"אמרו שאני מצליחה רק כי אני 'אחיינית של' או כי יש לי עיניים כחולות. יש קנאה"

דודה שלה היא מירי בוהדנה, הסוכן שלה הוא האיש שאחראי על הקריירות של נועה קירל וסופיה מצ'טנר - אבל מה שבעיקר מעסיק את נועם בוהדנה ביומיום זה הטילים ובלוני התבערה שנוחתים ליד ביתה בשדרות. איך נראים חייה של דוגמנית צעירה בת 16 שצריכה להתגבר על הרכילות וחוסר הפרגון בעיר הקטנה, וגם על תחושת חוסר הביטחון הכי בסיסית שיש: "באחת המלחמות מירי לקחה את כל המשפחה למלון, גרנו שם חודש"

מאת  | ‏ 16 אוגוסט 2018

נועם בוהדנה (צילום: ערן לוי)

נועם בוהדנה (צילום: ערן לוי)

השגרה של נועם בוהדנה נראית כמעט כמו שגרת יומה של כל טינאייג'רית בת 16. היא מבלה עם חברות, עושה המון בייביסיטר ומדי פעם מגיעה לתל אביב לכיף ושופינג. אלא שיש שני הבדלים עיקריים שבכל זאת מבדלים אותה מבני גילה. הראשון הוא קריירת הדוגמנות המתפתחת ששמה אותה בפרונט עם מיקרופון של גיא פינס מול הפנים; וההבדל השני הוא "צבע אדום".

"היה לנו בלאגן מטורף בשבוע שעבר", היא נאנחת. "ואז אני מגיעה לכאן לתל אביב ורואה איך אתם ממשיכים את חיים כרגיל, זה באמת לא הוגן. אבל מה אפשר לעשות? גדלתי לתוך הטראומות האלה. כשיש אזעקה, אני דואגת לאחים שלי, הם מפחדים, אני המבוגרת והמובילה ודואגת להם יותר מאשר לעצמי. בפעם האחרונה נפלתי בדרך לממ"ד, זה היה מאוד מלחיץ".

איך זה קרה?
"אבא שלי ישן באזעקה ומיהרתי להעיר אותו, בדרך אליו נפלתי וקיבלתי מכה חזקה ברגל. היה לי למחרת אודישן ומה שעובר בראש זה איך אני אצלע לשם. זה דברים קטנים אבל הם משבשים את החיים. אתמול רציתי לצאת לריצה כי חשוב לי לשמור על הכושר, אבל פחדתי שיהיה טיל באמצע אז ויתרתי. אמא שלי כל הזמן מפחדת שיהיה משהו, לא רוצה שאני אצא".

בין אזעקות לצילומים (צילום: ערן לוי)

בין אזעקות לצילומים (צילום: ערן לוי)

אפשר להתרגל לסיוט הזה?
"כל חודש יש לנו כמה ימים של טילים ואז זה עוצר ושוב מתחיל. אנחנו ישנים כל המשפחה בממ"ד ביחד. יש לי תקווה שזה יפסק מתישהו, שנוכל לחיות, לצאת עם חברות ולהסתובב בלי לחשוש שיקרה משהו. אבל זאת המציאות ולא נראה לי שהיא תשתנה בקרוב. היום יש גם בעיות של מנהרות ובלוני חבלה, הייתה שריפה בכניסה לעיר שנגרמה מבלון. זה מפחיד, ההורים מפחדים שאני אצא ומשהו יתפוס אותי. אי אפשר ללכת למכולת לפעמים, זה קשה".

יוצא לך לחשוב על הפתרון?
"הלוואי שיהיה הסכם, אבל גם אם יהיה הסכם זה לא מבטיח כלום. החיים שלי מלאים בטראומות כאלה, ועדיין אני רוצה להישאר בשדרות. פעם אפילו נפל לנו טיל לתוך הבית. זה היה לפני 'כיפת ברזל', קנינו בית ושיפצנו אותו, אז לא היינו שם, רק אבא שלי היה והוא מיד נכנס לממ"ד. הטיל הרס את כל הבית, והמשיך ונחת על המכונית של השכנים".

