מילי בובי בראון, לפניך: זאת הילדה המגניבה באמת מ"סטריינג'ר ת'ינגס"

מילי בובי בראון אולי זרחה בעונה הראשונה של "סטריינג'ר ת'ינגס", אבל ברגע שבו סיידי סינק הצטרפה לקאסט הלב שלנו החסיר פעימה. מאז היא הספיקה להשתתף בקמפיין של מיו מיו, להתארח במגזין "אינטרביו" ולהצטיין עם סטיילינג מושלם על כמה וכמה שטיחים אדומים. אין ספק שמדובר בהבטחה

מאת  | ‏ 23 ינואר 2018
 

A post shared by Sadie Sink (@sadiesinkfeed) on

לא פשוט לגנוב את הפוקוס ממילי בובי בראון, ילדת הפלא שבולטת בין קאסט של נערים ב"סטריינג'ר ת'ינגס". היא הפכה לכוכבת מהר מאוד הודות לתפקיד המדובר, וההופעות שלה על השטיח האדום רק ממשיכות לתחזק את ההתלהבות, כמו הסניקרס שלבשה לשטיח האדום של טקס פרסי הסאג. אבל חדי העין וחובבי האופנה הגבוהה בוודאי שמו לב גם לסיידי סינק, הנערה הג'ינג'ית בת ה-15 שהצטרפה לאנסמבל של הסדרה בעונתה השנייה.

לא מזיק שהדמות שלה, מקס, קולית במיוחד, אבל גם לסינק בעצמה יש מה להציע, ולמרות שזהו התפקיד הגדול הראשון שלה כבר יש קופצים. מיו מיו ליהקו אותה לקמפיין שלהם, והיא מככבת באחד מהסרטונים שהוא כולל, כחלק מרשימה מכובדת שבה נמצאות גם קלואי סביני והאחיות דקוטה ואל פנינג. גם במגזין "אינטרביו" החליטו להפנות אליה את הספוט והקדישו לה לפני כחודשיים כתבה שלוותה בהפקת אופנה הורסת, בה סינק מזגזגת בין חליפות מחויטות צבעוניות לאוברול וז'קט ג'ינס, כסוג של הומאז' לטומבוי שהיא בסדרה.

יש לה כבר קמפיין לבית אופנה נחשב ברזומה (צילום: אינסטגרם, _sadiesink)

יש לה כבר קמפיין לבית אופנה נחשב ברזומה (צילום: אינסטגרם, _sadiesink)

המראה של סינק, אגב, היה צריך לעבור אדפטציה מסוימת כדי לגלם את מקס הקליפורנית. "שמש היא האויב מספר אחת שלי", סיפרה הג'ינג'ית בראיון. "היו צריכים למרוח את הפנים והידיים שלי במשזפים כדי לתת לי מראה של מישהי ששוהה בשמש והריח שלהם כל כך חזק שנראה לי שאני תמיד אחשוב עליו כשאזכר בתקופה שלי בסדרה".

צבע השיער שלה הוא גם מקור להשוואות לכוכבות מבוססות יותר כמו ג'סיקה צ'סטיין או איימי אדאמס, מה שקצת מצחיק את סינק: "את יכולה להיראות שונה לגמרי ממישהי אחרת, אבל ברגע שלשתיכן יש שיער ג'ינג'י, כולם חושבים שאתן נראות אותו הדבר".

אל טקס פרסי הסאג שנערך השבוע הגיעה סינק במראה שונה מאוד מזה של חברתה לקאסט, והלכה על אלגנטיות ברמה הכי גבוהה שיש – שאנל. סיידי לבשה שמלה נסיכותית ועדינה מלווה בתיק קלאץ' דמוי קריסטל ותכשיטי כסף מנצנצים. למרות שמדובר במותג שלא בדיוק מריח כמו רוח נעורים, היא הצליחה להישאר רעננה, אלגנטית ונינוחה, ולרגע לא נראתה כמו ילדה בבגדי מבוגרת.

כדאי גם לשים לב למי שאחראית ללוק היפהפה והבלתי צפוי של סינק, מולי דיקסון, שעד לא מזמן הייתה עוזרת סטיילינג ובחודשים האחרונים מתחילה לצבור מוניטין כסטייליסטית בפני עצמה, עם לקוחות צעירות ושוות כמו כוכבת "13 סיבות" קת'רין לנגפורד.

 

A post shared by Sadie Sink Updates (@sadieupdated) on

דיקסון עושה עם סינק עבודה מעולה ועקבית. לטקס גלובוס הזהב האחרון היא הלבישה אותה בשמלה נסיכותית שחורה של מיו מיו עם סרט קטיפה מושלם לשיער, ששמר על המראה צעיר וחינני, ולארוחה של מגזין W היא בחרה עבורה בשמלה ורודה וקצרה של דיור וגם שם הקפידה להוסיף טוויסט שמתאים לגילה של הכוכבת הצעירה, בצורת מגפיים שחורים גסים.

האהבה שלנו למילי בובי בראון היא ככל הנראה נצחית, אבל הלב שלנו רחב מספיק בשביל לצרף לשם גם את סינק, שמסתמנת כמו אחת הכוכבות הכי שיקיות, מתוקות וכיפיות שיש להוליווד הצעירה להציע. ממשיכות לעקוב מקרוב.

 

A post shared by Sadie Sink (@sadiesinkfeed) on

 

A post shared by Finn Wolfhard (@finn_st_millie) on

 

A post shared by Sadie Sink (@sadiesink_) on

 

A post shared by Sadie Sink (@sadiesink_) on

 

A post shared by Sadie Sink (@sadiesink_) on

 

A post shared by sydney rachel (@sadiesinkupdate) on

 

A post shared by Sadie Sink (@sadiesink_) on

 

A post shared by Sadie Sink (@sadiesink_) on

 

A post shared by tina (@sadiehugs) on

טבעית ומקסימה (צילום: אינסטגרם, _sadiesink)

טבעית ומקסימה (צילום: אינסטגרם, _sadiesink)

עם מילי בובי בראון (צילום: אינסטגרם, _sadiesink)

עם מילי בובי בראון (צילום: אינסטגרם, _sadiesink)

השאירו תגובה

 

  • אני מתה עליה אבל מילי לא סופרת אותה

    מאת: שיר בוקרה |‏ 29 בספטמבר 2020 | 15:38
  • בפעם החמש-מאות אלף, למה נערה בת חמש-עשרה מדגמנת אופנה שאמורה לפנות לנשים? מטופש ומרגיז.
    (בלי שום קשר, היא יפהפיה ומקסימה, ומאוד אהבתי אותה בStranger things).

    מאת: מישהי |‏ 24 בינואר 2018 | 07:26