מצאנו את המוצרים שיילחמו בשבילכם על עור הפנים

מותג הטיפוח האמריקאי שאחראי על זוהר הפנים של המפורסמות בהוליווד וגם על כמה מסלפיז המסכות הכי ויראליים בסביבה, משיק עכשיו שני מוצרים חדשים בסדרה שמוצריה הם לא פחות מגיבורי-על לפנים

מאת  | ‏ 10 ספטמבר 2019

מוצרים שהם לגמרי לוחמים בשביל הפנים שלכם (צילום: מתוך האתר)

מוצרים שהם לגמרי לוחמים בשביל הפנים שלכם (צילום: מתוך האתר)

בכל אחת מאתנו מתחבאת לוחמת, כזו שיודעת לתת פייט ראוי לקשיי היום-יום אבל מי מאתנו לא הייתה שמחה לגלות שבכל מה שקשור לדאגות העור יש מישהו אחר שיכול להילחם בשבילנו?

מותג הטיפוח האמריקאי האהוב, זה שאחראי על זוהר הפנים של המפורסמות בהוליווד וגם על כמה מסלפי'ז המסכות הכי ויראליים בסביבה, משיק עכשיו שני מוצרים חדשים בסדרה שמוצריה הם לא פחות מגיבורי-על לפנים. אחרי מסכת ה-SUPERMUD, מסכת הבוץ שהפכה לבסט סלר וללהיט ברשתות החברתיות, מצטרפים לסדרה שני מוצרים חדשים שנלחמים בשבילנו על עור הפנים.

סופר סרום (צילום: יח"צ)

סופר סרום (צילום: יח"צ)

בהתייחסות לדאגות העור הכי שכיחות, הסדרה מתבססת על תערובת מיוחדת של שש חומצות פעילות ופחם פעיל, תערובת מנצחת שמבטיחה מראה עור אחיד ומעודן יותר.                            

אז בואו נתחיל מגיבור-העל הראשון, ה-SUPERSERUM . הסרום המהפכני עוזר בהתחדשות תאי העור, מקנה לעור הפנים מראה חי וזוהר ועוזר בטשטוש פגמי עור וקמטוטים. לצדו, ניצב מוצר משלים נוסף ועוצמתי, ה-SUPERTONER, שמעניק במשיחה אחת מראה זוהר ומלא חיות לעור, מאזן אותו ותורם למראה עדין יותר של הנקבוביות.  

סופר טונר (צילום: יח"צ)

סופר טונר (צילום: יח"צ)

בניגוד למוצרי טיפוח אחרים שדואגים רק לאספקט אחד של טיפול בעור, נבחרת מוצרי ה-SUPER מציעה מערך חומרים פעיל שדואג למטריה רחבה של דאגות. בין אם מדובר במראה עור עייף ואפור או הופעתם של קמטוטים, מוצרי הסדרה מבטיחים להילחם בכל ההיבטים המעצבנים.

מלחמה אחת שאפשר לוותר עליה מראש וגם להיום בטוחות שמישהו אחר ינצח בה בשבילנו? ברור שאנחנו בפנים.

ניתן להשיג את הפריטים בסניפי סופר-פארם, המשביר לצרכן, אפריל ובאתר.

 כי בא לנו עור זוהר (צילום: מתוך האתר)

כי בא לנו עור זוהר (צילום: מתוך האתר)

השאירו תגובה