בת כמה היית אז?
"עשר. לא רציתי לבוא לראות איך הבית נראה. ראיתי רק תמונות. הטיל חיסל את כל קומת הגג, זה היה נורא. כשהייתי בת ארבע או חמש, באחת המלחמות, מירי לקחה את כל המשפחה לאיזה מלון באשקלון, וגרנו שם חודש שלם. הטילים אז לא הגיעו עד אשקלון, אבל היום הטווח גדל. וכמובן שזה גם פוגע בעסקים, להורים שלי יש עסק ובתקופות כאלה קשה להם להתפרנס. אבל אנחנו רגילים לזה ולא מתרגשים. לך אולי זה נשמע יוצא דופן אבל לי לא. הנה, בשבת האחרונה היו טילים אז לא ישנתי כל הלילה, ואז אני חושבת שיש לי אודישן ולא אספיק לישון לפני, אז אולי אסע למירי ואשן אצלה. אתה אף פעם לא חופשי מהמחשבות האלה". 

יש לה דודה שאולי אתם מכירים (צילום: דביר כחלון לסטודיו C)

יש לה דודה שאולי אתם מכירים (צילום: דביר כחלון לסטודיו C)

"מירי חתכה את חבל הטבור ומאז ליוותה אותי בכל רגע"

מירי היא כמובן הדודה מירי בוהדנה, האישה שהייתה שם מהרגע בו נועם הגיחה מבטן אמה. מירי, אז רווקה בת 25 בלי ילדים, לא חששה להיכנס לחדר הלידה עם אחיה וגיסתה, ולראות את העסק מקרוב מאוד. "מירי חתכה את חבל הטבור ומאז ליוותה אותי בכל רגע", מספרת נועם. "היא הייתה באה מתל אביב לשדרות להיות איתי, שמרה עלי, ישנה איתי בלילה, הייתה ממש מחוברת אלי". נועם הייתה הנכדה הראשונה במשפחה, האחיינית הראשונה, הילדה שכולם ציפו לה, ומירי, אז כבר דוגמנית עסוקה, הפכה לדודה במשרה מלאה.

אין ספק שמירי צדקה כשהימרה שהילדה תמשיך את דרכה, עוד כשסידרה לה את חלטורת הדוגמנות הראשונה. היום, בגיל 16, היא כבר משיקה קריירת דוגמנות כבוגרת עם קמפיין ל"סטודיו סי" לצידה. מירי לא הצטרפה לראיון אבל דאגה לליווי, כשלשיחה שלנו מצטרפת כלתה של מירי, אתי קובו, צלמת אופנה ועוד קדקוד מצודד בשבט הזה. למי שלא עוקב בסטוריז, אתי היא אשתו של עודד קובו, בנו של בבו קובו, בעלה של מירי. נועם, שהגיעה ברכבת משדרות, עטופה ומוגנת בצעדיה הראשונים בתעשייה. "מגיל קטן רציתי להיות כמו מירי", היא מספרת. "היא המודל שלי ואני מעריצה אותה. כשהיא הייתה בפסטיגל, אני רציתי גם. דברים כאלה. חברות שלי עכשיו בחופש עובדות בקייטנות ומאפיות, ואני מדגמנת".

איך זה התחיל?
"כשהייתי בת חמש מירי לקחה אותי לחנות של המותג 'אירית', היא הראתה להם אותי והם לקחו אותי לצלם את הקטלוג שלהם. הייתי ילדה ביישנית, לא כמו שאני היום, וגם לא כל כך יפה בעיני, אבל לאט לאט למדתי מה לעשות. אחר כך סביב גיל שבע עשיתי קמפיין לנעליי 'טו גו', ושם ליום הצילום הגיעו כבר מגיא פינס לצלם, זה היה יום של שש שעות, לא הייתי רגילה לכל זה והתביישתי לענות על כל השאלות שלהם. אבל אני מרגישה שאני נפתחת ונפטרת מהקליפות שלי"

