רשמית: מצאנו את השפתון הכי עמיד בשוק

בשביל רבות מדובר בגביע הקדוש של תחום הביוטי, ומי שמצליחה להניח את ידיה על מוצר שמתקבע על השפתיים, לא דורש תחזוק לאורך היום ולא מגיע עם חסרונות אחרים כמו מרקם בעייתי, יכולה להרגיש שזכתה בכל הקופה. ובכן, ככה אנחנו מרגישות אחרי שגילינו את השפתון הזה, וזה עוד בלי להגיד מילה על המחיר (רמז - פחות מחמישים שקלים)

מאת  | ‏ 18 מאי 2018
 

A post shared by Maybelline New York (@maybelline) on

מי ששופינג של מוצרי איפור הוא תחביב קבוע שלה (וסביר להניח שיש בינינו לא מעט כאלה) לומדת בשלב מסוים שלכל מותג, בעיקר במשבצת "מותגי הדראגסטור" הפופולריים והנגישים, לרוב יש תחום התמחות משלו, קטגוריה אחת שבה הוא מתעלה על מתחריו. במקרה של מייבלין ניו-יורק, מדובר בקטגוריית השפתונים העמידים (אף שיש מי שיטענו שאלה דווקא המסקרות). ברפרטואר של המותג ניתן למצוא כמה מוצרי דגל שלא יורדים מהמדף, מהשפתיים ומרשימת הפייבוריטים הקבועים של הלקוחות הנאמנות, אלא שלאחרונה הושק אחד חדש שדי טורף את הקלפים.

החיפוש אחרי האודם העמיד המושלם הוא מאלה שלא באמת נגמרים אף פעם, גם בעידן תור הזהב של הביוטי, עם שפע המוצרים שמציפים אותנו מכל עבר. הרוב לא מקיימים עד הסוף את הבטחת העמידות ונכשלים במבחן ההמבורגר או הנשיקה הסוערת, ואלה שכן – נופלים במקומות אחרים, כמו מרקם בעייתי, גימור מבאס, ניחוח חשוד או טווח גוונים לא מספק. לכן היינו סקפטיות כרגיל כשניסינו לראשונה את ה-Super Stay Matte Ink החדש, אבל לאט לאט התחלנו להבין שמדובר כאן בבשורה.

זה התחיל בריח המפנק, וניל-פירותי נעים ולא מתוק או כבד מדי, שכבר זיכה את הסופרסטיי בכמה נקודות. אחר כך התרשמנו מהאפליקטור – ספוגית קטנה ורכה בצורת טיפה, שאוספת בדיוק את כמות החומר הנדרשת, בלי להעמיס ובלי להתקמצן, ובמריחה אחת חלקה סוגרת את העניין. אז כבר מההתחלה היינו מרוצות, אבל תוך כמה שעות כבר היינו נלהבות ממש – החבר החדש שלנו לא זז במילימטר, לא בארוחת הצהריים, לא בקפה שאחריה ולא בנמנום ההכרחי שהקפה לא הצליח למנוע, ולאורך כל הדרך שמר על גימור המאט המדויק שהיה שם מהרגע הראשון.

אז חיכינו עוד כמה שעות, ואז עוד כמה, ולבסוף הגיע הרגע להגיד תודה ולהיפרד להיום מהגילוי המסעיר – אבל לסופרסטיי היו תכניות אחרות, והוא התעקש לעמוד איתן גם בפני מסיר האיפור הסטנדרטי, ואז בפני המגבון, ואפילו בפני הפילינג העדין. רק מסיר האיפור הדו-פאזי השמנוני הצליח להכריע אותו ביעילות, אבל המאבק של הערב עדיין היה לגמרי שווה את הנאמנות העיקשת של היום.

הסופרסטיי מבטיח עמידות של 16 שעות, ולמעשה מקיים הרבה יותר מזה, ודאי אם התפתיתן, כמונו, לבדוק מה קורה אם מגזימות ומורחות שתי שכבות. הבאזז סביבו ברשת מתחיל לרחוש בהתאם, וזה עוד בלי שאמרנו כלום על המחיר, שעומד בינתיים על 42 שקלים. התחושה על השפתיים עשויה להיות מעט דביקה, אבל היות וכלום לא מכניע את הליקוויד הזה, אפשר בכיף למרוח עליו באלם לחותי שמרכך את העסק ולא פוגם בלוק בשום צורה.

מתוך עשרת הגוונים שבהם הוא מגיע, אין ספק ששלישיית הניודים היא המנצחת הבלתי מעורערת, וספציפית גוון מספר 15 המכונה "Lover", סגלגל קיילי-ג'נרי מושלם שאכן הפך מיד למאהב הצמוד שלנו. שאר הגוונים עזים ונועזים למדי, ובהחלט מומלץ להתפרע עם אחד מהם לפחות, אבל אם נתעקש למצוא חיסרון בכל התענוג הזה – הרי שיהיה זה היעדרו של גוון החום המוצלח, שנדמה כי פשוט טרם הגיע לארץ.

 

השאירו תגובה

 

  • קניתי גוון מספר5 והוא לא עמיד בכלל אם שותים מים ישר הוא מתפורר

    מאת: הודיה |‏ 22 במאי 2018 | 09:30
  • החומר הפעיל בשפתון הוא צואת יונים של אמיר חצרוני

    מאת: יחזקאל |‏ 19 במאי 2018 | 15:11
  • איפה קונים?

    מאת: Eti |‏ 19 במאי 2018 | 11:45
  • ויש לו 2 צדדים – צד 1 הליפסטיק וצד שני גימור שייני שקוף שמנטרל את הדביקות ועושה ברק נוסף!
    מתה על זה.
    נשאר יומיים

    מאת: ומה עם קרליין? ליפסטיק אליפות שנשאר והוא גם זול!! |‏ 18 במאי 2018 | 23:53