מתנה בשישי: שעון של ורסוס ורסאצ'ה בשווי 699 שקלים

ספרו לנו מה הרסתן בבית של מישהו אחר ואולי תזכו בשעון של ורסוס ורסאצ'ה בשווי 699 שקלים

מאת  | ‏ 14 דצמבר 2017

מתנה בשישי (צילום: יח"צ)

מתנה בשישי (צילום: יח"צ)

בכל יום שישי נחלק מתנה שווה לגולשות מלאות הסטייל של FF, והשבוע:

שעון של ורסוס ורסאצ'ה בשווי 699 שקלים

כל שעליכן לעשות כדי להשתתף בתחרות הוא לספר לנו בתגובות מטה -

מה הרסתן בבית של מישהו אחר?

*בכתיבת התגובה, נא להוסיף כתובת מייל

שווי המתנה: 699 שקלים
ניתן להשיג ברשתות פלאנט, ג'נטלמן וצבאן

**הזוכה תיבחר מבין המגיבות לפוסט עד יום א', 17/12/17 בשעה 12:00

***בכתיבת תגובה הנני מאשרת שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו

הזוכה משבוע שעבר בנעליים של Blundstone מתנת WeShoes היא לילך, שסיפרה לנו על הפעם שבה השעון המעורר שלה לא עבד והרס את כל היום: "בצבא הייתי מפקדת מסלול. בטירונות היה שבוע מלחמה בשטח וביום האחרון של השבוע הזה עשינו לילה לבן של תרגילים שהסתיים בשעה 5 לפנות בוקר בבסיס. הייתה לי בקשת יציאה באותו יום לצילומי חתונה של אחותי ככה שישר מהשבוע מלחמה אחרי לילה לבן הייתי אמורה לצאת הביתה. חזרתי וישר נכנסתי להתקלח כמובן מאוד עייפה, ראיתי שיש לי שעתיים לאוטובוס, איך שאני עם המגבת כיוונתי שעון לעוד שעה מה שהסתיים בשינה עמוקה עד הצהריים עם מגבת על מיטה צבאית. פיספסתי את האוטובוס, פיספסתי את הצילומים ובנוסף המ"פ שלי כעס עלי שלא יצאתי הביתה ובמקום לחזור ללוז נרדמתי וחטפתי על זה שבת".

השאירו תגובה

 

  • אח של חברה שלי היה חולה כדורגל, הוא יצא לטיול מיוחד כזה לחולי כדורגל כמוהו, שהם עוברים בין איזה 6 מדינות ופוגשים שם את גדולי הכדורגלנים מההווה והעבר, לא מכירה שמות אבל אני זוכרת שהוא היה בעננים לפני ואחרי הטיול הזה, ולא מדברים על ילד קטן אלא על בחור בן 30, בכל מקרה, כשישבתי אצל חברה שלי בבית, אחיה השאיר אצלה את הכדורגל שקיבל מהטיול הזה, זה היה פסגת הטיול, כדורגל עם חתימות של כל אלה שפגש, שתבינו שהכדור הזה זה הדבר היחידי שהיה חשב לו ולכן השאיר אצלה כשעבר דירה, וידע שאצלה זה הכי בטוח כי אין ילדים או מזיקים, עד שהגעתי עם הכלב שלי, שבדרך כלל חמוד, אבל כשקלט את הכדור, הוא שיחק בו בנשיכות קטלניות, חברה שלי ואני לא התייחסנו לקולות השמחה שלו עד ששמענו בום, הכדור התפוצץ, חברה שלי בכתה בזמן שאני לא מבינה מה הלחץ ואומרת לה סהכ כדור מה הלחץ, לא ידעתי זה כדור הקודש קודשים,זה הדבר הכי נורא שהרסתי ועוד לאדם קרוב אליי, בעאסה.

    מאת: דונה |‏ 17 בדצמבר 2017 | 12:51
  • כמעט חטפתי מסבתא שלי בת התשעים לפני כחודש את הזפטא של חיי. לא יודעת למה החלטתי שהמטען לטלפון הנוקיה שלה בן השני עשורים חייב להתאים לאייפון שלי שעמד על שני אחוזי סוללה …. אחרי הרבה מלחמות וניסיונות ״זיווג״ כושלים ביניהם שברתי לה את תקע המטען והשארתי אותה בלי מטען לטלפון הגם ככה מקרטע שלה שהחמור ביותר הוא שכבר לא ניתן להשיג כזה היום רק בהזמנה מיוחדת ובמחיר לא הגיוני. בלית ברירה, נאלצתי לקנות לה מכשיר חדש בבהול… בכל זאת היא גרה לבד בבית … עם שלושה חתולים אבל לבד כמו שהיא דואגת להזכיר לי שעובר שבוע מהפגישה האחרונה שלנו.

    מאת: סיגל |‏ 17 בדצמבר 2017 | 11:55
  • *תיקון לסיפור* כשהייתי בת 18 לפני גיוס חברה שלי התחילה לצאת עם מישהו ושניהם רצו להכיר לי את חבר שלו . הם הזמינו אותנו למסיבה בבית של חבר שלהם . הייתה אחלה מסיבה , אנשים נחמדים , אוכל טוב , בירות ואווירה טובה . הלכתי לרגע להתפנות בשירותים ,זרקתי את הניירות בתוך השירותים ולפתע נוצרה סתימה . לא ידעתי מה לעשות כי מצד אחד נגעלתי לגעת בזה, ומצד שני הרגשתי לא נעים להשאיר ככה את השירותים . חזרתי למסיבה כאילו כלום לא קרה ואז ראיתי את אח של מארגן המסיבה הולך לשירותים , הוא ראה את הסתימה וביקש עזרה מאחד החברים שלו שמסתבר שהוא אינסטלטור ושניהם עבדו לתיקון הבעיה. בכל פעם שמישהו רצה לשירותים הם הפנו אותו לקומה השנייה . הרגשתי מאוד לא נעים כי כל זה קרה בגללי ואלו אנשים שאני לא מכירה ובמקום ליהנות במסיבה הם מתקנים את הסתימה בשירותים בגללי. התנהגתי כרגיל אבל בתוך תוכי הייתי לחוצה וחשבתי לעצמי מעניין אם הם יודעים שזאת אני שעשתה את הסתימה ,וכמובן שלא סיפרתי זאת לאף אחד .

