הרשת האהובה מקצצת מחירים, והקולקציה מרגשת בהתאם

בתקופה מרעננת זו של השנה, קולקציות קיץ חדשות מושקות מדי יום, וכל מותג, רשת או בוטיק מנסחים את הבשורה שלהם לעונה החמה: ההדפסים, שילובי הצבעים, פריטי המפתח והשמות הנכונים, בדרגות משתנות של טווח מחירים. אז איפה כדאי להתחיל את שופינג הקיץ שלכם? יצאנו לבדוק

מאת  | ‏ 26 אפריל 2018

חדשות טובות מאד מכיוון טופשופ (צילום: יחסי ציבור)

חדשות טובות מאד מכיוון טופשופ (צילום: יחסי ציבור)

טופשופ

נתחיל מהחדשות הטובות (והן ממש טובות) – אם עד עכשיו התרגלנו לראות בטופשופ מחירים גבוהים ביחס למרבית רשתות האופנה המהירות, העונה מחירי הרשת הבריטית בארץ קוצצו משמעותית, מה שהופך את חווית הקנייה בה לכיפית במיוחד והרבה פחות מייסרת את המצפון – בדיוק בזמן להצטייד לימים החמים שעומדים לבוא.

אביב-קיץ 2018 של טופשופ מתמקד בשלוש השראות מרכזיות. הראשונה מגיעה מהמערב הפרוע ומוטיבים כל-אמריקאיים: ניטים, דנים, חגורות עם אבזמים גסים ומכפלות פרומות לצד אלמנטים עדינים כמו הדפסים פרחוניים, בדי שיפון, מלמלה וצבעי פסטל – או במילים אחרות, שילובים בלתי אפשריים לכאורה, שיוצרים הכלאה מעניינת בין האדג'י לרך.

השראות מהמערב הפרוע ומוטיבים כל אמריקאיים (צילום: יחסי ציבור)

השראות מהמערב הפרוע ומוטיבים כל אמריקאיים (צילום: יחסי ציבור)

 בקבוצה השנייה שולטות, איך לא, שנות התשעים, שמקבלות בשנים האחרונות יותר קרדיט מאי פעם. אצל המותג הבריטי הן מגיעות עם טוויסט ספורטיבי למדי שכולל חליפות ריצה, מכנסי דגמ"ח, סרבלי עבודה, צבעים עזים ולא מעט פסים. גזרות האוברסייז והשכבות שולטות כאן, ומקבלות חיזוק בצורת תיקי גב ופאוצ'ים כמיטב המסורת. 

את הקולקציה כולה חותם הסיפור השלישי – פאנק'ד, שסובב סביב הדפסים גיאומטריים ובראשם משבצות הטארטן והנקודות. האלגנטי והרחוב מתחברים בו באופן מושלם ונכון כל כך לרגע, בפלטת צבעים מונוכרומטית עם הבזקי צבע.

 מעבר לחידושים בקולקציה המרכזית, מחלקת הפטיט לנשים קטנות ואייבי פארק, מותג הספורט של ביונסה, הבשורות המרכזיות מגיעות מאגף הג'ינסים של טופשופ, שמנפיק גזרות חדשות לצד אלה שכולנו כבר מכירים. המוצלחות שביניהן הן הסידני – סקיני אורז ממש כמו הג'יימי האהוב, בעל קו מותן נמוך יותר (אבל לא נמוך מדי), הקרופ ווייד – מכנסי ג'ינס רחבים באורך אמצע שיקלעו בול לטעם של בלוגריות האופנה (ומגיעים גם באורך מלא) והבויפרנד – בעלי גזרה ישרה מבד קשיח.

טווח מחירים: 29-499 שקלים
ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר

האלגנטי והרחוב מתחברים באופן מושלם (צילום: יחסי ציבור)

האלגנטי והרחוב מתחברים באופן מושלם (צילום: יחסי ציבור)

הדפסים גיאומטריים ובראשם משבצות הטארטן (צילום: יחסי ציבור)

הדפסים גיאומטריים ובראשם משבצות הטארטן (צילום: יחסי ציבור)

אבל החלק הכי טוב בקולקציה? דורית רבליס (צילום: יחסי ציבור)

אבל החלק הכי טוב בקולקציה? דורית רבליס (צילום: יחסי ציבור)

מצטיינים כרגיל במחלקת הג'ינסים (צילום: יחסי ציבור)

מצטיינים כרגיל במחלקת הג'ינסים (צילום: יחסי ציבור)

מייקל קורס

מייקל קורס הצליח לפצח את הנוסחה לליבן וארונן של נשים, וגם באביב-קיץ 2018 הוא ממשיך עם הקו הקלאסי, האלגנטי והלא יומרני שלו, עם כמה אדפטציות טרנדיות. במרכז הקולקציה עומדים שני קווים – הגרפי והנשי, שמשתלבים יחד לאנסמבל נקי ומלא וריאציות לדגמים המוכרים של המותג.

