איך לא חשבנו על זה קודם? המאפר של קים עם טיפ גאוני

מאז שהבנו שאת מברשות האיפור שלנו באמת צריך לנקות פעם בשבוע, אחרת הן באמת הופכות למגורי בקטריות שאנחנו מלטפים בעזרתן את הפנים, אנחנו לא מפסיקות לחפש קיצורי דרך יעילים. עכשיו המאפר המלכותי של קים קיי מספק אחד כזה, אז כמובן שרצנו לבדוק

מאת  | ‏ 19 מרץ 2018
 

A post shared by Crown Brush (@crownbrush) on

מתברר שהטיפ האולטימטיבי לניקוי מברשות האיפור שלנו היה מתחת לאף שלנו כל השנים האלה. כמה מתחת לאף? בואו נגיד שאנחנו די נבוכות שלא חשבנו עליו בעצמנו. מריו דדיבנוביץ׳, המאפר של קים קרדשיאן, חשף את הסוד הפשוט מאוד שלו – הוא משתמש בסבון לניקוי פנים גם כמנקה מברשות וספוגיות איפור.

בואו ניישר קו – באופן אידאלי, אנחנו אמורות לנקות את מברשות האיפור שלנו פעם בשבוע. לא רק בגלל שהן מתמלאות באיפור, אלא כי הן צוברות בקטריה שמעודדת פצעונים, דלקות ושאר תופינים שאף אחד לא רוצה על הפנים. בפועל, קצת קשה לעמוד בנוהל הזה של פעם בשבוע, ולכן אנחנו אוהבות את השיטה הזאת, שמאפשרת ניקוי מהיר של המברשות כחלק משגרת הטיפוח.

 

A post shared by MAKEUP BY MARIO (@makeupbymario) on

למה הכוונה? פשוט מאוד – פעם בשבוע, אחרי שסיימתן לנקות את הפנים, המשיכו עם הסבון שכבר על הידיים שלכן למברשות ולספוגיות. כך גם לא תבזבזו עוד מסבון הפנים, שתלוי בסוג העור שלכן ובצרכים המיוחדים שלו, ועשוי לעלות לא מעט. שימו לב שמומלץ להשתמש בסבון פנים שגם מצהיר על האריזה שהוא מסיר איפור, בעיקר לעיניים ולשפתיים, מכיוון שעל המברשות שלנו עשוי להיות גם איפור קשה להסרה, ולא כל תרחיץ יודע לפרק אותו.

מכיוון שאנחנו תמיד אוהבות להירתם למען המדע, ניסינו את השיטה הזאת בעצמנו בבית. איך היא עבדה? לא רע בכלל. בכל זאת, אין שום סיבה שסבון שמסיר את האיפור מהפנים שלנו לא יעבוד גם על המברשות. אבל האם היא תחליף את מה שמבחינתנו הוא הגביע הקדוש של סבוני ניקוי המברשות – הסבון המוצק של ביוטיבלנדר? חד משמעית – לא.

 

A post shared by philosophy (@lovephilosophy) on

 

A post shared by MAKEUP BY MARIO (@makeupbymario) on

 

A post shared by MAKEUP BY MARIO (@makeupbymario) on

השאירו תגובה