קטפה קמפיין ראשון בגיל 5 (צילום: ערן לוי)

קטפה קמפיין ראשון בגיל 5 (צילום: ערן לוי)

בניגוד להרבה דוגמניות צעירות, הוריה לא משמשים גם כמנהלים שלה. הם בעלי העסק "יום יום דג" לדגים ובשר בשדרות, ויש להם שלושה ילדים נוספים לטפל בהם – האחד בן 14 והשתיים הנוספות הן תאומות בנות שש. אביה של נועם, תומר, הוא אחד מאחיה הגדולים של דודה מירי, ונועם מספרת שכולם בקשר מצוין. "אבא שלי ומירי תמיד היו מאוד קרובים, יש להם עוד שני אחים וגם להם יש ילדים, כולם גרים אחד ליד השני, נוסעים לחופשות משפחתיות משותפות. שדרות קטנה וכולם מכירים את כולם וחיים ביחד".

מירי סיפרה בעבר שהיא באה מרקע עני, ולכן היה לה חשוב להית עם גברים עשירים. סיפרו לך על כל זה?
"לא ממש. אני לא שואלת אותם הרבה על העבר, לא נכנסת לזה ממש. כשעשיתי עבודת שורשים בבית ספר סבא וסבתא שלי סיפרו לי על העלייה שלהם ממרוקו, ברור לי שלא היו להם את כל האפשרויות שלי יש היום. לא היה להם פשוט להביא כסף הביתה, הם עבדו קשה אבל אני לא יודעת במה. אני לא מדברת איתם על זה הרבה".

דרך ארוכה עשתה הדודה בוהדנה מעיירת הפיתוח הדרומית לחיי האלפיון בארסוף, היישוב היקר בארץ. כשפרצה לתודעה בגיל 17 כ"נערת ישראל" בתחרות מלכת היופי, היה נראה שדבר לא יעצור אותה. במהלך השנים ניהלה מערכת יחסים מורכבת עם הקהל, שלא תמיד הצליח לעכל עד הסוף את נוכחותה של הצעירה עם התדמית הסקסית והתלתלים הפרועים. היום, בגיל 41, עם שלושה ילדים – בן, אסתר ורפאל, נראה שכבר ממש לא אכפת לה מה אומרים. היא ממשיכה לעבוד בדוגמנות והנחיה, ועבור נועם היא דמות מעוררת השראה. "היופי של מירי זה רק המעטה החיצוני", היא אומרת, "מה שאנשים אולי לא יודעים זה עד כמה האישיות שלה מדהימה. יש לה את הלב הכי ענק שיכול להיות, היא בגובה העיניים ולא תופסת מעצמה".

את מרגישה שאת משווה את עצמך אליה? שאת יפה כמוה?
"אני לא יכולה להגיד שאני יפה. יש בנות שאומרות את זה על עצמן וזה מדהים, כזה ביטחון עצמי, אבל אני לא כזו. אני יודעת להתאפר נכון, חשוב לי איך אני נראית ואיך אני מתלבשת, אבל אני ממש לא יכולה להגיד שאני מושלמת. אני חושבת שהיופי באישה זה צניעות".

"אני לא יכולה להגיד שאני יפה" (צילום: ערן לוי)

"אני לא יכולה להגיד שאני יפה" (צילום: ערן לוי)

"בצילומים אני שומרת על צניעות"

בשלב זה מצטרף לפגישתנו רוברט בן שושן, הסוכן. מי שאחראי על ההצלחה של נועה קירל וסופיה מצ'טנר רוצה לעשות משהו דומה עם נועם, ולכן החתים אותה לפני שלושה חודשים. יש לו פגישה בקרבת מקום, והוא קפץ להגיד שלום. "מה את אומרת על הדבר המושלם הזה?", הוא שואל בחיוך מרוצה וממהר לעדכן. "שלחתי את התמונות של נועם לחברות האופנה הכי גדולות במשק וכולם מעוניינים בה. יש לנו כמה הצעות מאוד מעניינות כרגע, ואנחנו צריכים להחליט מה טוב לנו תדמיתית וכספית. הכדור בידיים שלנו. כולם יודעים שיש לה עתיד מאוד גדול".

איך נוצר החיבור עם נועם?
"מירי התקשרה ואמרה לי שהיא שולחת לי את האחיינית שלה, שהיא הדבר הכי חשוב לה בעולם. מירי ואני מעולם לא עבדנו יחד אבל אנחנו מכירים שנים, גם את בבו אני מכיר. איך שראיתי את נועם אמרתי שאני רואה לא רק דוגמנית, אלא גם שחקנית, בגלל החיוך והעיניים. חיוך זה הדבר הכי חשוב שיש במשחק, יש לה גומות, זה מדהים", נועם מחייכת במבוכה. "היא לא חושבת שהיא תהיה טובה במשחק אבל אני כן", מצהיר רוברט, "היא ביישנית אבל זה משהו שאני מאמין שנוכל לפתח, ונשים אותה על המפה. היא תהיה בטופ של הטופ".

מירי הייתה מבוגרת ממנה בשנה אחת בלבד כשהפכה לסמל מין לאומי. כאן נראה שהמסלול הוא אחר
"ללא ספק", רוברטו חורץ. "היא שמרנית. זה אופי שונה, וגם התעשייה השתנתה. היום פרובוקציה לא בהכרח עובדת, תכניות הריאליטי נותנות את זה כל היום, והאנשים רוצים לחזור ערכים התמימים והטהורים, זה מה שכולם רוצים לראות היום. את הילדה הטובה. נועם תהיה מודל לחיקוי כילדה טובה".

רוברטו מייעד לה את הטופ שבטופ (צילום: ערן לוי)

רוברטו מייעד לה את הטופ שבטופ (צילום: ערן לוי)

עד שתממש את העתיד הנוצץ שסוכנה מנבא לה, נועם לא מפסיקה לחלטר כבייביסיטר, גם עבור הדודים ("בבו הוא דוד מהמם, אני מאוד אוהבת אותו"). את הכסף שהרוויחה מהקמפיין ל"סטודיו סי" היא קיבלה, על פי הפרסומים, מדודתה מירי, שוויתרה על שכרה והעבירה לנועם את כל הסכום, 150 אלף שקל. על כך היא מעדיפה לא להרחיב. "לא כל מה שכותבים בהכרח נכון", היא מסתייגת. "אני עובדת על הכסף שלי, הוא הולך אליי ואני סוגרת אותו לחסכון של דברים כמו לימודים ואוטו ורישיון שארצה לעשות. זה נחמד שכרגע אני לא צריכה לקחת כסף מההורים שלי, אבל אני לא מתערבת בסכומים. הסוכן שלי דואג להכל, ויש את ההורים שלי ואת מירי, לא צריך יותר. למדתי תמיד לסמוך על הקרובים שלי, יש אנשים שלא תמיד ירצו בטובתי".

למה הכוונה?
"אני מצטלמת כבר כמה שנים ולפעמים הביקורת מגיעה אליי. פעם הייתי נפגעת שאומרים עלי דברים, אמרו שאני מצליחה רק כי אני 'אחיינית של' או כי אני רזה או כי יש לי עיניים כחולות. בכל זאת שדרות זה מקום קטן, ולא קל לכולם שיש מישהי שמפורסמת פתאום. גם בבית ספר, אומרים שאני חשה את עצמי או דברים כאלה. קנאה קיימת, זה לגיטימי, אבל אני לא לוקחת את זה ללב"

איך למדת להתעלם? זה נשמע לא פשוט.
"למדתי. פעם הייתי בוכה לאמא שלי והיא אמרה לי 'את יודעת מי את, אל תתני לאף אחד לשנות אותך ואל תורידי מעצמך'. מירי אמרה לי מאז שאני קטנה, 'את מהממת, את הילדה שכולם אוהבים, תישארי מי שאת. מי שלא רוצה את זה, שלא יהיה בחברתך'".

