רוצים גלואו כמו של מייגן מרקל? זה המייקאפ שלה

מרקל מעדיפה כיסוי עדין אך עמיד שלא מסתיר את הנמשים שלה. המייק אפ שלה הוא אחד מהמייקאפים הכי מהוללים ומוכרים בתעשיית היופי ואחד מהחביבים ביותר על סלבז מסביב לעולם. אז כמה הוא עולה ואיפה אפשר להשיג אותו בארץ

מאת  | ‏ 17 אפריל 2018

מייגן מרקל. עם מייקאפ אבל לא כזה שמסתיר הכל (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

מייגן מרקל. עם מייקאפ אבל לא כזה שמסתיר הכל (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

חתונת השנה מתקרבת לה בצעדי ענק. עוד חודש וקצת יצעדו הנסיך הארי ובחירת ליבו מייגן מרקל אל מתחת לחופה. ככל שמסומנים עוד ועוד איקסים על דפי היומנים של הספירה לאחור, מתגלים עוד ועוד פרטים על התוספת הכי מסקרנת של משפחת המלוכה- הלא היא מרקל.

ההתעניינות במרקל אינה יודעת שובע וחוצה גבולות וגילאים. סגנון הלבוש הנינוח שלה שלא מפחד גם ל'חפף' מעט בכל מה שקשור לקודים המלכותיים, ממשיך לעשות כותרות. גם מראות האיפור והשיער שלה גורמים להסתקרנות גלובלית ועכשיו נחשף סוד נוסף קטן-גדול שמקרב את ההמונים לתיק האיפור של הכלה לעתיד.

המייקאפ של ארמני (צילום: יחצ)

המייקאפ של ארמני (צילום: יחצ)

כפי שהעידה מאפרת העבר שלה, לידיה סלרס, מרקל מעדיפה כיסוי עדין אך עמיד שלא מסתיר את הנמשים שלה ומאפשר להם להציץ מבעד למייקאפ. המוצר המועדף עליה, באופן לא מפתיע הוא 'לומינוס סילק' של ארמני, אחד מהמייקאפים הכי מהוללים ומוכרים בתעשיית היופי ואחד מהחביבים ביותר על סלבז מסביב לעולם.

עוד חובבת מושבעת של המייקאפ הזה היא קים קרדשיאן שנוהגת להשתמש בו יחד עם היילייטר בשם Fluid sheer- גם הוא מבית ארמני. בכלל, שבט קרדשיאן-ג'נר מכור לסדרת המייקאפים של ארמני ומקורות יודעי דבר טוענים שגם קיילי משתמשת בו. קנדל, לעומת זאת מעדיפה כיסוי מעט גבוה יותר ומשתמשת במייקאפ 'דיזיינר ליפט'.

מה שכן, המייקאפ הזה עובד לה (צילום:  Chris Jackson לגטי אימג'ס)

מה שכן, המייקאפ הזה עובד לה (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

המייקאפ המדובר, שזכה כבר בלא מעט פרסים, התפרסם בזכות המרקם המשיי שלו והיכולת להעניק כיסוי מספק אך טבעי. גם במבחן העמידות החשוב הוא קיבל ציון גבוה בכמה מהמחמירים שבמבחנים. תוכלו לקנות אותו בארץ בדיוטי פרי במחיר של 200 שקלים מה שממצב אותו היטב בקטגוריית מוצרי היוקרה ששווה להשקיע בהם. האם זה יהיה המייקאפ שילווה את מרקל ביום הגדול בחייה? נחזור עם תשובות מיד כשיחשפו כל הפרטים על היום הגדול. הימור שלנו – זה לגמרי יהיה זה.

משאירה את הנמשים (צילום: Andrew Parsons לגטי אימג'ס)

משאירה את הנמשים (צילום: Andrew Parsons לגטי אימג'ס)

 מעניין אם גם הארי יהיה עם מייקאפ? (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

מעניין אם גם הארי יהיה עם מייקאפ? (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה