הטריק הוויראלי מבטיח: כל מה שתצטרכו בשביל עור פנים מושלם זה קצת אורז

מחפשות משהו מעניין לעשות בבית בכיפור? הביוטריות של טיקטוק שמחות להציע רעיון מסקרן: נסו טיפול פנים קליל ומפנק באמצעות מי אורז, שיותירו את העור "רך כמו של תינוק". זה לא נחשב לשבור צום, נכון?

מאת  | ‏ 15 ספטמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by AVA 주원 (@glowwithava)

זו כבר לא בדיוק בשורה: טיקטוק הוא כנראה השחקן המשמעותי ביותר היום בתעשיית הביוטי. סביר שהמשאלה העיקרית והאסטרטגיה השיווקית של כל מותג היא "תגרמו לזה להיות ויראלי בטיקטוק", ובצדק: הוא הוכיח לא פעם את כוחו להפוך מוצרים מוכרים יותר ופחות לסולד אאוט בהינף האשטאג. 

אבל הפלטפורמה האורגנית והספונטנית של טיקטוק גם עלולה לספק למותגי הטיפוח הרבה סיבות לדאגה, למשל כשהיא מצליחה לשכנע את ההמונים שבכלל אין שום צורך לבזבז כסף על כל מיני מוצרים והבטחות, בזמן שפלאי הסקין-קר האמיתיים מחכים לך בסבלנות במטבח.

@glowwithava

rice is life guys ##rice ##ricewater ##howto ##beautytipswithava ##diyskincare

original sound – AVA

האובססיה של הטיקטוקריות עם מי אורז היא לא עניין חדש, ובעבר גם סיפרנו כאן על השימוש בהם להשגת מראה שיער מבריק ובריא – אבל בעוד סגולות האורז ידועות כבר שנים כמועילות לשיער, עור הפנים הוא כבר טריטוריה חדשה (לפחות עבור העור המערבי).

בסרטון שזכה ל1.4 מיליון צפיות, מדגימה הביוטי-טיקטוקרית Glowwithava את השימוש הפשוט שלה במי אורז, המומלץ בעיקר לבעלי עור שמן או מעורב: היא משרה אורז בקערת מים לשלוש שעות, ואז מאחסנת את הקערה במקרר. אחרי שהנוזל הצטנן, היא מספיגה בו פדים דקים מכותנה (ניתן כמובן להחליף בצמר גפן) ומשתמשת בו כמי פנים שגם עושים פילינג עדין. 

@saharnasratxo

 

deja vu – Olivia Rodrigo

לחילופין, מציעה אווה להשתמש בפדים כמו במסכת בד ולהניח אותם על העור למשך רבע שעה. "קוריאניות משתמשות במי אורז לניקוי הפנים", היא אומרת, "ואני נשבעת שהעור שלכן ירגיש רך כמו של תינוק".

רבות אחרות כבר ניסו ואהבו, להאשטאג הייעודי כבר יש כמעט חצי מיליארד (!!!) צפיות, ומומחי עור מאשרים כי גם אם אין הוכחה מובהקת ליעילותם של מי אורז בניקוי והזנת עור הפנים – להזיק הם בטוח לא יכולים.

@jacquelinekilikita

Rice water for oily skin? I tried it! #ricewater #ricewaterhairchallenge #ricewaterforskin #skincarehacks #skincare #beautyinatik

More Than Friends – Aidan Bissett

השאירו תגובה

 

  • לא שזה נקרא לשבור צום זה גם נקרא טימטום אחד גדול….כתבה מפגרת מה קשור טיפוח פנים לכיפור כל הימים שיש בשנה בחרתם לעשות טיפול דווקא ביום כיפור…מוח ציפור

    מאת: אורחת |‏ 10 באוקטובר 2021 | 22:13
  • שלום
    בסרטון לא מציינת את היחס
    כמה מים ?וכמה אורז? אשמח לדעת

    מאת: שרי |‏ 18 בספטמבר 2021 | 19:10