"שדרות זה מקום קטן, ולא קל לכולם שיש מישהי שמפורסמת פתאום" (צילום: ערן לוי)

"שדרות זה מקום קטן, ולא קל לכולם שיש מישהי שמפורסמת פתאום" (צילום: ערן לוי)

את מרגישה בכלל את החיים הנוצצים של דוגמנית?
"לא ממש. אני אוהבת את השקט של שדרות ומגיעה למרכז רק להצטלם ולפעמים עם חברות לבלות. אין לי חברות דוגמניות כל כך, לא הייתי באירועים, אני לא קשורה לכל זה. אני לפעמים מכירה בנות מהאינסטגרם, והכרתי את קים אור אזולאי וגל גברעם, הן מקסימות, אבל זהו. כשאני בתל אביב אני מרגישה שאני בחו"ל".

מה עם בנים? את בטח מאוד מחוזרת.
"אני לא חושבת ש-16 זה גיל מספיק גדול בשביל חבר, אבל כן, אני מחוזרת. כותבים לי הרבה באינסטגרם, אבל אני לא עונה, מה אני אענה? אעשה להם סמיילי של לב? מה זה ייתן? כרגע אני מתעסקת בקריירה שלי ובמשפחה שלי, אני מבלה עם חברות. אנחנו יוצאות לתל אביב למסעדות ולקניונים כי בשדרות אין קניון ואין מסיבות, ובעיר אנחנו הולכות לאכול משהו".

שמעתי את מירי אומרת בראיון שאבא שלך פרימיטיבי.

"הוא צריך להיות", היא צוחקת. "זה העולם של היום. אבא שלי נגיד לא יסכים לי לנסוע לחו"ל לבד עם חברות או להתלבש לא צנוע. בצילומים אני שומרת על צניעות, אני לא מצטלמת עם בגד ים או חשוף. אבא שלי רוצה שאכבד אותו, דואג לי שלא אסתובב בלילות, אם אני יוצאת ליום הולדת שלא אהיה לבושה חשוף מדי, תמיד ישאל איך אני יוצאת ועם מי אני חוזרת. ואני מבינה אותו, למה שאני אלבש משהו שכל החזה שלי פתוח? יש בנות בגילי שרוצות להיות מבוגרות יותר, לדעתי זה חבל. אנחנו צריכות ליהנות מהילדות שלנו".

"היופי של מירי זה רק המעטה החיצוני. יש לה את הלב הכי ענק שיכול להיות" (צילום: דביר כחלון לסטודיו C)

"היופי של מירי זה רק המעטה החיצוני. יש לה את הלב הכי ענק שיכול להיות" (צילום: דביר כחלון לסטודיו C)

מחוזרת, אבל עדיין לא מוכנה לחבר (צילום: ערן לוי)

מחוזרת, אבל עדיין לא מוכנה לחבר (צילום: ערן לוי)

אולי תהיה גם שחקנית (צילום: ערן לוי)

אולי תהיה גם שחקנית (צילום: ערן לוי)

לא לוקחת כסף מההורים (צילום: ערן לוי)

לא לוקחת כסף מההורים (צילום: ערן לוי)

אוהבת את השקט של הבית (צילום: ערן לוי)

אוהבת את השקט של הבית (צילום: ערן לוי)

מירי חתכה את חבל הטבור בלידה שלה (צילום: ערן לוי)

מירי חתכה את חבל הטבור בלידה שלה (צילום: ערן לוי)

מתוך הצילומים המשותפים עם דודה מירי לסטודיו C (צילום: דביר כחלון)

מתוך הקמפיין לסטודיו C (צילום: דביר כחלון)

פעם נפל להם טיל בתוך הבית (צילום: ערן לוי)

מודל חיקוי של ילדה טובה (צילום: ערן לוי)

"היופי באישה זה צניעות" (צילום: ערן לוי)

"היופי באישה זה צניעות" (צילום: ערן לוי)

נפתחת ונפטרת מהקליפות (צילום: ערן לוי)

נפתחת ונפטרת מהקליפות (צילום: ערן לוי)

