איך נשמור על עור הפנים שלנו מקמטים בלי כמיקלים?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים כי כבר מגיל צעיר צריך לדאוג לעור פנים עם מוצרי אנטי אייג'נג כדי לעכב את תופעות הלוואי של ההזדקנות. אז מה עושים שלא רוצים להכניס כימקלים לעור אבל גם לא יכולים לקבל את הקמטים כחלק מהפנים? מצאנו כמה מוצרים שיענו לכם על התשובה

מאת  | ‏ 13 נובמבר 2018

שביט ויזל מבעלי המותג (צילום: יחצ)

שביט ויזל מבעלי המותג (צילום: ענת מוסברג)

השנה היא שנת 2018 או כמו שמכנות אותה הביוטריות: "שנת האנטי אייג'ינג". כל מותגי האיפור והטיפוח האפשריים, היקרים יותר והיקרים פחות הוציאו השנה תחת כל ליין אפשרי מוצרים שיחליקו את עור הפנים, יעכבו את ההזדקנות ויגרמו לקמטים שלנו להיראות פחות. אין המשך למשפט פשוט פחות.

השנה היא גם השנה שבו בנות שלושים (ואפילו סוף שנות העשרים) הבינו שקרמי האנטי אייג'ינג אינן נחלתן הבלעדית של בנות החמישים ואם הן לא רוצות להתחיל להזריק לעצמן בוטוקוס כל שבועיים, כדאי מאוד שיפנימו שאין כמו טיפול מונע להופעתם של הקמטים בעתיד. אבל מה עושות אלו שאינן מאמינות שפארבנים, רכיבים שעברו שינוי גנטי וריחות סיננטטים טובים לעור הפנים שלהן? האם הם ייכנעו בשם מושג היופי והנעורים ויקנו מוצרים שנוסו על בעלי חיים (ומלאים כימיקלים) או שיספרו לעצמן שקמטים זה אופי? שתי האופציות מאד בעייתיות.

ניל'ס יארד. מוצרים טבעיים (צילום: יחצ)

ניל'ס יארד. מוצרים טבעיים (צילום: יחצ)

המותג Neal’s Yard שנוסד באנגליה בשנת 1981 כחלוץ בתחום הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית, והיה הראשון למכור שמנים אתריים אורגניים מאושרים באנגליה, המותג חרט על דגלו להיות מודע לכל הרכיבים שמכילים המוצרים המשמשים אותנו ולכן הקרמים ללא משמרים מסוג פראבן, ריחות סינטטיים, רכיבים שעברו שינוי גנטי(GMO), וניסויים בבעלי חיים או במילים יותר פשוטות – המותג שהציל את חובבות הקוסמטיקה האורגנית מפני עצמן.

אז חומרים לא טבעיים כבר לא עוברים בגרון כמו פעם והיום בכל מה שקשור לטיפוח פנים, לגוף לשיער המכיל בתוכו תמציות צמחים טבעיות, שמנים אתרים ורכיבים טבעיים ללא כימיקלים, סיליקון וחומרים משמרים- הם העניין המרכזי. הסדרה החדשה של המותג, Frankincense intense, שהושקה לאחרונה מופקת מעץ הלבונה. מדובר בצמח מרפא שהשתמשו בו לחבישה של פצעים וכתרופה נגד הכשות נחשים ועקרבים. בנוסף יש לו סגולות מרפא למחלות בדרכי הנשימה והעיכול. מחקרים אחרונים עליו אף מראים שיש לו השפעה בהפחתת החרדות. סדרת האנטי אייג´ינג האורגנית מכילה בנוסף ללבונה גם: שמן זרעי מקדמיה, חמאת פולי קקאו, שמן זרעי באובב, אבקת מיץ אלוורה, רכז שורש כורכום, – כל אלה נועדו למתוח, לחזק, ולמצק את עור הפנים ולהאיט באופן משמעותי את תהליכי הזדקנות העור.