    מאת: אודליה |‏ 17 בדצמבר 2017 | 11:53
  • שפעת מהסרטים היא קוראת לזה עד היום . שלושים ימים מלאים והמנהלת שלי שכבה בבית עם חום נושק ל-ארבעים . החלטתי ללכת לבקר. בעלה פתח לי את הדלת, היא על הספה רועדת מתחת לפוך. בעלה הכין לנו תה ואני עמדתי לידו במטבח, לשמור מרחק ממנה ומהחיידקיקיס, ודיברנו כולנו על הא ודא. בהיסח הדעת שיחקתי עם איזה ידית שהייתה מתחת לארון שמעל הכיור שלהם. ופתאום…כל התחתית של הארון והמדף שהיה מחובר אליו נפלו כולל כל הצלחות והכוסות שהיו בפנים שפשוט התרסקו לתוך הכיור, וכל זה מול שניהם, איך הם הלבינו משוק אני לא אשכח מעולם…! מסתבר שהידית איכשהו החזיקה את הארון ומשיכה קלה היה כל מה שצריך כדי להוביל לקטסטרופה הזאת. לטובת הבוסית שלי יש לציין שהם לקחו את זה בקטע ממש טוב, אמרו שמזמן הם היו צריכים להחליף את הארון הזה והיו די משועשעים מזה שכל כך נבהלתי. גם כשאזרתי אומץ להגיע שוב אליה ביום גיבוש מחלקתי כעבור כמה חודשים לא יכולתי להסתכל על הארון החדש שלה בלי להסמיק…

    מאת: Liron |‏ 17 בדצמבר 2017 | 11:33
  • כשהייתי בת 18 לפני גיוס חברה שלי התחילה לצאת עם מישהו ושניהם רצו לסדר לי את חבר שלו . הם הזמינו אותנו למסיבה בבית של חבר שלהם . היה מאוד כיף , היה אוכל טוב , בירות ואווירה טובה . הלכתי לשירותים להתפנות וזרקתי את הניירות לשירותים ולפתע ראיתי שנוצרה סתימה .מצד אחד נגעלתי כי איך אני אמורה להוציא את זה , ומצד שני נלחצתי והרגשתי לא נעים להשאיר ככה. חזרתי למסיבה וכעבור כמה דקות ראיתי שאח של בעל המסיבה ראה את הסתימה ועלה לקומה השנייה להתפנות , ואז כל פעם שמישהו רצה לשירותים הוא הפנה את כולם לשירותים למעלה . הרגשתי מאוד לא נעים במהלך המסיבה כי כל זה קרה בגללי וכל הזמן חשבתי לעצמי מעניין אם יודעים שזאת אני שעשתה את הסתימה. כמובן שלא סיפרתי זאת לאף אחד .

    מאת: אודליה |‏ 17 בדצמבר 2017 | 11:26
  • הלכתי לנקות את הבית של אמא שלי לפני שבת, ומסביב למיטה שלה היו המון ניירות טישיו בגלל צינון. אספתי את כולם בערימה לשקית, שזרקתי לפח בחוץ כשסיימתי לנקות הכל. התברר שבאחד מניירות הטישיו האלו היו מגולגלות השיניים התותבות של אמא שלי. לא נעים. היא נאלצה להסתובב בלי שיניים שלושה שבועות עד שב.ה היא קיבלה את השיניים החדשות שלה.

    מאת: עליזה |‏ 17 בדצמבר 2017 | 10:45
  • כשהייתי בת 10 הקמנו להקה בכיתה הכוללת 3 בנים ו3 בנות . הבנות היו שרות והבנים מנגנים בגיטרה ומצטרפים לשירה. בערב יום שישי אחד הגענו לבית של אחד מחברי הלהקה ועשינו חזרות אצלו בגינה ליד הבריכה . היו שם מנורות צבעוניות שאחת מהן סינוורה אותי והפריעה לי לראות אז בתמימות הזזתי הצידה את המנורה ולפתע היא התנפצה . נבהלתי ממש , כולם צעקו עליי "מה עשית " , אותו ילד התעצבן עליי ואמר שהמנורה יקרה וההורים שלו יהרגו אותו וכו'. הרגשתי ממש לא נעים רק רציתי ללכת הביתה. זה לגמרי הרס לכולנו את הערב שהיה אמור להיות בילוי חברי כייפי . אחרי יומיים אמא של אותו ילד התקשרה אליי הביתה וצרחה עליי על המנורה ששברתי והאשימה אותי בכך ששאר החברים לא רצו לתת לילד שלה לנגן וזאת בכלל לא היתה אשמתי , פחדתי לספר להורים שלי כי ידעתי שהמנורה יקרה ואין לנו כסף לשלם . ביום למחרת כשהגעתי לכיתה חבריי הלהקה הגנו עליי , דיברנו כולנו והשלמנו ונהיינו חברים טובים .

    מאת: שני |‏ 17 בדצמבר 2017 | 10:43
  • זה קרה לפני שנה בערך,
    אני מורה פרטית למתמטיקה ופיזיקה והגעתי לבית של אחת התלמידות שלי לשיעור פרטי. בסוף השיעור התלמידה שלי מבקשת להראות לי בהתרגשות רבה את "המתנה החדשה" שקיבלה מסבתא שלה: טאבלט חדש של אפל לאחר שהיא לא מפסיקה לתאר איך היא אוהבת אותו וכמה הוא מעולה. כשהיא מעבירה לי אותו לידיים הוא פשוט מחליק ונופל!!!!!
    פשוט החוורתי מהבושה ומיד בדקתי את מצב הטאבלט, מסתבך שנשבר לה המסך.
    האמת שלמרות שהיא רצתה להרוג אותי באותו הרגע היא שמרה על רוגע יחסי ואמרה שיש לה אחריות על המוצר. התנצלתי אין ספור פעמים ואמרתי לה שכמובן אם יהיה צורך אשלם לה על התיקון או בכלל…. אחרי חודש בערך הגעתי אליה שוב לשיעור והיא צוחקת ואומרת לי תנחשי מי חזר בריא ושלם?! אבל הפעם זה -"אלא לראותם בלבד" :)

    מאת: עליזה |‏ 17 בדצמבר 2017 | 10:39
  • כשהייתי יותר צעירה ולא היה לי רישיון נהיגה, רציתי ליסוע עם בן הזוג שלי באותה תקופה לטיול בחרמון.. לאמא שלי היה רכב של חבר שלה.. והיא אמרה שאני והחבר נוכל לקחת את הרכב ללא רשותו של בן הזוג של אימי והחבר שלי ינהג לחרמון.. ורק שנחזור לפני הבן הזוג של אימי יחזור הביתה כך שלא יידע שלקחנו לו את הרכב…
    רק שהגענו לצומת התשבי ועצרו אותנו פתאום ממס הכנסה ואמרו לנו שהרכב מעוקל ! הוציאו אותנו מהרכב ולקחו אותו באמצע הדרך! ואז לקחנו טרמפים עד לחרמון ובחזרה עד הבית..
    וכשחזרנו הביתה חבר של אמא שלי חיכה עצבני מאוד בבית והבין שלא יהיה לו רכב יותר..
    אופס.

    מאת: שיר בר |‏ 17 בדצמבר 2017 | 10:20
  • תמיד כשאני נזכרת במפגש הזה אני מתכווצת באי נוחות ומנסה לשכוח..והנה הרגע שאולי יש מקום ששווה לספר בו את מה שקרה.זה היה ערב קריר במיוחד, יצאנו מהבית אני ובן זוגי- שאז יצאנו כקרוב לשנה ואחיו לפגוש סוף סוף את אביו שאותו לא ראיתי מעולם עד אותו הרגע (מכיוון שהוריו גרושים). חגגנו לאביו יום הולדת, ואכלנו בביתו המאוד מדוגם . בסוף הארוחה כשאביו שאל אותי איזו שתיה חמה ארצה לשתות ביקשתי-תה, אשר הגיע בצורת תיונים בתוך קופסאות משי אישיות, כוסות יפהפיות מעוצבות וקנקן חרסינה עתיק ויוקרתי עם מים רותחיםםם בעל מכסה זכוכית. כשרציתי למזוג לעצמי, כנראה שכחתי את העובדה החשובה שמחייבת להצמיד את המכסה לקנקן בעודי מוזגת. מה שקרה שהמכסה נפל והתנפץ למאות רסיסים קטנים, המים השורפים פשוט נשפכו לכל עבר ומרוב בהלה קפצתי והנפתי את היד בצורה כזאת שכוס היין שעליה סיפר לנו אביו בשולחן כמה שהיא עלתה לו מעט נשפכה, ועל מי? על אבא שלו כמובן ועל הבגדים החדשים שהוא לבש. אבל הפאדיחה האמיתית הייתה שכל זה קרה בזמן שהוא נתן לו את ״ברכת הדרך״ לזוגיות .ולצערי התודה שהחזרתי לו על הארוחה והברכה לא הייתה התודה האידיאלית…

    מאת: מורן |‏ 17 בדצמבר 2017 | 09:05
  • לצערי הרסתי את הבית של חברה טובה כשגיליתי שבעלה בוגד בה.
    סיפרתי לה את האמת .

    מאת: מאיה |‏ 17 בדצמבר 2017 | 08:35
  • אמנם לא בתוך בית, אבל לחלק מהאנשים זה חשוב יותר מהבית שלהם!
    בגיל 17 התארחתי אצל זוג חברים נשוי שהיו יותר גדולים ממני לשבת במושב. לפני כניסת השבת, הבעל של חברה שלי הציע שאני אעשה סיבוב באוטו שלו במושב – הייתי בעיצומם של לימודי הנהיגה דאז.
    למרות שחששתי תחילה כי אני 'ילדה טובה ירושלים' ולא רוצה 'לפרוע חוק' די נכנעתי לשכנועים – עשינו סיבוב במושב והכל היה מצוין עד לכדי 'אובר' ביטחון עצמי שצברתי באחת הפניות… אני זוכרת ברקע בהילוך איטי אותו אומר "רגגעעעע" ואני נכנסת באהבה ברכב החונה מימיננו.
    למזלי הרב לרכב החונה לא קרה דבר, ולרכב של החברים שלי נשבר הפנס הצדי.
    זה היה קצת פחות משווי השעון ;) אבל למשכורת של נערה לגמרי הרגיש חור בכיס.
    מאשרת את התקנון buchmandana@gmail.com

    מאת: דנה |‏ 17 בדצמבר 2017 | 06:44
  • כשהייתי בבית ספר היסודי היה טרנד צמות רציני, וכחלק מהטרנד כל הבנות קנו מכשיר מסלסל שעושה צמות בשיער (עד היום בטוח רבות זוכרות את הדבר המגושם והסגול הזה) זה היה מלהיב ובמפתיע גם דיי יעיל! אך נטה ל״הסתבכויות״… התארחתי בבית של חברה ועשיתי לעצמי צמה עם המכשיר, מהר מאוד הוא התפרק לי לשני חלקים, כשחלק אחד נותר ביד שלי, והחלק השני, איך לא, נשאר מפותל בשיער :) וכך נותרנו שתי בנות בלי צמות.

    מאת: פולינה |‏ 17 בדצמבר 2017 | 01:35
  • בשבת לפני כחודשיים הלכנו לבקר חברים ששהו אצל .הוריהם בירושלים. מכיוון שאנו בני בית שם, הרשיתי לעצמי לקום ולהכין לעצמי קפה.
    בחזרתי לשולחן שמתי לב שהדלת של אחד הארונות פתוחה- אז סגרתי אותה. א ב ל – זו הייתה הדלת של הארון בו עומדים הכלים לייבוש מעל לכיור. כל הכלים שהיו בארון נפלו לתוך הכיור, שגם הוא היה מלא כלים!! בקיצור- שוד ושבר תרתי משמע.. מזל שהכוסות שהיו על השיש נשארו עומדות..
    בבית של מישהו אחר כבר הייתי קוברת את עצמי אך כנראה שבאמת מזל שזה קרה ליד דווקא אצל החברים האלו. כל מה שהאמא המקסימה אמרה לאחר שכולם צחקו צחוק גדול היה " נו, סוף סוף יש לי סיבה אמיתית להחליף את הסרויס!!!".

    מאת: יעלה |‏ 17 בדצמבר 2017 | 01:23
  • במהלך מסיבת גיבוש ופעילות צוותית שנערכה בסלון ביתה של הבוסית החדשה שלי תוך כדי משימת משחק אתגרי שברתי בטעות את כד הפסל בעיצוב צורת הראש של הסבא האהוב של הבוסית החדשה שלי שהודפס בתלת ממד, שלתדהמתי ולהפתעתי הרבה כל תכולת האפר של הסבא אשר אוחסן בתוכו….התפזר וכיסה את כל רצפת הסלון ….מיותר לציין שמסיבת הגיבוש ובמיוחד הבוסית החדשה שלי…נהרסה תרתי משמע…

    מאת: עליזה |‏ 16 בדצמבר 2017 | 22:35
  • לפני כמה שנים אחותי עברה לתל אביב לדירת שותפים והיא ביקשה ממני ומחבר שלי שנבוא לתלות לה תמונות, וילון ומדפים. הבאנו מחיפה סולם, ארגז כלים וכל הציוד שצריך. במרכז החדר שלה הייתה תלויה מנורה מהממת שהשותף שלה השאיר לה לבינתיים (הוא עבר לחדר הגדול יותר ועוד לא הספיק להעביר אותה לחדר שלו). תוך כדי ההתקנה של הווילון, הרמתי את הסולם והזזתי אותו ופתאום שמענו בום מטורף. שלושתנו היינו מלאים בזכוכיות ונותרנו המומים, ואני אכולת רגשות אשם. המנורה עלתה לשותף בסביבות ה-2,000 שח, אבל הוא היה ממש בסדר ולא ביקש כלום. צריך לדעת על איזה שותף ליפול. אחותי והוא נהיו ביחד והתחתנו.
    סתם.. הוא גיי :)

    מאת: לימור סלע |‏ 16 בדצמבר 2017 | 21:33
  • לפני כחודש חמתי שמרה לי על הילדים
    שקצת משתעממים אצלה אז לקחו איתם ערכות יצירה וגזירה כשהגעתי לקחתי שקית אשפה וסחבתימאת כל הלכלוך על השולחן כולל השיניים התותבות שלה שהיו מונחות מתחת
    את הצעקות שלה שמעו בכל השכונה
    ולא הייתה אפשרות לחלץ אותם מהפח

    גם הלכו השיניים וחטפתי צעקות גם לא תהיה לי בייביסיטר יותר וגם שילמתי על שיניים חדשות 3500 שח

    מאת: לוי סיגל |‏ 16 בדצמבר 2017 | 19:14
  • הרסתי לחברה שולחן. אני מעשנת רגילה באופן קבוע. הרסתי לחברה שולחן חדש.הגחל נפל ושרף את השולחן.