צילום: ערן לוי | סטיילינג: יהלי אביכזר | איפור ושיער: מיכל ארן | בגדים: לוק 1: חולצה ומכנסיים- פול אנד בר, ז'קט- ZARA, גרביים ותיק- אמה לאון, נעליים- פטיש, לוק 2: ז'קט וחולצה- TOP SHOP, מכנסיים- פול אנד בר, גרביים- אמה לאון, נעליים- פטיש, לוק 3: חליפה תכלת- אמה לאון, חולצה וגופיה- פול אנד בר, משקפיים וגרביים- אמה לאון, נעליים –פטיש, לוק 4: בגד גוף ומכנסיים- TOP SHOP, חגורה- פול אנד בר, ז'קט- ZARA, משקפיים- אמה לאון, עגילים- INK, לוק 5: בגד גוף ומעיל- ZARA, נעליים- פטיש

השאירו תגובה

 

  • נועם את יפיפייה. אל תשווי את עצמך לדודה שלך כי כל אחת מיוחדת ביופיה ובאישיותה. תמשיכי עם הצניעות והכבוד העצמי כי לעולם כבר נמאס מלראות חשוף. זה כבר לא מעניין. דווקא היופי התמים והטהור שלך מיוחד. ואת פשוט מושלמת!!

    מאת: ללי |‏ 20 באוגוסט 2018 | 10:21
  • מ

    מאת: מ |‏ 19 באוגוסט 2018 | 13:07
  • אני לא יכולה לקרוא את התגובות הפרימיטיביות פה. ועוד כשהשוביניזם הזה בא מנשים.

    צנועה זה לא יתרון או ערך. אישה צריכה שתהיה לה את הזכות להתלבש חשוף מבלי להקרא או להחשב פרוצה. אתם החולנים פה! שקוראים למשהו כל כך טבעי כמו גוף האדם פריצות. להתלבש חשוף, להיות סקסית, גם בגיל צעיר, כל עוד את בשלה לזה ונהנית מזה, זה לא דבר רע.
    ואם אתן לא מבינות את זה, אתן פשוט סתומות ולא מפותחות מנטלית וכנראה גם מינית.

    אבא שלה באמת פרמיטיבי. והיא מעודדת את זה. הייתי מעריכה אותה יותר אם היא הייתה חושבת בזכות עצמה ולא מצדיקה גישות פרימיטיבית שצריך להוקיע.

    מאת: ראקו |‏ 19 באוגוסט 2018 | 13:06
  • ואו. מהממת ומיוחדת.

    מאת: Ella |‏ 18 באוגוסט 2018 | 22:30
  • מילוי דחוףףףףף

    מאת: גילה |‏ 18 באוגוסט 2018 | 19:34
  • יפהפייה אמיתית.. וואו!

    מאת: יפית |‏ 18 באוגוסט 2018 | 18:20
  • חמודה, עם ראש על הכתפיים, צנועה ולא פרובקטיבית. ויופי שאביה שומר עליה. נמאס מכל המתפרסמות והסלב שמתפשטות חדשות לבקרים. נמאס כבר לראות את הציצים של כל אחת בעיתון ובאינטרנט.
    זה הכרחי ? זה מגיע בילדאין עם הפרסום !?
    שיהיה לך בהצלחה, שתישארי שפויה וצנועה ותשמרי על עצמך !!!

    מאת: ניצן |‏ 18 באוגוסט 2018 | 17:40
  • מהממת

    מאת: נופר |‏ 18 באוגוסט 2018 | 17:35
  • 1. יפהפייה.
    2. לכי להיבחר למלכת היופי של ישראל.
    3. אל תעני לכל הקנאים.
    4. ושכולם יקפצו לך.

    מאת: רוני |‏ 18 באוגוסט 2018 | 16:54
  • פרוטקציה

    מאת: ט. |‏ 18 באוגוסט 2018 | 16:44
  • איזה מושלמת יש לה יופי מיוחד

    מאת: סאני |‏ 18 באוגוסט 2018 | 16:19
  • זה לא בר השוואה את הרבה הרבה יותר יפה ממירי וגם היא יודעת את זה

    מאת: ניני |‏ 18 באוגוסט 2018 | 14:20
  • מהממת

    מאת: ייייי |‏ 18 באוגוסט 2018 | 14:03
  • בעלה של מירי בוהדנה ישב בכלא בגין אונס ??

