מותג הטיפוח הזה מתכוון להחליף (או לפחות לעכב) את ההזרקות

ז'רמיין דה קפוצ'יני הוא מותג בוטיק ותיק שהוקם על ידי קוסמטיקאית מקצועית במטרה להוציא מהעור את הטוב ביותר שלו. כבר כמעט שבעים שנה שהוא עושה את זה, ועכשיו הוא גם סוף סוף זמין בישראל. ביקור בספא הייחודי שלו במדריד החזיר את כתבתנו לרחם, כך שלא היה לה פשוט לעזוב -אבל לפחות היא חזרה עם כמה המלצות חמות מאוד

מאת  | ‏ 19 מאי 2022

אחרי שנתיים של קורונה בהן לא הייתי בחו"ל, היה זה רק ראוי שהביקור הראשון שלי בשדה התעופה יהיה בקלאס, אם כי פחות באפס מאמץ (בכל זאת שלוש שעות בבידוק דרכונים, אבל הצלחתי לנתר מעל המשוכה המעצבנת הזו). שמחה שהיקום הסכים עם המחשבות בראשי מצאתי את עצמי בצהרי יום שלישי אחד עולה על מטוס ליעד ספרדי אקזוטי שבו סניף פריימארק עצום, עם מזוודה אחת, נייד טעון וללא ילדים.

היעד: מדריד
מטרת הנסיעה: ביזנס. ביקור בממלכת ז'רמיין דה קפוצ'יני (מיד נשוב), מותג חדש שנכנס לאתר OH GLOW הישראלי.
מסקנה: אם כך נראית נסיעת ביזנס, תנו לי להיות אשת עסקים לשארית חיי. פלז'ר הוא לגמרי אוברייטד.

הולה כרמן וידאל
אבל רגע, נחזור קצת אחורה, אי שם לשנות החמישים של המאה הקודמת. תכירו את כרמן וידאל, קוסמטיקאית ואמא לארבעה שהחליטה לעשות את זה בענק, בשנים בהן לנשים פחות התאפשר לחלום חלומות גדולים ובטח שלא לממש אותם. את וידאל זה לא עצר. זו נולדה באלג'יר, עברה לספרד ולמדה בפריז קוסמטיקה וביוטי. בניסיון לקבל שם במה אלגנטי יותר שיישמע צרפתי, בירת העולם ששידרה בזמנו יוקרה ומקצועית, שינתה וידאל את שמה ל"ז'רמיין דה קפוצ'יני".

ב-1963, כבר השיקה את העסק הנושא את שמה החדש. זה התחיל עם מגוון מוצרים קטן. ב-1975 התרחבה לשוק הבינ"ל – ראשית בוונצואלה. ב-2004 נכנסה לשוק הספא כאשר העסק השיק גם טיפולי גוף, ובשנים שחלפו מאז הקוסמטיקאית ההיא מאלג'יר כבר הפכה לאימפריה של ממש – בעזרת טיפולי בריאות לסרטן, השקת ניסוח בלעדי עולמית שמכפיל את הספיגה של החומרים בקרמים השונים וטיפולי אנטי אייג'ינג. מוצריה נמכרים ב-90 מדינות בעולם, ומאחוריה 50 שנים של ניסיון. עכשיו היא כבשה גם את ישראל.

ביקור בממלכת ז'רמיין דה קפוצ'יני (צילום: יחסי ציבור)

ביקור בממלכת ז'רמיין דה קפוצ'יני (צילום: יחסי ציבור)

2022: אני מתוודעת לחברה לראשונה במשרדים שלה במדריד. אחת החוויות הראשונות במקום (אחרי כריך טונה ספרדי) הייתה להתנסות בפריטי החובה על המדף של כל אישה. בהדרכה חביבה קיבלנו סבון פנים איכותי, סרום וקרמים וקצת יוגה לפנים. אחד הדברים שבולטים מאוד במוצרים של המותג הוא קודם כל הניחוח הממכר,ואחריו תחושת המשי שהם משאירים.

המטרה, כך מסבירים לנו שם במרכז ההדרכה, היא להוציא את הכי טוב מהעור שלנו באמצעות חומרים על פני הזרקות, או לכל הפחות לעכב את בואן של ההזרקות לשלב מאוחר יותר בחיים. מלבד מגוון מוצרים בליין הקוסמטיקה והביוטי, החוויה האמיתית במקום היא האופן בו הטיפולים מנוהלים. כמו בכל ספא, גם כאן תשמעו פכפוך של אדוות מים נפגש עם מפל שמתאחד עם אוקיינוס משולב במוזיקת מעליות, והניחוחות משגעים – אבל חכו לשוס הגדול: טיפול פנים שמסתיים במיטת מים חמימה שעוטפת אתכם כמו עובר ברחם אמו. עזבו, אתם צריכים להיות שם כדי להבין וזה לא יפה מצדי להדליק סתם.