ה"גרפיק לוקס" של קורס נשלט על ידי הכחול והלבן (יום העצמאות, מישהו?) בהדפסי פסים ונקודות. בולטים בו במיוחד שמלת מעטפת אוורירית ומנוקדת עם אלמנט מטאלי בחגורה, סריג נייבי בעל שרוולים רחבים ונינוחים מבד נעים במיוחד ומכנסי אריג בעלי רגל רחבה וקפלים בפרונט. לעומת המינימליזם של הפריטים האלה עומד קו ה"פם מוד", ששם דגש על הדפסים ודיטיילים תלת ממדיים של פרחים, וולנים וקשירות פפיון, מה שמוסיף נפח וטאץ' רומנטי למראה כולו.

הגרפי והנשי משתלבים יחד לאנסמבל נקי (צילום: יחסי ציבור)

הגרפי והנשי משתלבים יחד לאנסמבל נקי (צילום: יחסי ציבור)

באגף התיקים אפשר לזהות את הבסט-סלרים של קורס, עם שינויים שתואמים את רוח הבגדים והעונה. הם מקבלים פאנלים בטקסטורה קלועה, רקמות פרחים כסופות, חרוזים, עיטורים מטאליים ורצועות ניתנות להחלפה, מה שמאפשר התאמה אישית של התיקים (בנוסף להטבעת ראשי התיבות אותה מציעים בסניף הדגל החל מהעונה שעברה).

אהבנו במיוחד את גרסת תיק המרסר העשויה מקש, שעל דפנותיה מגן הארדוור מתכתי (אקססורי אינסטגרמי קלאסי לקיץ), את תיק בלייקלי החדש, שעוצב בהשראת בלייק לייבלי, עשוי עור רך ובעל רוכסנים מודולריים בצדיו, ואת יציאת העונה – תיק החתלה אותו ניתן לחבר לעגלת התינוק, הכולל גם משטח החתלה במיתוג של מייקל קורס.

טווח מחירים: 210-2,490 שקלים
ניתן להשיג בקניון רמת אביב ובאתר Factory54

פלטת צבעים פטריוטית (צילום: יחסי ציבור)

פלטת צבעים פטריוטית (צילום: יחסי ציבור)

שמנו עין על התיק (צילום: יחסי ציבור)

שמנו עין על התיק (צילום: יחסי ציבור)

מעצב שפיצח את הדרך לליבן וארונן של נשים (צילום: יחסי ציבור)

מעצב שפיצח את הדרך לליבן וארונן של נשים (צילום: יחסי ציבור)

קלאסי, אלגנטי ולא יומרני (צילום: יחסי ציבור)

קלאסי, אלגנטי ולא יומרני (צילום: יחסי ציבור)

שמלת השבת המושלמת (צילום: יחסי ציבור)

שמלת השבת המושלמת (צילום: יחסי ציבור)

Belle&Sue

סיסמת הקמפיין הנוכחי של Belle&Sue היא "Just Like That" – בדיוק ככה – ואנחנו בהחלט יכולות להזדהות איתה יותר מתמיד, פשוט כי בדיוק ככה אנחנו רוצות להיראות בקיץ הקרוב, או יותר נכון – בדיוק כמו הנערה הכה קולית הזו שהיא המוזה והרוח של בל&סו.

המיזם שהחל כחנות אינטרנטית והתרחב גם לכדי חנות פיזית נהדרת שהפכה לתחנת חובה בסיבוב השגרתי של כל פאשניסטה תל-אביבית, מספק באופן עקבי תמהיל מושלם של מותגים מנצחים ונגישים מהמחוזות הסקנדינביים הנערצים, וכך גם בעונה הנוכחית: הקיץ על פי בל&סו הוא מופת של סטייל נקי, בייסיק איכותי ונונשלנט עמוס שיק.

בדיוק ככה (צילום: גיא נחום לוי)

בדיוק ככה (צילום: גיא נחום לוי)

הבולטת מכולן היא כנראה מחלקת הגי'נסים האהובה בחסות צ'יפ מאנדיי, שממשיכה להציע את האלטרנטיבות המדויקות ביותר לסקיני החרוש. "מודרן בויפרנד" קוראים לזה שם, והכותרת הראשית הזאת מאגדת תחתיה להיטים פוטנציאליים כמו דגם ה-"In Law", החמות, אבולוציה סקסית עם שם לא סקסי לג'ינס ה"מאם" הלוהט.

אל הג'ינסים משתדכים פרטנרים טבעיים בצורת בגדי גוף – פריט שהקולקציה שמה עליו דגש מיוחד ובצדק, ומעל כל הקוליות הזאת מציעים בבל&סו להשליך קימונו קליל ומדויק. את המענה המעט מחויט יותר מספקים הפריטים המוצלחים של 5Preview, שהמוטיב המרכזי בהם הוא פרינט פרחוני, פראי וצבעוני של צמח המונסטרה. מבט כולל על ההיצע מבהיר – אין ספק שמלתחת הקיץ שלנו לא תהיה מספיק שלמה ונכונה בלי נציגות מכובדת של הקולקציה הזאת.