    מאת: יוקו |‏ 18 באוגוסט 2018 | 10:49
  • יפהפיה… לא פחות ממירי. בהצלחה לך…

    מאת: מיי |‏ 18 באוגוסט 2018 | 09:06
  • נערה פשוט יפיפיה! ומירי בוהדנה מה אפשר לומר האישה הזאת היא כל כך יפה שכבר לא רואים במחוזותיינו יותר.
    לילדה -השמרי – עלי והצלחי!
    גבעת אנדרומדה:)

    מאת: עירית טננגל |‏ 18 באוגוסט 2018 | 08:22
  • מהממת ילדה מקסימה
    את בזכות עצמך…
    פרגנו אנשים קנאים

    מאת: מירב |‏ 17 באוגוסט 2018 | 18:26
  • מהממת ילדה יפה …
    בזכות עצמך…
    פרגנו אנשים קנאים

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 17 באוגוסט 2018 | 18:25
  • מיוחדת ובעלת ערך מוסף תצליחי יקרה

    מאת: ענת לימור |‏ 17 באוגוסט 2018 | 17:51
  • מהממת ואינטילגנטית, ירשה את זה מדודה מירי.

    מאת: אמיר בן שטרית |‏ 17 באוגוסט 2018 | 17:15
  • את יפיפיה ומקסימה. ככ מרענן לראות ילדה בגיל 16 שמתנהגת ומדברת בהתאם לגיל שלה.. בניגוד להרבה אחרות בגילה שנמצאות התעשיה ושמנסות להצדיק למה זה בסדר ומקובל והגיוני להצטלם כמו איזה פרוצה! תמשיכי עם הדרך הצנוע שלך. כל הכבוד להורים שלה!! את עוד תגיעי רחוק!!

    מאת: Mimi |‏ 17 באוגוסט 2018 | 16:58
  • ילדה יפה וכמו דודתה וודאי גם תשתבח עם השנים.

    שיהיה בהצלחה ושקט בדרום.

    מאת: mamusi |‏ 17 באוגוסט 2018 | 16:35
  • נערה יפה ונשמעת גם חמודה מאוד – בהצלחה!

    מאת: שירי |‏ 17 באוגוסט 2018 | 14:48
  • much much more beutiful than her aunt

    מאת: michal |‏ 17 באוגוסט 2018 | 13:32
  • שתיכן מדהימות, את מצליחה בזכות עצמך. ובלי קשר, מירי היא הדבר הכי אמתי בתעשייה המג'וייפת הזו, מדהימה מהממת.

    מאת: אחת |‏ 17 באוגוסט 2018 | 13:18
  • מאחלת לעצמי שאצליח ללמד את בנותיי גם ערכים כאלה. ולא כמו הפריצות שיש היום. ופעם ראשונה שאני מסכימה עם מר בן שושן.

    מאת: מורן |‏ 17 באוגוסט 2018 | 13:04
  • וואו! ילדה מאוד מרשימה, יפייפיה ואינטילגנטית

    מאת: אחותך |‏ 17 באוגוסט 2018 | 12:48
  • ממש לא יפה ברמה של להיות דוגמנית.

    מאת: הבת של השכן |‏ 17 באוגוסט 2018 | 12:13
  • איזה יפהפיות יש לנו בישראל… לא ייאמן
    האמת היא צריכה להיות מלכת יופי
    אחרכך לפצוח בקריירת דוגמנות
    מגיע לה כתר על הראש
    מושלמת

    מאת: מירב |‏ 17 באוגוסט 2018 | 12:03
  • ילדה יפיפה
    מרגש לדעת שיש גם נוער מהסוג שלה.
    צנועה, בוגרת, נבונה
    תצליחי!

