הרשת מתעקשת: דווקא זה גוון הסומק שמחמיא לכולן

וזה האחרון שתחשדו בו: בזמן שאנחנו התמקדנו בכך שסגול הוא לגמרי הצבע של החורף, בטיקטוק עבדו קשה על לייבא אותו מהארון אל הפרצוף. זה נשמע כמו גימיק, אבל עשרות מיליוני האשטאגים לא טועים ומוכיחים שמאוד מומלץ לנסות את זה בבית. כך תדעו איזה גוון של סגול מתאים לעור שלכן

מאת  | ‏ 5 דצמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FENTY BEAUTY BY RIHANNA (@fentybeauty)

את זה שסגול הוא הצבע של החורף כולכם כבר לגמרי אמורים לדעת – בין אם בעקבות קריאה אדוקה של FF או כתוצאה מהתבוננות בסיסית על הפיד, הרחוב ומדפי החנויות. אבל הנה פרט חמקמק ומתעתע שקל יותר לפספס: מתברר שהטרנד הזה לא עוצר בארון, אלא מתכוון להקים התיישבות ארוכת טווח גם על הפרצוף שלנו.

מה שיפה, תרתי משמע, הוא שזה קורה כמעט בלי קשר למגמה האופנתית. סביר ששגעת הטיקטוק הזאת התחילה מאיזו ביוטרית שראתה סומק סגול בספורה וחשבה שהוא ישתלב טוב באיזו קומפוזיציה חורפית לסטורי – אבל אז גילתה שהוא משתלב אפילו יותר טוב בגוון העור שלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FENTY BEAUTY BY RIHANNA (@fentybeauty)

17 מיליון התיוגים של המילים #purpleblush בטיקטוק הגיעו למסקנה שקשה להתווכח איתה: סומק סגול זה ממש, ממש מחמיא. "זה באמת נותן אפקט מאוד סמוק ויפה", מאשרת באתר PureWow סנדרה סאנז, שגרירת ביוטי בינלאומית של המותג KVD, וממליצה להניח את הסומק הסגול בנגיעות עדינות על העפעפיים, עצמות הלחיים והאף. "השיטה הזאת תשיג מראה בוהק ומגניב באווירת אייטיז, שיקפיץ את עצמות הלחיים".

הפייבוריט המוחלט של הטיקטוקרים, שכבר הפך בינתיים לטרנד בפני עצמו, הוא הסומק הקרמי של פנטי ביוטי בגוון DramaClass, שעל פי הדיווחים הנלהבים מחמיא לכל סוגי וצבעי העור. מככבים בגזרה גם הסומק בסטיק של Nudiestix בגוון Moodie Blu וה-Cheek Pop Blush של קליניק בגוון Pansy Pop.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FENTY BEAUTY BY RIHANNA (@fentybeauty)

באופן כללי, ההמלצה היא להעדיף גווני פסטל עם נטייה ורודה לבעלות עור בהיר, גווני סיגלית וסגול-אפרפר לבעלות עור שחום יותר, וגווני סגול עמוק באיזורי השזיף והיין לבעלות עור כהה. הלכנו לנסות את זה בבית. 

 

@color.nerd #stitch with @missdarcei color theory is so important for makeup! #learnontiktok #colortheory #colorwheel #purpleblush original sound – color.nerd

@rachelrigler thoughts on purple blush?? #blush #makeup #beauty #purpleblush original sound – Rachel Rigler

@simpleekevin I’ve seen this all over and was SO scared to try purple blush but WOW omg #fentybeauty #purpleblush INFERNO – Sub Urban & Bella Poarch

 

השאירו תגובה