יש דיבור רציני על המשזף של נטע אלחימיסטר. בצדק, הוא מושלם

אנחנו מודות שבאנו סקפטיות, אבל מהר מאוד גילינו שההרפתקה החדשה של אשת העסקים הממולחת מסדרת לנו שיזוף ביתי מדהים. וגם: נדלקנו על טריק המגבונים של אורטל בניסטי, מצאנו את הקונסילר המושלם והתאהבנו בתרסיס לחות מרענן. אלה מוצרי הביוטי שלא נזוז מהם בקיץ הזה

מאת  | ‏ 24 מאי 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BYNETA (@byneta_beauty)

גם אנחנו נאלצות להודות: קשה שלא לגלות ציניות מסוימת כלפי תופעת ה"ביוטי-בום", במסגרתה כל סלב ממוצעת ומשפיענית מצויה ממהרות להדביק את שמן למותג איפור ו/או טיפוח כלשהו. המחשבה האוטומטית היא שמדובר בניסיון אגרסיבי לגרוף רווחים מהירים שבהכרח בא על חשבון איכות המוצר, ולפחות בחלק מהמקרים – זה כנראה לא רחוק מהמציאות. 

אז את נטע אלחימיסטר אנחנו אמנם מעריכות במיוחד כאשת עסקים שיודעת את העבודה ולא מתפשרת, אבל עדיין הופתענו למדי מרמת הביצועים המזהירה של מוס השיזוף החדש מבית Byneta, מותג הביוטי שהדוגמנית צירפה לאחרונה לרשימת העסקים המצליחים שלה.

המוס המשזף של Byneta

המוס המשזף של Byneta. מחיר: 129 שקלים ל150 מ"ל (צילום: איה וינד)

מי שמשתמשת במוצרים לשיזוף עצמי יודעת היטב שהסטנדרט גבוה והאיכות היא הכל – אם זה לא מושלם, זה לא קיים. והמשזף של אלחימיסטר מושלם. הוא נוח ונעים למריחה, עובד מהר ולא משאיר כתמים. הגוון שלו לא נוטה למחוזות הצהוב הבעייתיים, הגימור שלו אחיד והוא נשאר לאורך זמן – שזה באמת כל מה שאפשר לבקש, ויותר. פלא שנהיה סביבו דיבור רציני?

מארז Rosalia

מארז Rosalia כולל מסכת בועות ומגבונים – 319 שקלים (ניתן לקנות את חבילת המגבונים בנפרד – 29 שקלים). צילום: תום עמוס

עוד משפיענית שהצליחה להרשים אותנו היא כוכבת "פריפריה אימפריה" אורטל בניסטי, אבל זו כמעט לא חוכמה – אין ברירה אלא לעוף על המוצר שהשיק המותג שלה, Rosalia, ברשת BE: חבילה של 30 מגבוני פנים סטריליים ודחוסים שנראים כמו סוכריות קטנות ונפתחים במגע עם מים. 

הם נועדו ללוות את מסכת הבועות הכיפית שמכילה ריכוז גבוה של חמצן לטיהור הפנים, אבל כנראה יהפכו לפייבוריטים מתמידים ממנה. המראה החמוד שלהם, חוויית השימוש המרגשת, המגע הנעים, ההבטחה לסטריליות ובעיקר האפשרות לזרוק כמה כאלה בכל תיק – לגמרי מבטיחה שנדלקנו.

299 שקלים באתר Oh!Glow (צילום: מתוך האתר)

299 שקלים באתר Oh!Glow (צילום: מתוך האתר)

מוצר שיהיה כיף להשתמש עבורו במגבונים המדוברים הם מי הפנים המעולים של Nhuara Baret Paris – מותג צרפתי ייחודי ואיכותי שאפשר למצוא עכשיו ב-Oh!Glow. מי הפנים האלה, שמיועדים לניקוי עדין, משתייכים לקטגוריה שאין צורך להכביר עליה מילים ואי אפשר להתחרות בה: העור פשוט נראה ומרגיש יותר טוב, באופן ברור וניכר, אחרי השימוש במוצר. זה הכל, וזה כל מה שצריך להיות.

175 שקלים ל-30 מ"ל, 75 שקלים ל-10 מ"ל (צילום: יח"צ)

175 שקלים ל-30 מ"ל, 75 שקלים ל-10 מ"ל (צילום: יח"צ)

סמאשבוקס הוא פחות או יותר המותג שהמציא את הפריימר, והוא בוודאות זה שגרם לנו להרגיש שרוטינת האיפור והטיפוח לעולם לא תהיה שלמה בלי המוצר הקריטי הזה – אז ברור שמיהרנו לנסות את החדשים של המותג, וברור שעפנו עליהם. הפריימרים מסדרת Photo Finish Silkscreen שמים בראש סדר העדיפויות את טיפוח העור, ומכילים ויטמינים, נוגדי חמצון, חומצה היאלורונית ועוד מטעמים. ניסינו את הפריימר לעור זוהר ואת זה שנועד להשיג מראה מט – שניהם מקיימים את מה שהם מבטיחים, אז שניהם לא יזוזו מתיק האיפור שלנו בזמן הקרוב.

קונסילר של בובי בראון

175 שקלים (צילום: יח"צ)

קונסילר הוא חברה הטוב ביותר של המתאפרת, וככזה – הוא צריך להיות מוצלח ונאמן במיוחד. החדש של בובי בראון מגיע בצורת סטיק ובאריזה הכי נוחה בעולם, ומאפשר השגה מהירה ונעימה של דרגות כיסוי וטשטוש שונות. פשוט, קליל ומעולה.

תרסיס לחות של מאק

115 שקלים ל-100 מ"ל (צילום: יח"צ)

אחרי השיזוף, הניקוי והאיפור המינימלי, מגיע החלק האהוב עלינו – בעיקר בקיץ, ובעיקר כשמדובר ב-MAC. המותג האהוב השיק סדרת מוצרים קיצית ומושלמת למראה שזוף וזוהר, ויותר מכל השפתונים והברונזרים, אנחנו מאוהבות בתרסיס הלחות המרענן Prep+Prime Fix שמכיל תה ירוק, קמומיל ומלפפון ותמיד מסדר לפרצוף שלנו רעננות מיידית תוך כדי שהוא מקבע את האיפור ומעניק לו גימור זוהר. הכי מאסט קיצי.

שמפו יבש של בטיסט

29 שקלים (צילום: אפרת אשל)

עוד אחד שהוא מאסט תמיד ובקיץ בפרט הוא השמפו היבש של בטיסט, מוצר ותיק ומצוין שהפורמולה החדשה והמשופרת שלו היא הזדמנות להדגיש את אהבתנו אליו: כשהשיער מרגיש שמנוני, עייף ולא נקי – הוא תמיד שם בשבילנו, סופח, מרענן ומקליל, בעיקר כשמדובר בניחוח Blush הפרחוני והעדין.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BYNETA (@byneta_beauty)

השאירו תגובה

 

  • היא כבר לא רלוונטית, יש צעירות מעניינות יותר לעקוב אחריהן

    מאת: M |‏ 20 ביוני 2022 | 23:41
  • אהבתי- ׳יש דיבור׳ היחידים ש׳מדברים׳ הם המשווקים, הכל ממומן
    צאו מהסרט שאנחנו מאמינים לכם

    מאת: שיר |‏ 2 ביוני 2022 | 00:47
  • תמונה לא טובה של נטע איך היא הסכימה לפרסם אותה ניראת כמו עוף צלוי שלא אכל מספיק

    מאת: גלית |‏ 30 במאי 2022 | 17:19
  • היכן אפשר לקנות את המשזף של בניטה ?

    מאת: סימה רווה |‏ 28 במאי 2022 | 14:11
  • מתי תבינו שרוב הגברים אוהבים בעצם נשים לבנות כשלג?

    מאת: מוקי |‏ 25 במאי 2022 | 10:32