טווח מחירים: 159 – 799 שקלים
להשיג באתר ובחנות הדגל:  שינקין 41 תל-אביב, 03-7508050.

בגד גוף+ג'ינס חמות = הלוק הלוהט של הקיץ (צילום: גיא נחום לוי)

בגד גוף+ג'ינס חמות = הלוק הלוהט של הקיץ (צילום: גיא נחום לוי)

מופת של סטייל נקי, בייסיק איכותי ונונשלנט עמוס שיק (צילום: גיא נחום לוי)

מופת של סטייל נקי, בייסיק איכותי ונונשלנט עמוס שיק (צילום: גיא נחום לוי)

צ'יפ מאנדיי לא מאכזבים (צילום: גיא נחום לוי)

צ'יפ מאנדיי לא מאכזבים (צילום: גיא נחום לוי)

קית לוהט לפנינו (צילום: מירב בן לולו)

קיץ לוהט לפנינו (צילום: מירב בן לולו)

קימונו כפריט מפתח (צילום: מירב בן לולו)

קימונו כפריט מפתח (צילום: מירב בן לולו)

VERNER

כבר כמה שנים טובות שבוטיק ורנר התל-אביבי מאייש כמעט לבדו את משבצת הביניים ההכרחית שבין מותגי עילית יוקרתיים למותגי רחוב נגישים, ומצליח לרקוח מהם תמהיל משכר של סטייל משובח ונחשק. זה קורה בזכות עבודת אוצרות מדויקת שמביאה אל ארץ הקודש בבלעדיות את היהלום הסקנדינבי, Acne, לצד שמות נכונים כמו אלכסנדר וונג ומנסור גבריאל, וגילויים מרהיבים כמו Ganni ואולה ג'ונסון.

השניים האחרונים מספקים כמה מהפריטים הכי בלתי נשכחים של הקולקציה, בדגש על Ganni – מותג שוודי שהפיל את מבינות העניין העולמיות לרגליו עם קו עיצובי בוהמייני-רומנטי שהוא לחלוטין חלומה של כל אישה בעלת סטייל נשי מובהק. אולה ג'ונסון האמריקאית מספקת גם היא סטייל בוהמי-מודרני מלוטש ונחשק, עם כמה שמלות ואוברלים שמסרבים לצאת לנו מהראש.

המותג השוודי שהפיל את מבינות העניין העולמיות לרגליו (צילום: יחסי ציבור)

המותג השוודי שהפיל את מבינות העניין העולמיות לרגליו (צילום: יחסי ציבור)

גילוי חדש ומרגש הוא המותג הצרפתי Roseanna, שזו הופעת הבכורה שלו בבוטיק, והיא מוצלחת במיוחד בזכות שילוב אסטרטגי בין צלליות גבריות לגימורים נשיים ובין פריטים קלאסיים לטוויסטים טרנדיים.

וונג גם הוא עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב, ומציע כתמיד מענה אידיאלי לפאשינסטה המבוססת וחובבת הספורט-סטייל הקולי, ועל כולם זורח האור הנקי של אקנה, על הג'ינסים המושלמים, הפרינטים המדליקים והגזרות הרחוקות והנפלאות. אל אלה מצטרף העונה גם בונוס מזהיר בדמות קולקציית התיקים של המותג, שמצליחים להאפיל אפילו על הממתקים הנחשקים מבית מנסור גבריאל, ואם אין ברשותכן 4,000 שקלים ספייר, היינו ממליצות פשוט לעצום עיניים כשאתן עוברות לידם.

טווח מחירים: 289-5900 ₪

להשיג בבוטיק – יהודה הלוי 48, ת"א ובאתר

בוהמה מודרנית במיטבה. אולה ג'ונסון בבוטיק ורנר (צילום: יחסי ציבור)

בוהמה מודרנית במיטבה. אולה ג'ונסון בבוטיק ורנר (צילום: יחסי ציבור)

גילוי חדש ומרגש: המותג הצרפתי Roseanna (צילום: יחסי ציבור)

גילוי חדש ומרגש: המותג הצרפתי Roseanna (צילום: יחסי ציבור)

שילוב אסטרטגי בין צלליות גבריות לגימורים נשיים (צילום: יחסי ציבור)

שילוב אסטרטגי בין צלליות גבריות לגימורים נשיים (צילום: יחסי ציבור)

מלתחת החלומות בחסות GANNI (צילום: יחסי ציבור)

מלתחת החלומות בחסות GANNI (צילום: יחסי ציבור)

האוברול שלא יוצא לנו מהראש (צילום: יחסי ציבור)

האוברול שלא יוצא לנו מהראש (צילום: יחסי ציבור)

 

השאירו תגובה