קטנה, אבל עומדת לעשות את זה בענק

אולי היא צעירה מדי. צעירה מדי בשביל להיות חתומה בסוכנות הדוגמנות הבינלאומית של קים קרדשיאן וג'יג'י חדיד, צעירה מדי בשביל לשמוע ש"שומרים אותה למותגי הביוטי העולמיים הגדולים" ובוודאי צעירה מדי בשביל להכיר מקרוב את המוות, שבקיץ שעבר לקח את חברתה הטובה אחרי מאבק ממושך בסרטן. אבל ככה זה: בגיל 15, עם כולה 1.65 מ', כו-לם כבר יודעים שרומי פרנקל הולכת להיות גדולה

מאת  | ‏ 18 אוקטובר 2018

הדבר הבא (צילום: אלעד אדמוני)

הדבר הבא (צילום: אלעד אדמוני)

עם החיוך המדויק אפשר לעשות מיליונים. לבריז'יט ברדו היה כזה בסיקסטיז; ונסה פראדי הקסימה איתו בסוף האייטיז. ובשנת 2016, סקאוטרים של סוכנות הדוגמנות העולמית IMG – שמייצגת את האיט-גירלז והדוגמניות הרותחות בתבל, ביניהן קים קרדשיאן, ג'יג'י חדיד, קאיה גרבר, טיילור היל וגם גל גדות – מצאו את החיוך הנחשק הזה פה בישראל, אצל רומי פרנקל. תלמידת תיכון בת 15 מגבעתיים.

אנחנו נפגשות בבוקר רגיל אחד, על חשבון שעות הלימודים. "אני לומדת במגמת קולנוע והסיכום שלי עם המחנך הוא שכשיש ראיונות וצילומים אני מודיעה לו מראש ומשלימה חומר", היא מדווחת, אבל לא בטוח שאני ממש מקשיבה. אפשר לשבת ולמצמץ מולה שעות, זה לא באמת סביר שלנערה אחת יהיו גם עיני תכלת מלוכסנות שזורחות בפנים בגוון מוקה (אמא ממוצא סורי-תימני ואבא אשכנזי), גם גבות מלאות נוכחות, גם שפתיים חלומיות וגם שיער מבריק וגולש. אבל זה אמיתי, וכשימלאו לפרנקל 16 בחודש נובמבר, ישמעו על זה בעולם הגדול.

גם נציגי IMG, שהחתימו את פרנקל בגיל 14 וחצי, מחכים לסוויט סיקסטין שלה. "בעולם מקפידים מאוד שלא להתקדם עם בנות מתחת לגיל הזה", אומר גורם בתעשייה ומסמן את גבולות הגזרה העתידיים של פרנקל: "היא קטנטונת, 1.65 מ' שעדיין לא סיימה לגדול, אז היא פחות מתאימה לאופנה. אבל מבחינת קוסמטיקה ובשמים – IMG שומרים אותה למותגים העולמיים הגדולים באמת".

מתוך הקמפיין ל-Adika (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

מתוך הקמפיין ל-Adika (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

בנובמבר תצא פרנקל לניו יורק או לפריז ("אנחנו מחכים עכשיו ללו"ז"), לסבב פגישות אצל חברות-על בתחום הביוטי. לפי האיש שלנו בתעשייה, זה ייגמר בבום: "אלה קמפיינים של מיליוני דולרים. עם כל התהילה שמקבלת דוגמנית ישראלית בשבוע האופנה של פריז, צריך לזכור שמבחינת הכנסות, ההישג לא מאוד מרשים. התרומה למותג מסתכמת בהופעה על המסלול במשך כחצי שעה בשביל, נניח, 2,000 שקל. שם זה נגמר. חברות הקוסמטיקה חזקות יותר מחברות האופנה כי הן נחוצות מאוד. בחורות אולי יסתפקו במלתחת בייסיק אבל לא יצאו מהבית בלי השפתון, האייליינר, הסומק והמייק-אפ שמרימים להן את הלוק. החוזים בתחום הקוסמטיקה ארוכים יותר ודורשים בלעדיות שמשלמים עליה".

עוד לפני הפריצה לשוק הבינלאומי, פרנקל כבר הצטלמה לקמפיינים של מותגים ישראליים כמו Adika ,JA-DE, נטשה דנונה, דיור, MAC ו-Twentyfourseven. גורמים בשוק טוענים שהיא קיבלה 10,000 שקלים להפקות שדוגמנית מתחילה אמורה לקבל תמורתן רק 2,000.

פרנקל מיוצגת בסוכנות הישראלית ITM לצד טאלנטיות מצליחות ומבוקשות כמו אנה זק,  מריה דומרק, עדן פינס, יעל שלביה ועדן סבן. כמו פרנקל, גם הן נמצאות בשנים הראשונות של הפריצה. יפות, מסחררות וסופרות עוקבים באינסטגרם באלפים. פרנקל מצידה מתעקשת שהאמביציה והיופי שמקיפים אותה יוצרים אווירה נעימה ולא מתלוננת על תחרותיות או על קנאה. "הבנות בסוכנות מפרגנות לי וכיף שאני יכולה לשתף אותן. אני סומכת עליהן מאוד. החברות שלי מבית הספר או מהסטודיו שאני רוקדת בו הן חברות נהדרות, אבל הן לא באמת יבינו מה עבר עליי בשנה וחצי האחרונות מאז שהתחלתי להצטלם".

מה עבר עלייך?
"אני מרגישה שהתבגרתי המון, בקטע טוב. הבנות בבית ספר יפרגנו ויידעו מה להגיד לי, אבל זה לא כמו מישהי שכבר עברה את זה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

"אם נוגעים בי יותר מדי, אני אגיד"

מי שעוברים עם פרנקל את הכניסה לתעשיית האופנה הם ההורים שלה. שניהם בעסקי מכירות, אבל קידום דוגמניות חדש להם. יש להם גם בת צעירה, אמה בת השש, שדומה לרומי בדיוק מדהים (שלא לומר מציבה סטנדרטים חדשים של גלאם, אבל כל דבר בשעתו). "אמרתי להורים של רומי שפשוט יתרכזו בלעשות ילדים ואני אדאג לכל השאר", צוחק הסוכן של פרנקל, עומרי יערי. "יוצאים להם בני אדם יפהפיים, הם מעולים בזה".

רומי, איך ההורים שלך רואים את הדוגמנות?
"לא דוחפים, כן תומכים. אמא הייתה מצטרפת אליי בהתחלה לכל הפקה וצילום בתפקיד הפה שלי, ואומרת את כל מה שאני התביישתי להגיד. ככל שהזמן עובר אני יודעת לדבר ולדאוג לעצמי. להגיד מתי לא נוח לי, מתי התעייפתי ומה לא מתאים לי. היום אני מבינה שאני חייבת ביטחון עצמי בתעשייה הזו. דוגמנית שקטה שרק באה לעבוד זה קצת רובוטי. כשהתחלתי להיפתח בצילומים, ראיתי שהיום על הסט עובר יותר בכיף ושהצילומים יוצאים הרבה יותר טוב. הדוגמנות הוציאה אותי מהביישנות".

מה יכול לא להתאים לך על סט צילומים?
"קרה שרצו להלביש לי דברים שלא היה לי נוח איתם, למשל מחשוף גדול שבגללו עצרתי ואמרתי, 'בואו נדייק את מה שקורה כאן, זה לא מתאים'. מי שבוחר בי יודע בת כמה אני ומה הסגנון שלי. אם נוגעים בי יותר מדי וזה לא נוח, גם את זה אני אגיד. רוב הזמן אני עובדת עם סטייליסטיות שמסדרות עלי את הבגדים, אבל אם זה לא נוח לי, אני אבקש שלא יגעו בי ואני אסדר את הבגד על הגוף שלי בעצמי".

קשר חזק עם ההורים (צילום: אלעד אדמוני)

קשר חזק עם ההורים (צילום: אלעד אדמוני)

אמא סומכת עלייך?
"היום כן. פעם היא נורא שמרה עלי. עכשיו כשאני מכירה כבר הרבה אנשים בתעשייה ויודעת איך הכל עובד, ההורים שולחים אותי לבד".

אבל הקשר בין פרנקל להוריה נותר חזק במיוחד. "אבא שלי הוא איש מצחיק ובשלן מצוין וגם עם אמא שלי יש לי יחסים מעולים", היא מספרת. "אני הכי אוהבת שהם חוזרים מהעבודה, מכינים אוכל לי ולאחותי, יושבים איתנו לארוחת ערב. זה זמן חשוב לי, זמן שמרגיע אותי. גם בסופי שבוע אני אעדיף להיות עם המשפחה המורחבת. חברים מזמינים אותי לצאת אבל רוב הזמן אני לומדת, מתאמנת או עובדת ואני לא יכולה להפסיד גם את הזמן עם ההורים. יש לי תמיד חרדות שאני אחמיץ זמן איתם ואתחרט על זה אם חלילה יקרה משהו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

"נטלי דדון החליטה שהיא לוקחת אותי תחת חסותה"

הווידוי על החרדות חושף חלק קטן מהמטען הכבד שפרנקל נושאת מאז חודש יולי בשנה שעברה, אז איבדה את חברתה הטובה מאי גורפינקל, בתם היחידה של שף מסעדת "דלאל" התל אביבית גולן גורפינקל ושל הציירת ענת עמישי. מאי נפטרה מסרטן אחרי מאבק שנמשך ארבע שנים.

"למדנו ביחד מכיתה א', גרנו קרוב ובחופש הגדול של כיתה ה' התחלנו להיפגש פשוט כל יום", מספרת פרנקל. "היינו קשורות מאוד ואנחנו גם דומות. כשהיו רואים אותנו יחד, חשבו שאנחנו אחיות".

מתי הבנת שהיא לא בריאה?
"אני זוכרת שהתחילו לה כאבים ברגל והגיע אליה פיזיותרפיסט הביתה כי היה לה ממש קשה לזוז. אני הכנתי לה פנקייקים כדי שיהיה לה שמח והרגעתי אותה שזה בטח כלום, אבל שתינו פחדנו מאוד".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

כשהייתה בת 11 וחצי אובחן אצל מאי סרטן עצמות. המחלה נסוגה למשך כשנה לאחר טיפולים, עד שבסבב שני אובחן אצלה סרטן ריאות. מהסבב השלישי והקשה מכולם היא כבר לא התאוששה. "מאי ואני תכננו לחגוג יחד בת מצווה ואני חיכיתי שהיא תשתחרר מבית החולים", מספרת פרנקל באיפוק. "גיליתי את החיה שבה במהלך השנים האלה. היא עברה דברים מאוד קשים, אבל לא נשברה".

במהלך המחלה ניהלה גורפינקל חשבון אינסטגרם שקירב אליה הרבה מתעניינים ואוהבים, ביניהם משפיענים ומובילי דעה. "כשהייתה הפוגה והיא שוחררה מהאשפוז, אני כבר הייתי בת 12 וחצי והיא בת 13, ארגנו מסיבת בת מצווה גדולה ומשותפת. במסיבה הזו נפגשו כל האנשים שהקיפו את מאי, ביניהם גם נטלי דדון שהתנדבה בבית החולים שמאי הייתה מאושפזת בו. היא פשוט התאהבה בה והפכה לסוג של אחותה הגדולה".

סוחבת מטען (צילום: אלעד אדמוני)

סוחבת מטען (צילום: אלעד אדמוני)

איזו מין חברה הייתה מאי?
"היא הייתה מספרת לכל מי שהגיע לבקר אותה כמה היא מאמינה בי ויודעת שאני אצליח. גם לנטלי דדון היא סיפרה עליי, וכשנטלי ראתה אותי במסיבה היא החליטה שהיא לוקחת אותי תחת החסות שלה ומנהלת אותי כדוגמנית. היא לא עשתה ולא עושה את זה עם אף אחד אחר. היום היא המנהלת שלי, מתלווה, מדריכה ומייעצת. הרווחתי. היא אימהית, אני לומדת ממנה המון ויש לנו גם את העבר המשותף עם מאי. היא יודעת מה עברתי ומבינה אותי".

איך את מעבדת את השנים האחרונות עם מאי?
"אני כועסת. ממש כועסת. מאי לא הייתה אמורה למות בגיל 15. היא רק התחילה את המסע שלה בחיים. היו לה המון כישרונות ויכולות. רציתי שהיא תמשיך להיות בחיים שלי ותיהנה מהחיים שלה. זה פשוט לא היה אמור לקרות לה. אני לא חושבת שאני מצליחה לעכל בכלל את מה שקרה. אולי התחלתי לעבד אבל לא עברתי את תהליך עד הסוף כי היה לי קשה. אני יודעת שאני מפחדת מאוד לאבד את האנשים הקרובים אליי אחרי שאיבדתי את מאי. מפחדת מאוד ממחלות ומדברים פתאומיים. אני חושבת שכל מה שקרה ביגר אותי ממש, אבל גם יצר לי המון חרדות".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

"אני לא נפתחת בקלות. כשיבוא האחד אני אדע"

יש לך חברות או חבר שעוברים איתך ימים קשים?
"חברות כן, בטח. חבר לא. אני מרגישה שהבנים בגילי קצת ילדותיים. התיכון זאת תקופה מתלהבת כזאת, בא לי להתאהב ולהרגיש את ההרגשה הזאת שכל החברות שלי מדברות עליה, אבל אני אצא רק עם מישהו שאני יכולה להרגיש אליו משהו עמוק. קשה לי להתאהב. קרה לי שנדלקתי אבל אחרי זמן מסוים הבנתי שזה לא מה שחשבתי. נמשכתי בעבר, אבל אני יודעת מתי זאת הולכת להיות התלהבות של חודש. אני לא נפתחת בקלות. כשיבוא האחד אני אדע".

מתוך 85 אלף העוקבים שלך באינסטגרם, בטח יש גם הצעות מפורשות.
"אמא ואני יושבות פעם בשבוע ומסננות פניות שלא נעימות לנו. אני לא אצא עם מישהו שאני לא מכירה בכלל ופנה אליי באינסטגרם ב'היי בובה'".

בקרוב, כשתהיי מפורסמת, בטח תצאי עם מפורסם. סוג של יהודה לוי לפחות, אבל בגודל שלך.
"איך אהבתי תמיד את יהודה לוי! הוא פרזנטור של רנואר יחד עם יעל שלביה, חברה שלי, והיא מספרת שהוא מצחיק בטירוף".

"הדוגמנות חיזקה לי את הביטחון" (צילום: אלעד אדמוני)

"הדוגמנות חיזקה לי את הביטחון" (צילום: אלעד אדמוני)

בטח יש מישהו מוכר, בגילך, שהוא מקסים בעינייך ושווה מבחינתך דייט.
"נכון".

מי?
"לא מגלה".

את יכולה לראות את עצמך כמו מריה דומרק מהסוכנות שלך, מצטלמת לריאליטי ומתאהבת שם?
"לא, כי קשה לי להתרחק מהמשפחה שלי וללכת לריאליטי. למריה באמת קרה דבר יפה מבחינה רומנטית, אבל הכרתי את בועז, בן הזוג הקודם שלה, והפירוק של הזוגית שלהם עשה לי עצוב. אני שמחה שיש לה אהבה, אבל עצובה בגלל בועז".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

מה החלומות שלך להמשך?
"להופיע בפסטיגל. הסוכן שלי מתפוצץ מצחוק כשאני לוחצת שהוא יקדם את זה, אבל אני תקועה על הפסטיגל. אני יכולה לשיר יפה אם אני רוצה, ובכל מקרה, אור גרוסמן הופיעה בפסטיגל 2013 על תקן דוגמנית ואמרתי לעצמי שאם היא יכולה, אז גם אני".

בינתיים את לומדת במגמת קולנוע. זה מקצוע לעתיד?
"אני מאוד אוהבת את בניית הסטים ואת התאורה, אבל מה שהכי מושך אותי זה משחק. אני גם לומדת משחק באופן פרטי. אני נראית ביישנית ומופנמת, אבל אני עדיין גדלה. הרבה אנשים היו סגורים בתיכון ואז גדלו והתעצבו ובנו אישיות והראו לכולם מה זה. התחלתי כבר ללכת לאודישנים".

הכסף שאת מרוויחה בגיל 15 בטח מוסיף לביטחון שלך.
"כן, יש לי חשבון בנק ואני מושכת משם כסף לימי כיף עם החברות ולמסעדות לפעמים. ברגע שהתחיל להצטבר אצלי כסף, לא ראיתי סיבה גם שלא לתת אותו להורים שלי. כשאני הולכת עם המשפחה למסעדה, אני אוציא את הארנק ואשתתף. שני ההורים שלי עובדים, אבל אנחנו משפחה סטנדרטית שלפעמים נחנקת לקראת סוף החודש".

1.65 מ' של קסם (צילום: אלעד אדמוני)

1.65 מ' של קסם (צילום: אלעד אדמוני)

מה עושה לך הידיעה שנרשמת בסוכנות עולמית שמייצגת שמות חזקים כל כך?
"אני מעריצה את גל גדות. היא בשורה הראשונה של המצליחנים בהוליווד, ועדיין אני בטוחה שכל מי שפוגש אותה מרגיש שהוא יכול להיות חבר שלה".

יש סיכוי שמרוב התרגשות מהחלום שמתממש, תשני את מידות הגוף שלך כדי להתאים לסטנדרטים המשתנים של תעשיית האופנה?
"לא. אני מאוד אוהבת לאכול ואין לי נטייה להשמנה. אם מישהו בתעשייה יחשוב בכל זאת שאני צריכה להוריד במשקל והישבן שלי לא יבוא לו טוב, אז שיבדוק את עצמו. אני לא אדגמן בכל מחיר. יש היום הרבה סוגים של יופי ואני לא אנתח את הגוף שלי או אצום כדי להתאים לסטנדרט שלא ייראה לי. אני אוכלת ארוחות מזינות ומתאמנת ואני מרוצה מהגוף שלי".

איזו תכונה הייתי משנה בעצמך?
"להיות יותר זורמת. אני לא זורמת בגלל החרדות שלי. אני נפתחת לאט. אני תמיד מפחדת שמחר יקרה משהו ואני אצטער שלא הייתי ליד האנשים שהכי חשובים לי. אבל עזבי, בואי נעצור כאן. אני מפחדת לדבר על זה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ROMI FRENKEL (@the_romi_frenkel) on

צילום: אלעד אדמוני | סטיילינג: סתיו מונסקי | איפור: שחף ביטון | שיער: אדיר אמרג'י | בגדים (לפי לוקים):  לוק 1: חליפה כחולה: oh Polly, לוק 2: טופ: ביצ' פליז, חצאית: I am Gia, מגפיים: Adikaלוק 3: מעיל: Adika, טופ: ביצ' פליז, לוק 4: שמלה: Adika, עליונית: cyberesque

השאירו תגובה

 

  • מטריפה. שמה בכיס את בר רפאלי עם הפנים שלה. מקווה שךא תיגע בעצמה בשום ניתוח או שיפוץ . מראה טבעי שמקרין אישיות מקסימה

    מאת: עדי ג |‏ 6 במרץ 2020 | 15:37
  • את האישה הכייי מושלמת את תצליחי כל חייך תצליח חיימשלי מושלמת בלב שלי …
    אוהבת אותך מלאאאאאאאא⁦❤️⁩ איןי עלייך⁦❤️⁩

    מאת: מריה יוסף |‏ 18 ביוני 2019 | 22:04
  • רזה בטרוף!
    לאיזה מידות בדיוק היא עוד צריכה להתאים את עצמה?!
    היא כבר שם..מפגרים..

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 21 באוקטובר 2018 | 04:57
  • לא כלכך הבנתי מה מלהיב בה

    מאת: רחל |‏ 20 באוקטובר 2018 | 18:37
  • וואו היא יפה! נמוכה בשביל דוגמנית אבל היא
    בעלת גוף יפייפה!