    מאת: זהבה |‏ 16 בדצמבר 2017 | 18:56
  • לפני הבגרות המורה למתמטיקה אירחה אותנו בבית שלה למסיבה. הלכתי לשירותים ובטעות תלשתי את הידית של הברז. מהפאדיחה והפחד על ציון המגן החלטתי לטפל בזה לבד ובמשך רבע שעה ניסיתי שוב ושוב לחבר ברז עם משחת שיניים.

    מאת: עדי |‏ 16 בדצמבר 2017 | 17:47
  • פעם הייתי בבית של מעשהוא והיה לו שעון רוקיה והתקבתי לגעת בו והציפור נפל .אס שלחתי את הבחור להביא לי לשתות ונץהכנסתי את הציפור לקוקיה וברחתי דרך החלון

    מאת: בת אל זאדה |‏ 16 בדצמבר 2017 | 16:15
  • זה היה ביום שישי התארחנו אצל חברים לארוחת שיש המסורתית וכשסימנו לאכול התנדבתי לעזור בכלים. ומיד הם סירבו והתעקשו שאני אורחת ושאין צורך!! ואני עמדתי על שלי וניגשתי לכיור פתחתי את הברז שהיה מסובב לצד ניסיתי להחזיר אותו למרכז בזמן שהמים זורמים ובום!! הברז התפוצץ!!! וקפץ מהמקום המים השפריצו לכל עבר ואני לא ידעתי מה לעשות מרוב הלם פשוט העמדתי עם הסקוץ ביד מבוהלת… כולם באו לא הבינו מה קרה עד שבסוף אחד הגברים סגר את הברז ושופט את הכלים בכיור אחר ולא הפסקנו לצחוק על זה כל השבת..

    מאת: אסתר |‏ 16 בדצמבר 2017 | 15:32
  • התמחתי במשרד יחסי ציבור ובאחד הימים שעבדתי במשרד, קבלתי מחזור. דווקא באותו יום החלפתי תיק, שבו לא היו תחבושות. רצתי לשירותים במשרד, בתקווה למצוא שם תחבושת, טמפון, משהו שיעזור.
    אך, בשנייה שפתחתי את הדלת של הארון מתחת לכיור, הדלת יצאה מהמקום. לא ידעתי מה לעשות ופחדתי להגיד לאחראי את מה שקרה, מהחשש שיעיפו אותי. אז פשוט יצאתי מהשירותים בשקט ובחשש, בתקווה שאף אחד לא יגלה את מה שקרה.

    מאת: נופר |‏ 16 בדצמבר 2017 | 15:32
  • לפני שש שנים זה היה אצל חברה טובה
    אמרנו שנעשה עוגה לכבוד היומולדת של אחותה שחוגגת בת מצווה.
    קונדיטורית במקצועי אמרתי שקטן עלי.
    אמא של החברה בדיוק התחדשה במיקסר מהניילון וסמכה עלי כדי להישתמש בו,
    כשמתי את הבלון המקציף להקציף שמנת
    לא נברג טוב ועף לרצפה.אני בתמימות מנסה בהרבה כח לחבר אותו חזרה אך עם הרצון הטוב לא קלטתתי ששברתי את הבורג הפנימי. בקיצור המיקסר נשלח לתיקון רציני עם קבלה לא פחות.
    בהחלט סיפור לא נעים עם המבט הזועם של האמא שרצתה להרוג אותי אבל לא היה לה נעים כי אני חברה טובה של ביתה
    (למזלי)

    מאת: סיון גלייצר |‏ 16 בדצמבר 2017 | 15:07
  • בפעם הראשונה שפגשתי את המשפחה של החבר מהצבא, הוא הביא אותי לארוחה בבית של אימא שלו. הערב התחיל מצוין, היא עשתה לי סיור בבית שרק עכשיו שופץ, סיפרה לי מאיפה כל הרהיטים החדשים ואפילו החמיאה לי על הלבוש. בזמן הארוחה החבר שלי אמר כדרך אגב שאני עובדת בתור ברמנית, מה שהפך אותי לפותחת בקבוקי השתייה הרשמית של הערב. למרות שבעבודתי פתחתי לפחות 10 בקבוקי יין בערב בלי שום בעיה, אחד הבקבוקים סירב להיפתח לא משנה מה, ובשלב כלשהו כנראה שהפעלתי עליו יותר מידי לחץ והבקבוק נשבר. היין, שאגב היה אדום, נשפך עליי, על החבר שלי ועל הכיסאות הלבנים שישבנו עליהם. באותו ערב לא רק שהרסתי את השמלה שלבשתי ואת הכיסאות, הרסתי גם את מערכת היחסים שלי עם האימא של החבר..
    mayamgc@gmail.com

    מאת: מאיה |‏ 16 בדצמבר 2017 | 13:45
  • הדבר שהרסתי בבית של גיסתי זה ספת שזלונג.. הייתה מסיבה והיה כיף .. התיישבתי על החלק העליון של השזלונג וזה איבד שיווי משקל והתפרק לשני חלקים.. .. איך התבישתיי ..

    מאת: סוטלנה |‏ 16 בדצמבר 2017 | 12:01
  • בגיל עשרים וקצת התגוררתי תקופה אצל אמא של בן זוגי מי שהיום חמותי….אישה שהיתה ועודנה קנאית לביתה בצורה מוגזמת. יום אחד רציתי להסיר לק ברגליים והעדפתי לעשות זאת במרפסת מתוך כוונה ורצון טוב לא להסריח את ביתה בריח אציטון …מפה לשם טיפות מהאציטון טפטפו על לא פחות ולא יותר הפרקט במרפסת והשאירו סימנים כעורים שנותרו שם עד היום ושבשעתו גרמו ל"יום זעם"…

    מאת: חני |‏ 16 בדצמבר 2017 | 11:58
  • קראתי את התקנון ומסכימה.
    בעת טיול בבטומי עם בן זוג שהיינו בתחילת הקשר.
    בעת שהתאפרתי במקלחת הפלתי בטעות את

    הבושם שלו בושם יקר של טוד פורד. לא ידעתי מה לעשות ואיך לספר אז הרמתי את כל הזכוכיות וזרקתי הכל לפח. חשבתי שהוא לא ישים לב. אבל כמובן הוא חיפש את הבושם שלו ושסיפרתי הוא רב וצרח עלי. הטיול נגמר במריבה ובפרידה….אז הכי אשמח בעול לשעון