צריך לנסות כדי להבין (צילום: יחסי ציבור)

צריך לנסות כדי להבין (צילום: יחסי ציבור)

אז איך זה קשור לישראל?
כנראה שאת מיטת המים וחוויית העובר העטוף לא תוכלו לקבל אונליין, אבל את המוצרים של החברה בהחלט תוכלו למצוא באתר Oh! Glow, פלטפורמת הביוטי המקוונת שתמיד שמחה לעשות לנו היכרות עם מותגים שווים מרחבי העולם. ז'רמיין דה קפוצ'יני לא נכנס רק בזכות השם המתוק שלו, אלא בשל כמה סיבות עיקריות: למותג אג'נדת סביבתית ברורה. לדבריהם, כל המוצרים מבוססים על רכיבים טבעיים ממקורות מורשים בלבד, אשר לא נוסו על בעלי חיים, ובתהליכי ייצור המחוייבים להגנה על הסביבה ותחת פיקוח קפדני. המותג גם מתגאה באנשים שעומדים מאחוריו ומעניקים שירות וקשר אישי, במחירים הגונים ביחס למוצרי פרימיום ובעיקר בסחורה שפשוט עושה את העבודה, גם באקלים הישראלי שלא עושה לנו הנחות.

אני אישית אהבתי במיוחד את סבון הפנים המופלא – סקראב פנים מקציף שמכיל כדורי פילינג עדינים ורכים במיוחד וניתן להשתמש בו באופן יומיומי, שבניגוד לחבריו בשוק השאיר את העור רך ומשיי גם אחריו. וגם את מוצר הדגל: סרום בוסט שיקום עמוק לטיפול לילה, שכולל את המרכיב הפעיל החדשני של המותג שמכפיל ב-8 את עוצמת הספיגה (ובעברית: סופג כל כך מהר שלא תספיקו להחליט במה לצפות בנטפליקס הלילה).

בשורה התחתונה: טיול העסקים הזה לא רק ניפח את מזוודתי בפריטים מפרימארק, ולא רק לימד אותי לומר "ז'רמיין דה קפוצ'יני" מתוך שינה, הוא גרם לי להבין שטיפוח עור הפנים בגיל 43 הוא חשוב. וזה מה שקרה לי מאז.

איפה תמצאו את ז'רמיין דה קפוצ'יני בארץ?
אז מילה על האתר OH GLOW, הפלטפורמה שבה תוכלו לרכוש את מוצרי המותג: ראשית הוא בן שנה, זמן טוב ל"סמאש דה קייק" או במקרה הזה "סמאש דה קרם לילה". האתר נולד ב-2021 על ידי דנה זילברשטיין ועופרי שיש, שניים שמתמחים במותגי אינדי ובעלי קילומטראז' בעולם. "המטרה שלנו היא להביא לשוק הישראלי מוצרים שלא תמצאו במקום אחר במחיר טוב יותר ללקוח. מדובר בתהליך ארוך מאוד בכל הקשור לבחירת המוצרים, גם מבחינה ויזואלית וגם מבחינת רכיבים, ולא פחות חשוב בבחירת השותפים שלנו לדרך", אומרת זילברשטיין. "חשוב לנו לבחור חברות חזקות שלא ייפלו עוד רגע. כאלו שאנחנו מקיימים איתם קשר אישי. עם קבוצות ווטסאפ אישיות, כך שכל שאלה שמתקבלת על ידי לקוחה למשל – מקבלת מענה מהחברה עצמה. כמו כן, חשובה לנו אמירה אישית ואג'נדה חברתית חזקה שעומדת מאחורי המותג".

"הקהל הכי חזק שלנו הוא נשים בגילי 35-45 ואנחנו מודות שהופתענו", אומרת יוני שור, מנהלת הפעילות השיווקית של האתר בישראל. "מה שגילינו בשנה האחרונה הוא שיש מקום לשינויים בהרגלי הצריכה. נשים מסוגלות לזוז מהדברים שהורגלו ומוכנות להתנסות בדברים חדשים. היום נשים קוראות את המרכיבים ואי אפשר לעבוד עליהן. הן יודעות לקרוא את האותיות הקטנות של המוצר ואת המשמעות שלהן. למעשה, היום הצרכניות הן חצי קוסמטיקאיות מוסמכות. הן שואלות ומבינות, ומעדיפות לוותר על ביקור אצל קוסמטיקאיות ולשלם יותר על מוצרים ביתיים".

בסוף, זיקקה זילברשטיין את המהות של הכול לתוך גרגירי תבונה רכים: "בסופו של יום – זה לא משנה אם את בת 17 או שאת בת 50. בא לי לשים מסיכה ולהרגיש טוב, ושיהיה מגניב. חיים פעם אחת. צריך לעשות שיהיה כיף. לשים מסיכה, למזוג יין ולנוח, גם אם לזמן קצר – זה כיף". וואלה, לקחנו.

הכותבת הייתה אורחת של ז'רמיין דה קפוצ'יני במדריד

מוצרי ז'רמיין דה קפוצ'יני (צילום: יחסי ציבור)

מוצרי ז'רמיין דה קפוצ'יני (צילום: יחסי ציבור)

השאירו תגובה

 

  • גם עם מוצרים בייתים חייבים ללכת לקוסמטיקאיות מדיי פעם!!! לדוגמא אני מטפחת את העור בבית אבל חייבת טיפול מדיי פעם.

    מאת: שירי |‏ 19 במאי 2022 | 15:18