    מאת: maya |‏ 20 באוקטובר 2018 | 18:31
  • זה כמעט אבל לא שם באמת
    אין את הקסם הגובה וניראית טוב רק מזויות מסויימות
    דוגמנית על ניראית מדהימה גם אם תשים על עצמה סמרטוט
    דוגמנית על לא צריכה משקפיים בשביל להראות בסדר
    אבל היא חמודה

    מאת: רונית |‏ 20 באוקטובר 2018 | 17:33
  • פנים יפות . זהוא

    מאת: חח |‏ 20 באוקטובר 2018 | 12:38
  • חמודה סה"כ

    מאת: חמוד |‏ 19 באוקטובר 2018 | 23:03
  • מזכירה את חדיד

    מאת: רותה |‏ 19 באוקטובר 2018 | 19:54
  • הכי יפה בעולם

    מאת: סאני |‏ 19 באוקטובר 2018 | 19:21
  • בחורה מהממת ובוגרת לגילה! כלכך מבינה אותה בעניין החרדות זה קשה מאוד
    ועוד בגיל צעיר להתמודד עם מחשבות כאלה על מוות.. מקווה בשבילה שהיא תצליח להתגבר על זה
    ולהתמקד בקריירה ולהיות מאושרת

    מאת: פולי |‏ 19 באוקטובר 2018 | 18:04
  • "יש סיכוי שמרוב התרגשות מהחלום שמתממש, תשני את מידות הגוף שלך כדי להתאים לסטנדרטים המשתנים של תעשיית האופנה?" – השאלה הזו לגבי שינוי מידות הגוף שלה סופר תמוהה בעיניי, הבחורה כבר תואמת לסטנדרטים של תעשיית האופנה, מספיק רזה, למה בכלל לשאול אותה לגבי שינוי המידות של הגוף שלה? למה לתת לה את ההרגשה שהיא לא שם כשהיא הכי כן? היא מהממת, נראית מעולה והיא ילדה בת 15 – תבחרו את השאלות שלכם בקפידה!

    מאת: מיטל |‏ 19 באוקטובר 2018 | 16:24
  • אני עקבתי אחריה עוד מההתחלה ידעתי שהיא תצליח

    מאת: יוצנה |‏ 19 באוקטובר 2018 | 15:49
  • כל כך הרבה פירסום. ועל מה בדיוק

    מאת: רואל |‏ 19 באוקטובר 2018 | 14:09
  • יפייפיה ממש! יצירת אומנות של אלוקים וההורים שלה :)בעזרת השם שתהיי שמחה כל חייך שיהיו לך ילדים בריאים ושלמים ואת תהיי בריאה עד 120.. ואז תהיי בטוחה שלקחת את כל הקופה.

    מאת: הדס |‏ 19 באוקטובר 2018 | 13:45
  • הרבה הרבה יותר יפה ומיוחדת משלביה שכולם עפים עליה לא ברור לי למה

    מאת: דנה |‏ 19 באוקטובר 2018 | 10:48
  • מה היא תעשה בענק, תואר ברפואה או הנדסה גרעינית? כולה להצטלם, מי ישמע הקוסמוס יקרוס בלי פרצופי ברווז למצלמה

    מאת: נו באמת |‏ 19 באוקטובר 2018 | 02:11
  • יפה בהרבה מגל גדות

    מאת: הג |‏ 18 באוקטובר 2018 | 22:44
  • כמה בגרות!!! מהממת . בהצלחהההה

    מאת: בר |‏ 18 באוקטובר 2018 | 22:10
  • נשמעת ילדה מקסימה! לא ממש מתחברת ליופי שלה או של יעל שלביה… יש בו משהו גס. מעדיפה את נטלי פורטמן או שרלי בוגנים

    מאת: גל |‏ 18 באוקטובר 2018 | 21:40
  • מהממת! בהצלחה

    מאת: . |‏ 18 באוקטובר 2018 | 19:06