    מאת: Zionit daniels |‏ 16 בדצמבר 2017 | 11:44
  • בתיכון הלכתי לחברה טובה שלי שהייתי אצלה כבר בת בית. היינו אני וכל המשפחה שלה בסלון, מעל השולחן הייתה מנורה תלויה ארוכה ומרשימה. אני לא זוכרת על מה דיברנו אבל כנראה מישהו סיפר משהו שהלהיב אותי וקיפצתי מההתלהבות. נתקעתי במנורה הארוכה ופשוט צד שלם שלה נפל, היא נשברה והשתלשלה מהתקרה עד השולחן . אני לא כל כך זוכרת את המשך השתלשלות העניינים רק שמאז אני משתדלת לא לקפוץ מההתלהבות אלא אם כן אני נמצאת באזור פתוח בלי חפצים.
    inbalwi@gmail.com

    מאת: ענבל |‏ 16 בדצמבר 2017 | 09:33
  • כסטודנטית לא יוצא לי לבשל הרבה, בשל העומס בלימודים. בתקופת המבחנים האחרונה נסעתי לחברה כדי ״להתרענן״ ולהחליף אווירה. אמא שלה קנתה מיקסר/שייקר חדש של מותג מוכר וחשבתי שיותר מראוי להכין שייק בהתחשב בחום ששרר בחוץ. הרכבנו את המכשיר, קראנו את הוראות והוספנו את שלל המרכיבים.. היה רעש של שבירה מהמכסה (שאמור להיסגר בסיבוב) וככל הנראה הרכבתי אותו הפוך כך שהחריף הסוגר נשבר. זה היה רגע מאוד לא נעים, שנדרשו כמה דקות כדי להפנים. התגובה של האמא הייתה נחמדה משציפיתי, היא שאלה על אחריות וכו׳ אבל עד היום ממשתמשת במיקסר חרף החלק השבור. תודה לכם:)

    מאת: הילה |‏ 16 בדצמבר 2017 | 06:34
  • אני בחיים לא אשכח את זה עד היום זה רודף אותי ,בכיתה ב׳ אני זוכרת שהייתה ילדה בכיתה שפשוט הערצתי היא היתה כמו מלכת הכיתה כולם אהבו אותה ורצו להיות בחברתה וממש רציתי להיות חברה שלה
    כי באותה תקופה לא היו לי ממש חברים נגדיר זאת כך,
    אני זוכרת שאיכשהו יצא מצב שאמא שלה ואמא שלי דיברו והלכנו לקורס קרמיקה (אני, היא, ואמא שלה)
    רמת האושר שלי הייתה בעננים באותו הרגע בו נודע לי על זה וככ חיכיתי לקורס!!
    ובאמת שהיה לנו כיף ביחד וצחקנו ועשינו שטויות אחר כך כשסיימנו את הקורס לקחנו את העבודות אלייה הבייתה להתייבש אני זוכרת שאמא שלה פיסלה צפרדע ואני והיא פילסנו דובי ,
    הגענו לבית שלה והנחנו את העבודות להתייבש על המדף בסלון וכדי להעביר את הזמן שכנעתי אותה לשחק כדורגל,או לפחות ללמד אותה (כזאת אני שנונה ומיוחדת והולכת נגד הזרם,תמיד אהבתי ספורט אפילו שלא הייתי ככ טובה בו)
    לקחתי את הכדור וכדי להרשים אותה בעטתי אותו ככ חזק שהוא פגע במדף והעבודת קרמיקה שלה ושל אמא שלה נשברו אני זוכרת שהיא בכתה בטירוף וגם אני מהלחץ והיה היסטרייה חחחח ואז אמא שלי באה לקחת אותי וזהו פשוט הקשר התנתק בערך עד היום (כיתה יב) כשאני רואה אותה במסדרון בית הספר מתקיימת בנינו שתיקה מביכה ,מקווה אולי שיום אחד יצא לנו לדבר על זה או סתם מעניין אותי לדעת אם היא עדיין זוכרת את הסיפור.

    מאת: יהב טננבאום |‏ 16 בדצמבר 2017 | 02:41
  • הייתי במסיבת הפתעה ליום הולדת 18 של החברה הכי טובה שלי אצלה בבית, אני והחברות ארגנו את הכל קנינו דברים וחיכינו שהיא תגיע. בשנייה שהיא הגיעה הביתה קפצנו ורצנו אליה כולנו ובדרך נתקעתי בשולחן בסלון שלה. השולחן היה עשוי זכוכית שאבא שלה הביא למשפחה מתנה לפני שהוא טס למקסיקו. בסופו של דבר השולחן חזר מתיקון והכל היה בסדר (ועדין אנחנו החברות הכי טובות!)

    מאת: עדן גוב ארי |‏ 15 בדצמבר 2017 | 23:14
  • הוזמנתי לארוחת שישי אצל החמים של אחותי. יש לנו הפרש גילאים קטן, ומגיל צעיר אנחנו כל הזמן מקניטות אחת את השניה ורבות על כל מיני שטויות, וזה ממשיך למרות שכבר עברנו את השלושים.
    בסוף הארוחה הטעימה הביאו לשולחן קינוחים, ואכלתי כמה וכמה חתיכות. אחותי התחילה להציק לי שאפסיק כי אני צריכה דיאטה, אני בהפגנתיות לקחתי עוד חתיכה והיא קמה לחטוף לי אותה מהיד. זה הסתיים במרדף מביך שלה אחריי ברחבי הסלון שנגמר בכך שנכנסתי עם הראש שלי בקיר גבס ועשיתי חור.
    הקיר תוקן, לראשי שלום, אבל מאז בעלה ומשפחתו מסתכלים עלינו מוזר במיוחד כשזה בסביבת אוכל.

    מאת: לנה |‏ 15 בדצמבר 2017 | 22:51
  • אחרי חצי שנה שבה אני והאקס שלי יצאנו קבוע, עברנו סוף סוף לגור ביחד. אצלו בבית. ההתרגשות של התחלה חדשה, והאהבה שהיתה בינינו גרמה לי להתרגשות שיא. מרוב התרגשות לא הפסקתי להיות בשרותים בשבועיים הראשונים. יום אחד המים לא עברו, ואני המשכתי ללחוץ בתיקווה שהמים באסלה אכן יעברו. במקום זה, הכל נשפך החוצה והיתה הצפה שזרמה לתוך הסלון.

