התמכרנו קשות למה שהמוצר הזה עושה לשפתיים והלחיים

כולן מחפשות עכשיו את הטינט המושלם, אז אנחנו שמחות לבשר שמצאנו. וגם: מוצרי הטיפוח לשגרת הקיץ האידיאלית, מייקאפ קליל ומעולה שגם מטפל בפגמים, סט צלליות היסטרי בהשראת "סטריינג'ר ת'ינגס" והבאלם שמטפח ומנפח את השפתיים: אלה מוצרי הביוטי הכי טובים שניסינו לאחרונה

מאת  | ‏ 5 יולי 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bobbi Brown Israel (@bobbibrownil)

Crashed Creamy Color לשפתיים וללחיים של בובי בראון, 130 שקלים
לפעמים באמת לא נעים לנו מהסומק באבקה שעוד יושב לנו על המדף ו, ובכן, מעלה אבק. מאז שהטינטים למיניהם כבשו את שוק הביוטי, זה עניין של נגעת נסעת: מהאפקט הטבעי והבריא שהם מעניקים ללחיים אי אפשר להיגמל. 

אחרי שניסינו את כל מה שהיה לנסות בתחום וכבר התקבענו על פייבוריט, עכשיו מגיע ה-Crashed Creamy החדש של בובי בראון ונדחף לקדמת המדף. איפה שלא תשימו את הטינט הקרמי הזה, הוא עושה קסמים: לשפתיים הוא נותן מראה מלא ומבריק וללחיים נשיקת חיוניות סקסית. הסוד הקטן שלנו? לתת נגיעה ממנו גם על העפעפיים. התוצאה היא מראה ה"נו-מייקאפ מייקאפ" הקיצי המושלם.

(צילום: יח"צ חו"ל)

(צילום: יח"צ חו"ל)

C Glow Toner של אדוונסד קליניק, 49.90 שקלים
שם מבטיח מאוד נחת לאחרונה בסופר-פארם: Advanced Clinicals, מותג דרמו-קוסמטיקה אמריקאי שמנגיש רכיבים פעילים במוצרים ומחירים ידידותיים מאוד למשתמשת (עד 55 שקלים לפריט). מיהרנו לנסות את ההיצע ונהננו ממנו מאוד – בעיקר מהטונר המועשר בויטמין C שמגיע בתרסיס, כך שאפקט הרעננות שלו בולט במיוחד והגימור הזוהר שהוא משאיר על העור הפך מיד למאסט יומיומי מבחינתנו.

(צילום: יח"צ חו"ל)

(צילום: יח"צ חו"ל)

סרום Circular Hydration של דרמלוג'יקה, 304 שקלים ל-30 מ"ל
הקסם החדש מבית דרמלוג'יקה מגיע בבקבוקון קטן ומחולל את הניסים שלו בלי יותר מדי הקדמות: ה-Circular Hydration מבטיח לתת לעור לחות במשך יום שלם ומעבר לו, וקשה לפספס את זה שהוא גם מקיים. הסרום המועשר בחומצה היאלורונית ומיסט הסרמידים שהושק לצידו ממוקדים בטיפוח של עור יבש ו/או מיובש, וגורמים לו להרגיש גמיש, רך ומרוצה. הם מתאימים ומומלצים לכל סוגי העור, בעיקר בקיץ, כששטיפות הפנים מתרבות.

(צילום: יח"צ חו"ל)

(צילום: יח"צ חו"ל)

תמצית חומצה פרולית של קילס, 230 שקלים ל-100 מ"ל
השיקוי החדש של Kiehl's משלים לנו כאן את רוטינת הטיפוח המושלמת: אחרי הטונר והסרום, תענוג להתמרח בכמה טיפות מהתמצית הזאת, שמבוססת על חומצה פרולית, חומצה לקטית ושמן סקוואלן המופקים ממקורות צמחיים. אלה כמה מילים מסובכות שמאחוריהן חומרים טבעיים שעור הפנים צריך ואוהב, וכשהוא מקבל אותם ניכרת עליו הכרת התודה. וגם הריח ממש טוב.

(צילום: יח"צ חו"ל)

(צילום: יח"צ חו"ל)

שמן Payot Herbier לניקוי הפנים והעיניים, 119 שקלים ל-95 מ"ל
אם כבר מוצרים צמחיים עם ריח טוב, ראוי להזכיר את סדרת המוצרים החדשה של פאיו, שגרמה לנו להפסיק לפחד משמן בקיץ. לרוב אנחנו פונות לשמנים בעיקר בחורף, כשהעור פחות נוטה לשמנוניות – אבל זו תפיסה שגויה, והמוצרים האלה מביאים רעננות שמרסקת אותה. הם מבוססים על שמנים אתריים וצמחיים אורגניים, כמו רוזמרין, לבנדר וזית, ומגיעים עם ניחוח מרגיע וממכר. אהבנו במיוחד את שמן הניקוי לפנים והעיניים שהפך למסיר האיפור המועדף עלינו.

(צילום: יח"צ חו"ל)

(צילום: יח"צ חו"ל)

פרפקטור 4 ב-1 של מייבלין ניו יורק, 45 שקלים
אנחנו תמיד חשדניות לגבי מוצרי מולטי-טאסק למיניהם, שמבטיחים שלל שימושים ופעולות במחיר אחד, אבל אם יש מותג שאפשר לסמוך עליו עם הבטחות כאלה – זה כנראה מייבלין ניו יורק. ואכן, הפרפקטור "ארבע באחד" מצליח לתפקד כפריימר, פודרה, קונסילר ו-BB קרם, פשוט כי הוא עושה מצוין את כל מה שארבעת אלה אמורים לעשות ביחד: לטשטש, להחליק ולסדר לעור מרקם אחיד. כשהמחיר הוא 45 שקלים, אין ספק שמדובר בעסקה מאוד משתלמת.

(צילום: יח"צ חו"ל)

(צילום: יח"צ חו"ל)

מייקאפ Light Reflecting של נארס, 215 שקלים
עם כל הכבוד לפרפקטורים למיניהם, יש דברים שאי אפשר להחליף – ומייקאפ טוב הוא אחד מהם. ה-Light Reflecting החדש של NARS הוא מייקאפ טוב מאוד, שמצטרף לטרנד המבורך של תכשירי איפור שהם גם תכשירי טיפוח. הוא נמרח בקלילות (ואידיאלי למי שמעדיפה את למרומ בידיים במקום עם מברשות או ספוגיות), מעניק כיסוי עדין וזוהר ועל הדרך גם מטפל בפגמי עור ומגן עליו מנזקי הסביבה.

(צילום: יח"צ חו"ל)

(צילום: יח"צ חו"ל)

סט צלליות של MAC בהשראת סטריינג'ר ת'ינגס, 279 שקלים
למאק אנחנו פונות לא רק בשביל מוצרי המאסט הרבים שאפשר למצוא רק שם, אלא גם בשביל אלה שנועדו לכיף טהור. הקולקציה בהשראת Stranger Things, שהושקה בשיתוף נטפליקס עם עליית העונה הרביעית, היא אחד הדברים הכיפיים שפגשנו בעולמות הביוטי לאחרונה. מדובר במרצ'נדייז מושלם עבור
האובססיביים לסדרה (וכל מי שצופה בה קצת אובססיבי), וגם באיפור מעולה כמובן. בייחוד פלטת הצלליות המהממת שנדלקנו עליה קשות.

(צילום: יח"צ חו"ל)

(צילום: יח"צ חו"ל)

לקים של באטר לונדון, 70 שקלים
זה אולי לא נראה ככה, אבל אנחנו יודעות שעוד נותרו בינינו חובבות ציפורניים שדווקא לא עושות ג'ל או בנייה, ומעדיפות את האסכולה הישנה, המהירה, הבריאה והזולה יותר. הן ודאי ישמחו לשמוע שרשת אפריל התחילה למכור את Butter London, מותג לקים בריטי כיפי ומעולה, שכל הגוונים שניסינו בו היו מוצלחים לגמרי.

(צילום: יח"צ חו"ל)

(צילום: יח"צ חו"ל)

באלם Lift Integral של ליראק פריז, 165 שקלים
מה נשים רוצות? דברים די בסיסיים כמו פרנסה, קורת גג וזכות על גופן, ולפעמים גם דברים כמו שפתי קיילי ג'נר ללא התערבות מזרקים. ספוילר: זה די מדע בדיוני, ושום מוצר טיפוח לא יעשה את מה שקצת בוטוקס או חומצה יעשו, אבל הבאלם הזה של ליראק פריז לא רחוק: הוא מצליח לסדר את ה"פלאמפ" הנחשק, לטשטש חריצים סביב השפה ובעיקר להחיות ולרכך שפתיים דקות וחסרות נפח. הוא מכיל חומצה היאלורונית ופולימרים טבעיים, כך שלגמרי מדובר במוצר טיפוח מומלץ – גם אם כדאי לעבור מעליו עם תוחם שפתיים לטובת התוצאה המבוקשת. 

(צילום: יח"צ חו"ל)

(צילום: יח"צ חו"ל)

השאירו תגובה