה לי, אבל שתינו נשמח להתארס כבר. זה לא מוקדם מדי. אנחנו לא רוצות להיות עם הרבה גברים".
הדר: "במדינה שלנו יש המון בנים שלא מבינים מה קורה, אם את נופלת על מישהו שכן מבין עניין, בא לך להמשיך את זה. רוב האנשים בגילנו לא רציניים אבל יאיר ושקד כן, וגם אנחנו. אולי זה קשור לזה שלא חיינו עם אבא, ראינו את אמא לבד ואנחנו לא רוצות להיות במצב הזה".

מתוך הקמפיין ל-Ex Factory (צילום: דניאל אלסטר)

מתוך הקמפיין ל-Ex Factory (צילום: דניאל אלסטר)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by נוי והדר – noy hadar (@noyandhadartwinss) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by נוי והדר – noy hadar (@noyandhadartwinss) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by נוי והדר – noy hadar (@noyandhadartwinss) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by נוי והדר – noy hadar (@noyandhadartwinss) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by נוי והדר – noy hadar (@noyandhadartwinss) on

צילום: חיים כהן | סטיילינג: שיר פלד | איפור: נגה תמיר | שיער: אביאל שמעיה | בגדים לפי לוקים: לוק 1: מימין – חולצה: H&M, מכנסיים: Miss Nori, משמאל – חולצה: H&M. לוק 2: מימין – ז'קט: Miss Nori, סריג גולף: Hanna Studio, מכנסיים: H&M, נעליים: אלדו, משמאל – מעיל: COS, חולצה ומכנסיים: H&M, נעליים: אלדו. לוק 3: טוטאל-לוק: Purple by Sharona. לוק 4: מימין – שמלה: Hanna Studio, משמאל – שמלה: אוסף פרטי. לוק 5: מימין – שמלה: H&M, מעיל: Hanna Studio, נעליים: אלדו. משמאל – שמלה: H&M, נעליים: אלדו

השאירו תגובה

 

  • נוי והדר הכי יפות והכי חכמות והכי מוצלחות בישראל אל תתייחסו לכל הקנאים/יות

    מאת: דני אבוטבול |‏ 14 באוגוסט 2020 | 13:41
  • מתוקות, שיהיה לכן בהצלחה ושה' יעזור לכל הכותבים עם העין הצרה והחוסר טאקט.

    מאת: שני |‏ 10 בפברואר 2019 | 00:02
  • איפה אתן ואיפה חצי רופאה. חיים בסרט
    מבינה כמה את צריכהלהיות חצי רופא
    לא מספיק קורס מסכן

    מאת: לוי |‏ 9 בפברואר 2019 | 22:55
  • מהממות. חוץ מהשפתיים המנופחות.

    מאת: בר גיל |‏ 9 בפברואר 2019 | 22:05
  • דרוש פסיכולוג

    מאת: גד |‏ 9 בפברואר 2019 | 13:48
  • תזכירו לי לא להיזקקלשירותיהן כפרראמדיקיות….

    והקטע עם הסלפי בפולין? אייקוני!

    מה שנקרא: שיהיה לכן בהצלחה!

    מאת: ערבה |‏ 9 בפברואר 2019 | 10:25
  • כותרת מפוצצת כאילו מדובר במגה סלבס…בחיים לא שמעתי עליהן

    מאת: אין לי מושג מי אלה |‏ 9 בפברואר 2019 | 01:23
  • בלה בלה בלה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 9 בפברואר 2019 | 01:20
  • מהממות! וכול כך מחוברות לקרקע! כול הכבוד ממש דוגמא לנוער של היום! היה כייף לקרוא

    מאת: דנה |‏ 8 בפברואר 2019 | 15:38
  • נערות מקסימות/ נהדרות

    מאת: חיים ס |‏ 8 בפברואר 2019 | 15:13
  • הכל טוב ויפה, רק מי אלה?

    מאת: עדי |‏ 8 בפברואר 2019 | 12:41
  • זה נראה לי קצת מוזר שכל דבר צריך לעשות יחד. קצת אישיות משל עצמך. גם עמוד האינסטגרם שלהן אין בו טיפת אותנטיות.

    מאת: רוית |‏ 8 בפברואר 2019 | 11:08
  • הן יפות אבל חסרות אופי לחלוטין, אפילו ברמה קצת חולנית ומוזרה. התלות הזאת אחת בשניה, זה שההבדל היחיד בינהן זה שלמישהו יש קוביות ולמישהו אין. לא בקטע רע באמת – אבל ממליצה טיפול פסיכולוגי. הסיפור עם האבא היה סוף סוף קצת אמת בין חוסר מודעות מוחלט.

    מאת: BBB |‏ 8 בפברואר 2019 | 10:35
  • דור הכלום והשום דבר.

    מאת: רם |‏ 8 בפברואר 2019 | 09:07
  • לקרוא ולא להאמין. הכירה את החבר שלה כשביקש ממנה סלפי בקבר אחים. כמה רומנטי. הולכת.להקיא וכבר חוזרת.

    מאת: זזה לא זזה |‏ 8 בפברואר 2019 | 07:51
  • יפות מאוד, אבל הן ברצינות מחזיקות מעצמן בוגרות?? כל משפט שני
    "אנחנו בוגרות". מי שבוגר לא חש את הצורך להגיד ולציין בקול שהוא בוגר. הוא פשוט הוא. הן בסהכ בנות 20. הן לא יודעות עדיין שום דבר על החיים הבוגרים האמיתיים. הן חושבות שכן, אבל אם תראיינו אותן בעוד 10 שנים הן יודו בעצמן שהן יצאו פה ממש ילדותיות. רוצות להתחתן, כי הן לא רוצות לצאת עם הרבה גברים. מי אומר דבר כזה אם לא ילדה שרושמת בפנקס את מספר הגברים שיצאה איתם כי המספר מאוד חשוב…? בקיצור, חיו את חייכן ותפיקו את המיטב בלי לעשות חשבון על כל מיני דברים מפגרים. תהנו מכל מה שהחיים מציעים לכן ואל תגבילו את עצמכן מסיבה מפגרת כזו או אחרת. בגיל 70 כשמסתכלים אחורה לא אומרים אה הייתי עם 5 גברים סהכ כל הכבוד לי, אלא מתחרטים על זה שלא עשיתי חיים יותר ושלא צברתי חוויות וזכרונות. יום שעובר אינו חוזר.בהצלחה!

    מאת: מירי |‏ 8 בפברואר 2019 | 01:47
  • בהצלחה

    מאת: יפהפיות מהממות בלי עין רעה |‏ 8 בפברואר 2019 | 00:18
  • מהמהמות שהיה לכן המון בהצלחה ותמשיכו לעשות מה שאתן אוהבות

    מאת: גלי |‏ 7 בפברואר 2019 | 17:42
  • חוץ מיופי, הן לא כל כך שונות מהאחיות מלול.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 7 בפברואר 2019 | 17:20