    מאת: רינת |‏ 15 בדצמבר 2017 | 22:18
  • בתור תיכוניסטית בת 18, כל ערב הכולל אלכוהול הייתה אצלי סיבה לחגיגה. חברה שלי שבדיוק עברה לבית חדש, עם רהיטים חדשים לגמרי חגגה חוקיות בביתה. לכבוד המאורע המשמח אירגנה בקבוק ויסקי ותכננו לשתות קצת בבית כל החברות ולצאת למסיבת צעירים שהייתה באיזור. בתור בחורה מתלהבת מאלכוהול השתכרתי טיפה יותר מדי, והעובדה שההורים שלה לא היו בבית בכלל הוסיף להכל. עשינו אצלה בלאגן ושכל החברות לא שמו לב הצלחתי להפיל את הכיסא של שולחן האוכל (החדש) ולשבור את המשענת. למזלי אף אחת לא שמה לב אז פשוט הנחתי באלגנטיות את המשענת חזרה וצרחתי על החברות שלי לצאת מהר שלא נאחר למסיבה בתקווה שלא אתפס על מה שעשיתי. עד היום החברה לא יודעת מה קרה לכיסא ומי שברה אותו.

    מאת: לינוי |‏ 15 בדצמבר 2017 | 22:09
  • שישי בערב, אחרי ארוחת ערב, קינוחים מוגשים בסלון, יש ספה חדשה ולבנה.
    סופלה שוקולד, פירות חתוכים, תה, קפה, בקיצור לא חסר.
    אני מחמיאה על הספה מתיישבת עם הג’ינס הכחול שלי בסוף הביקור אני קמה להגיד שלום ותודה על האירוח ואז…. אני רואה כתם גדול וכחול על הספה, בדיוק איפה שהתיישבתי.
    באותו רגע הייתי ממש מובכת נשארתי שם עוד שעה רק כדי לנסות לנקות את הכתם. מאז אותו יום כל פעם כשאני קונה גינס אני בודקת אם הוא לא משאיר צבע.

    מאת: יובל |‏ 15 בדצמבר 2017 | 21:20
  • התחלנו לצאת אני ואישתי היינו רעבים מצאנו בבית של אמא שלה סטייקים אבל המנגל חשמלי לא עבד הצלחתי לשכנע אותה שנלך ונקנה מנגל חד פעמים ונעשה על האש בבית הדלקנו מנגל חשמלי בשולחן בסלון שנינו היינו שיכורים ולא חשבנו שיקרה משהו אחרי שסיימנו גילינו ששרפנו את השולחן בסלון Amit.shimon@gmail.com

    מאת: עמית |‏ 15 בדצמבר 2017 | 20:25
  • במסיבת הרווקות של החברה הכי טובה שלי, התקבצנו יחד כל החברות בבית של אחת הבנות בניסיון להפתיע את בעלת השמחה ולעשות לה את מסיבת הרווקות שהיא חלמה עליה! הגיע היום, הכל היה מוכן, העוגה המלכותית בעלת 3 קומות שהזמנו במיוחד על השולחן, חטיפים, שתיה, בלונים, פרחים, מוזיקה… הגיע הרגע, היא נכנסה ולתומי לחצתי על לחצן הפליי להפעיל את המוזיקה וכנראה שמרוב ההתרגשות לא שמתי לב, העוגה נפלה על המחשב ומכאן הסוף ידוע…
    לא היה מחשב וגם לא הייתה עוגה. אבל הייתה חוויה בלתי נשכחת!!!
    nofarel6@gmail.com

    מאת: נופר אלבז |‏ 15 בדצמבר 2017 | 19:40
  • כשהייתי בת 7 בערך סבתא שלי עשתה עלי ביביסיטר והלכנו לביקור אצל חברה שלה שבדיוק קנתה ספות חדשות לסלון. כדי להעסיק אותי וכדי שאני לא אפריע להן, סבתא שלי נתנה לי לשחק בתיק שלה. כמובן שבתור ילדה בת 7 הדבר שהכי נהנתי ממנו באותה תקופה הוא איפור. אז כמובן שהגעתי לאודם של סבתא שלי וחוץ מלאפר את עצמי החלטתי לייפות את הספות החדשות של חברה של סבתא שלי כי הן לא היו מספיק יפות בעייני. אחרי חצי שעה הן מצאו את היצירות שלי על כל הספות החדשות. אז חוץ מזה שהרסתי ספות חדשות, את האודם של סבתא שלי הרסתי גם את החברות של סבתא שלי עם האישה ההיא. סהכ כיף להיות בת.

    מאת: נסטיה |‏ 15 בדצמבר 2017 | 19:34
  • יש לי את הסיפור הכי הזוי בעולם. שברתי מנורה בצימר ושילמתי עליה 600 שקל. המנורה נשברה בגלל ניסיון לנקות גקוזי שהתמלא בקצף בגלל טעות שלי. היה לי נורא וחוויה איומה שהרסה את החוויה לשנינו.

    מאת: סיון |‏ 15 בדצמבר 2017 | 18:46
  • האמת שזה סיפור די מצחיק. כשהייתי ביסודי בערך עשיתי בייביסיטר באחד הבתים במושב וחברה באה לבקר אותי שם. הילדים ישנו אז סתם הסתכלנו על דברים בחדר משחקים. היה שם כסא פלסטיק קטן כזה של ילדים והחברה ניסתה בצחוק להתיישב עליו והוא נשבר… נלחצנו ולא ידענו מה לעשות. בסוף פשוט הנחנו אותו בצד עם כל שאר הדברים. החדר היה מבולגן בטירוף בכל מקרה וקיווינו שלא ישימו לב. אני די בטוחה שעד היום לאף אחד אין מושג שאנחנו האשמות בזה…

    מאת: ליאורה |‏ 15 בדצמבר 2017 | 18:21
  • אני די שוברת כל מה שאני נוגעת בו, אבל המקרה הזה די רודף אותי מאז גיל 7. הייתי אצל חברה מהבצפר ושיחקנו עם התוכי שלה. באיזה שהוא שלב היא יצאה מהחדר ואני נשארתי עם התוכי לבד. הייתה לו כזו קערת מים עם ידית, מעין סלסלה, ואני החזקתי אותה באוויר תוך כדי שהתוכי שתה ממנה. ואז קרה נורא מכל – כנראה בגלל המשקל של התוכי, הידית נתלשה והקערה נפלה לרצפה, יחד עם התוכי. בהתחלה היה נראה שהוא בסדר. הוא קם ואפילו התהלך כמה צעדים. אבל כעבור דקה הוא התחיל ללכת כמו שיכור, מתנודד ימינה ושמאלה, עד שהוא נפל על הגב ולא זז. בדיוק ברגע הזה, חברה שלי נכנסה לחדר לגלות את התוכי שלה חסר חיים בזמן שאני מסתכלת עליו המומה. היא התחילה לבכות, ואז אני התחלתי לבכות ואם זה לא היה נורא מספיק, כשאמא שלה נכנסה כדי לברר מה קרה, היא התחילה לצעוק עליי ואני כל כך נבהלתי שברחתי מהבית שלה. מיותר לציין שלא חזרתי לבית של אותה חברה לעולם ושמאז אני לא מתקרבת לתוכים. Better safe than sorry :)

    מאת: טל אבוגוב |‏ 15 בדצמבר 2017 | 16:17
  • לצערי את הלב שלי . כל יום נוסף שהייתי אצלו בבית רק הרסתי יותר ויותר את הלב שלי

    מאת: יפעת |‏ 15 בדצמבר 2017 | 15:52
  • כשהייתי בחטיבה הייתה לי חברה טובה שגרה בוילה יפייפיה בפרברי העיר. הבית תמיד היה נקי, מסודר ומלא בחפצי נוי ששווים לא מעט כסף. יום אחד אני והיא ישבנו בסלון והיינו במצברוח מרומם, כנראה הורמונים של גיל ההתבגרות. התחלנו לעשות מלחמת כריות עם הכריות של הספה בסלון, כאשר אחת מהן עפה בטעות מהיד שלי לאגרטל חרסינה בשווי של יותר מאלף שקלים. האגרטל נשבר, אני והחברה הסתכלנו אחת על השנייה בהלם, ופרצנו בצחוק. ההורים של החברה לא עשו מזה סיפור, אבל יותר לא ישבנו בסלון.

    מאת: עדי |‏ 15 בדצמבר 2017 | 14:11
  • כשהייתי בת חמש היתה לי חברה טובה שגרה קומה מתחתי בבניין.
    יום אחד ההורים שלה קנו לה מערכת מדפים לחדר שכיסתה קיר שלם. בזמן ששיחקנו בחדר שלה, אמא שלה נכנסה וביקשה מאיתנו לא לגעת במדפים מאחר ורק עכשיו התקינו אותם והדבק טרם התייבש לחלוטין.
    כמובן שמיד כשיצאה מהחדר החלטתי לבדוק עד כמה המדפים באמת חזקים. אז טיפסתי עליהם עד שהגעתי לאחד המדפים העליונים ואז.. בום! המדף קרס תחתי, ביחד איתי ועם כל המדפים האחרים וכל המשחקים של החברה, והרבה מהטיח של הקיר…
    גורשתי משם בבושת פנים ורק אחרי חודש הסכימו שאבקר שוב…

    מאת: נטעלי |‏ 15 בדצמבר 2017 | 13:26
  • כשהייתי בת 16 נשארתי לישון אצל ידיד טוב עם עוד כמה חברים, באמצע הלילה התחלנו לזרוק אחד על השני כריות ושניסיתי לזרוק כרית על חברה שלי שברתי פסל יקר ממש, לא ידעתי מה לעשות אז פשוט התנהגנו כיאילו זה לא קרה, כמובן שהאמא גילתה אחר כך ולא אמרה כלום. אבל עם איך שהפסל הזה נראה אפשר להגיד שעשיתי להם טובה…

    מאת: שירה |‏ 15 בדצמבר 2017 | 13:22
  • לפני כמה שנים חברה טובה הזמינה את כל החבורה לחנוכת דירה חדשה שהיא שוכרת. הגעתי מוקדם אז הרשתי לעצמי לעשות סיור קטן לפני שמגיעים כל השאר. הדירה הייתה קטנה בצורה קיצונית, וכשנכנסתי לחדר השינה הפלתי בטעות עם התיק שעון זכוכית שהיה על השידה. לשמחתי השעון עוד היה בחלק אחד וחברה שלי הייתה ליד הטלוויזיה ולא שמעה כלום. אחר כך כשכולם כבר הגיעו, היא עשתה סיור לכולם. כשהגענו לחדר השינה היא רצתה להראות לכולם את שעון הזכוכית שקיבלה בירושה מסבתא שלה, וברגע שהניחה אותו בחזרה על השידה (טיפה חזק מידי) הוא פשוט התנפץ.. עד היום לא היה לי האומץ לספר לה שהפלתי אותו כמה רגעים קודם לכן, וכנראה שהיה לי חלק באסון..

    מאת: שירלי |‏ 15 בדצמבר 2017 | 13:15
  • אמא שלי מבוגרת, אחיות שלי ואני עושות סבב לניקיונות אצלה, כל שבוע מגיעה אחת אחרת ואנחנו סה"כ 8 אחיות, ביום שבו היה התור שלי לנקות, החלטתי שאני לוקחת על עצמי משימה גדולה, לנקות ולסדר חלק מארון המטבח שלה שהיה החלק שגרם לה לגאווה, ארון עם דלתות זכוכית שבו סידרה והציגה את המתנות שקיבלה לארוך שנים מאורחים, כלי חרסינה וקרמיקה, כלים מיוחדים, סטים של ספלים להגשה.
    היו לה סטים מיוחדים שלא רצתה להשתמש בהם מרוב שהיו יפים.
    באותו יום החלטתי שאני מורידשה הכל, מנגבת, מנקה מאבק ומחזירה. הכל הלך כשורה, בפריט האחרון היה סט של ספלים, קנקן תה מפורצלן אנגלי להגשת תה, הייתי צריכה לשים על המדף העליון, סידרתי על מגש, וברגע אחד שהרמתי מעל הראש איבדתי את שיווי המשקל והכל עף אחורה מעל הראש, רסיסים הגיעו עד לקצה השני של הסלון,
    אמא שלי שישבה בסלון הייתה בהלם, עיניים פקוחות לרווחה, לסת שמוטה למטה ובלי להוציא מילה אחת מהפה
    לקח לה כחצי דקה ואז יישרה מבט אלי, חייכה ואמרה שהכי חשוב שאני בסדר ולא נפלתי, רציתי לבכות, באה אלי וחיבקה אותי והכל נגמר הכי יפה שיש.
    שווה לשבור לאמא סט פורצלן כל שבוע חחחחחחח

    מאת: רימה |‏ 15 בדצמבר 2017 | 12:40
  • כשההיתי אצל חברה הביאו לי להחזיק תינוקת ממש לשנייה , ואני נשענתי על מזנון ונפל פמוט קריסטל חדש …( לפחות נשאר להם את הפמוט השני?!)
    זה היה ממש פדיחה הוא נשבר ועפו רסיסים על כל הרצפה , ואני עוד הייתי עם התינוקת ביד והם פחדו שלא נכנס לה רסיס…
    מסקנות מהאירוע : אל תרימו תינוקות בבית לא שלכם , ובטח שאל תישענו איתם על רהיטים!!:)

    מאת: נועה |‏ 15 בדצמבר 2017 | 12:06
  • לכלכתי במייקאפ את הספה הלבנה החדשה של חברה.

    מאת: אדר |‏ 15 בדצמבר 2017 | 12:05
  • לפני כמה חודשים חברה שלי עברה לגור לבד אחרי פרידה קשה. בלילה הראשון באתי לארח לה חברה כדי שלא תרגיש את הבדידות, וכמובן הבאתי איתי פיצה ויין…תוך כדי שהיא דיברה ודיברה, אני שתיתי ושתיתי, עד כדי חיסול הבקבוק לבדי. כמובן שההמשך הצפוי אכן התרחש, וכוס היין האדום נשפכה על הספה החדשה שלה (שהייתה בצבע קרם מכל הצבעים), והחברה שלי הסתכלה עליי במבט ששמור רק לאלו שהיא רוצה לחסל. לצערה (ולצערי) הכתם לא ירד והיא נאלצה להפוך את הכרית לצד השני כדי שלא יראו את הכתם. מאז, בכל פעם שאני באה אליה היא טורחת להפוך את הכרית חזרה, ולהראות לי את הנזק כדי שלא אשכח.

    מאת: מרי |‏ 15 בדצמבר 2017 | 11:55
  • הרסתי את מסיבת יום ההולדת של חברה

    מאת: שלומי |‏ 15 בדצמבר 2017 | 11:51
  • מה שהרסתי בבית של חברה הוא מנורת שנדליר, בגלל שרקדנו וקפצנו ובטעות היד שלי קרעה את החוט של השנדליר והמנורה פשוט נפלה והתנפצה

    מאת: אדר בן גל |‏ 15 בדצמבר 2017 | 11:44
  • כסטודנטית עבדתי למחיתי בנקיון בתים באחד הבתים נקיתי תנור בישול שהיה מטונף להפליא עם מים סבון ועם חומר מיוחד התנור קיבל מיד קצר והתקלקל לצערי הרב . אותו חודש לא קיבלתי שכר השכר היה קנית תנור חדש שהמשפחה קנתה ומבחינתי זה היה בסדר גמור כך גם נקיתי את מצפוני ומאז למדתי כיצד לנקות תנור …

    מאת: לאה הרש |‏ 15 בדצמבר 2017 | 11:11
  • התארחתי בבית של חברה שהמשפחה שלה בדיוק קנתה לסלון שטיח יוקרתי בשווי 12,000 שקל
    התפעלתי מהשטיח והחמאתי לבעלת הבית על הטעם המיוחד..
    בעודי מדברת איתה באתי לקחת משהו מהשולחן שמעל השטיח ובטעות נשפך על חלק גדול מהשטיח כוס עם מים סיגריות מגעילות ואפר שחור!!\
    רציתי למות והתנצלתי מליון פעמים. כמובן שרצתי לנקות את הבלאגן אבל האפר רק התפזר ונכנס יותר עמוק בשטיח…
    בסופו של דבר השטיח הוחלף לשטיח חדש.. אין לי מושג אם הם שילמו שוב את המחיר. אבל למזלי הם לא חייבו אותי :)

    מאת: תהילה |‏ 15 בדצמבר 2017 | 11:11
  • אני והכלב שלי פוקס הלכנו לבקר חסרה שעברה דירה ואפשר להגיד שהוא עשה קצת נזק….
    זה התחיל בזה שהוא לעס את הספה החדשה שלה מבלי שאשים לב והמשיך בכך שהוא פלש לחדר השינה ועשה חור בציפית של השמיכה :(
    בוא נגיד שלשם כבר לא חזרתי איתו :)

    מאת: דפי |‏ 15 בדצמבר 2017 | 11:01
  • בימים הראשונים שהתחלתי לצאת עם בעלי החלטתי שאני מכינה לנו לאכול בלי שום ידע מקדים במטבח כמובן… אז שרפתי שניצלים להנאתי במחבת אבל בנוסף להם החלטתי לעשות צ'יפס בצ'יפסר והדלקתי אותו וחיכיתי שיתחמם…מפה לשם מהלחץ של הפעם ראשונה במטבח שרפתי לא רק את השניצלים אלא גם את הצ'יפסר כי שכחתי ממנו לגמריי…בעלי הרבה זמן קרא לי נזק אחרי זה…אבל היום נזק לא נזק נשוי לי כמו גדול ויש לי גם צ'יפסר חדש חחח
    בכיתבת תגובה הנני מאשרת שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו

    מאת: אולה אפריאט |‏ 15 בדצמבר 2017 | 10:39
  • כשהייתי בת 15 הייתה לי חברה ממש טובה וכל הזמן נהגתי להתארח אצלה והיא אצלי . יום אחד בחופש הגדול היינו בבית שלה – אני , חברה שלי , אימא שלה ושכנה שלהם . אנחנו יושבות מדברות אוכלות ופתאום לא שמתי לב – באתי לשבת על הספה ופתאום אני שומעת קול של שבר . אני קמה ומסתכלת לעבר הספה ורואה ששברתי להם את השלט של הטלוויזיה . כולי נהיית אדומה כמו עגבנייה ,לא יודעת איפה לקבור את עצמי ואז אימא של חברה שלי רואה את זה ומיד מתחילה לכעוס על חברה שלי [היא חשבה בהתחלה שהיא שברה את זה ] ואז אני אומרת לה שזאת אני ואני ממש מצטערת . אימא שלה אומרת שלא נורא והם ישלחו לתיקון . מפה לשם מסתבר שלטלוויזיה הזאת צריך שלט ייחודי והם חיכו לשלט הזה חצי שנה עד שהוא יבואר מתיקון . עכשיו כל פעם שאני באה אליה [למרות שכבר עברו כמה שנים ] הם תמיד מזכירים לי את תקופת ההישרדות הארוכה שלהם ללא שלט והכל בזכותי…..

    מאת: עדי אילן |‏ 15 בדצמבר 2017 | 09:14
  • בדרך כלל אני בנאדם מאוד זהיר ואחראי, במיוחד שמדובר בציוד של אנשים אחרים. חברה הזמינה אותי לדירה שהיא שוכרת, לארוחת ערב ויין. היא ביטלה ואני בינתיים ערכתי את השולחן, הוצאתי בקבוק יין מהמקרר ושמתי על השולחן – שבמקרה הוא שולחן וזכוכית, והופ – הבקבוק נפל על השולחן … היה כמובן רעש והיא נבהלה לגמרי, ואני עוד יותר. אמרתי לה שכלום לא קרה והסתרתי את הסדק שנשאר על השולחן עם צלחת… מקווה שהיא לא בדקה את השולחן אחרי שהלכתי!

    מאת: טלי |‏ 15 בדצמבר 2017 | 08:28
  • הייתי בת 9 בערך והלכתי לחברה הביתה.
    בכניסה לבית שלה היה כד קטן בצורה מוזרה ותמיד ששאלתי מה יש בו העבירו נושא.
    ניצלתי את ההזמנות שחברה שלי בחדר וניסיתי להוריד את הכד בשביל לראות מה יש בתוכו, כמובן שהוא נפל ונשבר, ונשפך ממנו המון אבק, פחדתי מאוד וניקיתי מהר את הלכלוך, זרקתי הכל לפח ואמרתי לה שאני חייבת לחזור הביתה. אמא שלה כמובן כעסה עליה במשך זמן רב כי היא חשבה שהיא שברה אותו.
    בדיעבד ה״לכלוך״ היה האפר של סבתא שלה ורק אחרי כמה שנים הבנתי מה היה האבק.
    אחרי שהתבגרנו גיליתי לאמא שלה שזאת הייתה אני ומאז אנחנו צוחקות על זה :)

    מאת: שיר |‏ 14 בדצמבר 2017 | 23:25