אפשר כבר להכריז: מי המתלבש הכי טוב ב-2025?

העיר הכי מסקרנת במדינה אוכלסה סוף סוף, ואנחנו כאן כדי לעשות סדר במה שחשוב באמת. בכל שבוע נבחר את המתלבש המצטיין, והפעם – מי לקחה את פרק הפתיחה ומי נשכחו בין ערימות הבלייזרים?

מאת  | ‏ 12 פברואר 2019

שונים אבל שווים (צילום: אורטל דהן)

שונים אבל שווים (צילום: אורטל דהן)

אתמול זה קרה. אחרי חודשים של ספקולציות אוכלסה סוף סוף העיר הראשונה בישראל שכולה מצלמות, ותושביה החדשים עשו רילוקיישן הישר אל הסלון שלנו. אז מה לובשים לאירוע שבו אין לכם מושג לאן אתם נכנסים, אבל מאות אלפי עיניים עליכם? היו תושבים שעשו בחירות נכונות יותר, היו מי ששעממו להחריד והיו כאלה שפשוט החרידו.

עוד לפני שהאורות נדלקו על הרחובות ועל הפסיליטיז המצוחצחים, קורין סיפקה לנו הצהרה. את השמלה המתבקשת היא השאירה בבית ועלתה לבמה בטוקסידו שהושלם עם עקבים בשחור-לבן. לצד ארז בחליפה דומה, קורין הבהירה באופן חד משמעי שהיא ממש לא קישוט אלא גירל-בוס, שווה בין שווים.

מנואל מציגה: קוד הלבוש של העיר (צילום: אורטל דהן)

מנואל מציגה: קוד הלבוש של העיר (צילום: אורטל דהן)

ואם כבר, מסתמן שחליפות הן קוד הלבוש של העיר החדשה, אחרת אי אפשר להסביר את כמות הבלייזרים והמכנסיים המחויטים שראינו בפרק הפתיחה. סיגל בחרה במכופתרת שחורה סתמית, מנואל ושרי עשו קים קרדשיאן וויתרו על חולצה מתחת לז'קט:

סיגל מכופתרת (צילום: אורטל דהן)

סיגל מכופתרת (צילום: אורטל דהן)

וזה בלי לדבר בכלל על הגברים – סמי, דודו, ג'קי ודומיניק שנראו כולם כמו אחים של הכלה (אולי מדובר בכלנית המתוקה, שננטשה מתחת לחופה ונותרה מחוץ לעיר בשמלה לבנה, נוצתית ומוגזמת?).

סמי, דודו, והמון בלייזרים (צילום: אורטל דהן)

סמי, דודו, והמון בלייזרים (צילום: אורטל דהן)

את השיממון הזה ניפצה הודיה, שבתעודת הזהות הצטיירה כילדת אוטובוסים קשת יום אבל נכנסה אל האולפן כמו מינימום ריהאנה – צמות צבעוניות, מגפיים מאסיביים, רתמת עור ומעיל פרווה ענק (בתקווה שמדובר בדמוי כמובן). נכון, זה מוגזם ומתאמץ ואפילו קצת תלוש, אבל ללא ספק בלתי נשכח.

הודיה מוגזמת, אבל זכירה (צילום: אורטל דהן)

הודיה מוגזמת, אבל זכירה (צילום: אורטל דהן)

גם את לימור סימנו כמי שעשויה להתגלות כאושיית סטייל לא קטנה – יש למה לצפות מאישה שמצליחה להחזיק פריזורה של קרואלה דה-ויל בתוספת שכמייה, ועדיין להיראות מדויקת ושפויה.

לימור וכלנית, שחור ולבן (צילום: אורטל דהן)

לימור וכלנית, שחור ולבן (צילום: אורטל דהן)

אבל הזוכה הגדולה של הערב מבחינתנו היא ללא ספק נטע, שהצליחה לזהור עם לוק אלגנטי, עדין אבל מסקרן במידה (שמישהו יגיד לנו כבר אם יש או אין משהו מתחת לטופ השקפקף הזה בבקשה), מבית היוצר של המעצב דרור קונטנטו. ככה דופקים הופעה מושלמת בלי ללחוץ אפילו טיפה.

מרגע זה הכל יכול להתהפך – כל תושב ייפרד מהמלתחה אותה ארז לחודשים הקרובים, ויעביר את פריטיו האישיים אל חנות הבגדים שבעיר, שם המוכרת החביבה פינקי תציע אותם לכל המרבה במחיר. יהיה מעניין.

נטע מצטיינת ושרי ב...כן, חליפה (צילום: אורטל דהן)

נטע מצטיינת ושרי ב…כן, חליפה (צילום: אורטל דהן)

לאתר רנואר המלבישה הרשמית>>

השאירו תגובה