איך לא חשבו על זה קודם: ההיילייטר החדש הוא המצאה גאונית

ההיילייטר החדש של המותג הקוריאני קאג'ה מגיע במרקם של באלם אבל עם טוויסט - האריזה הוורודה והחמודה שלו מכילה רולר קטן עשוי ספוגית, שצריך לגלגל בתוך החומר ולאחר מכן על המקומות הגבוהים בפנים. אנחנו בקראש

מאת  | ‏ 14 ינואר 2019

היילייטר ברולר. זה מגניב (צילום: מתוך האתר הרשמי)

היילייטר ברולר. זה מגניב (צילום: מתוך האתר הרשמי)

הכניסה של עולם הביוטי הקוריאני למערב התחילה כטרנד שלא היה ברור אם הוא זמני או לא, אבל עכשיו כבר די ברור – הקוריאנים כאן כדי להישאר. בספורה הבינו את זה עוד לפני שזה נהיה טרנד שסחף את העולם, והציבו בחנויות אזורים מיוחדים שמוקדשים אך ורק למסכות חילזון ועוד מוצרים משונים יותר ופחות, אבל אפקטיביים. בספטמבר האחרון הם לקחו את זה צעד אחד קדימה וחברו לשירות קופסאות ביוטי קוריאני ליצירת קו מוצרי איפור בלעדי לרשת, שנקרא Kaja.

הקו הושק בספטמבר האחרון בחנויות ספורה, אבל השבוע הצטרף לשורותיו מוצר משמח במיוחד, גם אם מדובר בגימיק. במהלך 2018 חברות הקוסמטיקה הבינו שההיילייטר הוא אחד המוצרים הכי מבוקשים כיום בשוק, והחלו להוציא כל מיני גרסאות שונות וייחודיות, כמו היילייטר במרקם ג׳לי, היילייטר שזוהר בחושך והיילייטר עוצמתי שמגיע בבקבוקונים כדי שיהיה אפשר לערבב אותו עם מוצרים אחרים.

לתת אור במקומות הנכונים (צילום: אינסטגרם)

לתת אור במקומות הנכונים (צילום: אינסטגרם)

ההיילייטר החדש של קאג׳ה מגיע במרקם של באלם (בדומה לזה של גלוסייה), אבל עם טוויסט נוסף – האריזה הוורודה והחמודה שלו מכילה רולר קטן עשוי ספוגית, שצריך לגלגל בתוך החומר ולאחר מכן על המקומות הגבוהים בפנים.

אז נכון, מדובר בגימיק, אבל המוצרים של קאג׳ה מקבלים ביקורות חיוביות ביותר באתר הרשמי של ספורה, כך שנראה שהאריזות המצועצעות ממש לא סותרות את האיכות שבפנים. בנוסף, למרות שהאריזה קצת מזכירה צעצוע לילדות, היא גם מעוצבת בצורה נקייה מספיק כדי שלא להביך את תיק האיפור שלכן, והאמת? לפי הסרטונים באינסטגרם של המותג, נראה שדווקא אופן ההנחה הזה, עם רולר הספוגית, עובד מעולה להנחה מדויקת ומינימום צורך בטשטוש. כל מה שנותר הוא למצוא חברה שבדיוק נוסעת לחו״ל וגם ככה עוברת בספורה.

מותג שממש עושה חשק (צילום: אינסטגרם)

מותג שממש עושה חשק (צילום: אינסטגרם)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kaja (@kajabeauty) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kaja (@kajabeauty) on

השאירו תגובה