הטריק המושלם למילוי שפתיים טבעי היה מתחת לאף שלנו כל הזמן

או ליתר דיוק, קצת מעל האף שלנו. אמנית האיפור של כוכבות כמו אשלי גראהם, ג'סיקה אלבה וניקול קידמן חשפה את הפטנט הבלתי צפוי שלה להענקת רכות, לחות ונפח לשפתיים, ולא נותר אלא לנסות אותו בבית

מאת  | ‏ 15 ינואר 2018

משחת טחורים מתחת לעיניים, ברונזר על העפעפיים וקונסילר על השפתיים – אין צורך להיות ביוטרית מסורה ואובססיבית בשביל להכיר את הטריקים הכי ישנים בתיק האיפור, ולדעת שבעיקרון, בסוף הכל הולך עם הכל (חוץ מקרם גוף על הפנים, כמובן. איכשהו עדיין מדובר בביג נו-נו הכי חמור בתעשייה). ועדיין, הפטנט הבא הצליח להפתיע אותנו.

קייט סינוט, מאפרת בכירה בצוות היוקרתי של גורו הביוטי שרלוט טילבורי, חשפה בפני כתבת אתר Popsugar ההמומה את הסוד שלה להענקת נפח טבעי ובריא לשפתיים, בשיאו של עידן שבו כולנו קצת רוצות להיראות כמו קיילי ג'נר וחלקנו אף פונות לעזרים פלסטיים שונים לטובת המטרה הנעלה הזאת.

הפלא התורן? קרם העיניים המועדף עליך. "הוא מאד מתאים להענקת לחות לשפתיים, כי העור סביבן מאד דק ורגיש, וקרם עיניים הוא תמיד יותר עדין", שיתפה סינוט. "למעשה, כל מה שטוב לאיזור העיניים טוב גם לאיזור השפתיים". אם זו לא רעידת אדמה קוסמטית, אנחנו לא יודעות מה כן.

ההמלצה היא להתייחס אליו כאל מסכה, ואף למרוח אותו על השפתיים לפני השינה למשך הלילה. אם לשפוט לפי התנסותה של הכתבת לורן לוינסון, אתן אמורות להתעורר עם שפתיים רכות, מוזנות ואף מלאות מתמיד.

 

A post shared by Jessica Alba (@jessicaalba) on

סינוט מיישמת את הפטנט הזה על לקוחותיה באופן קבוע, בין אם אלה כלות ביום חתונתן או כוכבות ואיט-גירלס כמו אשלי גראהם, קייט בוסוורת', ג'סיקה אלבה, אמה סטון ועוד רבות ויפות. "זה מצוין למרוח את הקרם לפני השפתון, כי הוא מעניק לחות אבל נספג מהר ולא מותיר בסיס 'חלקלק'".

כנראה לא תתפלאו לדעת שמבחינת רשימת הרכיבים, הפייבוריטית כאן הוא אותה אחת שמככבת בהליך מילוי השפתיים הפופולרי של התקופה. "בכל הנוגע ללחות באיזור השפתיים, חומצה היאלורונית היא המרכיב הכי טוב. היא מציפה את העור בלחות ושומרת אותה כלואה בתוכו". רק נזכיר שיש חודש בדיוק עד ולנטיינ'ס דיי, וזה בדיוק הזמן לנסות ולשלב את הטריק בשגרת הטיפוח.

השאירו תגובה

 

  • טיפ משנות השמונים של המאה הקודמת. עתיק ביותר.
    לא רעידת אדמה ולא רטט מהסלולרי

    מאת: איפי |‏ 17 בינואר 2018 | 13:50