    מאת: גאה |‏ 17 באוגוסט 2018 | 11:02
  • הרבה יותר יפה מהמראה הזול והפלסטיקי של מירי.

    מאת: בר גיל |‏ 17 באוגוסט 2018 | 10:04
  • לא יפה

    מאת: ממה ההתלהבות |‏ 17 באוגוסט 2018 | 09:56
  • לאנשים תמיד יש מה להגיד
    את ילדה יפיפייה המון הצלחה מתוקה

    מאת: פאני מזרחי |‏ 17 באוגוסט 2018 | 08:54
  • כמה שהיא יפה!!!
    כמו מלאך ודיי מזכירה את מירי.

    מאת: קרן |‏ 17 באוגוסט 2018 | 08:00
  • ילדה יפה ביותר!!!
    אל תאמיני לכל מה שאמרים…. יש המון קנאה!
    את מהממת, עם או בלי מירי

    מאת: יעקב |‏ 17 באוגוסט 2018 | 07:19
  • אל תעופי על עצמך ועל דודה שלך שתיכן יפות אבל ביננו מירי כבר לא….אז להיות אחיינית של….זה גם כבר לא

    מאת: קרן |‏ 17 באוגוסט 2018 | 06:52
  • בהצלחה

    מאת: אסתר |‏ 17 באוגוסט 2018 | 06:40
  • רק שתישאר כך

    מאת: אני |‏ 17 באוגוסט 2018 | 06:13
  • ואו היא מדהימה
    ושונה מרוב הבנות הצעירות
    משדרת משהו נקי וטהור

    מאת: עופרי |‏ 17 באוגוסט 2018 | 06:06
  • יפיפיה בלי עין הרי

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 17 באוגוסט 2018 | 04:52
  • רגלי נקניקיה מבנה לסת שמנמן סנטר לא מושלם בלשון המעטה אבל כן היא רזה,יש לה גנטיקה של ״דודה שלי בתעשיה״ ילדה מדהימה כן אבל בין זה לבין דוגמנית..

    מאת: ביבי |‏ 17 באוגוסט 2018 | 01:56
  • 1מהממת

    מאת: וו |‏ 17 באוגוסט 2018 | 01:55
  • יפיפיה אמיתית !
    יופי נדיר

    מאת: ענת |‏ 17 באוגוסט 2018 | 01:47
  • היא נולדה עם עיינים כחולות לשני הורים עם עיניים חומות נדיר ביותר …. .

    מאת: טלי |‏ 17 באוגוסט 2018 | 01:00
  • יפה ומתוקה…
    בהצלחה

    מאת: אודי |‏ 17 באוגוסט 2018 | 00:01
  • אין יופי כמו של המרוקאיות

    מאת: מרוקאית גאה |‏ 16 באוגוסט 2018 | 21:59
  • אחות של מירי בוהדנה .נכון את יפה בלי עין הרע.. אז אנא ממך אחותך ראויה לכל הכבוד .כאחותה של מירי . חובה עליך לכבדה ולהיות גאה בה ועם כל הפירסום מירי נוהגת באצילותובעדנת נפש . אגב אני באמת יוד רק מהטלויזיה את מירי..בכבוד רב ממני יגאל אלפריח. מודיעין

    מאת: יגא ל |‏ 16 באוגוסט 2018 | 21:07
  • ילדה יפה מאוד בהצלחה

    מאת: דור דרורי |‏ 16 באוגוסט 2018 | 20:51
  • מדהימה ביופי ויש בה יחודיות תצליחי מגיע לך

    מאת: אופיר |‏ 16 באוגוסט 2018 | 19:51
  • חמודה, אבל בינינו.. בלי הקשרים שלה לא הייתה פורצת.

    מאת: ל |‏ 16 באוגוסט 2018 | 19:12
  • נועם ימהמממממממממממממממת

    מאת: קיקה |‏ 16 באוגוסט 2018 | 19:04
  • וואוו וואאוו וואווו .. מאודדדדד יפההההה

    מאת: עמית |‏ 16 באוגוסט 2018 | 19:03