זה אפשרי: כך תגזרו לבד פוני מושלם

השיעמום, הסטרס וכמובן המחסור בספרים מקצועיים דוחקים בנו לעשות לעצמנו שינוי בשיער. שניה לפניה שנשמיד את הלוק עם פוני חובבני, המקצוענים חושפים את כל מה שצריך לדעת כדי להימנע מטראומה שתלווה אותנו גם אחרי שהבידוד יסתיים

מאת  | ‏ 2 אפריל 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jeanette (@_jeanettemadsen_) on

בימים אלה המספרות סגורות, הספרים ומעצבי השיער יצאו לחל"ת, הזמן ממלא את הבית וגם המראות, מצלמת הסלפי והזום, והנה – מה זה, זוג מספריים? משם הדרך לתספורת עצמית קצרה במיוחד. התוצאות של רוב התספורות הללו לא מזהירות, כך אנחנו רואים שוב ושוב ברשת, ולכן ב"קוסמופוליטן" החליטו לבוא לקראתנו, להציל אותנו מעצמנו ולצייד אותנו בכמה טיפים שיהפכו את גזירת הפוני הבלתי נמנעת לסיפור הצלחה.

פוני הוא דבר שעושים, כמעט תמיד, בעקבות תהפוכות רגשיות, ובידוד הוא קטליזטור קלאסי. למרות שנראה כי הוא קל לביצוע, הוא דורש מיומנות והטעויות בו נראות למרחקים. לא משהו שעושים אחרי חצות עם כוס יין ביד. הנה כמה צעדים מסודרים בדרך לפוני מוצלח.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Babba C Rivera (@babba) on

לא גוזרים פוני עם מספרי נייר ישנים, וגם לא עם מספרי מטבח. לא אם רוצים חיתוך ישר ויפה. אם אין בבית מספריים טובים כדאי לוותר, או להזמין כאלה. כדאי להצטייד גם במסרק ובקליפסים שיכולים להחזיק קווצות שיער.

את השיער יש לגזור כשהוא יבש. "כשהשיער רטוב הוא גמיש, ואם גוזרים פוני ככה הוא כנראה יצא קצר ממה שהתכוונתן", מסבירה הספרית מרי קייט או'קונר ממספרת "טאב וספארקס" בסנטה מוניקה. "כדאי גם לסדר את השיער בתסרוקת הרגילה לפני שמתחילים, וככה אפשר לדמיין איך זה עומד להיראות".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jenny Cipoletti (Margo And Me) (@jennycipoletti) on

"כדי לייצר טקסטורה יפה ולרכך את קו הגזירה כדאי להציב את המספריים באופן אנכי ולגזור במה שנקרא 'פוינט-קאט'", אומרת אוקונר. הכוונה היא לגזירה כשהלהבים כלפי מעלה, וגוזרים את הקצוות אחד-אחד. כדאי להיעזר בטוטוריאלז הרבים ביוטיוב כדי להבין את הטכניקה.

בכלל, זה הזמן לשבת ולצפות בסרטונים – התאם לסוג השיער אותו מעוניינים לגזור, ובהתאם לסוג הפוני שרוצים ליצור. המומחים ממליצים על סרטון גיזום עצמי לפוני של היוטיוברית מלורי קורנליסון, על סרטון של ולוגרית בשם סטלה צ'יני לפוני ארוך, על הדרכה של היוטיוברית מיס צ'רמזי לפוני תלתלים, שהוא שונה לגמרי כמעט בכל שלביו, ועל סרטון הדרכה של ויוי קוניג לפוני גלי.

בכל זאת החלטתן להיזהר ולא להתחייב כרגע לפוני? יש גם דרך להשאר עם ולהיראות בלי, טריק נחמד שמייצר אשליית פוני שתצטלם נהדר, תעזור לתחושת החידוש וגם לסיפוק שמגיע מהיכולות שמתגלות בנו תוך כדי בידוד. כל מה שצריך זה שיער ארוך, גומיה ורצון טוב, ואפשר ליהנות מפוני-בלוף לכמה שעות. היוטיוברית לאנה סאמר מציגה יופי של סרטון בנושא. בהצלחה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Violette (@violette_fr) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anastasia Fedoseeva (@thestreetpie) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jeanne (@jeannedamas) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maria Bernad (@maria_bernad) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Susie Lau (@susiebubble) on

השאירו תגובה