"תודה אישית לריהאנה": האם זה באמת המייקאפ הטוב בעולם?

אם שואלים את האינטרנט, אין על זה ויכוח. רק ארבעה חודשים מאז שנוסד, "פנטי ביוטי" הוא מותג הקוסמטיקה המדובר בעולם, ו-40 גווני המייקאפ שלו לא מפסיקים לסחוט תגובות נרגשות וביקורות משתפכות. שתיים כאלה כבשו את הרשת לאחרונה, ולגמרי בצדק

מאת  | ‏ 22 ינואר 2018

נדמה שבמחוזות הנכר הרחוקים והנחשקים, בהם סניפים של ספורה נפוצים כמו AM:PM בתל אביב, שיחת בנות ממוצעת נפתחת לאחרונה בשאלה "מה מספר הגוון שלך בפנטי ביוטי?". וזה לא עניין של מה בכך: ליין הקוסמטיקה עתיר ההייפ של גברת ריהאנה בא לעולם רק לפני ארבעה חודשים בערך, וכבר הפך לפייבוריט מובהק שכל הביוטריות אוהבות לאהוב והאינטרנט לא יכול להפסיק לדבר עליו. מגזין TIME אף הכתיר את "פנטי ביוטי" כאחת ההמצאות הטובות והחשובות של 2017, ואיכשהו נדמה שב-2018 ההיסטריה רק עומדת לגבור.

עם כל הכבוד להיילייטר הזהב המהולל וקולקציית השפתונים הנועזת, המוצר המדובר ועמוס השבחים מכולם הוא המייקאפ Pro Filt'r, שמגיע בלא פחות מ-40 גוונים ומפורסם במשמעות החברתית המשמחת שלו: הטווח הרחב לא משאיר אף אחת בחוץ, ונשים רבות שעד כה נתקלו בתסכול מתמשך מול מדפי הקוסמטיקה, מוצאות בו ישועה ובשורה. הגוונים הכהים ביותר נוטים לאזול מהמלאי כל הזמן, ואפילו ביקורתה הנלהבת של אישה לבקנית הפכה ויראלית לאחרונה והוכיחה שאכן מדובר במוצר הכי פלורליסטי בשוק.

אז הביקורות המשתפכות הן כבר לגמרי לא תופעה חדשה, אבל בימים האחרונים צצו שתיים שלקחו את ההתלהבות לרמה אחרת, ויראלית, משעשעת ומרגשת. "אשתי חולה בזאבת, והיא ניסתה כל מייקאפ בשוק כדי לכסות את הפיגמנטציה והצלקות על פניה. כלום לא עבד טוב כמו פנטי ביוטי", כתב אדם בשם דריל בתיבת התגובות של אתר המותג. "אני רוצה להודות באופן אישי לריהאנה על מוצר שעזר לאשתי מזה 16 שנה להחזיר לעצמה את הבטחון. אני מקווה שההודעה הזאת תגיע אליה כדי שתדע כמה היא עוזרת לאהבת חיי במאבק שלה".

אחרי שהאינטרנט ניגב את הדמעות, צצה ביקורת נוספת, מעצימה לא פחות ומצחיקה הרבה יותר. "אני כל כך מושלמת" היא הכותרת של התגובה המדהימה הזאת, שלמעשה כתובה כמין פואמה מודרנית, שיר הלל לרירי, למייקאפ של פנטי ביוטי ובעיקר לכותבת עצמה: "אני מנסה להיות צנועה אבל אני לא יכולה. אני מדהימה. מריחה אחת על הפנים ואני נראית כאילו בורכתי. מסתובבת בעולם כמו פסל אוסקר בגודל מלא. אם לא עצרתם לשאול אותי במה אני משתמשת, אז אתם הייטרים, כי אני עוצרת את התנועה", כותבת מגיבה בשם עדן (Eden) וממשיכה: "מה אני אגיד לכם? מספר 440 היה טוב אלי. יש לי עור טוב גם ככה, אבל עכשיו זה כבר מסוכן בשבילי ללכת ברחוב. אני מדהימה מדי מכדי להלך לצד האנשים הפשוטים, ואני מתכוונת לזה במלוא הצניעות".

"אני כל כך מושלמת". נוטות להסכים (צילום: fentybeauty.com)

"אני כל כך מושלמת". נוטות להסכים (צילום: fentybeauty.com)

למקרה שתהיתן (ותהיתן) אז כן, גם אתן יכולות להעניק לעצמכן את הברכה השמיימית הזאת: האתר הרשמי  של פנטי ביוטי עושה משלוחים לארץ, אבל אם מתוכננת לכן גיחה לחו"ל בקרוב – הכי מומלץ להיכנס שם לספורה, לקוות שהמלאי לא ריק לחלוטין (כפי שקורה לעיתים קרובות) ולצלול אל שפע הגוונים העשיר עד שתמצאו את האחד שלכן.

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

השאירו תגובה

 

  • וואו!! שווה !

    מאת: גלי |‏ 23 בינואר 2018 | 20:38
  • לא יאמן שלקח כל כך הרבה זמן להוציא את כל הגוונים האלו…במיוחד שבאמריקה יש מיליוני שחורים.למען האמת,לפי התמונות בעמוד האינסטגרם, כל המייק אפ וסגנון האיפור הזה שנשים "שאלו" מדראג קווינס" פשוט דוחה ולא מחמיא הם נראות זולות וכמו כפילות של קים קרדשיאן וחבורתה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 22 בינואר 2018 | 15:12