1. סרום, מחיר: 798 שקלים, 2. סרום פנים, מחיר: 515 שקלים. 3. קרם ידיים, מחיר: 80 שקלים, 4. באלם לשפתיים, מחיר: 100 שקלים, 5. קרם עיניים, מחיר: 404 שקלים, 6. קרם - 303 שקלים

1. סרום, מחיר: 798 שקלים, 2. סרום פנים, מחיר: 515 שקלים. 3. קרם ידיים, מחיר: 80 שקלים, 4. באלם לשפתיים, מחיר: 100 שקלים, 5. קרם עיניים, מחיר: 404 שקלים, 6. קרם – 303 שקלים

על פי ההבטחות מדובר בסדרה שבשימוש קבוע של 60 ימים תראו ירידה משמעותית בהופעת קמטים. עם נתונים כאלו ניגשנו גם אנחנו לבדוק את קרם הלילה, הסרום וקרם העיניים של המותג. בשימוש ראשוני הקרמים מריחים נפלא, נספגים מהר מאוד אבל לא מייבשים את הפנים. הם מעט כבדים ולכן מתאימים לשימוש בחורף בעיקר שהעור זקוק למשהו "כבד" יותר כדי להרגיש מוזן. חוץ מהסדרה הנפלאה הזו למותג יש עוד סדרות ידועות ומצוינות כמו סדרת ה- Bee Lovely l שמופקת מדבש אורגני יחד עם שמן התפוז. חוץ מריח אלוהי היא מותירה את העור רך וקטיפתי ומשפר מצב רוח באופן מיד (בעיקר לחובבי פירות הדר).

המפעל של נילס יארד ממוקם בגילינגהאם שבמחוז דורסט באנגליה. העובדים ברובם טבעוניים ומדברים בעיניים נוצצות על צמחי המרפא שגדלים בחממות מחוץ למפעל ומהם מופקים השמנים והקרמים של המותג. הם יודעים להגיד מה סגולות המרפא של כל צמח וצמח ואיך הוא יעזור לכם לעור ויעשה אותו חלק וזוהר יותר כמו שאנחנו אוהבות. בביקורינו במפעל התלהבנו במיוחד גם ממוצרים אחרים שנמכרים בחנויות הרשת ברחבי העולם אבל עדיין לא עשו עלייה לארץ כמו כדורים לבליעה לדיטוקס או לחיזוק השיער ושיפור מראה הפנים. זו קריאה שלנו להביא מהר את המוצרים האחרים.

צמחי המרפא גדלים בחממות מחוץ למפעל (צילום: יחצ)

צמחי המרפא גדלים בחממות מחוץ למפעל (צילום: יחצ)

המותג בניהולה של הדוגמנית שביט ויזל, שגם שותפה בו, נמכרים ברשת חנויות אניס ובאתר החברה. סקירה מהירה מגלה שהמחירים דומים למדי למחירים באנגליה ולכן, למי שעדיין לא מכירה את המותג שווה במיוחד להתעכב בקטגוריות הערכות שמכילה ערכות לטיפוח הידיים והרגליים, ערכת פינוק לגוף ולשיער ערכת שמני עיסוי ואפילו ערכה לתינוקות שיכולה להיות מתנה מעולה ליולדת טרייה.

תכשירי אנטי אייג'ינג אבל ללא כימיקלים (צילום: ענת מוסברג)

תכשירי אנטי אייג'ינג אבל ללא כימיקלים (צילום: ענת מוסברג)

הכותבת הייתה אורחת ניל'ס יארד במפעלי החברה באנגליה.

השאירו תגובה

 

  • מחירים חזיריים ביותר, טונר שעולה באנגליה 16 פאונד נמכר בארץ ב188 ש"ח?! זה מחירים דומים? הצרכנים לא מטומטמים.

    מאת: נו באמת |‏ 17 בנובמבר 2018 | 10:52